Ga je dan op mijn 2e kaartjequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
Even misschien, als ik eerder vrij kan krijgen wel.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bitch please, met die wratten op je kut hossel je nog geeneens die zwervers op het station daar
Hmpfquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bitch please, met die wratten op je kut hossel je nog geeneens die zwervers op het station daar
Wtfquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat staat zo lelijk bij m'n galajurkquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
Willen jullie wel allemaal een shirt aandoen met je FOK!naam erop? Ik ben niet zo goed in het onthouden van namen.
Eerst even je vagijn inzalven, dan komt alles goed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf. Jij zei dat je iedereen kon leren hosselen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
Willen jullie wel allemaal een shirt aandoen met je FOK!naam erop? Ik ben niet zo goed in het onthouden van namen.
Al lang en breed gedaan, brulaapquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eerst even je vagijn inzalven, dan komt alles goed.
Ik neem me magnetron wel meequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
Hij vindt mij gewoon niet zo liefquote:
Ik laat mijn tattoo wel aanpassen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
Ik duw wel een kers tussen m'n lippen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem me magnetron wel mee
Ik ben zwart, dat zou al genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Dimens het volgende:
Oeh berijden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet mij mentaal voorberijden
Jammer dit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat zo lelijk bij m'n galajurk.
Hij gaat proberen te regelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef stefanhaan het volgende:
Als patje erbij is ben ik er ook bij. Want ik rij met hem mee.
Want er zitten weinig zwarten op FOK!?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zwart, dat zou al genoeg moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |