ja vaag....quote:Op zondag 4 maart 2012 14:57 schreef Myraela het volgende:
Bij dat wat in die map in de OP staat. Weet niet meer wat het is.
Het is ook een cafe, dus geen probleem.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mag je ook komen als je niet mee eet?
Daar scheen het bier te duur te zijn. Ik weet het niet hoor, ik ken Amsterdam niet.quote:
Als ze dit maar wel voor dinsdag regelen want we gaan niet met 30 mensen straks nog een discussie houden ter plekke waar we heen gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar scheen het bier te duur te zijn. Ik weet het niet hoor, ik ken Amsterdam niet.Mensen riepen iets anders.
Ja, dat vroeg ik ook al. Maar mensen schijn er geweest te zijn geweest en je kan er ook gewoon bieren ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:07 schreef heloef het volgende:
Moet je in een pannenkoekenhuis niet daadwerkelijk pannenkoeken bestellen?
Want ik ga geen pannenkoeken eten denk ik.
Jinso is zeer relaxt onder is het cafe, boven kan je je volstouwen aan het lopend buffet. Maar volgens mij niet elke dag.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik ook al. Maar mensen schijn er geweest te zijn geweest en je kan er ook gewoon bieren ofzo.
Mij lijkt dat Jinso toch nog steeds makkelijker en minder raar als je er met 30 mensen komt bieren. Zeker als mensen later willen binnenstromen enzo.
Maarja, ik ken beide locaties niet.
Jinso koste blijkbaar iets van +-8 euro voor bier. Dus dat gaat em niet worden danquote:Op zondag 4 maart 2012 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jinso is zeer relaxt onder is het cafe, boven kan je je volstouwen aan het lopend buffet. Maar volgens mij niet elke dag.
Dat pannenkoekenhuis heb ik echt nog nooit gezien.
Nee, dat was weer die andere. Jinso was qua bier misschien 30 cent duurder.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jinso koste blijkbaar iets van +-8 euro voor bier. Dus dat gaat em niet worden dan
ah zoquote:Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat was weer die andere. Jinso was qua bier misschien 30 cent duurder.
WTFquote:Op zondag 4 maart 2012 15:13 schreef heloef het volgende:
8 euro voor bier?
Wanneer zijn die mensen geweest? Tijdens Ajax-Twente ofzo?
Op het Leidse was tijdens de kampioenswedstrijd van Ajax het bier 5 euro.quote:
Lees eens wat omhoog. en het is toch echt zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Op het Leidse was tijdens de kampioenswedstrijd van Ajax het bier 5 euro.
Je maakt mij niet wijs dat ze op een normale dinsdag in de Bijlmer ze ergens bier verkopen voor 8.
Lijkt me lulkoek, maar goed het zal niet zo maar gezegd worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lees eens wat omhoog. en het is toch echt zo.
kroket van de feboquote:Op zondag 4 maart 2012 15:20 schreef iBenny het volgende:
Waarom niet gewoon bij de Febo of tussen de wasmachines in de mediamarkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |