Ze hebben gewoon niet zo veel lef als wij mannenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat er zo weinig vrouwen zijn.
Ik hoor net dat mijn vriendin misschien toch mee kanquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Dimens het volgende:
Als je vriendin maar mee-eetquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef Rockfire het volgende:
Ik hoor net dat mijn vriendin misschien toch mee kan
Alleen weet ik niet of ik dan met jullie allemaal ga eten
Maar die avond is ze vast en zeker nog je vriendin?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik hoor net dat mijn vriendin misschien toch mee kan
Alleen weet ik niet of ik dan met jullie allemaal ga eten
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je vriendin maar mee-eet
Dat mag ik wel hopenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar die avond is ze vast en zeker nog je vriendin?
Kom zonder je vriend, ik rand je wel aanquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Lithia het volgende:
Hm, even kijken of ik het uberhaupt zo vroeg haal. Vriendlief moet werken namelijk.
Anders wil ik wel komen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom zonder je vriend, ik rand je wel aan
Wat? Wie? Hoe? Waarom?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:58 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
![]()
Meh, hij is ook FOK!er, hoe meer FOK!ers, hoe meer vreugd toch?
nee niet waarquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:58 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
![]()
Meh, hij is ook FOK!er, hoe meer FOK!ers, hoe meer vreugd toch?
Ja. Jij moet er optijd zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Lithia het volgende:
Meh, wordt krap zegt ie.Als we het proberen, dan is de kans groot dat we laat komen. Is dat erg?
Dat is niet ver, dat is die pannekoekentent. Steven heeft servies nodig!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef leeell het volgende:
Waarom zo ver bij.bios vandaan , das kut
Alright. In mijn eentje gaan, gaat niet, dus ik zie jullie later die avond.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ja. Jij moet er optijd zijn.
Is altijd op meetsquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef Dimens het volgende:
Hommoquote:
quote:
Dastan en Leell, top duoquote:
zegt mn vriendin ook alquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dastan en Leell, top duo![]()
Je zou bijna denken dat ze een stelletje zijn
Later binnenkomen lijkt me niet erg.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef Lithia het volgende:
Meh, wordt krap zegt ie.Als we het proberen, dan is de kans groot dat we laat komen. Is dat erg?
Zodra jij er bent uiteraard.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef remlof het volgende:
Ik kom ook, hoe laat begint het indrinken?
quote:
Uur of 10, in de ochtend.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef remlof het volgende:
Ik kom ook, hoe laat begint het indrinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |