Ik moest hard op lachen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tilburg dan
Elke keer de bus gemist daar_!
Ik hou van rotterdam homo, was een compliment.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tilburg dan
Tilburg is dan ook weliswaar een echte kutstad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tilburg dan
Als je kapot glas op de grond ziet van autoruiten weet je dat je goed zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Myraela het volgende:
Mono, stuur me je adres nog eens.Ookal herken ik het waarschijnlijk wel als ik het zie. Ik fiets gewoon naar CS en dan is het daar ergens.
Jonge, wat zeg je nou weer over eindhoven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Intronic het volgende:
Breda, Den Bosch is prima. Tilburg kut, Eindhoven matig.
Alleen Stratum is wel tof.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jonge, wat zeg je nou weer over eindhoven.
Oké dan is het wel goed.quote:
En rode kapotte kerstballen op straat ziet, dan ben je heel dichtbijquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je kapot glas op de grond ziet van autoruiten weet je dat je goed zit.
Fuck, ik moet daar een auto kwijt vrind!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je kapot glas op de grond ziet van autoruiten weet je dat je goed zit.
QFTquote:
RIP autoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fuck, ik moet daar een auto kwijt vrind!
[..]
QFT
Jonge! Da doe i knie man gek!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er is er al 1 gesneuveld, deze laat je met rust!
Als je een twingo met bloemetjes ziet, en van binnen roze en hello kitty. Die is van een vriendin, vanaf blijven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Wij vernielen alleen auto's met bloemetjes er op geschilderd
Ik ken je liefde toch!quote:
Terecht!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Wij vernielen alleen auto's met bloemetjes er op geschilderd
Vieze dingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Intronic het volgende:
Tevens gaan we een flink aantal kokosnoten inslaan omdat Mono hier helemaal van in zijn nopjes is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |