Alright. In mijn eentje gaan, gaat niet, dus ik zie jullie later die avond.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ja. Jij moet er optijd zijn.
Is altijd op meetsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat er zo weinig vrouwen zijn.
Hommoquote:
quote:
Dastan en Leell, top duoquote:
zegt mn vriendin ook alquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dastan en Leell, top duo![]()
Je zou bijna denken dat ze een stelletje zijn
Later binnenkomen lijkt me niet erg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Lithia het volgende:
Meh, wordt krap zegt ie.Als we het proberen, dan is de kans groot dat we laat komen. Is dat erg?
Zodra jij er bent uiteraard.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef remlof het volgende:
Ik kom ook, hoe laat begint het indrinken?
quote:
Uur of 10, in de ochtend.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef remlof het volgende:
Ik kom ook, hoe laat begint het indrinken?
Ik heb ooit 30 FOK!kers in mijn huis gehad, als dat lukte, lukt het vast ook wel in die tent.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:30 schreef Dastan het volgende:
Hehe.Gaat nooit passen trouwens, beangstigend grote groep.
Maar hielden jullie allemaal de gepaste autistenafstand?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ooit 30 FOK!kers in mijn huis gehad, als dat lukte, lukt het vast ook wel in die tent.
Ik heb mijzelf opgesloten in de toilet, dus op deze vraag kan ik geen antwoord geven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar hielden jullie allemaal de gepaste autistenafstand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |