SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er maar twee tegengekomen, verder ben ik dik, scheel en heb een bril. Ik val niet te missen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Want er zitten weinig zwarten op FOK!?
Ik ben de enige zonder naam op de jurk. Dat moet toch voldoende zijnquote:
Dit ga ik onthouden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er maar twee tegengekomen, verder ben ik dik, scheel en heb een bril. Ik val niet te missen.
Niet zo arrogant doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er maar twee tegengekomen, verder ben ik dik, scheel en heb een bril. Ik val niet te missen.
Dan moet het geen probleem zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben de enige zonder naam op de jurk. Dat moet toch voldoende zijn.
Hij heeft gelijk. Tijdens de SER meet ben ik gewoon op de eerste de beste neger afgestapt. Dit bleek heloef te zijn.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kan mijn vriendin meenemen.Dat vind ze niet tof denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kangoeroes zijn niet toegestaan helaas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Mag ik ook een huisdier meenemen?
Alleen aangelijndquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Tsssquote:
Ik maar eentje, en ik heb best wat meets gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil mij alpaca meenemen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Als je maar niet stiekem in m'n nek gaat zitten hijgenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil in de zaal achter Samzz zitten, dan kan ik het scherm tenminste goed zien!
Buideldieren alleen aangelijnd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef SiIk het volgende:
Gaan we ook nog verstoppertje doen in de Mediamarkt?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Wat, bobben in een Citroen! Oh wacht, er is een nachttrein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |