SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Bobbernaut is baas!
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zal in iedergeval mijn best doen maar toch bedankt voor jullie hulp.
Ik ben op zoek naar een digitale camera op deze chinese webshops weet iemand
van de kwaliteit hiervan?![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:26 schreef Bigboss1993 het volgende:
Ik zal in iedergeval mijn best doen maar toch bedankt voor jullie hulp.
Ik ben op zoek naar een digitale camera op deze chinese webshops weet iemand
van de kwaliteit hiervan?
On a serious note: dat wil je echt niet.
Kijk hier ff: http://www.cameralabs.com(...)digital_camera.shtml (VB)
[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 23-02-2012 00:35:57 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bijna, maar blij dat ik het niet gedaan heb.
Die dingen zijn in 't algemeen gewoon slecht.
Slecht gebouwd, slechte kwaliteit, slechtste menu's ooit...
Ja, spycam's heb ik zelfs 720p versie, maar das geen digitale camera en dan ga je veel compromissen aan (VB).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
this are my rights?
Wou je Hong Yun Bai voor de kantonrechter slepen?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ook meteen boos wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:09 schreef Snoepje5 het volgende:
''Waar we massaal gek worden van deze stomme chinezen''
[ afbeelding ]
Zeg dan op een normale manier dat je dat niet wilt...
Kan me voorstellen dat ze daar veel mensen krijgen die beweren nooit een pakketje te hebben ontvangen.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Ik had in mijn eerste reply al aangegeven dat ik gewoon het pakketje opnieuw wilde ontvangen voordat ik een nieuwe bestelling plaats.
Overigens geeft de track code niet eens weer dat het überhaupt ooit is verzonden.![]()
rights?!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:40 schreef Poepoog het volgende:
THIS ARE MY RIGHTTTTSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[ afbeelding ]
this is china!![]()
![]()
goh, op DX plaats je dan gewoon een negatief verhaal op t forum, en voila, ze weten niet hoe snel ze je een vervangend artikel moeten opsturen..
of het nou your rights zijn of niet LOLLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had gevraagd of ze 1 product wouden weg halen bij DX, En nu is opeens de hele order Cancelled.
Toch maar kijken of BIC ook deze producten heeft want DX is dus 3 keer niks.![]()
![]()
Daar hadden we je van te voren al voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik had gevraagd of ze 1 product wouden weg halen bij DX, En nu is opeens de hele order Cancelled.
Toch maar kijken of BIC ook deze producten heeft want DX is dus 3 keer niks.![]()
Dan heb ik die post niet gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar hadden we je van te voren al voor gewaarschuwd.
Agja, Gelukkig heeft het geen haast.
Maar ik vind het evengoed gek dat ze 2 aparte dingen er neer zetten en dan alsnog je order cancellen.![]()
BIC stuurde me een product in de verkeerde kleur...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit dus.
Toch maar kijken of BIC ook deze producten heeft want DX is dus 3 keer niks.
Toen ik aangaf dat ik dat echt kut vond zeiden ze dat het m'n eigen schuld was, en dat ik nooit een kleur heb gekozen bij de checkout.
Uiteindelijk heb ik een refund van $3 gekregen (product was $15).... Want ze maakte al zo weinig winst enzo.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Als die webwinkels toch eens in Nederland zaten.. werden ze binnen de kortste keren op de vingers getikt.![]()
Ach kijk ook even naar de prijzen hè..quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Als die webwinkels toch eens in Nederland zaten.. werden ze binnen de kortste keren op de vingers getikt.![]()
Dat is wel minder inderdaad..quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:47 schreef Wootism het volgende:
[..]
BIC stuurde me een product in de verkeerde kleur...
Toen ik aangaf dat ik dat echt kut vond zeiden ze dat het m'n eigen schuld was, en dat ik nooit een kleur heb gekozen bij de checkout.
Uiteindelijk heb ik een refund van $3 gekregen (product was $15).... Want ze maakte al zo weinig winst enzo.
Ik wil niet dat ik opeens een roze ledstrip krijgen ipv een witte![]()
![]()
Jouw PM's naar mij zijn belachelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:56 schreef Bigboss1993 het volgende:
Ik bestel nooit meer bij dealextreme want ik vind hun service belachelijk[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Ik heb 3 keer meegemaakt dat mijn bestellingen waren onderschept door de douane
dan moet je meestal de waarde van je bestelling aan hun doorgeven maar hoe weet je over
welke bestelling het gaat?![]()
Volgens mij ben jij belachlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:59 schreef Wootism het volgende:
[..]
Jouw PM's naar mij zijn belachelijk.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[ afbeelding ]!
![]()
Wat heb je allemaal gekocht dan voor spullen? En combineer je alles of plaats je losse bestellingen? Bij mij is nog nooit een pakketje onderschept. En heb er toch wel 10+ ontvangen. Er zijn hier genoeg kopers die wel meer zooi hebben gekocht in Chinaquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:01 schreef Bigboss1993 het volgende:
dan moet je meestal de waarde van je bestelling aan hun doorgeven maar hoe weet je over
![]()
Ik heb zeker wel meer dan 30 keer besteld maar het waren wel gecombineerde bestellingen
Het waren 2 tablets die ik voor het laatst had besteld ze waren helaas door de douane onderschept.
Zijn er bij jullie ook losse bestellingen onderschept door de douane![]()
Ik weet niet wat er tussen jouw en Bigboss speelt, maar als jullie elkaar nou eens met rust laten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:59 schreef Wootism het volgende:
[..]
Jouw PM's naar mij zijn belachelijk.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Heb hem al geblokkeerd, dus het is goed nuquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er tussen jouw en Bigboss speelt, maar als jullie elkaar nou eens met rust laten?
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Mooi opgelost back to China!
Ik heb een order bij BIC geplaatst, 3.5 mm jack kabeltje en een klein kompas.![]()
Mooi gezegd! (*Btw, ik was vergeten de TT een nieuwe slogan te geven, can you...?quote:)
quote:Ik heb een order bij BIC geplaatst, 3.5 mm jack kabeltje en een klein kompas.Dat kabeltje voor headset -> mic/audio van laatst of een gewone?
Ik had eens bij BIC zo'n sport nek koptelefoon besteld. Plaatje in het zwart, stond nergens dat er andere kleuren waren... Kwam er een roze.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is wel minder inderdaad..
Ik wil niet dat ik opeens een roze ledstrip krijgen ipv een witteNou ja, zusje Shiz ook weer blij.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nu een gewone zodat ik mijn mp3 op mijn nieuwe versterker kan aansluiten. Geen idee welk kabeltje ik daarvoor nodig had eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mooi gezegd! (*Btw, ik was vergeten de TT een nieuwe slogan te geven, can you...?)
[..]Dat kabeltje voor headset -> mic/audio van laatst of een gewone?
![]()
![]()
Wat is er gebeurt met: Waar de Modjes sneller zijn dan Dealextreme?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mooi gezegd! (*Btw, ik was vergeten de TT een nieuwe slogan te geven, can you...?)
Had ik op MisterTao met een BT muis, bestelde een zwarte, kreeg een wittequote:[..]Dat kabeltje voor headset -> mic/audio van laatst of een gewone?
[..]
Ik had eens bij BIC zo'n sport nek koptelefoon besteld. Plaatje in het zwart, stond nergens dat er andere kleuren waren... Kwam er een roze.Nou ja, zusje Shiz ook weer blij.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Dat ligt aan de douane, niet aan hun.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:01 schreef Bigboss1993 het volgende:
![]()
brrquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nu een gewone zodat ik mijn mp3 op mijn nieuwe versterker kan aansluiten. Geen idee welk kabeltje ik daarvoor nodig had eigenlijkHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
brr?quote:
De sansa fuze, zijn wel meer mensen die dat ding hier hebben. Ben er nog steeds erg blij mee![]()
![]()
Je hebt het over mijn mp3.
ik heb het toch ook niet over "mijn jpg" als ik het over mijn digitale fotolijstje heb?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Klopt, is een beetje dorps-taaltje hier denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:18 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt het over mijn mp3.
ik heb het toch ook niet over "mijn jpg" als ik het over mijn digitale fotolijstje heb?.
![]()
Mag.
Iemand nog vette RC Helis gespot? Beetje groter dan die kleintjes? heb nu deze besteld
http://www.tinydeal.com/r(...)p-30104-p-25293.htmlHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hoe is dat groter dan die kleintjes dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:40 schreef Catch22- het volgende:
Mag.
Iemand nog vette RC Helis gespot? Beetje groter dan die kleintjes? heb nu deze besteld
http://www.tinydeal.com/r(...)p-30104-p-25293.htmlOf wil je er eentje die weer groter dan die is?
2CH = Silverlitdinkies = stom
3CH = Syma / MJX / Double Horse (Volitation bijv.) / SH (X8 PRO Exceed, Pioneer MX) / QS8005 / etc = aardig
4CH = Xieda, Great Wall / Walkera = uitdaging, beter windproof, meer controle, gevoeligere inputs
Denk dat je volgende in de categorie dan het beste Double Horse kan zijn.
Kijk ook ff bij Perlikst (Ebay).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb opzich best goede ervaringen met dealextreme. Ook buyincoins en tinydeal heb ik wat besteld, maar dat is nog even afwachten.
Weet iemand waar ik goede tassen kan vinden voor mijn spiegelreflexcamera+kitlens & telezoom? En niet allemaal van dat standaard prut?
BedanktAim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Als je geen standaard prut wilt, kun je beter op Ebay kijken.
Of mymemory ofzo...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
deze heb ik gekocht omdat we zoiets op de zaak hadden, voor de lol (toch maar 20¤). maar een slagje groter evt voor buiten lijkt me ook wel lachenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hoe is dat groter dan die kleintjes dan?Of wil je er eentje die weer groter dan die is?
2CH = Silverlitdinkies = stom
3CH = Syma / MJX / Double Horse (Volitation bijv.) / SH (X8 PRO Exceed, Pioneer MX) / QS8005 / etc = aardig
4CH = Xieda, Great Wall / Walkera = uitdaging, beter windproof, meer controle, gevoeligere inputs
Denk dat je volgende in de categorie dan het beste Double Horse kan zijn.
Kijk ook ff bij Perlikst (Ebay).Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Voor de liefhebber weer een leuke actie bij Artscow.quote:Photo Dog Tags, 2 for $4.99, Free Ship
Coupon Code: TWOTAGS17
Expiry Date: 3 / 4 / 2012
http://www.artscow.com/photo-gifts/two-dog-tags![]()
Iemand een idee waar ik het beste deze soort ledstrips kan kopen? http://www.dealextreme.com/p/12v-smd-led-strip-30cm-white-5296![]()
Deze shop heeft wel goeiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand een idee waar ik het beste deze soort ledstrips kan kopen? http://www.dealextreme.com/p/12v-smd-led-strip-30cm-white-5296[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Kijk ook eens op ebay, dit is toch vergelijkbaar? $0,99quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dan bestel ik ze maar weer bij DX, Is kijken of ze het dit keer wel goed doen.![]()
Dankuquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kijk ook eens op ebay, dit is toch vergelijkbaar? $0,99Moet toch maar eens vaker op ebay gaan kijken.
![]()
Be the first, zou ik zeggen. En anders is er Google, hè.
Als 'ie op chinaprices.us gelist staat (ja), dan krijgen mensen vermoedelijk wel een pakketje thuis als ze iets bestellen, in wat voor staat, hoe snel en wat de verdere klantenservice is, is alleen de vraag.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Google is youl fliend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef shiznuts het volgende:
Be the first, zou ik zeggen. En anders is er Google, hè.![]()
![]()
zijn die RC-heli's uberhaupt dan wat? Ik dacht altijd dat dat troep was en je beter voor een benzine model kon gaan. Jullie ervaring?![]()
Benzine? wtf...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef p0wmia het volgende:
zijn die RC-heli's uberhaupt dan wat? Ik dacht altijd dat dat troep was en je beter voor een benzine model kon gaan. Jullie ervaring?
Alles vliegt tegenwoordig op accu.
Mijn ervaring met Chinese R/C Heli's is trouwens erg goed
excuses. methanolquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:16 schreef Wootism het volgende:
[..]
Benzine? wtf...
Alles vliegt tegenwoordig op accu.
Mijn ervaring met Chinese R/C Heli's is trouwens erg goed![]()
![]()
Nitro...
Ff zonder gekkigheid. Weet niet of je merkloze goedkope brandstofheli's uit China wilt hebben.
En ja, de China eHeli's zijn goedkoop, dus automatisch leuk.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Methanol klinkt geinig maar ik zie niet zozeer de voordelen d'r van in.
Kost een hoop meer dan electro, ook wat minder prettig vliegen/vallen.
Electro kan al veel kosten(relatief gezien dan)
![]()
Ik ben bij drie verschillende R/C clubs langsgeweest (2x open dag, eentje gewoon om met wat tips m'n eigen vliegtuigje (Piper Cub) te vliegen). Als je de kans ziet, zeker eens doen.
Meesten vliegen brandstof omdat je er dan ff wat peut inmikt en 'ie weer good-to-go is en levert doorgaans betere kracht (plus voor aerobatic). Kun je urenlang achterelkaar vliegen met maar korte tussenpozen. Heb je een eVlieger en 3 accu's met 10min p/accu, dan is de pret na een half uurtje voorbij.Die dingen maken trouwens een teringherrie en mag je niet zomaar ergens vliegen. Ergens in een publiekelijk parkje een simpele eHeli vliegen is nie zo'n probleem natuurlijk.
Ik heb eigenlijk ook nog nooit een brandstofheli gezien die niet 6CH (of collective pitch) was.
En dat moet je maar willen, die complexheid die skills vereist.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jooo, yuck fou merimobiles.
Zwarte versie van de novo7 elf niet meer leverbaar, komen ze met een gaar alternatief. Stuur dan maar een witte. Ben benieuwd wat voor reactie ik terug krijg.![]()
pics?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:18 schreef shiznuts het volgende:
Ik had eens bij BIC zo'n sport nek koptelefoon besteld. Plaatje in het zwart, stond nergens dat er andere kleuren waren... Kwam er een roze.Nou ja, zusje Shiz ook weer blij.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Precies hetzelfde hier! Van 'Nike'. Bij mij was het wel een jaar geleden, schiijnbaar niks verandert.quote:![]()
Van *ughegueh* inderdaad. Ook een jaar geleden btw.
Ja, niet van je zus. Net als de pics. Die ook niet van je zus blijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef shiznuts het volgende:
Van *ughegueh* inderdaad. Ook een jaar geleden btw.
Trouwens de flash diffuser kit van focal binnen. Ondanks dat het allemaal niet past bij mijn camera (kitje wil graag in een flitschoentje, iets wat mijn dig. Camera niet heeft met pop up flitser) is eerste indruk goed. Tevens back cover voor ipad 2 binnen, eveneens van focal. Ziet er ook goed uit, apart materiaal, lijkt ietwat tussen rubber en plastic in te zitten. Is een van de weinige China back covers die geschikt is voor smart over en wel ok lijkt qua build quality, en niet absurdelijk duur is. Oh, en he merk, Magic Cookies, maakt hem natuurlijk extra vetjes.
[ Bericht 32% gewijzigd door neo2000 op 24-02-2012 23:13:41 ]Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Foto's staan op haar Facebook.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.dinodirect.com(...)l?affid=2599&cur=EUR
mijn hemel wat ziet dat er verleidelijk uit, heeft iemand hier ooit zoiets gekocht?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
fap, fap, fa... <klikt link> Ooooooh shit, no he didn't...!!!!quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door neo2000 op 24-02-2012 23:22:58 ]Common sense is my super power. What's yours?
Sterker nog, over 'zoiets' is een heel topic gewijd...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:13 schreef sweetlady-o het volgende:
http://www.dinodirect.com(...)l?affid=2599&cur=EUR
mijn hemel wat ziet dat er verleidelijk uit, heeft iemand hier ooit zoiets gekocht?
Android tablet discussie topic #17 - Met: G9's, Primes, tabs en meer..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor het overzicht en geïnteresseerden:
• Laatst verwachte tabs: http://www.android-tablet(...)all-sort-launch-desc
• Pandawill is verrassend up-to-date qua tabletassortiment: http://www.pandawill.com/(...)android-os-c306.html
• Laatste tablets die bij Merimobiles binnengekomen zijn: http://www.merimobiles.co(...)t=332&show=18&page=1
• Shanzai's tablet nieuwtjes: http://shanzai.com/index.(...)blets-a-gadgets.html
• Micdigi's tablet nieuwtjes: http://micdigi.com
• Giz-China's tablet nieuws: http://www.gizchina.com
• Tech nieuws uit China: http://www.techallin.com
• Tablet-info/community/etc: http://www.slatedroid.comThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Groot is mijn dank.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sterker nog, over 'zoiets' is een heel topic gewijd...
Android tablet discussie topic #17 - Met: G9's, Primes, tabs en meer..
[..]Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
M'n broer heeft nog maar meer spul gehaald voor z'n telefoon; 230 wall USB Charger en bijbehorend kabeltje. $3. Maar hij moest eerst even verder kijken; dat moest goedkoper kunnen; want nu hij de prijzen kent let hij op de centen![]()
![]()
![]()
That's the original Chinashopper spirit!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:13 schreef Iemand91 het volgende:
M'n broer heeft nog maar meer spul gehaald voor z'n telefoon; 230 wall USB Charger en bijbehorend kabeltje. $3. Maar hij moest eerst even verder kijken; dat moest goedkoper kunnen; want nu hij de prijzen kent let hij op de centen![]()
![]()
Serieus, ik doe tegenwoordig vrij vaak inspiratie op in de chinashops om vervolgens op ebay te kijken. Als het niet veel scheelt bestel ik net zo lief in een shop, zeker als feedback op ebay een beetje dodgy is, alhoewel het wel zo is dat vaak chinashops -> ebay nog eens 50% qua prijs kan schelen. Dan heeft dus ebay weer de voorkeur. Je bent immers ook Nederlander hae?
Common sense is my super power. What's yours?
Als je er 4 hebt liggen heb ik wel interessequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:47 schreef rene90 het volgende:
Mineraal. Ik heb zo een ledstrip liggen, als je interesse hebt hoor ik het wel. Is met plakstrip.![]()
![]()
Ik heb iets met die spin wheal op ********** gewonnen. Maar wanneer krijg je die mail? Kon namelijk niet zien welk product ik had gewonnen.. En heb nog geen mail na een half uur (:![]()
Winnen doen wij niet aan, tenzij het Pasen is.Dus: geen idee.
En het is ook niet alsof we jou daar verder mee kunnen helpen en kunnen zien of en wat je gewonnen hebt en alles, dus waarom richt je je vragen niet naar de juiste plek waar ze een juist en gepast antwoord voor je hebben: de shop waar je iets gewonnen hebt? Via de livechat, e-mail, fax, telefoon, social media, postduif....The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Shenzen duif i.p.v Peking eend?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:41 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
"Reporting for duty!"MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
iPod line-out stekker binnen van Ebay vanuit Hong Kong. 17 februari verzonden, 24e hier.
Da's een record voor mij.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Zou trouwens wel een grappig game zijn. Chinashopping. Een soort Tycoon/Sim City-style game. Dat je in Shenzhen een webshop begint. Eerst zo'n klein achterkamertje in een achterstandswijk met wat LED-lampjes en dat uitbreidend tot een multimiljoenen handel met warehouses, logistieke shizzle, contracten afsluiten en alles.
Ik zou dat absoluut spelen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je vergeet de kindslaven en investeringen in anti-zelfmoord maatregelen voor bij je cheap ass fabrieken en warehouses. (opvangnetten voor zelfmoordenaars die van het bedrijfspand af willen springen etc.)quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:58 schreef shiznuts het volgende:
Zou trouwens wel een grappig game zijn. Chinashopping. Een soort Tycoon/Sim City-style game. Dat je in Shenzhen een webshop begint. Eerst zo'n klein achterkamertje in een achterstandswijk met wat LED-lampjes en dat uitbreidend tot een multimiljoenen handel met warehouses, logistieke shizzle, contracten afsluiten en alles.
Ik zou dat absoluut spelen.Common sense is my super power. What's yours?
Oh, dat hield ik voor vanzelfsprekend...
En uiteraard ook Poolse hackers inhuren om de sites van de concurrentie neer te halen, enz, etc.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:17 schreef shiznuts het volgende:
Oh, dat hield ik voor vanzelfsprekend...
En uiteraard ook Poolse hackers inhuren om de sites van de concurrentie neer te halen, enz, etc.
quote:Achievement unlocked: Slow down shipping to save 1$quote:Achievement unlocked: Make 10 costumers cryquote:Achievement unlocked: Hire 10 Child slavequote:Achievement unlocked: Lock up 10 employees that you saved from the suicide nets and let them test Monkeybrain's orders.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
In plaats van een Aluma Wallet dit product gekregen:
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item1c242c82cf
Alles netjes opgelost, refund gekregen etc maar is dit product wel te vertrouwen of moet ik het gelijk vernietigen?![]()
![]()
quote:This month 137 orders expired the 45 day period without being sent out. Only 16 customers were claiming a refund via a Paypal dispute. You gained 4911,- USD! Congratulations!quote:A package arrived to customer out of nothing after 7 years. It hit headlines on newspapers and websites all over the world. You gained free publicity and the site traffic increased by 80%!quote:Angry customer spams forum with complaints. You banned user succesfully and deleted all the messages!quote:Your marketing division comes up with a new plan. Increase the prices and give massive discount coupons! The strategy works, your sales increased by 62% with a nett gain of 48.842,- USD!quote:Employees complain about the heat in summer. You tell them you will cut their salary to get them airconditioning. IT'S SUPER EFFECTIVE! They drop their complaints immediatly!Kent iemand gamedevelopers?
Hangt ervan af... wil je tanden, of kun je prima zonder?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:53 schreef thethoryd het volgende:
Alles netjes opgelost, refund gekregen etc maar is dit product wel te vertrouwen of moet ik het gelijk vernietigen?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zou echt geen cremetjes ofzo dat van chinashopping komt op mn gezicht smeren!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Zouden die bloedpillen die ik voor 1 april gekocht heb wel goed zijn, of kan ik die ook beter niet in mijn mond doen?
![]()
That is correct, sir.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Anus blekenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:53 schreef thethoryd het volgende:
Alles netjes opgelost, refund gekregen etc maar is dit product wel te vertrouwen of moet ik het gelijk vernietigen?![]()
![]()
Trouwens nog een vraagje; ik zoek nog earbuds van foam, voor me earphones.
Iets zoals dit:
als echte chinachopper vind ik $16 + verzendkosten (via amazon) voor een paar foame pluggen te duur.
of:
Maar ook weer redelijk duur door verzendkosten
Wie o wie, kan mij helpen?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Dat heb ik dus geprobeerd, maar dan krijg ik alleen silicone oordopjes :-( of van die dopjes om over je oordopje te doen...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef shiznuts het volgende:
Beter zoek je op www.ebay.com naar 'earphone tips'.
De echte deal zijn 'comply foam tips'.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
http://www.ebay.com/sch/i(...)=p3286.c0.m270.l1313 (dzone2 / lostearbuds)
Of vragen aan Thomas of 'ie die niet in een goedkoop envelopje kan opsturen: http://www.xears.com/zube(...)__from_store=default
- of trouwens zoals ons aapjesbrein het doet: -quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je naar mijn box kijkt zie je een stapel oorplug beschermers voor herrie klusjes. Als je die platdrukt en vervolgens het drukknopje van een pen erop perst krijg je een gaatje. Hupsakee, Comply earplugs van memoryfoam![]()
Je haalt zo'n zak van 15 setjes voor enkele dollars op Ebay
[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 25-02-2012 21:48:28 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik heb zo'n ticket aangemaakt bij DX omdat ik een pakketje niet toegekregen heb en ze gingen het bekijken en moest binnen een week nog iets laten horen.![]()
En heb je binnen 'n week nog iets laten horen?
Wat 'n non-post zeg, wat moeten we hiermee?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Heeft er iemand ervaring met van die hamburger speakertjes? Ik bedoel zo eentje die je moet opendraaien en dat er een harmonica uit komt.
Ik heb hem vanmiddag getest en er komt genoeg geluid uit voor mijn wensen.
25 euro bij een telecomwinkel vond ik alleen veel teveel van het goede
Nou schijnt er verschil in te zitten. Ik had hem ook gezien van een ander merk, dat exemplaar laadde op in 1 uur ipv 2.5 (al kan dat ook onzin zijn).Friettent dikke Willie, met Willie![]()
de week is nog niet om. het ding dat ik had besteld had ik in december besteldquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
En heb je binnen 'n week nog iets laten horen?
Wat 'n non-post zeg, wat moeten we hiermee?
dacht dat het wat vertraging had met de feestdagen![]()
Tyfus chinezen hebben geld teveel opeens ofzo?
Wacht al 2-3 weken op een pakketje en nog maar 2 van de 6 ofzo is opgestuurd na 4-5 weken![]()
Beste haal je een X-mini. Bij de ALDI hadden ze er ook eens zoeentje voor 15,- euro (heb ik) die wel goed klonk. Die uit China zijn gewoon kudt. Here's the story...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:03 schreef W00fer het volgende:
Heeft er iemand ervaring met van die hamburger speakertjes? Ik bedoel zo eentje die je moet opendraaien en dat er een harmonica uit komt.
[ afbeelding ]
Ik heb hem vanmiddag getest en er komt genoeg geluid uit voor mijn wensen.
25 euro bij een telecomwinkel vond ik alleen veel teveel van het goede
Nou schijnt er verschil in te zitten. Ik had hem ook gezien van een ander merk, dat exemplaar laadde op in 1 uur ipv 2.5 (al kan dat ook onzin zijn).Hoezo hebben ze geld teveel als ze zo gierig doen en maar wat graag je geld aannemen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tyfus chinezen hebben geld teveel opeens ofzo?
Wacht al 2-3 weken op een pakketje en nog maar 2 van de 6 ofzo is opgestuurd na 4-5 weken
Heh, altijd als ik op de Xears site kijk bestel ik wat - .. ik moet er wegblijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:40 schreef shiznuts het volgende:
http://www.ebay.com/sch/i(...)=p3286.c0.m270.l1313 (dzone2 / lostearbuds)
Of vragen aan Thomas of 'ie die niet in een goedkoop envelopje kan opsturen: http://www.xears.com/zube(...)__from_store=default
- of trouwens zoals ons aapjesbrein het doet: -
[..]
Zo'n uitdraaibaar speakertje: Komt daar een beetje geluid aan dan?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Deze speakertjes zijn goed, zeker vergelijkbaar met de x minis, alleen een slagje groter:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cb7cd3831![]()
Ik heb mijn broer voor zn verjaardag xmini's gegeven! ze doen het nog steeds (volgens mij heeft hij ze al 1/2 jaar)
Ook vaak genoeg mee naar strand geweest!
Geeft ook goed geluidje merkt ook als je m uitschuift, meer bass
Ik zie dat veel mensen klagen over Dealextreme. Dus komt vaker voor dat ze de tijd nemen met een bestelling?If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris![]()
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 12:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zie dat veel mensen klagen over Dealextreme. Dus komt vaker voor dat ze de tijd nemen met een bestelling?![]()
Ja, maar hangt ook een beetje van je bestelling af he? Aangezien wij nog steeds niet helderziend zijn wat/wanneer jij iets besteld hebt en zo..quote:Op zondag 26 februari 2012 12:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zie dat veel mensen klagen over Dealextreme. Dus komt vaker voor dat ze de tijd nemen met een bestelling?Common sense is my super power. What's yours?
9 feb. Status is wel gewijzigd in Prepare Shipment. Dus wie weet. Heb een paar simpele dingetjes besteld. 3 USB kabeltjes, portemonnee, hanger met ledje, led bulpje, bakje voor mijn vriendins sieraden en een ped egg ofzoIf you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris![]()
Tja, de neppers zijn uit de markt gehaald. Koop ze gewoon bij dorgisterij.net, daar waren ze destijds voor mij het goedkoopste.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:15 schreef Scorpie het volgende:
Gillette fusion mesjes zijn echt duur, zowel op eBay als dxDon't let my username fool you...![]()
Heeft iemand trouwens wel eens een baardtrimmer gekocht?If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris![]()
remington mb200cquote:Op zondag 26 februari 2012 13:06 schreef PhatBassBoom het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens een baardtrimmer gekocht?
Goedkoop, krachtige motor en makkelijk op AA's. Werkt ook uistekend met schaamhaar en andere aap dna...![]()
Zo, mijn DX-bestelling van 10 januari is ook verzonden.
Die 4 á 7 dagen levertijd kloppen dus echt wel bijna.
![]()
Kan iemand mij advies geven over horloges.
Ik draag zelf nooit horloges, maar wil er toch aan geloven. Normaal pak ik altijd mijn telefoon erbij om de tijd te zien, maar vanwege mijn werk mag/kan ik dat niet en aangezien ik graag altijd de tijd wil weten wil ik toch een horloge gaan proberen.
Ik zoek een (goedkope) horloge die ik goed bij een pak kan dragen, waarschijnlijk is het het beste om dan een horloge te zoeken met leren band?
Nu weet ik dat er hier regelmatig leuke horloges langs komen, heeft iemand daarom tips/suggesties voor een horloge.
En ik kan mij herrinneren dat er een site is met alleen maar horloges, klopt dat?![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
www.watchyear.com (van Focal), je kunt ook op Ebay zoeken naar 'Shark watch', 'Infantry watch', 'Julius watch', 'Weide watch', 'watch sport japan black' enz etc. Via www.chinaprices.us Chinese modellen van o.a. Curren, Julius, IK, Sinobi...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb je met die dingen ervaringen elmofan? ben ook geïnteresseerd in die dingetjes maar ik ga niet blind meer op mijn gevoel af.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef ElmoFan het volgende:
Deze speakertjes zijn goed, zeker vergelijkbaar met de x minis, alleen een slagje groter:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cb7cd3831BAM dit is 3KB![]()
Misschien een hele stomme vraag.
Is er bij die hongkongistan sites ook iets van klimtouw te bestellen? Is niet voor in de wand of in de klimhal, en de maximaal te klimmen hoogte is 7 meter. Hoeft dus niet dat steendure spul uit de bergsportzaak in nederland te zijn.![]()
Ja, doet niks onder aan een echte xmini, behalve dat ie niet trilt zals een xmini dat doet, maar dat is naar mijn inziens geen nadeelquote:Op zondag 26 februari 2012 16:06 schreef Loll het volgende:
[..]
Heb je met die dingen ervaringen elmofan? ben ook geïnteresseerd in die dingetjes maar ik ga niet blind meer op mijn gevoel af.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2012 16:27:57 ]![]()
Webshops eerder niet. Maar denk bij zulke dan altijd ff aan Ebay, hè.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef maartend het volgende:
Misschien een hele stomme vraag.
Is er bij die hongkongistan sites ook iets van klimtouw te bestellen? Is niet voor in de wand of in de klimhal, en de maximaal te klimmen hoogte is 7 meter. Hoeft dus niet dat steendure spul uit de bergsportzaak in nederland te zijn.
Weet niet of dit of dit is wat je zoekt maar het is ff een voorbeeld ((sport) utility rope).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thnx, ga daar eens zoeken. Maar dan wel Climbing rope. Utility is me wat te dun.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Webshops eerder niet. Maar denk bij zulke dan altijd ff aan Ebay, hè.
Weet niet of dit of dit is wat je zoekt maar het is ff een voorbeeld ((sport) utility rope).![]()
new products @ BIC:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
GATVERDAMME!! DOE DAN IETS IN DE SPOILER OFZO MET NIET OPENEN!!!
zo vanSPOILER: NIET OPENENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:18 schreef bobbernaut het volgende:
GATVERDAMME!! DOE DAN IETS IN DE SPOILER OFZO MET NIET OPENEN!!!
zo vansmileys zeggen toch genoeg..... dat jij er nieuwschierig van word wat er dan precies in de spoiler staat is niet mijn probleem hahaSPOILER: NIET OPENENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je met die dingen ervaringen elmofan? ben ook geïnteresseerd in die dingetjes maar ik ga niet blind meer op mijn gevoel af.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef ElmoFan het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cb7cd3831BAM dit is 3KB![]()
Ik ben sws nieuwsschierig.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
smileys zeggen toch genoeg..... dat jij er nieuwschierig van word wat er dan precies in de spoiler staat is niet mijn probleem haha
maar ik denk gewoon iets falends ofzo, MAAR DAT WAS GEWOON GOOR!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:13 schreef Downstar het volgende:
new products @ BIC:hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:25 schreef Loll het volgende:
[..]
Heb je met die dingen ervaringen elmofan? ben ook geïnteresseerd in die dingetjes maar ik ga niet blind meer op mijn gevoel af.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, doet niks onder aan een echte xmini, behalve dat ie niet trilt zals een xmini dat doet, maar dat is naar mijn inziens geen nadeel![]()
vraag je nou gewoon weer je vraag, waar je allang antwoord op hebt gehad?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:25 schreef Loll het volgende:
[..]
Heb je met die dingen ervaringen elmofan? ben ook geïnteresseerd in die dingetjes maar ik ga niet blind meer op mijn gevoel af.
pff even beter opletten..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, doet niks onder aan een echte xmini, behalve dat ie niet trilt zals een xmini dat doet, maar dat is naar mijn inziens geen nadeel![]()
Hmm ik heb weer eens 3 USB Gamepad / Joysticks besteld..
Zijn echt goede dingen, alleen heb ik de eerste versleten naar een half jaar (doet het nog wel goed..)
2e hebt ik net vorige maand binnen gekregen.. ding heb ik tig keren laten vallen van ruim een meter of anderhalf .. nooit wat mis mee..
laat ik hem gister vallen van nog geen 20 cm.. en nu werkt het pookje niet lekker meer
Normaliter bestelde ik ze via ebay voor z'n 4 euro.. maar dit keer maar gegokt dat BIC ze weer snel kan leveren voor de prijs van 6 euro stuk ofzo..
http://www.buyincoins.com(...)ypad-product-43.html![]()
![]()
Alles is nu al 3 weken geleden "shipped" van deal extreme, en het is er nog nietvan priceangels is het 6 dagen geleden shipped dus ik hoop dat die er wel snel aan komt
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
5%off @ BIC: 5%BICFANSMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dispute geopend bij paypal ivm een DX bestelling. bestelling van 14 januari, heb op 14 februari een ticket ingevuld bij DX costumer service express, staat nog steeds op waiting to be processed.
35 items, nog niets verstuurd. En de order verschijnt niet in m'n order summary, de elf vorige staan er wel.
Ben benieuwd...![]()
Mensen die niet doorhebben dat er een wereld buiten DX bestaat... en dat DX eigenlijk best ruk is...
Ik kon tot nu toe niet echt klagen, maar moet misschien eens elders zien idd. Weet je toevallig welke andere winkels goedkope microcontroller kaarten hebben?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef shiznuts het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat er een wereld buiten DX bestaat... en dat DX eigenlijk best ruk is...
http://www.dealextreme.com/p/arduino-nano-v3-0-81877![]()
› www.chinaprices.us
if all fails, you still have...
› www.ebay.com
Tip: 35 items? In een zending/order? Da's niet handig. Gaan ze wachten tot alles in stock is (als ze niet opletten en het te lang duurt, mogelijk dat ze niet gesplit versturen) en dus niks verstuurd wordt. Bovendien minder douanegevoelig.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Al m'n vorige bestellingen waren gesplit, ééntje (laser) is in beslag genomen bij douane en ééntje daarna opengedaan door hen (steriele(?) injectiespuiten).quote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef shiznuts het volgende:
› www.chinaprices.us
if all fails, you still have...
› www.ebay.com
Tip: 35 items? In een zending/order? Da's niet handig. Gaan ze wachten tot alles in stock is (als ze niet opletten en het te lang duurt, mogelijk dat ze niet gesplit versturen) en dus niks verstuurd wordt. Bovendien minder douanegevoelig.
BIC is goedkoper dan DX, snel een order plaatsen? * meth1745 checkt visa, expires end 02/12![]()
Je zou toch mogen verwachten dat ze automatisch een nieuwe sturen, morgen eens langs gaan...![]()
Meh, je krijgt je spul uiteindelijk wel, of je item of een refund, maar dat altijd tot in de treuren laten duren en die brakke klantenservice, man-o-man.
BIC is een van de shops die wij graag aanraden omdat men daar doorgaans wel vlot en adequaat werkt. Ze hebben misschien niet zo'n ubergroot assortiment en breiden die ook niet heel rap uit, maar als ze hebben wat je zoekt, zou ik je ze zeker aanraden! En in dit geval dus nog goedkoper ook (vergeet recommender en couponkorting niet die je bij DX niet hebt).
Mijn VISA verloopt per 03/12. Heb al een nieuwe opgestuurd gekregen. Van Paypal kreeg ik zelfs een mailtje (zonder links, wel zo veilig) met de info dat m'n CC binnenkort verlopen zou en ik via de site de gegevens moest updaten zodra ik die had. Dus dat is ook geregeld. Ik ben klaar voor 03/2012.Lullige bank heb je dan.
Dat weet ik, alleen die X-mini's zijn 20-25 euro. En dat vind ik toch wat te veel als Chinashoppert.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Beste haal je een X-mini. Bij de ALDI hadden ze er ook eens zoeentje voor 15,- euro (heb ik) die wel goed klonk. Die uit China zijn gewoon kudt. Here's the story...Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Be my guest en haal een 'capsule speaker'. Maar het geluid zal zo brak zijn als de iPhone-oordopjes van de 1ct-deal.Soms betaal je voor wat je krijgt, hè. En soms loont het wat meer uit te geven zodat je geen kat in de zak koopt.
( 'k heb zulke, maar dan van Zolid (ALDI dus))
- Amazon (DE) / Stereo dan? -
[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 27-02-2012 01:30:37 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Oh ja die oortjes, snoer enorm kort en geluid leek echt te komen uit karton.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
die mail van paypal heb ik ook zou het anders nooit geweten hebben. Ben nu aan het zoeken naar m'n digipass om berichten van bank te checken, verdwijnt wel vaker post ongeopend in de lade. misschien geven ze geen creditcard aan mensen zonder inkomenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef shiznuts het volgende:
Meh, je krijgt je spul uiteindelijk wel, of je item of een refund, maar dat altijd tot in de treuren laten duren en die brakke klantenservice, man-o-man.
BIC is een van de shops die wij graag aanraden omdat men daar doorgaans wel vlot en adequaat werkt. Ze hebben misschien niet zo'n ubergroot assortiment en breiden die ook niet heel rap uit, maar als ze hebben wat je zoekt, zou ik je ze zeker aanraden! En in dit geval dus nog goedkoper ook (vergeet recommender en couponkorting niet die je bij DX niet hebt).
Mijn VISA verloopt per 03/12. Heb al een nieuwe opgestuurd gekregen. Van Paypal kreeg ik zelfs een mailtje (zonder links, wel zo veilig) met de info dat m'n CC binnenkort verlopen zou en ik via de site de gegevens moest updaten zodra ik die had. Dus dat is ook geregeld. Ik ben klaar voor 03/2012.Lullige bank heb je dan.
Allereerste keer dat ik visa aanvroeg weigerden ze, omdat ik nog niet lang genoeg werkte of zoiets...
edit: m'n visa ligt voor me klaar op het kantoor. Zat me in gedachten al kwaad te maken omdat ik er geen kreeg..![]()
Oh yes, BIC heeft nog meer keuze in controllers, ik ga me een bestelling plaatsen!
[ Bericht 4% gewijzigd door meth1745 op 27-02-2012 04:29:29 ]![]()
Over die controller waarvan t pookje t niet doet, schroef m is open.
Soms is ie gewoon losgeschoten
Staat je order niet bij account managment Beta?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:13 schreef meth1745 het volgende:
Dispute geopend bij paypal ivm een DX bestelling. bestelling van 14 januari, heb op 14 februari een ticket ingevuld bij DX costumer service express, staat nog steeds op waiting to be processed.
35 items, nog niets verstuurd. En de order verschijnt niet in m'n order summary, de elf vorige staan er wel.
Ben benieuwd...
Daar stonden mijn laatste orders ook (en dus niet meer op de ''gewone'' lijst.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Als ik het order nummer ingeef krijg ik het te zien, maar er is dus nog niets geshipped, na 43 dagen...quote:Op maandag 27 februari 2012 08:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Staat je order niet bij account managment Beta?
Daar stonden mijn laatste orders ook (en dus niet meer op de ''gewone'' lijst.
Binnen twee dagen verloopt de termijn om dispute bij paypal te openen, wilde dat risico niet lopen.![]()
Verwacht er maar niet te veel vanquote:Op maandag 27 februari 2012 13:08 schreef W00fer het volgende:
Ah bedankt voor de tip. Dan kan ik hem gewoon ruilen.![]()
![]()
DAFUQ
ik kijk ff op amazon,de krijg ik dit onderaan t scherm! http://www.amazon.de/gp/p(...)93407&pf_rd_i=301128Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Amazon is geen chinese webshopquote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef bobbernaut het volgende:
DAFUQ
ik kijk ff op amazon,de krijg ik dit onderaan t scherm! http://www.amazon.de/gp/p(...)93407&pf_rd_i=301128![]()
En bah![]()
![]()
![]()
Mijn aanbevelingen zijn altijd scheerapparaten, tv's en audio-gear.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:16 schreef bobbernaut het volgende:
DAFUQ
ik kijk ff op amazon,de krijg ik dit onderaan t scherm! http://www.amazon.de/gp/p(...)93407&pf_rd_i=301128
Vraag ik me toch af wat je daar zoal koopt/naar zoekt.
ik zoek gewoon normale dingen, ECHT WAAR!! ik ben nog maar 14 weet je dus ik hoef nog geen buttplug te zoekenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn aanbevelingen zijn altijd scheerapparaten, tv's en audio-gear.
Vraag ik me toch af wat je daar zoal koopt/naar zoekt.
owh en dat was op amazon.de... op .com heb ik normale dingen enzo..
DUITSERS!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:13 schreef Downstar het volgende:
new products @ BIC:Die pauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
Mijn FP drama continues. Ze hadden beloofd het geld terug te storten maar na een week was dat nog niet gebeurd en het geschil ging verlopen binnen een dag. dus nu heb ik het geupdate tot een claim.![]()
uiteraard allang gedaan.. in zo verre gedomenteerd dat ik uiteindelijk uitkom bij een soort van kubusjequote:Op maandag 27 februari 2012 08:28 schreef bobbernaut het volgende:
Over die controller waarvan t pookje t niet doet, schroef m is open.
Soms is ie gewoon losgeschoten
waar het plastic pookje ( dus zonder rubber ding ) vast zit in een metalen omhulsel die niet open te maken is..
Voor de rest wel vaker mijn controllers gemaakt als ik ze had laten vallen, R2 knopjes etc weer goed leggen.. maar dit probleem kan helaas niet worden opgelost zonder de boel te slopen lijkt het..
![]()
Ik moet toevallig zo even naar de action, zal er is nakijken..( niet dat ik ze nodig heb maargoed..)quote:Op maandag 27 februari 2012 12:15 schreef Miniem het volgende:
Action heeft ook van die hamburger speakers.
Geen idee of ze goed zijn though.
maar naar mijn weten hebben ze geen hamburger speakers toch?
De enige speakers die ik weet bij de action zijn van die grotere uhmm soort van ei vormige speakers?
update:
zoiets bedoel ik..![]()
hihihi doet me denken aan zo egg :$quote:Op maandag 27 februari 2012 14:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik moet toevallig zo even naar de action, zal er is nakijken..( niet dat ik ze nodig heb maargoed..)
maar naar mijn weten hebben ze geen hamburger speakers toch?
De enige speakers die ik weet bij de action zijn van die grotere uhmm soort van ei vormige speakers?
update:
[ afbeelding ]
zoiets bedoel ik..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
WTF, ik had bij DX twee hoesjes voor mijn iPhone besteld van 3 dollar ofzo, krijg ik net opeens een pakket met 2 van die fucking dure remote control-helicopters erin? Echt van die $90 dingen ofzo.
Gaat DX dit terugvragen?? Of heb ik geluk![]()
![]()
Don't ask, don't tell policy, toch?
Alsof je de moeite gaat nemen ze bij de post weer op te sturen en het versturen zelf vooruit te betalen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
niks zeggen tegen DX en ook niet zeggen dat je ze hebt ontvangen! enne ik wil wel zo heli hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef MacorgaZ het volgende:
WTF, ik had bij DX twee hoesjes voor mijn iPhone besteld van 3 dollar ofzo, krijg ik net opeens een pakket met 2 van die fucking dure remote control-helicopters erin? Echt van die $90 dingen ofzo.
Gaat DX dit terugvragen?? Of heb ik geluk
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Gaat DX dit terugvragen?? Of heb ik gelukIf the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.![]()
quote:If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris![]()
20Eu? Ik wil nog wel een iets grotere heliquote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Gaat DX dit terugvragen?? Of heb ik geluk![]()
![]()
Idd als t beetje leuke zijn wil ik er wel een kopen!
Tmart staat er nog niet tussenmaar hoe lang duurt het ong. om van Hong Kong naar Nederland een klein pakketje te versturen? Het is een cover voor m'n telefoon.
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
http://www.tmart.com/4GB-(...)-Purple_p124803.html
omg deze had ik 7 jaar geleden ofzo!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
nostalgiequote:Op maandag 27 februari 2012 15:59 schreef bobbernaut het volgende:
omg deze had ik 7 jaar geleden ofzo!![]()
![]()
Van de Blokkerquote:Op maandag 27 februari 2012 15:59 schreef bobbernaut het volgende:
omg deze had ik 7 jaar geleden ofzo!![]()
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris![]()
Ja, van die Xiron-prut...
Wow, maar liefst 128MB!
OMG 512! Dat is... zeg maar, vier keer zoveel, like wtf! Hoe is het mogelijk?!!1!
Wat een aanbieding.
En deze waren van daarvoor dan weer:Oh de crap die we toch ook in ons leven kopen.
Hahaha, geweldig. Zo weinig geheugen voor zoveel geldquote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef shiznuts het volgende:
Wow, maar liefst 128MB!
[ afbeelding ]
OMG 512! Dat is... zeg maar, vier keer zoveel, like wtf! Hoe is het mogelijk?!!1!
[ afbeelding ]
Wat een aanbieding.
En deze waren van daarvoor dan weer:
[ afbeelding ]Oh de crap die we toch ook in ons leven kopen.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris![]()
Damn, dat wil ik ook welquote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Gaat DX dit terugvragen?? Of heb ik gelukWelke hoesjes waren dat? Dat trucje wil ik ook wel eens proberen
Don't let my username fool you...![]()
WTF wij hadden 3 van die 512 MB's!! wss hadden wij ze toen ze VEEL goedkoper waren!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef shiznuts het volgende:
Wow, maar liefst 128MB!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een aanbieding.
mja, jij bent dan ook 12.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WTF wij hadden 3 van die 512 MB's!! wss hadden wij ze toen ze VEEL goedkoper waren!-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Omg die MP3s! mijn broer heeft er toentertijd 1 van 512 MB gehaald voor 89 euro ofzo..![]()
weet nog goed dat ik er ooit 1 vond van 256 mb.. shiiit wat was ik blij toen!
Ontopic; bij action geen Hamburgerspekers gezien wel de EGG speaker die in 2e te delen is( 2 speakers dus..)
![]()
1. ik ben 14.quote:
2. liever 14 dan een ouwe lul zoals jij.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[mijmermode]quote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef shiznuts het volgende:
Wow, maar liefst 128MB!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een aanbieding.
Die onderste heb ik er nog wel een aantal van versleten in mijn studententijd........
Voor deze stylish radiootjes had je ook nog van die lelijke, vierkante grijze blokjes met een nepmetallic plasticje op de voorkant.
[/mijmermode]The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.![]()
Wat is die mail van die chinagast die je kan e-mailen om te vragen of hij het goedkoper voor je kan aanbieden?
I have no rival, no man can be my equal. ♥![]()
Ughem, wijst naar OP:quote:SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
service01@zarmark.comquote:Op maandag 27 februari 2012 19:54 schreef MaddoxX het volgende:
Wat is die mail van die chinagast die je kan e-mailen om te vragen of hij het goedkoper voor je kan aanbieden?
![]()
Heb ik accu's met een oplader gekocht bij spider-foot.com, ga ik net voor de lol even op chinaprices.us kijken, zie ik bij Sunsky dat het nog goedkoper kan.
Het scheelt best wel veel, ondanks dat je nog verzendkosten moet betalen.
Wie heeft er ervaringen met deze site, snel, goed..? Ik zie hem namelijk niet in de openingspost staan:(![]()
-weg, ja doei, voor dat geld zeker, je bent dom zeker-
[ Bericht 21% gewijzigd door BrandX op 27-02-2012 23:52:26 ]![]()
Tuurlijk is die nepquote:DX kan helemaal niet aan de echte komen, en geloof me, ze kunnen alles namaken. En ik denk niet dat hier over gepraat mag worden, omdat het toch te maken heeft met een illegaal product.
[ Bericht 25% gewijzigd door BrandX op 27-02-2012 23:53:04 ]![]()
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.![]()
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
er naar vragen óf het nep is (terwijl het toch wel overduidelijk mag zijn voor de prijzen van DX) is dus ook praten over nepzooi.
lolwut![]()
Mogen we dan wel praten over PS3 controllers? (serieuze vraag)Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
Als het logo/verpakking niet in zodanig gekopieerd worden dat het echt lijkt is het geen probleem. Ze verkopen/verkochten ook altijd compatable PS2 controllers bij de Intertoysquote:Op maandag 27 februari 2012 23:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Mogen we dan wel praten over PS3 controllers? (serieuze vraag)
Dus de P3 controllers bijvoorbeeld lijken mij geen probleem.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Want dan wou ik vragen naar een goede 2e controller voor er bij met Dual Shock 3 en Sixaxis.. Iemand tips/adviezen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als het logo/verpakking niet in zodanig gekopieerd worden dat het echt lijkt is het geen probleem. Ze verkopen/verkochten ook altijd compatable PS2 controllers bij de Intertoys
Dus de P3 controllers bijvoorbeeld lijken mij geen probleem.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
Ik heb er vorige week 1 gekocht via ebay en verwacht 'm met een paar dagen. Dus als je tot die tijd kan wachten, zal ik 'm voor je uitproberen.quote:Want dan wou ik vragen naar een goede 2e controller voor er bij met Dual Shock 3 en Sixaxis.. Iemand tips/adviezen?![]()
Ik heb drie jaar geleden deze gekocht. Is gewoon een originele controller (is de prijs ook wel naar).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Want dan wou ik vragen naar een goede 2e controller voor er bij met Dual Shock 3 en Sixaxis.. Iemand tips/adviezen?
Werkt na al die jaren en meerdere keren door de kamer gegooid te zijn nog helemaal perfect
Je kan natuurlijk ook een neppert kopen, maar die hebben nooit dezelfde kwaliteit.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Bedankt voor de links allemaal! Loopt wel storm trouwens hier haha.
Ik had daarnaast ook nog een vraag onder de fotografen onder ons; die lenshoods die ze verkopen in de webshops, kan ik die gewoon probleemloos importeren?Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:09 schreef relativity het volgende:
Bedankt voor de links allemaal! Loopt wel storm trouwens hier haha.
Ik had daarnaast ook nog een vraag onder de fotografen onder ons; die lenshoods die ze verkopen in de webshops, kan ik die gewoon probleemloos importeren?[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
lik heb mijn pakketje van zarmark binnen , maar er stond een declaratie formulier erop.
in het engels en pakket was niet geopend,
weet iemand wat dit is?
http://img408.imageshack.us/img408/3180/dsc00009im.jpg (copy/paste deze link)![]()
Even een vraag over de levertijd.
De tracking op HongKongPost zegt:Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik het in huis heb?quote:The item (RC014129604HK) left Hong Kong for its destination on 25-Feb-2012[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
ongeveer 20 dagenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef Wootism het volgende:
De tracking op HongKongPost zegt:
[..]
Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik het in huis heb?What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Ik heb vliegtuiginpakker, de piloot en PostNL gesproken, die zeggen ongeveer een week. Alleen is Chin Ho ziek, de vliegtuiginpakker, dus duurt het iets langer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef Wootism het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik het in huis heb?![]()
Iemand tips hoe ik de service van focalprice zover krijg om het gebroken horloge dat ze me hebben gestuurd te fixen zonder dat het me klauwen met geld kost hem terug te sturen?
ik kijk een maandje ff niet op dit topic en er zijn er al 10 bij ofzo.. gaat hard met chinashopping!Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
Ik heb al die links uit de OP doorgestruind er is er slechts één webshop die zo'n zwart-leren telefoonhoesje met ''lipje'' waar m'n Galaxy Ace in past verkoopt, en die is nog lelijk ook
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 17:11:11 ]![]()
Meestal is een foto van het kapotte product genoeg om ze een nieuwe op te laten sturen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef Smack-a-jack het volgende:
Iemand tips hoe ik de service van focalprice zover krijg om het gebroken horloge dat ze me hebben gestuurd te fixen zonder dat het me klauwen met geld kost hem terug te sturen?
ik kijk een maandje ff niet op dit topic en er zijn er al 10 bij ofzo.. gaat hard met chinashopping![b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Kijk voor dat soort dingen op Ebay:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb al die links uit de OP doorgestruind er is er slechts één webshop die zo'n zwart-leren telefoonhoesje met ''lipje'' waar m'n Galaxy Ace in past verkoopt, en die is nog lelijk ook
http://www.ebay.com/sch/i(...)t=See-All-Categories![]()
Die kun je écht overal halen die dingen...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb al die links uit de OP doorgestruind er is er slechts één webshop die zo'n zwart-leren telefoonhoesje met ''lipje'' waar m'n Galaxy Ace in past verkoopt, en die is nog lelijk ookWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Bedankt man!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb vliegtuiginpakker, de piloot en PostNL gesproken, die zeggen ongeveer een week. Alleen is Chin Ho ziek, de vliegtuiginpakker, dus duurt het iets langer.
6e 'n DX bestelling geplaatst met 2 artikelen (schouderband voor dslr en 'n telefoonhouder), vandaag binnen gekomen. 23 dagen is nog niet zo gek
Beiden trouwens aanraders:
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ik heb dit besteld en weet nog steeds niet wat het is want mijn Engels is niet zo best. Vond het er wel geinig uitzien.![]()
Uhuh....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:17 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik heb dit besteld en weet nog steeds niet wat het is want mijn Engels is niet zo best. Vond het er wel geinig uitzien.![]()
[ afbeelding ]
Tja, ik denk dat ik de chinese shopping spirit te pakken heb. Alles wat er grappig uitziet gewoon kopen.quote:
't Is net iets te opvallend, volgende keer beterquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ik de chinese shopping spirit te pakken heb. Alles wat er grappig uitziet gewoon kopen.
Qua kleur bedoel je? Ik begrijp je niet..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
't Is net iets te opvallend, volgende keer beterIf you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris![]()
voor mijn nieuwe order moet ik bijbetalen...
dit kan NIET via paypal maar moet via global collect.. ( iemand ervaring mee? )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand die me hier ff mee wilt helpen?Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Op steam weet ik dat je met iDeal kan betalen en steam gebruikt ook globalcollect, Dus het lijkt mij dat het gewoon via iDeal kan?![]()
Of gebruiken zij aan hun kant global collect, zodat ze verschillende betalingswijzen kunnen aanvaarden? Want global collect biedt ondermeer paypal aan...
http://www.globalcollect.com/payment-methods/ewallets/![]()
Hoe over te storten? vind het maar erg on onoverzichtelijke site.. :/
[ Bericht 82% gewijzigd door revpolen op 28-02-2012 21:17:05 ]Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Naja, als je daadwerkelijk onwetend bent...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Qua kleur bedoel je? Ik begrijp je niet..
Je hebt iets gekocht wat je in je kont dient te stoppen.
Wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:04 schreef Wootism het volgende:
[..]
Naja, als je daadwerkelijk onwetend bent...
Je hebt iets gekocht wat je in je kont dient te stoppen.
Ditquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Zal ik gewoon weer over de al 1000 keer besproken zaklampen beginnen? Ik ga met een groep binnenkort 4 weken outdoor survival achtig naar het buitenland. Nou wil ik voor de hele groep (20) zaklampen bestellen. Het moet een handzaam formaat zijn, goede kwaliteit en sterkte en ook waterdicht. Ook belangrijk, gewoon op in NL verkrijgbare batterij draaien. Geen 18650 dus bijv. Gewoon AAA of AA.
Welke is/zijn aan te raden? Prijs is ook wel belangrijk!![]()
DX heeft Status van m'n order veranderd van PrepareShipment naar PendingPayment, en bij payments staat "IPNChargeback Success", op de dag dat ik het dispute bij PayPal opende...
Wordt het een beetje vaag voor me: ik heb enkel een dispute geopend, DX kan onmogelijk een IPNChargeback ontvangen hebben want dat gebeurt enkel als een klant bij z'n CCC of bank een terugbetaling vraagt, en die het doorgeven aan Paypal.
Als DX losjes met de verschillende termen omspringt in hun systeem, dan gaan ze een hoop communicatieproblemen met paypal hebben, die IPN en PDT variabelen liggen tot op het gebruik van hoofdletters vast.
http://www.paypalobjects.(...)d_pdt_variables.html
Afwachten...![]()
ik denk dat SAIK A wel handig is. En ik weet niet als hoofd zaklampen ook mogen?? Want met mijn scouting ervaringen van vroeger. Kan ik het aanraden om die te kopen, omdat vrije handen toch wel heel erg handig zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef Skiet het volgende:
Zal ik gewoon weer over de al 1000 keer besproken zaklampen beginnen? Ik ga met een groep binnenkort 4 weken outdoor survival achtig naar het buitenland. Nou wil ik voor de hele groep (20) zaklampen bestellen. Het moet een handzaam formaat zijn, goede kwaliteit en sterkte en ook waterdicht. Ook belangrijk, gewoon op in NL verkrijgbare batterij draaien. Geen 18650 dus bijv. Gewoon AAA of AA.
Welke is/zijn aan te raden? Prijs is ook wel belangrijk!
BAM dit is 3KB![]()
Moet hij kunnen draaien? of mag het ook fixed zijn, waterdicht of spatwater dicht?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef UnitedJunk het volgende:
Welke WiFI camera raden jullie me aan? Deze te gebruiken als beveiliging camera bij de schuur.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Draaien is wel belangrijk.
Ik weet niet hoe duur het verschil zit tussen waterdicht en normaal (binnen)?![]()
Deze NIET:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:14 schreef UnitedJunk het volgende:
Welke WiFI camera raden jullie me aan? Deze te gebruiken als beveiliging camera bij de schuur.
http://www.dealextreme.co(...)h-receiver-set-47920
Heb em één keer uitgeprobeerd, kreeg een signaal vol ruis door en ding werd zo snel heet dat ik bang was dat ie zou verbranden. Was van plan om er een koeler op te zetten, maar nooit toe gekomen.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:17 schreef PhatBassBoom het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wat is je budget?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef UnitedJunk het volgende:
Draaien is wel belangrijk.
Ik weet niet hoe duur het verschil zit tussen waterdicht en normaal (binnen)?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hoeveel geld geef je uit aan dat tripje en hoe vaak ga je met je hoofd tegen een boom butsen als je Chinese lamp weer begint te falenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef Skiet het volgende:
Welke is/zijn aan te raden? Prijs is ook wel belangrijk!Bespaar jezelf de ellende en geef wat meer geld uit aan merk. Ik heb een lading Chinese lampen ontvangen en het blijft allemaal slecht afgewerkt en niet betrouwbaar, op de Fenix exemplaren na.
Ik kan je de Fenix E21 aanraden, echt een mooi ding en 2 uur goed fel op 2xAA zonder heet te worden. Ook makkelijk te bedienen zonder flash mode, aan-knop en 2 standen door met de kop te draaien. De hoofdlamp HL21 is ook goed maar een stuk minder fel.
In China goedkoper te krijgen maar als je 20 stuks gaat kopen moet een korting lukken bij een Nederlandse dealer. Denk aan zo'n $30 of ¤35 + kortingen.
Ik heb overigens 3 X E21's
[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 28-02-2012 23:44:14 ]![]()
Zou ik gewoon voor een wanscam/foscam gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:17 schreef UnitedJunk het volgende:
Rond de 100 euro. Iets meer is prima, graag niet heel veel meer..werken leuk.
Als ik het werkend krijg PM ik je aankomende week mijn IP/hostname wel even kun je de kwaliteit checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zou ik gewoon voor een wanscam/foscam gaanwerken leuk.
Als ik het werkend krijg PM ik je aankomende week mijn IP/hostname wel even kun je de kwaliteit checkenHeb je misschien de link welke jij hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DX sku 26358quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:43 schreef UnitedJunk het volgende:
[..]
Heb je misschien de link welke jij hebt?
Zelf heb ik al een tijdje de laatste dericam m801w de met ir cut en optical zoom op mijn wensenlijstje staan.
http://www.dannyvanmaanen.nl/?p=965
http://www.gadgetvictims.(...)1w-z-in-ptz.html?m=1![]()
Sinds wanneer is dat een Wifi camera. Deze dingen bestaan al zo lang, en doen het op zich nog ok. Maar niet voor beveiligingstaken, lees langer dan een x minuten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Deze NIET:
http://www.dealextreme.co(...)h-receiver-set-47920
[ afbeelding ]
Heb em één keer uitgeprobeerd, kreeg een signaal vol ruis door en ding werd zo snel heet dat ik bang was dat ie zou verbranden. Was van plan om er een koeler op te zetten, maar nooit toe gekomen.![]()
Iemand van hier had die Buyincoins 5% coupon toch van de Like Us Facebook actie?
Ik kan m niet op de couponsites terugvinden..![]()
Nog een vraag:
Iemand hier recentelijk nog iets van Choobuy ontvangen?
Had er nog een order lopen maar het duurt wel erg lang en nu is de site ook nog eens down..![]()
Oja nog een faal.
Krijg ik een bericht van aankomst formulier van Postnl dat ik een factuur moet sturen, maar ze schrijven er geen Chinees trackingsnummer of omschrijving bij, hoe weet ik dan welk pakket het is![]()
![]()
Oeps, sorry..quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:25 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een Wifi camera. Deze dingen bestaan al zo lang, en doen het op zich nog ok. Maar niet voor beveiligingstaken, lees langer dan een x minuten.
Begrijp wel niet wat iemand met zo'n wifi beelden wil doen..quote:Panoramic Wifi Camera creates a live panoramic image of a space seen through Wifi radio and other 2.4 GHz radio signals - how they bounce back form the architecture, composing an image, just as light would do.
However, the 'light sources' in this case are laptops, wifi hoptpots, iPhones, and even microwave ovens![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Oeps, sorry..
Begrijp wel niet wat iemand met zo'n wifi beelden wil doen..
[ afbeelding ]
[..]
Een WiFi camera is een camera over je netwerk.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Let niet op hem, hij is aan de methquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:49 schreef Wootism het volgende:
[..]
Een WiFi camera is een camera over je netwerk.![]()
weet ik, grapje ..quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:49 schreef Wootism het volgende:
[..]
Een WiFi camera is een camera over je netwerk.![]()
![]()
en hoe!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Let niet op hem, hij is aan de meth
[ Bericht 7% gewijzigd door meth1745 op 29-02-2012 13:12:13 ]![]()
Muisje van TinyDeal is binnen.
Mooi licht ding met aan/uit knop en werkt op één AA batterij.
Geen kabel en een DPI-knop.
Duurde ~14 dgn![]()
Hebben jullie deze probleem op ever buying en ahappydeal ook opgemerkt dat er bij categorieen geen videogames meer is?
Dus ook geen accessoires voor de ps3, xbox 360, PSVita?
Is dat alleen bij mij of hebben jullie dit ook?![]()
Laatste tijd gaat het niet zo best met mijn DX bestellingen.
Iets besteld van $ 65,- Alles afgehandeld. Maar verzenden ho maar.
Na een tijd kijk ik op de site verkopen ze het niet meer en mijn geld werd niet terug gestort. Klacht bij ze neer gelegd, niks gehoord. Via Paypal mijn geld teruggevraagd, dan reageren ze opeens wel snel...
Order van 4 items (2x2) gedaan. 2 items worden opgestuurd, 2 andere gewoon niet terwijl ze in stock zijn. Ook op de tickets geen enkele reactie.
Daarna nog wat kleins besteld, is al een maand onderweg en komt maar niet binnen.
Andere bestelling hierna bij andere Chinezen zijn allang binnen.![]()
Nou ik vraag me af of je deze lenshoods zomaar kan importeren, omdat ik een bestelling heb gedaan, vorige maand - en die is nog steeds niet gearriveerd. Ja ik weet dat het langer kan duren bij chinese webshops.quote:
Het betreft hier om dit artikel:Legaal of niet?
Ik wil voor vrienden meerdere per keer bestellen, kan dat ook gewoon? Of moet ik met deze vragen bij de douane zijn?Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Pff, aansteker die 7 februari was verzonden nog steeds niet binnen...
Wat is de gemiddelde verzendtijd bij jullie ongeveer?
Vroeger (2009 ofzo?) had ik het soms na een week wel, meestal 1,5 a 2, maar nu is het dus 3 weken ofzo?![]()
Hebben ze in de webshops ook goede USB Wifi ontvangers? Die ik van UPC heb gekregen werkt niet echt super en ben op zoek naar een betere. Heb een 50 mb abbo
Edit: zoeken kan ik zelf wel ben vooral benieuwd naar evaringen
[ Bericht 19% gewijzigd door secondant op 29-02-2012 17:18:31 (zie post) ]Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
Eerste keer dat ik iets besteld heb op DX, 24e besteld, 24e shipping en vandaag binnen. 3 in ears van Awei en een hoesje voor m'n telefoon. Nu maar eens kijken of de reviews van de dopjes inderdaad een beetje kloppen.
In ieder geval tevreden over het chinashoppen. Geen problemen gehad, al zat ik ook onder de 22 euro.Geloof in Winne als een religie![]()
hihiihihihihi garpigHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Lachen gieren brullen om je vrouwelijke held. :|Common sense is my super power. What's yours?
Waren er nou ook van die Chinezen die iets voor je schilderen?Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Om maar even mezelf te quoten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef Wootism het volgende:
[..]The item (RC014129604HK) left Hong Kong for its destination on 25-Feb-2012
Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik het in huis heb?
Hij is vandaag, de 29ste, binnengekomen. Niks twee weken.
Zeer netjes van Focalprice!
Daarnaast kreeg ik nog een kicke sleutelhanger van een zombie met een zwembandje!
M'n dag kan niet meer stuk
Waarom zou dat niet kunnen? Het is maar een stukje plastic...quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:36 schreef relativity het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af of je deze lenshoods zomaar kan importeren, omdat ik een bestelling heb gedaan, vorige maand - en die is nog steeds niet gearriveerd. Ja ik weet dat het langer kan duren bij chinese webshops.
Het betreft hier om dit artikel:
[ afbeelding ] Legaal of niet?
Ik wil voor vrienden meerdere per keer bestellen, kan dat ook gewoon? Of moet ik met deze vragen bij de douane zijn?Don't let my username fool you...![]()
Dit dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Het is maar een stukje plastic...
Wireless N? Gewoon even zoeken op DX (en reviews kijken) en dan kopen op/bij Ebay/bicquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:14 schreef secondant het volgende:
Hebben ze in de webshops ook goede USB Wifi ontvangers? Die ik van UPC heb gekregen werkt niet echt super en ben op zoek naar een betere. Heb een 50 mb abbo
Edit: zoeken kan ik zelf wel ben vooral benieuwd naar evaringen
Ligt er maar net aan wat er op dat stukje plastic staat, in hoeverre het lijkst op het echte produkt en of het als het echte merkprodukt verkocht wordt. Imitatie is namelijk illegaal, en ja de douane KAN dat soort artikelen tegenhouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Het is maar een stukje plastic...![]()
Niet gaan overdrijven. Op de echte staat verder ook niets... Ze worden gewoon geleverd in een plastic zakje, niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat er op dat stukje plastic staat, in hoeverre het lijkst op het echte produkt en of het als het echte merkprodukt verkocht wordt. Imitatie is namelijk illegaal, en ja de douane KAN dat soort artikelen tegenhouden.Don't let my username fool you...![]()
Het is 1x deze geworden: http://www.buyincoins.com(...)-03-product-172.html
en 2x deze http://www.buyincoins.com(...)00-product-6484.html
schde 12.30Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>![]()
Iemand toevallig nog tips voor een videocamera? Wil tijdens het vissen binnenkort (in Zweden) wel een camera met headmount ofzo, heb zoveel vette momenten die je anders niet filmt, ben benieuwd of ik dat dan wel voorelkaar krijg.
http://www.tinydeal.com/4(...)v-49974-p-40548.html
http://www.dealextreme.co(...)ard-slot-2-aaa-37582
die had ik al gevonden, beetje duur en wel erg low-res. Kwaliteit valt op zich wel mee, is nog wel te doen misschien. Die tweede is niet zo duur trouwens.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
http://www.ebay.com/sch/i(...)t=See-All-Categoriesquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:14 schreef Catch22- het volgende:
Iemand toevallig nog tips voor een videocamera? Wil tijdens het vissen binnenkort (in Zweden) wel een camera met headmount ofzo, heb zoveel vette momenten die je anders niet filmt, ben benieuwd of ik dat dan wel voorelkaar krijg.
http://www.tinydeal.com/4(...)v-49974-p-40548.html
http://www.dealextreme.co(...)ard-slot-2-aaa-37582
die had ik al gevonden, beetje duur en wel erg low-res. Kwaliteit valt op zich wel mee, is nog wel te doen misschien. Die tweede is niet zo duur trouwens.
Op dat soort dingen moet je niet besparen, maar deze heeft een redelijke prijs. En als je het gewoon goed wil doen dan koop je een GoPro2[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Mja das gelijk wel een hoop geld "voor de lol". Maar een GoPro of ContourHD is wel heel gaaf...Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Iemand een goed dingetje om gameplay van de Xbox 360 mee op te nemen die bijv. via USB naar de computer gaat?![]()
![]()
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)61512#ht_1009wt_1037
Ik zoek dit hoesje de verkoper heeft hem niet meer. Ik heb al gezocht op internet maar kan hem niet meer vindenWeet iemand anders net zo soort hoesje uit china???
BAM dit is 3KB![]()
Geen idee of het werkt:quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef Fifut het volgende:
Iemand een goed dingetje om gameplay van de Xbox 360 mee op te nemen die bijv. via USB naar de computer gaat?
http://gamesalor.com/en-us/GoodsInfo.aspx?id=2680
of
http://www.buyincoins.com(...)-pc-product-350.html
(veel reviews!) --> Ziet er goed uit, mensen die bevestigen dat het werkt met Windows 7 x64!
Via: usb capture invullen bij chinaprices.us
Lijkt me dat je gewoon de Tulp stekker ipv je tv hier in stopt.
[ Bericht 8% gewijzigd door jopiede op 29-02-2012 23:19:35 ]![]()
Iemand nog tips voor een LED torch voor onder de 20 euro? Als het kan met AA batterijen?Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik kreeg met dat chinezending niks goed... Beeldkwaliteit was waardeloos. Misschien dat die van mij stuk was ofzo, ik heb geen tweede keer besteld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef jopiede het volgende:
[..]
Geen idee of het werkt:
http://gamesalor.com/en-us/GoodsInfo.aspx?id=2680
of
http://www.buyincoins.com(...)-pc-product-350.html
(veel reviews!) --> Ziet er goed uit, mensen die bevestigen dat het werkt met Windows 7 x64!
Via: usb capture invullen bij chinaprices.us
Lijkt me dat je gewoon de Tulp stekker ipv je tv hier in stopt.
Zijn er trouwens Chinezen die voor je schilderen of heb ik dat verkeerd begrepen?Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Ik zit hier in Londen op de camden market en je kan hier beats solo hd kopen voor 30 pond. Is dit goed of niet?![]()
kan niet echt zijn.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Uw logisch denkvermogen is aangetast door het zilte water wat zich tussen Nederland en Engeland bevindt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:07 schreef zoz het volgende:
Ik zit hier in Londen op de camden market en je kan hier beats solo hd kopen voor 30 pond. Is dit goed of niet?![]()
Stop er gelijk 20 in je koffer!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:07 schreef zoz het volgende:
Waar kan ik voor een paar euro een iPad naar HDMI connector vinden? Snap niet dat die dingen zowel in NL als in Chineze webshops vooral 30 euro of duurder zijn.![]()
http://www.ebay.nl/itm/Do(...)&hash=item25671e6ed7quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:15 schreef Apekoek het volgende:
Waar kan ik voor een paar euro een iPad naar HDMI connector vinden? Snap niet dat die dingen zowel in NL als in Chineze webshops vooral 30 euro of duurder zijn.
20 ekkies.![]()
Faal.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef secondant het volgende:
Het is 1x deze geworden: http://www.buyincoins.com(...)-03-product-172.html
en 2x deze http://www.buyincoins.com(...)00-product-6484.html
schde 12.30Dat is 54Mbps G-ontvanger. Had dan een b/g/n-ontvanger gedaan van '150'/'300' Mbit.
Zijn ze zeker, vooral de GoPro HD2 en de Countour HD+ met bluetooth livefeed op je smartphone (ze hebben immers geen LCD-scherm en het is wel zo handig om te framen wat je filmen wilt, imho).quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef Catch22- het volgende:
Mja das gelijk wel een hoop geld "voor de lol". Maar een GoPro of ContourHD is wel heel gaaf...
Anders kijk je ff bij www.techmoan.com . Genoeg budgetcams die besproken worden daar. Heb zelf een Y3000 mini cam, twee 808 Keychain cam #3, en twee 808 Keychain cams #11 (waarvan eentje dood). #16 is nu ook uit. Zijn grappig voor in een attractiepark tijdens ritjes enzo, maar kan me ook voorstellen dat je er eentje onder of op een cap van een pet monteert tijdens het vissen. Richting de $40,- moet je dan dan denken, best leuke kwaliteit nog.www.artscow.com komt hier weleens langs, bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:09 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zijn er trouwens Chinezen die voor je schilderen of heb ik dat verkeerd begrepen?iPad.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:15 schreef Apekoek het volgende:
Waar kan ik voor een paar euro een iPad naar HDMI connector vinden? Snap niet dat die dingen zowel in NL als in Chineze webshops vooral 30 euro of duurder zijn.Propriety connectors.
![]()
_!!1!
RD32 IIquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef Catch22- het volgende:
Mja das gelijk wel een hoop geld "voor de lol". Maar een GoPro of ContourHD is wel heel gaaf...
Google daar maar eens op.
Als die niet persé waterdicht hoeft te zijn kan je een 808 #16 kopen, die kan je eventueel ook in een doosje van tictacs doen om waterdicht te maken.
Beeldkwaliteit van beide kan je opzoeken op youtube.kei lief.![]()
Mja, 't is persoonlijk natuurlijk, maar die filosofie van Apple.![]()
Enige waarvoor ik ze een schouderklopje wil geven is hun touchscreenpanelen. Mooie resolutie, kleur etc, werkt gewoon tip top.
Maar buiten het iOS om gezien, dat gebrek aan een SD-kaartslot en (mini-)HDMI-port bijvoorbeeld is toch om te huilen. Alles moet via een iPad-specifieke connector, lekker grof geld neerleggen voor accessoires en dan heb je ook nog een apart bungelend ding en meer om mee te zeulen. Beetje jammer, maar verklaart de prijs dus: want Apple.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat vroeg ik me dus ook af, omdat er gelijkenis is met de echte lenshoods, maar wel iets anders op staat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat er op dat stukje plastic staat, in hoeverre het lijkst op het echte produkt en of het als het echte merkprodukt verkocht wordt. Imitatie is namelijk illegaal, en ja de douane KAN dat soort artikelen tegenhouden.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Tja Apple wil niet allemaal fratsen eromheen wanneer je op de road bent. Ik snap het wel, mede hierdoor was de iPad in eerste instantie de platste en dus het meest mobiel, want extra aansluitingen kosten nou eenmaal meer ruimte in het apparaat zelf. Maar ook het energie beheer kan dan toenemen. Ik wil wel HDMI gebruiken, maar in praktijk zal ik dat echt sporadisch gebruiken. Het is soms gewoon handig, dan is een connector niet erg. Alleen de prijzen zijn inderdaad absurd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:55 schreef shiznuts het volgende:
Enige waarvoor ik ze een schouderklopje wil geven is hun touchscreenpanelen. Mooie resolutie, kleur etc, werkt gewoon tip top.
Maar buiten het iOS om gezien, dat gebrek aan een SD-kaartslot en (mini-)HDMI-port bijvoorbeeld is toch om te huilen. Alles moet via een iPad-specifieke connector, lekker grof geld neerleggen voor accessoires en dan heb je ook nog een apart bungelend ding en meer om mee te zeulen. Beetje jammer, maar verklaart de prijs dus: want Apple.![]()
Die panels worden gewoon ingekocht bij leveranciers zoals bijv Chimei[ innolux] en naar mijn weten ook Samsung, en kan dus zelfs door chinese tabletmakers worden ingekocht en gebruikt in budgettablets ( al zullen ze dan miss niet meer budget zijn maargoedquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:55 schreef shiznuts het volgende:
Maar buiten het iOS om gezien, dat gebrek aan een SD-kaartslot en (mini-)HDMI-port bijvoorbeeld is toch om te huilen. Alles moet via een iPad-specifieke connector, lekker grof geld neerleggen voor accessoires en dan heb je ook nog een apart bungelend ding en meer om mee te zeulen. Beetje jammer, maar verklaart de prijs dus: want Apple.).. dus das niks om apple voor te prijzen
![]()
![]()
Maar wel telkens de eerste met retina displays etc.In samenhang met iOS, als je er in de winkel eens mee speelt, vaak wel lekker soepel en relaxt. Gelukkig is sinds singlecore-only-tijdperk er op Android-vlak al insane veel verbeterd.
Nu is het allemaal quadcores, schermen en docks wat de klok slaat. Misschien in het vervolg ook 41MP cams erin? Gotta love tech.
Heb geen verstand van kabels, maar misschien dat deze ook werkt? http://www.ebay.com/itm/O(...)7120d#ht_2572wt_1163quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:15 schreef Apekoek het volgende:
Waar kan ik voor een paar euro een iPad naar HDMI connector vinden? Snap niet dat die dingen zowel in NL als in Chineze webshops vooral 30 euro of duurder zijn.![]()
Da's een normale HDMI-kabel... zonder propriety connector.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:43 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Heb geen verstand van kabels, maar misschien dat deze ook werkt? http://www.ebay.com/itm/O(...)7120d#ht_2572wt_1163
Die is bedoeld om aan de propriety adapter aan te sluiten, die duur is.
Vervolgens kun je elke willekeurige HDMI-kabel gebruiken.
- Wie opent een nieuwe topiQ incl. gave nieuwe TopicTitel? -
Moet ik hem dan maar vol maken; aangezien niemand anders durft?
Chinese Webshops topic #191 Waar niemand een nieuw topic opent!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: