Ze hebben maar 60 zitplaatsen staat er op dat bordquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
De geruchten gaan dat er een Burger King naast de bios zit. Zullen we daar met z'n 600 heengaan?
Pannekoekenhuis naast Station Arena, goedkoop, schappelijk en was ook deels locatie voor de ROO-meet, was goed te doen daar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
Leek het mij wel leuk om voor de film even met een groep ergens even iets makkelijks te gaan eten of iets te drinken. Als we toch allemaal op hetzelfde moment in dezelfde stad zijn is het wel leuk om elkaar ook echt even te zien/spreken.
Ik weet overigens niets van Amsterdam, dus als iemand een goede locatie dicht bij de film weet dan hoor ik het graag.
Ik heb nog wel een kaartje voor je over.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als ik naar de film ga, ben ik hier ook aanwezig.
Meld.
Sorry, ik ga met Dimens. Hij heeft kaartje voor mij besteld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kaartje voor je over.
Aanwezig:quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Aanwezig:
# Myraela
# magnetronkoffie
# LompeHork
# Dromenvangertje
# MrManuel
# Drommeldaris
# Intronic
# Tha_Erik
# So_Surreal_Baby
Nu welquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef So_Surreal het volgende:
Klopt geen tyfus meer van die lijst
je komtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Aanwezig:
# Myraela
# magnetronkoffie
# LompeHork
# Dromenvangertje
# MrManuel
# Drommeldaris
# Intronic
# Tha_Erik
# Monopoly
# Kaneelstokje
# Dimens
# So_Surreal_Baby
# marbasnarf
# charmed_angel
Op het station zit een Burger King, naast de Pathe zit een café, op het plein zit een Febo en een of ander loungerestaurant.... er is dus genoeg plek voor een pre-meetquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
Ik weet overigens niets van Amsterdam, dus als iemand een goede locatie dicht bij de film weet dan hoor ik het graag.
Dat hangt niet zo lekker als een cafe, dat pannekoekenhuis is IMHO een betere plek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op het station zit een Burger King, naast de Pathe zit een café, op het plein zit een Febo en een of ander loungerestaurant.... er is dus genoeg plek voor een pre-meet
Ik zoek iemand die met de auto langs Groningen komtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja tenzij ik tegen die tijd kan teleporteren
ff aangepastquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef Candaasje het volgende:
Aanwezig:
# Myraela
# magnetronkoffie
# LompeHork
# Dromenvangertje
# MrManuel
# Drommeldaris
# Intronic
# Tha_Erik
# Monopoly
# Kaneelstokje
# Dimens
# So_Surreal_Baby
# marbasnarf
# charmed_angel
# Silk
# kanovinnie
# Ibenny
# heloef
# Candaasje
Laat het even weten als je iemand gevonden hebtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die met de auto langs Groningen komt
Even afwachten hoe groot de groep word. Of hoe groot is het daar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hangt niet zo lekker als een cafe, dat pannekoekenhuis is IMHO een betere plek.
En geen twijfel wat we gaan doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Intronic het volgende:
Bij deze meet iig geen twijfel of die doorgaat of niet.
Niet HEEL groot, maar zeker net zo groot als de Burger King daar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even afwachten hoe groot de groep word. Of hoe groot is het daar?
Wedden dat men van te voren toch nog gaat mopperen over welke kroeg het nou eigenlijk gaat worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
En geen twijfel wat we gaan doen.
Laten we het veld van de ArenA gaan streaken dan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
En geen twijfel wat we gaan doen.
Ga je die voorlezen aan heel het publiek?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga morgenavond drugs gebruiken en beginnen aan het gedicht.
Ja ik riep dat voor de gein, maar belofte maakt schuldquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga je die voorlezen aan heel het publiek?
Was wel een goede locatie ja. Ik weet alleen niet of we er nog binnenmogen als ze ons herkennen en het verlies van hun servies hebben opgemerktquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hangt niet zo lekker als een cafe, dat pannekoekenhuis is IMHO een betere plek.
Ik kondig je dan wel aan, in mijn berenpak.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik riep dat voor de gein, maar belofte maakt schuld
Maar alleen als dat in het voorprogramma past
Dat kun je al veel sneller, gekke Brabo'er!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef Intronic het volgende:
Kan ik Hork lekker over zijn kale koppie aaien.
Verdomme, dat is waar ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was wel een goede locatie ja. Ik weet alleen niet of we er nog binnenmogen als ze ons herkennen en het verlies van hun servies hebben opgemerkt
Berenpakkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik kondig je dan wel aan, in mijn berenpak.
Hé, wat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kun je al veel sneller, gekke Brabo'er!
Gezellig toch!quote:
Epic food fight is epic!quote:
Ik meld mij aan voor de hosselcursus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Mono, volgens mij is dit de uitgelezen mogelijkheid om mij te leren hosselen. Al die FOK!ers op een hoopje, daar moet toch een wanhopige ziel tussen zitten.
Toch?
Bitch please, met die wratten op je kut hossel je nog geeneens die zwervers op het station daarquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Mono, volgens mij is dit de uitgelezen mogelijkheid om mij te leren hosselen. Al die FOK!ers op een hoopje, daar moet toch een wanhopige ziel tussen zitten.
Toch?
Ga je dan op mijn 2e kaartjequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
Even misschien, als ik eerder vrij kan krijgen wel.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bitch please, met die wratten op je kut hossel je nog geeneens die zwervers op het station daar
Hmpfquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bitch please, met die wratten op je kut hossel je nog geeneens die zwervers op het station daar
Wtfquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat staat zo lelijk bij m'n galajurkquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
Willen jullie wel allemaal een shirt aandoen met je FOK!naam erop? Ik ben niet zo goed in het onthouden van namen.
Eerst even je vagijn inzalven, dan komt alles goed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf. Jij zei dat je iedereen kon leren hosselen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
Willen jullie wel allemaal een shirt aandoen met je FOK!naam erop? Ik ben niet zo goed in het onthouden van namen.
Al lang en breed gedaan, brulaapquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerst even je vagijn inzalven, dan komt alles goed.
Ik neem me magnetron wel meequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
Hij vindt mij gewoon niet zo liefquote:
Ik laat mijn tattoo wel aanpassen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
Ik duw wel een kers tussen m'n lippen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem me magnetron wel mee
Ik ben zwart, dat zou al genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
Oeh berijden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet mij mentaal voorberijden
Jammer dit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat zo lelijk bij m'n galajurk.
Hij gaat proberen te regelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef stefanhaan het volgende:
Als patje erbij is ben ik er ook bij. Want ik rij met hem mee.
Want er zitten weinig zwarten op FOK!?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zwart, dat zou al genoeg moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er maar twee tegengekomen, verder ben ik dik, scheel en heb een bril. Ik val niet te missen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Want er zitten weinig zwarten op FOK!?
Ik ben de enige zonder naam op de jurk. Dat moet toch voldoende zijnquote:
Dit ga ik onthouden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er maar twee tegengekomen, verder ben ik dik, scheel en heb een bril. Ik val niet te missen.
Niet zo arrogant doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er maar twee tegengekomen, verder ben ik dik, scheel en heb een bril. Ik val niet te missen.
Dan moet het geen probleem zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben de enige zonder naam op de jurk. Dat moet toch voldoende zijn.
Hij heeft gelijk. Tijdens de SER meet ben ik gewoon op de eerste de beste neger afgestapt. Dit bleek heloef te zijn.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kan mijn vriendin meenemen.Dat vind ze niet tof denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kangoeroes zijn niet toegestaan helaas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Mag ik ook een huisdier meenemen?
Alleen aangelijndquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Tsssquote:
Ik maar eentje, en ik heb best wat meets gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil mij alpaca meenemen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Als je maar niet stiekem in m'n nek gaat zitten hijgenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil in de zaal achter Samzz zitten, dan kan ik het scherm tenminste goed zien!
Buideldieren alleen aangelijnd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef SiIk het volgende:
Gaan we ook nog verstoppertje doen in de Mediamarkt?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Wat, bobben in een Citroen! Oh wacht, er is een nachttrein.
Panda?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Wat jij wilt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Dimens het volgende:
Moet ik mij dan gaan voorstellen als Dimens of als Michael?
Dimens, ik noem je toch niet anders.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Dimens het volgende:
Ik laat me niet aan het lijntje houden, jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef Patje1987 het volgende:
Mi gail.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Dimens het volgende:
"Hoi ik ben Michael, forumnaam Dimens"quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Dimens het volgende:
Je hebt wel een staart onderaan je rug, dus je kan voor huisdier doorquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik laat me niet aan het lijntje houden, ja.
Mond dicht jij.quote:
Prima planquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef SiIk het volgende:
Gaan we ook nog verstoppertje doen in de Mediamarkt?
Ik gaat winnen jongen.quote:
Een oud vrouwtje aanmoedigen om een minuut gratis te winkelen en wegrennen als ze met de spullen bij de kassa staatquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een oud vrouwtje aanmoedigen om een minuut gratis te winkelen en wegrennen als ze met de spullen bij de kassa staat
Ik stel mij wel voor als Dimens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dimens, ik noem je toch niet anders.
Helaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben Erik, en als ik zin heb... masturbeer ik.
Hoezo twijfel je? Gewoon doen als je er tijd voor hebt. Als het tegenvalt loop je een rondje door Amsterdam en kom je daarna terug. Maar 't gaat niet tegenvallenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef JK1982 het volgende:
Jinso er tegenover is wel leuk hoor..
* JK1982 twijfelt nog over de premeet
Je kan nog altijd wegrennen, dat hou ik me ook voorquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:38 schreef JK1982 het volgende:
Jinso er tegenover is wel leuk hoor..
* JK1982 twijfelt nog over de premeet
Tijd zat.. Ik werk daar in de buurt tot ca 16.30 en de film begint om 21.00quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo twijfel je? Gewoon doen als je er tijd voor hebt. Als het tegenvalt loop je een rondje door Amsterdam en kom je daarna terug. Maar 't gaat niet tegenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |