Ik zou een lulverhaal ophangen dat je voor dat geld in Nederland wel GOEDE garantie hebt, en geen China garantie. Dat je de kredietverstrekker moet informeren het geld terug te halen omdat 99% van de chinezen na de verkoop te lam is om überhaupt ergens op te reageren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef monkeybrain het volgende:
De opmerking dat het in Nederland duurder is staat me nogal tegen, echt onbeschoft.
Ik heb een Romisen met 6 core LED-elementen. Waanzinnig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Mijn favoriete (betaalbare) zaklampen blijven echter de Aurora en Romisen, zie ook mijn korte review van deze 2.
Misschien moet er ook maar een DX topic in TRU komen voor dit soort discussies.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bij de krakers toestanden in de jaren 80 waren het ook de infiltranten die geweld zaten te preken. Maar zo te horen ben je niet meer te redden![]()
Als men nog een goede aansteker zoekt![]()
[ afbeelding ]
http://www.tinydeal.com/o(...)jl29842-p-24940.html
werd tijd hehquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Syphixx het volgende:
T shirt van angry birds eindelijk binnen![]()
ordered: 6 april
shipped: 21 april
toekomst: 18 mei
Neejoh. Maar ik vind dat hier de reviews ook net zo goed in kunnen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, zo'n presenter had ik ook ooit eens. Is geconfisqueerd door een collega van me.
Maaruh, mogen in dat review-topic echt alleen maar reviews van DX-artikelen?
Als je in de sportschool filmpjes kunt kijken doe je echt iets foutquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zoek een mp4 speler om mp3tjes (vaak) en filmpjes (af en toe) af te spelen in de sportshool, Belangrijk daarvoor is dat de mp4 speler de filmpjes "op zijn kant" weergeeft. Weet iemand of dit apparaat deze functie heeft? Het staan we; zo afgebeeld op de foto maar met die Chinezen weet je het maar nooit
http://www.buyincoins.com(...)er-product-1259.html
Heeft iemand anders nog goedkopere alternatieven? Alsjeblieft geen shake functie, als ik in de sportschool sit heb ik elke 5 tellen een nieuw muziekjeIk wil ook geen camera en het mag ook best 2 Gb zijn. Als er wel maar voldoende gangbare videoformaten worden ondersteund.
Het is natuurlijk leuk als ik een coupon kan lanceren
Misschien komt 'ie er alleen om in de damesdouches en tijdens de workouts de vrouwtjes te filmen met z'n spycam.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je in de sportschool filmpjes kunt kijken doe je echt iets fout![]()
Gewoon Rocky 4 soundtrack op repeat zetten en vervolgens gas geven
Ja. Vergeet eBay natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Lekker op de trilplaat
OT Je zou ook op ebay kunnen zoeken als de zoeksites van Shiz niks opleveren.
1 | departure from outward office of exchange |
Van mij wel hoor, ik vroeg het me gewoon af. Als daar ook reviews vanquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:02 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Neejoh. Maar ik vind dat hier de reviews ook net zo goed in kunnen?
Dan zou ik eerder gaan voor de versie die DX verkoopt. Kost maar $5.90, verkrijgbaar in 5 kleuren,quote:http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1320.html
[ afbeelding ]
Ook handig voor 8 dollar. Batterijen gaan niet lang mee, maar de combinatie van de grootte, 2gig, en het clipje maken het erg handig voor een sport mp3speler.
Wat zou je anders in een sportschool doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien komt 'ie er alleen om in de damesdouches en tijdens de workouts de vrouwtjes te filmen met z'n spycam.
Ugly Biaggi.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://cgi.ebay.de/ws/eBa(...)78878#ht_3382wt_1159
, retailprijs is 128,99 euro.
Profit
Behalve naar de meiden kijken wil ik ook wel eens wat filmpjes kijken als ik op de ligfiets of op de crosstrainer zit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wat zou je anders in een sportschool doen?
En dan kun je je hoofd en dat apparaatje stilhouden om het op dat kleine minischermpje zonder details goed te kunnen zien?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Behalve naar de meiden kijken wil ik ook wel eens wat filmpjes kijken als ik op de ligfiets of op de crosstrainer zit.
Zo. Goedkoop is anders. Maar als je het wat vind...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Deze vind ik toch wel mooi, vooral omdat hij wel trouw blijft aan het normale concept qua lezen en vorm.
http://cgi.ebay.com/GRAND(...)b4041#ht_2396wt_1212
Iets minder dan 128,99 is ie dus normaal. Omgeveer 100 incl. shipping.
Die heb ik dus voor 22 euro kunnen kopen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En dan kun je je hoofd en dat apparaatje stilhouden om het op dat kleine minischermpje zonder details goed te kunnen zien?De sportschool hier heeft gewoon grote monitors ingebouwd voor tijdens het lopen/fietsen etc. Maar zo'n klein schermpje, da's geen beginnen joh.
[..]
Zo. Goedkoop is anders. Maar als je het wat vind...Ben zelf meer van analoge, nu een Seiko, zoek eigenlijk nog naar iets dat een beetje de Breitling-kant opgaat.
Geloof me.. die clone nano schermen zijn zó slecht (160x120 ofzo), daar wil je echt geen film op kijken hoor..quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:56 schreef beeklaan het volgende:
Mijn sportschool heeft geen schermen![]()
Betaal dan ook maar ¤16 p/m.
Chinese reactie op Kodak. Die zijn zelf natuurlijk vrij succesvol met de Playsport-serie, waterbestendige camera's. Niet zo gek dat Newsmy er dan ook Playmore bij zet. De producten op de site van Newsmy zien er wel iets beter uit in fabricatie dan het standaard merkloze gedoetje en je krijgt 12 maanden garantie. Is ook niet gemaakt als novelty-item, maar echt als 'competitive cam' denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ziet er leuk uit (nette prijs ook), maar als die dingen net zo waterdicht zijn als hun "waterproof" horloges..
3m deep water resistantquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ziet er leuk uit (nette prijs ook), maar als die dingen net zo waterdicht zijn als hun "waterproof" horloges..
Zo'n touch zag ik laatst ergens voor veel minder. Zeker niet hetzelfde, maar als je naar de prijs kijkt stap je daar misschien overheen. http://www.focalprice.com(...)ist_Watch_Black.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Deze vind ik toch wel mooi, vooral omdat hij wel trouw blijft aan het normale concept qua lezen en vorm.
http://cgi.ebay.com/GRAND(...)b4041#ht_2396wt_1212
Iets minder dan 128,99 is ie dus normaal. Ongeveer 100 incl. shipping.
Ik snap wat je bedoelt. Ik gebruik de film optie dan ook alleen als ik op toestellen zit zoals de ligfiets, waarbij ik de speler voor me op het bedieningspaneel kan leggen. Ik zit ook niet constant op dat scherm te kijken he, het is alleen voor wat videoclips en wat afleiding. Niet voor hele films ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:48 schreef shiznuts het volgende:
En dan kun je je hoofd en dat apparaatje stilhouden om het op dat kleine minischermpje zonder details goed te kunnen zien?De sportschool hier heeft gewoon grote monitors ingebouwd voor tijdens het lopen/fietsen etc. Maar zo'n klein schermpje, da's geen beginnen joh.
Sowieso leer, metalen band is veel mooier, en een kopie van het echte werk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo'n touch zag ik laatst ergens voor veel minder. Zeker niet hetzelfde, maar als je naar de prijs kijkt stap je daar misschien overheen. http://www.focalprice.com(...)ist_Watch_Black.html
volgens mij zit hier dezelfde led in. (deze heb ik)quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:02 schreef alxzhu het volgende:
Zoo jongens een dikke aanrader voor wie een felle goedkope led zaklamp wil kopen. http://www.dealextreme.co(...)-strap-1-18650-55237
De mijne is gister binnen en woow wat een kracht. Nadeel is wel dat je 18650 accus moet gaan kopen als je deze no niet had.
Mooie revieuw, en leuke horloges, maar nog wel een beetje duur voor 'de leuk'. Meer het echte werk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Even hier een korte review van een tweetal horloges. Deze webshop staat nog niet omschreven
in de OP en het past niet echt in dat DX-reviews -topic imho. (daar leest ook nauwelijks iemand)
Omdat ik hier wel vaker horloges voorbij zie komen heb ik zo het vermoeden dat er wel interesse voor is.
Het is echter altijd leuk om een horloge voor ¤50 te kopen welke gelijkwaardig is aan horloges van ¤150.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Mooie revieuw, en leuke horloges, maar nog wel een beetje duur voor 'de leuk'. Meer het echte werk.
14:15. Het lampje rechts dat het niet doet heeft het uur aan, en de rest van de lampjes de minuten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:41 schreef UncleSam het volgende:
Ik snap deze tijd niet, hoe laat is het nou?
[ afbeelding ]
12.15 ?
Wat zijn die 2 witte lanpjes dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
14:15. Het lampje rechts dat het niet doet heeft het uur aan, en de rest van de lampjes de minuten.
Mooie horloges, maar voor die prijs neem ik ze niet. Hoewel ze natuurlijk wel "origineel" zijn. Wat heb je betaald aan verzendkosten als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Even hier een korte review van een tweetal horloges.
De prijzen op de site zijn inclusief verzendkosten wereldwijd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mooie horloges, maar voor die prijs neem ik ze niet. Hoewel ze natuurlijk wel "origineel" zijn. Wat heb je betaald aan verzendkosten als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |