quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:35 schreef LompeHork het volgende:
Steven toegevoegd en als locatie Jinso weg getrapt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Kan ik mijn servies set compleet maken omdat het de vorige keer niet helemaal lukte
Deels in de metro volgens mijquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Maar had je die niet achtergelaten bij de Appie toen?
Verdommequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deels in de metro volgens mij
Maar ik had nog wel wat vorken, lepels en een peper en zoutstel in mijn jaszak zitten
Kutmetroquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deels in de metro volgens mij
Maar ik had nog wel wat vorken, lepels en een peper en zoutstel in mijn jaszak zitten
we mochten niet eens blowen van de machinistquote:
Van huis mee genomen toastjes en beleg mee nemenquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verdommezo'n bord is dan ook wel onhandig meenemen, in de bios kun je hem in ieder geval onder je stoel leggen (of gebruiken om je popcorn op te leggen).
Boh, dan neem ik wel een filet-americain schotel meequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van huis mee genomen toastjes en beleg mee nemen![]()
Is een mes ook wel handig
8 euro? Grolsch cafe heeft gewoon normale prijzen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hihi, 8 Euro voor een biertje, daar heb ik toen met Oerbeer gezeten, dat was echt belabberd
Weinig van gemerkt dan. Hou er ook even rekening mee dat er "arme studenten" komen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef xminator het volgende:
[..]
8 euro? Grolsch cafe heeft gewoon normale prijzen.
Zie bovenstaand. Is trouwens geen wijziging hoor, was al besproken in het vorige topic.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vanwaar de locatiewijziging?
Dat ga je in dat pannenkoekenhuis reddenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
8 euro voor een biertje
Ik ben inderdaad zo'n arme student, meer dan 2.50 voor een bier liever niet![]()
Gewoon doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Rockfire het volgende:
Ik ken (bijna) niemand van het aanwezigen lijstje, ik weet niet of ik dan wel durf
Copy that, Gold Leader.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:12 schreef LompeHork het volgende:
Red Leader this is Gold Leader, you are added to the OP.
Ik weet niet hoe laat ik in Amsterdam kan zijn dus weet niet of ik kan pre-meeten, maar anders doen we gewoon een pre-premeet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Rockfire het volgende:
Ik ken (bijna) niemand van het aanwezigen lijstje, ik weet niet of ik dan wel durf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je naar huis voordat de film begint zekerquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:55 schreef leeell het volgende:
een meet met LompeHork en Steven ?
moet ik bij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |