Oeps, sorry..quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:25 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een Wifi camera. Deze dingen bestaan al zo lang, en doen het op zich nog ok. Maar niet voor beveiligingstaken, lees langer dan een x minuten.
quote:Panoramic Wifi Camera creates a live panoramic image of a space seen through Wifi radio and other 2.4 GHz radio signals - how they bounce back form the architecture, composing an image, just as light would do.
However, the 'light sources' in this case are laptops, wifi hoptpots, iPhones, and even microwave ovens
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:43 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Oeps, sorry..
Begrijp wel niet wat iemand met zo'n wifi beelden wil doen..
[ afbeelding ]
[..]
Let niet op hem, hij is aan de methquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:49 schreef Wootism het volgende:
[..]
Een WiFi camera is een camera over je netwerk.
weet ik, grapje ..quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:49 schreef Wootism het volgende:
[..]
Een WiFi camera is een camera over je netwerk.
en hoe!quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Let niet op hem, hij is aan de meth
Nou ik vraag me af of je deze lenshoods zomaar kan importeren, omdat ik een bestelling heb gedaan, vorige maand - en die is nog steeds niet gearriveerd. Ja ik weet dat het langer kan duren bij chinese webshops.quote:
Om maar even mezelf te quoten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef Wootism het volgende:
Even een vraag over de levertijd.
De tracking op HongKongPost zegt:
[..]The item (RC014129604HK) left Hong Kong for its destination on 25-Feb-2012
Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik het in huis heb?
Waarom zou dat niet kunnen? Het is maar een stukje plastic...quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:36 schreef relativity het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af of je deze lenshoods zomaar kan importeren, omdat ik een bestelling heb gedaan, vorige maand - en die is nog steeds niet gearriveerd. Ja ik weet dat het langer kan duren bij chinese webshops.
Het betreft hier om dit artikel:
[ afbeelding ] Legaal of niet?
Ik wil voor vrienden meerdere per keer bestellen, kan dat ook gewoon? Of moet ik met deze vragen bij de douane zijn?
Dit dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Het is maar een stukje plastic...
Wireless N? Gewoon even zoeken op DX (en reviews kijken) en dan kopen op/bij Ebay/bicquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:14 schreef secondant het volgende:
Hebben ze in de webshops ook goede USB Wifi ontvangers? Die ik van UPC heb gekregen werkt niet echt super en ben op zoek naar een betere. Heb een 50 mb abbo
Edit: zoeken kan ik zelf wel ben vooral benieuwd naar evaringen
Ligt er maar net aan wat er op dat stukje plastic staat, in hoeverre het lijkst op het echte produkt en of het als het echte merkprodukt verkocht wordt. Imitatie is namelijk illegaal, en ja de douane KAN dat soort artikelen tegenhouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Het is maar een stukje plastic...
Niet gaan overdrijven. Op de echte staat verder ook niets... Ze worden gewoon geleverd in een plastic zakje, niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:29 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat er op dat stukje plastic staat, in hoeverre het lijkst op het echte produkt en of het als het echte merkprodukt verkocht wordt. Imitatie is namelijk illegaal, en ja de douane KAN dat soort artikelen tegenhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |