SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Bobbernaut is baas!
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zal in iedergeval mijn best doen maar toch bedankt voor jullie hulp.
Ik ben op zoek naar een digitale camera op deze chinese webshops weet iemand
van de kwaliteit hiervan?![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:26 schreef Bigboss1993 het volgende:
Ik zal in iedergeval mijn best doen maar toch bedankt voor jullie hulp.
Ik ben op zoek naar een digitale camera op deze chinese webshops weet iemand
van de kwaliteit hiervan?
On a serious note: dat wil je echt niet.
Kijk hier ff: http://www.cameralabs.com(...)digital_camera.shtml (VB)
[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 23-02-2012 00:35:57 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bijna, maar blij dat ik het niet gedaan heb.
Die dingen zijn in 't algemeen gewoon slecht.
Slecht gebouwd, slechte kwaliteit, slechtste menu's ooit...
Ja, spycam's heb ik zelfs 720p versie, maar das geen digitale camera en dan ga je veel compromissen aan (VB).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
this are my rights?
Wou je Hong Yun Bai voor de kantonrechter slepen?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ook meteen boos wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:09 schreef Snoepje5 het volgende:
''Waar we massaal gek worden van deze stomme chinezen''
[ afbeelding ]
Zeg dan op een normale manier dat je dat niet wilt...
Kan me voorstellen dat ze daar veel mensen krijgen die beweren nooit een pakketje te hebben ontvangen.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
Ik had in mijn eerste reply al aangegeven dat ik gewoon het pakketje opnieuw wilde ontvangen voordat ik een nieuwe bestelling plaats.
Overigens geeft de track code niet eens weer dat het überhaupt ooit is verzonden.![]()
rights?!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:40 schreef Poepoog het volgende:
THIS ARE MY RIGHTTTTSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[ afbeelding ]
this is china!![]()
![]()
goh, op DX plaats je dan gewoon een negatief verhaal op t forum, en voila, ze weten niet hoe snel ze je een vervangend artikel moeten opsturen..
of het nou your rights zijn of niet LOLLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:09 schreef Snoepje5 het volgende:
''Waar we massaal gek worden van deze stomme chinezen''
[ afbeelding ]
Ik had gevraagd of ze 1 product wouden weg halen bij DX, En nu is opeens de hele order Cancelled.
Toch maar kijken of BIC ook deze producten heeft want DX is dus 3 keer niks.![]()
![]()
Daar hadden we je van te voren al voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik had gevraagd of ze 1 product wouden weg halen bij DX, En nu is opeens de hele order Cancelled.
Toch maar kijken of BIC ook deze producten heeft want DX is dus 3 keer niks.![]()
Dan heb ik die post niet gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar hadden we je van te voren al voor gewaarschuwd.
Agja, Gelukkig heeft het geen haast.
Maar ik vind het evengoed gek dat ze 2 aparte dingen er neer zetten en dan alsnog je order cancellen.![]()
BIC stuurde me een product in de verkeerde kleur...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit dus.
Toch maar kijken of BIC ook deze producten heeft want DX is dus 3 keer niks.
Toen ik aangaf dat ik dat echt kut vond zeiden ze dat het m'n eigen schuld was, en dat ik nooit een kleur heb gekozen bij de checkout.
Uiteindelijk heb ik een refund van $3 gekregen (product was $15).... Want ze maakte al zo weinig winst enzo.[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Als die webwinkels toch eens in Nederland zaten.. werden ze binnen de kortste keren op de vingers getikt.![]()
Ach kijk ook even naar de prijzen hè..quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Als die webwinkels toch eens in Nederland zaten.. werden ze binnen de kortste keren op de vingers getikt.![]()
Dat is wel minder inderdaad..quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:47 schreef Wootism het volgende:
[..]
BIC stuurde me een product in de verkeerde kleur...
Toen ik aangaf dat ik dat echt kut vond zeiden ze dat het m'n eigen schuld was, en dat ik nooit een kleur heb gekozen bij de checkout.
Uiteindelijk heb ik een refund van $3 gekregen (product was $15).... Want ze maakte al zo weinig winst enzo.
Ik wil niet dat ik opeens een roze ledstrip krijgen ipv een witte![]()
![]()
Jouw PM's naar mij zijn belachelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:56 schreef Bigboss1993 het volgende:
Ik bestel nooit meer bij dealextreme want ik vind hun service belachelijk[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
Ik heb 3 keer meegemaakt dat mijn bestellingen waren onderschept door de douane
dan moet je meestal de waarde van je bestelling aan hun doorgeven maar hoe weet je over
welke bestelling het gaat?![]()
Volgens mij ben jij belachlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:59 schreef Wootism het volgende:
[..]
Jouw PM's naar mij zijn belachelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: