quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Nee, ik gaf gewoon even wat non-argumentatie als antwoord op non-argumentatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je vergeet dat Ajax het nodige geluk heeft gehad en dat PSV 5 jaar geleden ook een topseizoen draaide ?
That's low dude. That's low.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Nog 10 jaar Anita als backvermeer als keeper
ebicilio en ozbiliz op de flanken
.
en een rits aan geblesseerdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef HeatWave het volgende:
.
Nog 10 jaar HeatWave die door het stof moet omdat ajax in de komende 10 jaar 8x kampioen wordtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef HeatWave het volgende:
.
Ja, zo is het de afgelopen jaren idd gegaan in het Ajax-topicquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog 10 jaar HeatWave die door het stof moet omdat ajax in de komende 10 jaar 8x kampioen wordt
Jawel joh, Narsingh kopen voor 15, Xavi voor 30 en Bale voor 45. Kan best.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef msnk het volgende:
Hebben we 's een keer een trainer die niet gelijk 16 miljoen wil betalen voor een speler...
Ja, dat is natuurlijk opzich prima, als je het kan invullen met eigen spelers, maar op dit moment kan het niet met deze lading prutsers.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef msnk het volgende:
Hebben we 's een keer een trainer die niet gelijk 16 miljoen wil betalen voor een speler...
Jonge, wat dis je, 60 miljoen jongequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef Burrito het volgende:
Eriksen heeft De Boer en Bergkamp als trainer en nog schiet hij alleen maar rechtuit, slap op de keeper af![]()
Kan niet, Eriksen is god, de allerbeste voetballer die we ooit gehad hebben, en hij wordt echt elke week beterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef Burrito het volgende:
Eriksen heeft De Boer en Bergkamp als trainer en nog schiet hij alleen maar rechtuit, slap op de keeper af![]()
als je op Koppers geilt moet je afgevoerd wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:22 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zat gisteren met buurjongen de wedstrijd te kijken en die woont hier tijdelijk maar komt uit manchester en is een United fan. Hij zat constant te geilen op Eriksen en Koppers
Nee ok, maar bij Rijkaard heb ik een véél beter gevoel dan bij De Boer. Maar idd, Rijkaard moet bij Ajax wel bewijzen dat hij het kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef msnk het volgende:
In ieder geval. Als Contador's "bron" gelijk heeft zou Rijkaard dus trainer worden. Wordt het dan beter of zo? Ik heb ook wel een zwak voor hem, natuurlijk, maar ik ben niet overtuigd van hem als trainer hoor...
Dankzij hem degradeerde Sparta voor het eerst in haar bestaan.
Oké, hij had twee prachtige seizoenen met Barcelona maar ik kan ook de Champions League winnen als trainer als ik spelers als Eto'o, Ronaldinho, Puyol, Gio en Van Bommel in topvorm tot mijn beschikking heb.
Toen hij bij Galatasaray kwam had hij te maken met net geen Ajax-situatie. Een club met maar één echte sterspeler eigenlijk. De rest van het team was gewoon, mja, bagger eigenlijk. Nou laat zien dan wat je waard bent. En wat deed hij? Precies, hij presteerde pure bagger
Wordt hij bij Ajax ineens een toptrainer?
Ik vind het niet eens zo heel raar. Heb de wedstrijd van gisteren niet gezien ivm werk, maar als je zo'n jongen maar 1 of 2 keer ziet spelen, ziet dat hij geen fouten maakt en weet dat hij jong is, daar zou ik ook op geilen als voetballiefhebber. Niets zo leuk als jonge spelers zien spelen eigenlijk, ook bij clubs waar ik niets mee heb.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als je op Koppers geilt moet je afgevoerd worden
Eriksenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet, Eriksen is god, de allerbeste voetballer die we ooit gehad hebben, en hij wordt echt elke week beter. Hij neemt het team op sleeptouw, verbaast zelfs ManU met zijn uitzonderlijke klasse, zag je niet hoe hij als enige excelleerde gisteren?
ERIKSEN.
Idd. De Boer is hardleers, maar wie weet begint hij het vanaf nu te snappen.quote:
Geen fouten maken is al heel wat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo heel raar. Heb de wedstrijd van gisteren niet gezien ivm werk, maar als je zo'n jongen maar 1 of 2 keer ziet spelen, ziet dat hij geen fouten maakt en weet dat hij jong is, daar zou ik ook op geilen als voetballiefhebber. Niets zo leuk als jonge spelers zien spelen eigenlijk, ook bij clubs waar ik niets mee heb.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Eriksen![]()
Hij is na zijn debuut alleen meer minder geworden in mijn ogen.
Goed debuut. Dit seizoen doet hij lekker mee met het droevige niveau van de rest.quote:
Het grappige is dat hij met Denemarken wel laat zien wat hij in zijn mars heeft. Ik denk dat de meeste Nederlanders ook wel zullen schrikken van de Eriksen die wij gaan zien spelen tegen Nederland. Hij is echt goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Goed debuut. Dit seizoen doet hij lekker mee met het droevige niveau van de rest.
Eens, maar bij Denemarken heeft hij voetballers om zich heen die wél vrij willen lopen en daarbij hoeft Eriksen bij het nationale elftal niet de leider uit te hangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef J2T het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij met Denemarken wel laat zien wat hij in zijn mars heeft. Ik denk dat de meeste Nederlanders ook wel zullen schrikken van de Eriksen die wij gaan zien spelen tegen Nederland. Hij is echt goed.
Hij speelde juist nog niet zo goed bij zijn debuut in 09/10. Een seizoen later werd hij veel beter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Goed debuut. Dit seizoen doet hij lekker mee met het droevige niveau van de rest.
Maar nu valt hij me zwaar tegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij speelde juist nog niet zo goed bij zijn debuut in 09/10. Een seizoen later werd hij veel beter.
Sommige spelers in je opsommingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar nu valt hij me zwaar tegen.
Als ik kijk naar Chamberlain, Götze, Hazard, Wilshere, Guidetti, Alcantara. Die mannen zijn in staat om een elftal op sleeptouw te nemen ondanks hun jeugdigheid. Ik had gedacht dat Eriksen dat ook zou kunnen maar die stap kan hij niet echt maken.
kijken of sjonnie dat ook kan in een zware competitie want hier kan zelfs Malki er veel erin schoppenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar nu valt hij me zwaar tegen.
Als ik kijk naar Chamberlain, Götze, Hazard, Wilshere, Guidetti, Alcantara. Die mannen zijn in staat om een elftal op sleeptouw te nemen ondanks hun jeugdigheid. Ik had gedacht dat Eriksen dat ook zou kunnen maar die stap kan hij niet echt maken.
Hoezo sommige spelers? Ze zijn allemaal beter dan Eriksen en nemen hun team vaak op sleeptouw. Ik had verwacht dat Eriksen dat ook wel zou kunnen op dit moment. Zijn debuut was veelbelovend maar de stap tot toptalent kan hij niet zetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige spelers in je opsommingDaarbij zijn de statistieken die hij neerzet gewoon zeer behoorlijk te noemen al is hij af en toe wel erg onzichtbaar als het team slecht draait.
Guidetti laat het zien tegen de grote clubs en zonder hem had Feyenoord nooit zo hoog gestaan. Hij pakt Feyenoord bij de hand. Dat toont de klasse van een speler die pas 19 jaar is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kijken of sjonnie dat ook kan in een zware competitie want hier kan zelfs Malki er veel erin schoppen
nogmaals, laat hem dit eerst maar doen bij Borussia Dortmund of een Arsenal. Ik vind niet dat hij past in jouw bovenstaande rijtjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Guidetti laat het zien tegen de grote clubs en zonder hem had Feyenoord nooit zo hoog gestaan. Hij pakt Feyenoord bij de hand. Dat toont de klasse van een speler die pas 19 jaar is.
Alleen Gotze neemt zijn team op sleeptouw de overige spelers zitten nog in het begin van hun carriere en zullen op zeker een terugslag krijgen net als Eriksen. Wilshere stond er ook boven maar die is nu al een jaar geblesseerd. Daarbij kan je een speler als Hazard ook niet vergelijken met Eriksen het is logisch dat je al aanvaller in een vrije rol meer in beeld bent. En nogmaals 11 assists 6 goals is niks mis mee. Hij moet zich alleen inderdaad meer doen gelden als het slecht loopt. Een beetje zoals Guidetti inderdaad wel doet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoezo sommige spelers? Ze zijn allemaal beter dan Eriksen en nemen hun team vaak op sleeptouw. Ik had verwacht dat Eriksen dat ook wel zou kunnen op dit moment. Zijn debuut was veelbelovend maar de stap tot toptalent kan hij niet zetten.
Je bent er weerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen Gotze neemt zijn team op sleeptouw de overige spelers zitten nog in het begin van hun carriere en zullen op zeker een terugslag krijgen net als Eriksen. Wilshere stond er ook boven maar die is nu al een jaar geblesseerd. Daarbij kan je een speler als Hazard ook niet vergelijken met Eriksen het is logisch dat je al aanvaller in een vrije rol meer in beeld bent.
Guidetti laat zich niet gelden als het slecht loop. Feyenoord voetbalt beter doordat Guidetti in de spits staat. Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen Gotze neemt zijn team op sleeptouw de overige spelers zitten nog in het begin van hun carriere en zullen op zeker een terugslag krijgen net als Eriksen. Wilshere stond er ook boven maar die is nu al een jaar geblesseerd. Daarbij kan je een speler als Hazard ook niet vergelijken met Eriksen het is logisch dat je al aanvaller in een vrije rol meer in beeld bent. En nogmaals 11 assists 6 goals is niks mis mee. Hij moet zich alleen inderdaad meer doen gelden als het slecht loopt. Een beetje zoals Guidetti inderdaad wel doet.
je spreekt jezelf tegen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Guidetti laat zich niet gelden als het slecht loop. Feyenoord voetbalt beter doordat Guidetti in de spits staat. Dat is heel wat anders.
Uhhh nu ben ik je kwijt? Overigens doet hij dit wel met VVV als voorbeeld toen hij zijn 1-1 amper vierde en direct het hele team oppepte om door te drukken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Guidetti laat zich niet gelden als het slecht loop. Feyenoord voetbalt beter doordat Guidetti in de spits staat. Dat is heel wat anders.
Ik wil benadrukken dat Guidetti niet alleen het team op sleeptouw neemt als het slecht gaat. Met Feyenoord gaat het goed omdat hij mee doet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhhh nu ben ik je kwijt? Overigens doet hij dit wel met VVV als voorbeeld toen hij zijn 1-1 amper vierde en direct het hele team oppepte om door te drukken.
RKC.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhhh nu ben ik je kwijt? Overigens doet hij dit wel met VVV als voorbeeld toen hij zijn 1-1 amper vierde en direct het hele team oppepte om door te drukken.
Eriksen is ook overschat, nooit een goede speler gevonden op enkele momenten na. Maar voor de rest is hij veelte licht, en bij lange na geen VdV of Sneijder destijds bij Ajax.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:37 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik wil benadrukken dat Guidetti niet alleen het team op sleeptouw neemt als het slecht gaat. Met Feyenoord gaat het goed omdat hij mee doet.
Ajax gaat niet beter spelen als Eriksen mee doet. Hij laat zich te weinig gelden.
Je bent je ervan bewust dat Guidetti meer een persoonlijkheid is he? Guidetti is een druktemakertje, iemand die sfeer in de groep brengt (ook buiten het voetbal), daar waar Eriksen een stil bescheiden jochie is. Dat ligt niet in zijn persoonlijkheidquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Guidetti laat het zien tegen de grote clubs en zonder hem had Feyenoord nooit zo hoog gestaan. Hij pakt Feyenoord bij de hand. Dat toont de klasse van een speler die pas 19 jaar is.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eriksen is ook overschat, nooit een goede speler gevonden op enkele momenten na. Maar voor de rest is hij veelte licht, en bij lange na geen VdV of Sneijder destijds bij Ajax.
Een drama, beter geformuleerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
geen goede speler? Hij speelt op het moment niet goed nee maar wat wil je met al die pannekoeken om hem heen? Hij moet alleen wat zelfverzekerder worden, wat meer zelf opeisen. Hij wil nu een beetje teveel te Xavi spelen met mooie passjes, maar dat kan niet omdat het voorin zo statisch als de pest is.
Niks.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Eriksen al zo slecht is als hier wordt beweerd dan kan het zijn schuld ook niet zijn.
Laat al die lui maar, Eriksen gaan we nog erg veel geld aan verdienen. Ik geef het je maar te doen, in een elftal spelen met Enoh, Janssen, Ozbiliz en Sulejmani om je heen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
geen goede speler? Hij speelt op het moment niet goed nee maar wat wil je met al die pannekoeken om hem heen? Hij moet alleen wat zelfverzekerder worden, wat meer zelf opeisen. Hij wil nu een beetje teveel te Xavi spelen met mooie passjes, maar dat kan niet omdat het voorin zo statisch als de pest is.
Vertonghen is na gister iig naar de Spurs ben ik bang. Dus ik hoop voor volgend jaar iig een aantal verdedigende impulsen. Want dat Ajax dit jaar te weinig verdedigers zou hebben had ik al voorspelt (Heel soms heb ik gelijk). Jeugdspelers zijn leuk, maar een hele verdedigende linie zonder routine en/of ervaring vind ik wat teveel van het goede voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks.
Hij moet wachten totdat de nieuwe generatie (van Cruijff) doorbreken. Dan pas kan hij aan het werk.
Zelfs Sneijder zou in dit team consequent 6jes scoren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laat al die lui maar, Eriksen gaan we nog erg veel geld aan verdienen. Ik geef het je maar te doen, in een elftal spelen met Enoh, Janssen, Ozbiliz en Sulejmani om je heen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertonghen is na gister iig naar de Spurs ben ik bang. Dus ik hoop voor volgend jaar iig een aantal verdedigende impulsen. Want dat Ajax dit jaar te weinig verdedigers zou hebben had ik al voorspelt (Heel soms heb ik gelijk). Jeugdspelers zijn leuk, maar een hele verdedigende linie zonder routine en/of ervaring vind ik wat teveel van het goede voor volgend jaar.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Zelfs Sneijder zou in dit team consequent 6jes scoren.
Nooit verlengt voor minuten op het veld maar wel als leider in kleedkamer/trainingsveld en als laatste redmiddel mochten er teveel speler wegvallen. Ik weet dat jij helemaal gek van jeugdspelers bent, maar ik geloof graag dat Ooijer de jeugd meer te vertellen heeft dan Van Reijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo'n Ooijer had je nooit moeten verlengen, kan het niveau echt niet meer aan. Dan na zoveel blessures mag een van Rhijn eindelijk eens meedoen, had je hem net zo goed gelijk erbij kunnen nemen. Is ook nog eens veel beter.
Hebben we erg veel aan gehad ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit verlengt voor minuten op het veld maar wel als leider in kleedkamer/trainingsveld en als laatste redmiddel mochten er teveel speler wegvallen. Ik weet dat jij helemaal gek van jeugdspelers bent, maar ik geloof graag dat Ooijer de jeugd meer te vertellen heeft dan Van Reijn.
"Hij geeft een signaal af."quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit verlengt voor minuten op het veld maar wel als leider in kleedkamer/trainingsveld en als laatste redmiddel mochten er teveel speler wegvallen. Ik weet dat jij helemaal gek van jeugdspelers bent, maar ik geloof graag dat Ooijer de jeugd meer te vertellen heeft dan Van Reijn.
Tja dit zijn van die none argumenten... Maar is goed joh gewoon al het talent laten doorstromen en de aankopen links laten liggen. Echt talent heeft geen ervaring of sturing nodig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben we erg veel aan gehad ja.
Ach ja daar kan Gijp wel lacherig over doen, maar als jeugdspeler of iig jeugdige speler heb je daar gewoon veel hulp aan. Alleen de Guidetties hebben al genoeg persoonlijkheid op die leeftijd om overal schijt aan te kunnen hebben, en zo'n speler heeft bij Ajax al heel lang niet rondgelopen. Daarom was ik ook blij met Janssen en zo teleurgesteld toen hij ook niks durfde op te eisenquote:
Eriksen is geen echt talent dusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dit zijn van die none argumenten... Maar is goed joh gewoon al het talent laten doorstromen en de aankopen links laten liggen. Echt talent heeft geen ervaring of sturing nodig.
De aankopen die nu worden genoemd waren met een goed geregelde jeugdopleiding ook gewoon eigen jeugd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dit zijn van die none argumenten... Maar is goed joh gewoon al het talent laten doorstromen en de aankopen links laten liggen. Echt talent heeft geen ervaring of sturing nodig.
[..]
Ach ja daar kan Gijp wel lacherig over doen, maar als jeugdspeler of iig jeugdige speler heb je daar gewoon veel hulp aan. Alleen de Guidetties hebben al genoeg persoonlijkheid op die leeftijd om overal schijt aan te kunnen hebben, en zo'n speler heeft bij Ajax al heel lang niet rondgelopen. Daarom was ik ook blij met Janssen en zo teleurgesteld toen hij ook niks durfde op te eisen
Wellicht, maar wat heeft dat met mijn stelling te maken. Ach laat gaan zondag gaat NEC eraan voor wat het nog waard is blijf ik positiefquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De aankopen die nu worden genoemd waren met een goed geregelde jeugdopleiding ook gewoon eigen jeugd.
Toen liepen er nog een aantal stabiele krachten rond hoor alsin Galasak etc.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Van der Vaart of een Sneijder niet
Geen talenten dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
VdV heeft afgelopen week nog aangegeven dat hij in een team terecht kwam met Winter, Witschge en Van Halst en dat die 3 erg belangrijk voor zijn ontwikkeling waren geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
VdV heeft afgelopen week nog aangegeven dat hij in een team terecht kwam met Winter, Witschge en Van Halst en dat die 3 erg belangrijk voor zijn ontwikkeling waren geweest.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee die staken er toen al ruim bovenuit
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
VdV heeft afgelopen week nog aangegeven dat hij in een team terecht kwam met Winter, Witschge en Van Halst en dat die 3 erg belangrijk voor zijn ontwikkeling waren geweest.
Van halst belangrijk voor iemands ontwikkeling ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een aantal mensen zijn echt helemaal doorgeslagen met jeugd sinds de Cruijff revolutie. Opzich een best gezonde instelling, maar dan moet je nog wel zo openstaan om te beseffen dat je met alleen jeugdspelers met nog geen seizoen ervaring ook niks wint.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fok, het enige forum waar "quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Van halst belangrijk voor iemands ontwikkeling ?
Van Halst heeft ons kampioen gemaakt in 2002. Ken je feiten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Van halst belangrijk voor iemands ontwikkeling ?
oh ja in dat 4-4-2 systeem met Galasek... seizoen erna was het niks meer dus het lag niet aan die kalequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Halst heeft ons kampioen gemaakt in 2002. Ken je feiten.
Toen was die kale ook al 34 of 35 jaar oudquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
oh ja in dat 4-4-2 systeem met Galasek... seizoen erna was het niks meer dus het lag niet aan die kale
Waar was die het seizoen erna dan ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:33 schreef ValHallen het volgende:
Halverwege seizoen 2001/2002 werd Adriaanse ontslagen, het eerste wat Ronald Koeman toen deed was Van Halst in de basis zetten met als reden: "We hebben te veel mooi-weer voetballers. We hebben iemand nodig die vies durft te worden".
Jaja, een man die het snaptquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toen was die kale ook al 34 of 35 jaar oud. Jij praat zoveel poep dat het bizar begint te worden.
Ronald Koeman himself heeft toentertijd meermaals aangegeven dat Van Halst een sleutelrol speelde in het kampioenselftal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waar was die het seizoen erna dan ?
Hij was denk ik ook kampioen geworden als die 4-3-3 bleef spelen zonder die matige dwaas
nee 33quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toen was die kale ook al 34 of 35 jaar oud. Jij praat zoveel poep dat het bizar begint te worden.
Waarom liep die dan een paar seizoenen eerder kansloos achter de feiten aan ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ronald Koeman himself heeft toentertijd meermaals aangegeven dat Van Halst een sleutelrol speelde in het kampioenselftal.
quote:De Boer: Sigthorsson maakt progressie
Frank de Boer was tijdens de persconferentie vanmiddag te spreken over het herstel van Kolbeinn Sightórsson. Dat lijkt voorspoediger te gaan dan eerder aangenomen. "Hij maakt inderdaad progressie. Hij is al op het veld geweest, het gaat ook geen maanden meer duren. Ik ga er van uit dat hij dit seizoen nog kan spelen."
En FF1 heeft gelijk?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Volgens FF1 is dat correct Nederlands.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Nog nooit op kunnen betrappen eigenlijk.
ook met Chivu die altijd rood kreeg , machlasje en Brian Laudrupquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
Over Van Halst gesproken. Voetbalde hij niet samen in een elftal met o.a. Vierklau en Verlaat?
Dan valt het nu nog wel mee eigenlijk.
Ah ja, Chris Chivu. Kreeg vaak rood ja. Machlas, was hij voordat hij naar Ajax ging, niet Europees topscorer of was dat Jardel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ook met Chivu die altijd rood kreeg , machlasje en Brian Laudrup
Laudrup
Machlas kreeg die titel ja. En Laudrup stak er als enige bovenuit, jammer dat hij moest stoppen door een hardnekkige blessure. Kan me nog herinneren dat Westerhof helemaal flipte omdat Ajax achterstond tegen Fc Den Boschquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah ja, Chris Chivu. Kreeg vaak rood ja. Machlas, was hij voordat hij naar Ajax ging, niet Europees topscorer of was dat Jardel?
Ouwe tijden, héérlijk, Laudrup was zo ongelofelijk geniaal.
Dat laatste herinner ik me niet meer zo goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Machlas kreeg die titel ja. En Laudrup stak er als enige bovenuit, jammer dat hij moest stoppen door een hardnekkige blessure. Kan me nog herinneren dat Westerhof helemaal flipte omdat Ajax achterstond tegen Fc Den Bosch
het seizoen ervoor wilde Ajax hem al maar toen ging die naar Chelsea.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat laatste herinner ik me niet meer zo goed.
Laudrup kon met één voet meer dan de rest van de selectie, dat weet ik nog wel.
Een sierraad voor het voetbal was hij.
Och got ja, dat is waar ja. Jammer dat Laudrup destijds eerst naar Chelsea ging. Anders hadden we een jaar langer kunnen genieten van hem, absoluut meesterlijke voetballer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het seizoen ervoor wilde Ajax hem al maar toen ging die al naar Chelsea.
toen werd maar besloten om Kinkladze te halen , maar die faalde omdat hij linksbuiten moest spelen
en dat te bedenken dat zijn broer nog een niveautje hoger was ... Waar zijn de tijden dat Ajax nog voetballers kon halen met naam en faamquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:16 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Och got ja, dat is waar ja. Jammer dat Laudrup destijds eerst naar Chelsea ging. Anders hadden we een jaar langer kunnen genieten van hem, absoluut meesterlijke voetballer.
Geen enkele speler van het huidige Ajax komt in zijn buurt:
Eens. Die tijden gaan maar moeilijk terugkomen, maar Cruijff kan natuurlijk wel iets veranderen in het soort spelers met kwaliteit wat naar Ajax wil komen. Maar dat zal vrees ik nog wel een hele tijd duren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en dat te bedenken dat zijn broer nog een niveautje hoger was ... Waar zijn de tijden dat Ajax nog voetballers kon halen met naam en faam
en dat allemaal dankzij de geweldige filosofie van Louis en Adriaanse...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Die tijden gaan maar moeilijk terugkomen, maar Cruijff kan natuurlijk wel iets veranderen in het soort spelers met kwaliteit wat naar Ajax wil komen. Maar dat zal vrees ik nog wel een hele tijd duren.
Als je dan ziet wat voor grut er nu rondloopt bij Ajax kan ik wel gaan janken totdat er een oceaan van water onder mij ligt.
Idd. Eigenlijk niet te filmen. Onder Cruijff kan tenminste het individu tot volledige ontplooiing komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en dat allemaal dankzij de geweldige filosofie van Louis en Adriaanse...![]()
men is al blij met een simpel backje die zijn tegenstander een beetje in bedwang houdt
$quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en dat te bedenken dat zijn broer nog een niveautje hoger was ... Waar zijn de tijden dat Ajax nog voetballers kon halen met naam en faam
maar dat proces gaat nog 3-4 jaar duren voordat we daar het echte resultaat van te zien krijgen .quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk niet te filmen. Onder Cruijff kan tenminste het individu tot volledige ontplooiing komen.
Het heeft met één ding te maken: Geld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
maar dat proces gaat nog 3-4 jaar duren voordat we daar het echte resultaat van te zien krijgen .
Ja, lange tijd eigenlijk maar tegelijkertijd een korte tijd aangezien we dan écht mooi en goed voetbal krijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
maar dat proces gaat nog 3-4 jaar duren voordat we daar het echte resultaat van te zien krijgen .
ik hoop het.. tot die tijd maar behelpen met volk dat veel dingen mist zoals een goeden trapquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, lange tijd eigenlijk maar tegelijkertijd een korte tijd aangezien we dan écht mooi en goed voetbal krijgen.
Jeps. Enige wat we kunnen hopen is dat De Boer iig dit seizoen nog voor logica kiest en de voetballers dus op een beetje logische plekken neerzet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoop het.. tot die tijd maar behelpen met volk dat veel dingen mist zoals een goeden trap
Hopen ja.. wat al triest genoeg isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps. Enige wat we kunnen hopen is dat De Boer iig dit seizoen nog voor logica kiest en de voetballers dus op een beetje logische plekken neerzet.
Ga je hier nou serieus alleen maar plaatjes van de Moun posten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik, Gijpie en Johan hebben er meer kijk op dan jullie hier.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als zij het zeggen is het zo inderdaad.
Naja... Discussie... Ik kan eigenlijk wel lachen om Guidetti. Hij heeft dan ook altijd gelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:28 schreef msnk het volgende:
5mil voor Vertonghen??? Daar hebben jullie serieus een discussie over gehad?
Dat is toch geen geld manLaat hem dan maar lekker zijn contact uitdienen.
Jij hebt net zoveel kijk op voetbal als m'n Oma. En Gijp en Derksen zijn net de telegraaf manquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik, Gijpie en Johan hebben er meer kijk op dan jullie hier.
Baas van het bankje. Van het tweede. Als hij niet ziek, zwak of misselijk is.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tyfuslijer 1eklasquote:
Het is niet de eerste keer, maar je bewijst vooral dat je zwak acteert tegenover ons. Immers, mensen die zeggen dat ze er verstand van hebben, hebben er vaak weinig verstand van.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Kunnen de overgebleven spelers Eriksen wel helpen. Die kan er toch niks van.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop nog steeds op een terugkeer van Emanuelson zodat Ajax weer met 9 man een wedstrijd kan beginnen. Immers bestrijkt hij toch de gehele linkerflank.
Ik heb respect voor een persoon die zolang vrijwillig naar El Hamdaoui wil en kan kijken.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb respect voor een persoon die zolang vrijwillig naar El Hamdaoui wil en kan kijken.
Lol Johan zegt het, dus dan moet het wel waar zijn. Vertonghen gaat net als VDWiel niet voor minder dan 10 miljoen weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Volgend jaar gratis de deur uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:23 schreef J2T het volgende:
[..]
Lol Johan zegt het, dus dan moet het wel waar zijn. Vertonghen gaat net als VDWiel niet voor minder dan 10 miljoen weg.
Jochie tochquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, ik denk, laat ik het maar simpel houden, voor ajacieden is NEC al moeilijk genoeg
Wat een dom wijf, damnquote:De vertrekkende Ajax-commissaris Marjan Olfers wil dat Johan Cruijff zijn excuses aanbiedt aan Edgar Davids. De opmerking van de voormalige 'nummer 14' dat Davids als commissaris bij Ajax is benoemd vanwege diens huidskleur, is volgens Olfers "racistisch" en zou in Engeland niet getolereerd worden. Dat zegt Olfers zaterdag in een vraaggesprek met NRC Handelsblad.
Ruim een week geleden besloot de raad van commissarissen van Ajax, als gevolg van een gerechtelijke uitspraak in een conflict tussen Cruijff (en enkele jeugdtrainers) en de overige leden van de rvc, gefaseerd terug te treden.
Volgens Olfers werd zij zelf ook beledigd door Cruijff. "Toen Cruijff mij toebeet dat ik commissaris was geworden omdat ik vrouw ben,
deed mij dat weinig. Cruijff was een geweldige voetballer, maar van besturen heeft hij geen kaas gegeten."
Die heeft de kranten/nieuws niet meer volgen om maar niet beledigd te worden wel heel letterlijk genomen. Ze loopt zeker paar maanden achter als ze nog steeds met deze kwestie rondlooptquote:
Als de Boer weg is en Mounir is nog steeds bij Ajax dan staat hij weer in de basis.quote:
Toch jammer dat het zo'n idioot is, want voetballen kan hij zeker wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als de Boer weg is en Mounir is nog steeds bij Ajax dan staat hij weer in de basis.
Het is nu te hopen dat hij optyft
Het jammere is nog steeds dat wanneer hij wel had mee gespeeld, dan stond Jaxi nu minstens op een 3e plekquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Toch jammer dat het zo'n idioot is, want voetballen kan hij zeker wel.
Ja, want hij is zooo goed dat hij zelfs iets kan met de ballen van Ebecilio.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Het jammere is nog steeds dat wanneer hij wel had mee gespeeld, dan stond Jaxi nu minstens op een 3e plek
Nee, want hij maakt wel 1mans acties.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, want hij is zooo goed dat hij zelfs iets kan met de ballen van Ebecilio.
Doet Ebecilio al.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, want hij maakt wel 1mans acties.
Volgens mij is Ebecilio in training bij Emanuelson geweest. Die probeerde ook altijd door spelers heen te lopen alleen had hij wel talentquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is Ebecilio in training bij Emanuelson geweest. Die probeerde ook altijd door spelers heen te lopen alleen had hij wel talent
Ja maar Suarez tikte de bal dan op het laatste moment vooruit om via de kluts de bal weer mee te kunnen nemen. Emanuelson versnelde deed zijn ogen dicht en rende gewoon rechtdoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Suarez probeerde dat ook he..
Urbyquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar Suarez tikte de bal dan op het laatste moment vooruit om via de kluts de bal weer mee te kunnen nemen. Emanuelson versnelde deed zijn ogen dicht en rende gewoon rechtdoorStiekem mis ik hem wel en dan vergeef ik hem dat hij af en toe vergat dat hij ook nog moest verdedigen.
Aahw, geen Theo tegen NEK? Jammer man, z'n Vitesse bloed gaat altijd wat harder stromen dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
Selectie voor het duel met NEC:
Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
Daley Blind
Nicolás Lodeiro
Dmitry Bulykin
Aras Özbiliz
Thulani Serero
Ismaïl Aissati
Jody Lukoki
Dico Koppers
Ricardo van Rhijn
Ajax - NEC begint zondag om 14:30 uur. Voor het duel geldt vrije verkoop.
geen theo en enohquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
Selectie voor het duel met NEC:
Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
Daley Blind
Nicolás Lodeiro
Dmitry Bulykin
Aras Özbiliz
Thulani Serero
Ismaïl Aissati
Jody Lukoki
Dico Koppers
Ricardo van Rhijn
Ajax - NEC begint zondag om 14:30 uur. Voor het duel geldt vrije verkoop.
Spurs of Arsenal vermoed ik zomaar...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Vertonghen al een nieuwe club heeftAls je hem ziet lachen bij de interviews ...
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Spurs of Arsenal vermoed ik zomaar...
Als je de verdediging van Arsenal ziet zou hij daar echt niet misstaan. Prima koppeltje met z'n gappie Vermaelen.
(Thomas speelde overigens volkomen kut tegen Milan.)
Spurs denk ik die scouten hem al langer actief. Zo ook tegen Man United.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Vertonghen al een nieuwe club heeftAls je hem ziet lachen bij de interviews ...
Indien hij kan spelen iig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Vermealen doet het meestal wel prima in de PL.
quote:Van Gaal had regie bij Ajax
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De vertrekkende raad van commissarissen heeft wel degelijk tegelijk met Marco van Basten én Louis van Gaal gesproken over de functie van directievoorzitter bij Ajax. De rvc kwam eind oktober in de problemen, toen Van Gaal slechts akkoord wilde gaan als hij zijn eigen directeuren kon kiezen. Helemaal omdat in de onderhandelingen met Van Basten inmiddels ook een rol was gecreëerd voor Frank Rutten als zakelijk directeur. De huidige topman van de Eredivisie CV had zelfs met Van Basten aan tafel gezeten over de invulling van de directietaken bij Ajax.
Op woensdag 9 november bedankte Van Basten definitief voor de directeurszetel bij Ajax. Duidelijk is nu dat Van Gaal en de later benoemde directeur Martin Sturkenboom al voor 9 november in gesprek waren over de invulling van de werkzaamheden binnen Ajax. Van Gaal had van Steven ten Have & co minstens een week eerder groen licht gekregen om zelf de directeuren te benaderen met wie hij wilde samenwerken. Dit versterkt het vermoeden, dat de breuk tussen Cruijff en Van Basten de rvc goed uitkwam om zo alsnog van Van Basten af te komen. De toekomstige trainer van Heerenveen had uiteindelijk geen trek om tussen twee vuren in te zitten, omdat de rvc weigerde akkoord te gaan met de door Cruijff voorgestelde technische adviescommissie.
Op 16 november verklaarde rvc-voorzitter Ten Have in ’Nieuwsuur’ dat de procedure, die tot de benoeming van Van Gaal, Sturkenboom en Blind had geleid, ’ruimhartig, correct en met veel respect was gevolgd’. Ook zei Ten Have: „Er is niet parallel onderhandeld.”
Dit is toch wat we ook proberen? Goed het lijkt meestal nergens op, maar 99% van de wedstrijden heeft ajax meer bbz en dat is toch waar het ajaxspelletje (en nu dus het huidige barcelona) op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit had ik gemist...
Evans vond dat United niet goed speelde, maar het duel wel controleerde. "Ajax speelde een soort van Barcelona-voetbal, met veel balbezit en een opbouw van achteruit."![]()
Klopt klopt. Maar Barcelona & Ajax in 1 zin.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit is toch wat we ook proberen? Goed het lijkt meestal nergens op, maar 99% van de wedstrijden heeft ajax meer bbz en dat is toch waar het ajaxspelletje (en nu dus het huidige barcelona) op gebaseerd is.
Dat zeker, misschien dat over 10 jaar barcelona weer met ons wordt vergelekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt klopt. Maar Barcelona & Ajax in 1 zin.Vind het wel mooi.
quote:Gouweleeuw zou transfer naar Ajax wel zien zitten
In een interview met Voetbal International laat de 20-jarige Jeffrey Gouweleeuw wel een stap omhoog te willen. 'In de winter is het vrij rustig gebleven. Ach, er informeren altijd clubs. Dat is een teken dat ik goed bezig ben. Maar in de winterstop wilde ik sowieso niet weg. We kunnen er een heel mooi jaar van maken.'
Maar een transfer in de zomer sluit de verdediger van Heerenveen niet uit. Naar Ajax bijvoorbeeld, dat defensieve zorgen heeft. 'Dat weet ik. En zeker als Jan Vertonghen vertrekt, zullen ze zich moeten versterken.' Van oudsher is het ook zijn favoriete club. 'Haha, ik had inderdaad een grote Ajax-vlag in mijn kamer hangen. In mijn omgeving was je voor Ajax of voor AZ. De voorliefde is nu kleiner, maar het blijft een mooie club', vindt de verdediger.
Assaidi ook gelijk dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gouweleeuw en Nasringh. Ik zeg DOEN.
Nu mag Sulejmani toch wél in Engeland voetballen? Vorig jaar werd door een bepaalde reden zijn overgang naar West Ham United geblokkeerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi ook gelijk dan.
Ook zeer benieuwd wat er deze zomer met Sulejmani gebeurd, nog 1 jaar contract dan en ik neem aan dat Ajax hem nooit verlengt met hetzelfde salaris. Veel te veel. Ik hoop dat ze hem verkopen.
Maher zou ik ook wel willen eigenlijk, liever dan Assaidiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi ook gelijk dan.
Ook zeer benieuwd wat er deze zomer met Sulejmani gebeurd, nog 1 jaar contract dan en ik neem aan dat Ajax hem nooit verlengt met hetzelfde salaris. Veel te veel. Ik hoop dat ze hem verkopen.
Waarom? Aissaidi is een buitenspeler, kan eventueel op '9' en zo sterk zitten we niet op beide posities.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maher zou ik ook wel willen eigenlijk, liever dan Assaidi
Waarom nog Assaidi als we Boerrigter en evt. Narsingh hebben?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Waarom? Aissaidi is een buitenspeler, kan eventueel op '9' en zo sterk zitten we niet op beide posities.
Omdat ik Sulejmani wel zie blijven, en Eriksen niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Waarom? Aissaidi is een buitenspeler, kan eventueel op '9' en zo sterk zitten we niet op beide posities.
Omdat ze bij Ajax spontaan alle drie geblesseerd kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom nog Assaidi als we Boerrigter en evt. Narsingh hebben?
Denk je dat Assaidi op de bank wil zitten dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat ze bij Ajax spontaan alle drie geblesseerd kunnen zijn
Dat kan idd. Eigenlijk hoop ik dat Sulejmani vertrekt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat ik Sulejmani wel zie blijven, en Eriksen niet.
Assaidi vind ik af en toe toch echt nog een blind paard die zelfs voor open doel te nonchalant kan zijn. Ik kijk toch meer uit naar Narsingh dan Assaidi wat toch meer een speler is waar je je elftal omheen bouwt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat ik Sulejmani wel zie blijven, en Eriksen niet.
Klopt. Daarom ook Maherquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Assaidi vind ik af en toe toch echt nog een blind paard die zelfs voor open doel te nonchalant kan zijn. Ik kijk toch meer uit naar Narsingh dan Assaidi wat toch meer een speler is waar je je elftal omheen bouwt.
Net als Eriksen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ook Maher![]()
Barcelona speler in wording.
Sightorson speelt ook 2 wedstrijden per seizoen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:36 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Assaiddi - Sightorson - Narsingh
Maher - Serrero
Anita
Biolesen - Gouweleeuw - Toby - Rhijn
Cillisen
Dikgedrukte hoorden eigenlijk bij Ajax te spelen, uit Amsterdam, afgetest/niet goed genoeg bevonden allemaal door te klein fysiek, teveel willen dollen (of die leeftijd is andere passeren juist 10x beter voor je ontwikkeling dan mee verdedigen onder het mom van teambelang) of slechte mentaliteit (belabberde begeleiding jaren bij Ajax met jongeren uit achterstandswijken..).
Boerrigter (heb ik op de bank omdat hij blessuregevoelig en omdat hij 8 ton kost zou je geen schande zijn als een dergelijke speler van MAAR 8 ton op de bank zit)
Denswil een topper, maar om hem niet teveel druk te geven zou ik een aankoop doen (dus gouweleeuw) zodat ze beiden rond de 20/30 wedstrijd kunnen spelen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sightorson speelt ook 2 wedstrijden per seizoen.
En wat wil je hier nou mee? Laten zien dat je droomt? Want een beetje realistisch is het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:36 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Assaiddi - Sightorson - Narsingh
Maher - Serrero
Anita
Biolesen - Gouweleeuw - Toby - Rhijn
Cillisen
Dikgedrukte hoorden eigenlijk bij Ajax te spelen, uit Amsterdam, afgetest/niet goed genoeg bevonden allemaal door te klein fysiek, teveel willen dollen (of die leeftijd is andere passeren juist 10x beter voor je ontwikkeling dan mee verdedigen onder het mom van teambelang) of slechte mentaliteit (belabberde begeleiding jaren bij Ajax met jongeren uit achterstandswijken..).
Boerrigter (heb ik op de bank omdat hij blessuregevoelig en omdat hij 8 ton kost zou je geen schande zijn als een dergelijke speler van MAAR 8 ton op de bank zit)
Denswil een topper, maar om hem niet teveel druk te geven zou ik een aankoop doen (dus gouweleeuw) zodat ze beiden rond de 20/30 wedstrijd kunnen spelen.
Klopt, in interview in VI staat dat hij Ajax fan is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:03 schreef msnk het volgende:
Gouweleeuw komt uit Heemskerk volgens wicky, niet Amsterdam.
Wist niet eens dat Maher uit Amsterdam komt joh, gek
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb Gouweleeuw in het echt ontmoet. Cool he.
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, ik had deze opmerking richting Ajacied4lf verwacht.
Maher zat bij mij op de basisschool en hij woont bij mijn ouders in zelfde flatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:03 schreef msnk het volgende:
Gouweleeuw komt uit Heemskerk volgens wicky, niet Amsterdam.
Wist niet eens dat Maher uit Amsterdam komt joh, gek
Waar is dat dan? West?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maher zat bij mij op de basisschool en hij woont bij mijn ouders in zelfde flat
En Zeeburgia is in Oost volgens mij, dus dat zegt niet veelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Lange Frans ligt Diemen in zuid en dat is zijn jeugdclub zie ik.
Weet ik veel ik ben ook maar een boerenlul uit de Betuwe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef msnk het volgende:
[..]
En Zeeburgia is in Oost volgens mij, dus dat zegt niet veel
wat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Lange Frans ligt Diemen in zuid en dat is zijn jeugdclub zie ik.
Zeeburgia was altijd een bazenclub, hoe doen ze het tegenwoordig? Sinds ik zelf niet meer "semi-hoog" voetbal ben ik totaal niet meer op de hoogtequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef msnk het volgende:
[..]
En Zeeburgia is in Oost volgens mij, dus dat zegt niet veel
Weet ik 'tquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:33 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Zeeburgia was altijd een bazenclub, hoe doen ze het tegenwoordig? Sinds ik zelf niet meer "semi-hoog" voetbal ben ik totaal niet meer op de hoogte
hahaha, daar heb ik in de F'jes en E'tjes gespeeld. Best een hoog turken/mocro's gehalte ook.quote:
Tja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
hahaha, daar heb ik in de F'jes en E'tjes gespeeld. Best een hoog turken/mocro's gehalte ook.
no racist
Moppie moppie moppiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom mee naar Diemen zuid want je ziet er lekker uit? Goed nummer man.
Ze hadden net zo goed kunnen fuseren man, dan konden de overige blanken (5%?) naar DWS.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Tja je hebt gelijkNiet zo erg als Türkiyemspor dat was natuurlijk, maar toch
Serieus? Heeft die zijn zoon ook op SDW gezet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ze hadden net zo goed kunnen fuseren man, dan konden de overige blanken (5%?) naar DWS.Moet zeggen dat het best een leuke tijd was daar. Speelde nog met het zoontje van Rob Witschge in het team.
Ja man, heette Nicky volgens mij. Zal morgen wel een teamfoto uploadenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Serieus? Heeft die zijn zoon ook op SDW gezet?
Echte SDW-legende die gast
Toch raar. Die zou zijn zoon bij een veel betere club kunnen stallenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ja man, heette Nicky volgens mij. Zal morgen wel een teamfoto uploaden
Weet niet man, misschien wou z'n zoontje er zelf voetballen omdat z'n pa er ook had gevoetbald. Het neefje vanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Toch raar. Die zou zijn zoon bij een veel betere club kunnen stallenSDW toch in zijn hart dan of zo?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ze hadden net zo goed kunnen fuseren man, dan konden de overige blanken (5%?) naar DWS.Moet zeggen dat het best een leuke tijd was daar. Speelde nog met het zoontje van Rob Witschge in het team.
Edit: doet me denken aan een CD die ik heb liggen van het seizoen 97/98. Met Richard Witschge die als een baas 9x hooghoudt tegen Feyenoord.
Datte ja. Zie je het Ebecilio al doen?quote:
Niet bepaald idd. Ebecilio stapt waarschijnlijk bij nr2 van de 9 op de bal.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:06 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Datte ja. Zie je het Ebecilio al doen?
..
..
![]()
Niet eens per se om het hooghouden, maar het straalt gewoon zelfvertrouwen uit. Iets wat bij de meeste spelers in dit elftal ver te zoeken is. Waarom ben ik niet 10 jaar eerder geborenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:08 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Niet bepaald idd. Ebecilio stapt waarschijnlijk bij nr2 van de 9 op de bal.
Idd, maar ik wilde maar aangeven dat Ebecilio zo druistig in zijn hoofd is dat het waarschijnlijk niet zou lukken. Wat je zegt over het uitstralen van zelfvertrouwen klopt ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:11 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Niet eens per se om het hooghouden, maar het straalt gewoon zelfvertrouwen uit. Iets wat bij de meeste spelers in dit elftal ver te zoeken is. Waarom ben ik niet 10 jaar eerder geboren
Natuurlijk doe jij dat.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:22 schreef Saekerhett het volgende:
Nou jongens, vandaag de nul of zal Vermeer weer een blunder maken? Ik gok het laatste.
Tegengoal.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:22 schreef Saekerhett het volgende:
Nou jongens, vandaag de nul of zal Vermeer weer een blunder maken? Ik gok het laatste.
Dan had hij de Jong er wel uitgehaald.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:43 schreef Ferdii het volgende:
Alsof Frankie hier meeleest
Zal me trouwens niks verbazen dat hij internet afspeurt naar meningen om zo krediet te houden bij de supporters
Succes er mee iddquote:
Had ik wel verwacht.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
Jongens zou het weer eens gebeuren? Een makkelijke middag, zou het?
Dat wist ik, en een paar andere users al na de eerste paar wedstrijden.quote:
Ja moet lukken nuquote:Op zondag 19 februari 2012 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Succes er mee idd
* Nick-GizMo draait om en ziet dat het al 1-0 is, dus geen succes meer nodig
Nu Vitesse nogquote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Rood voor AZ ook nog. + Penal Utrecht.
Kan een leuk dagje worden
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Rood voor AZ ook nog. + Penal Utrecht.
Kan een leuk dagje worden
Ssssst!! ik ben zo aan het genieten van Ajax dat ik te vandaag alles indruk!!quote:Op zondag 19 februari 2012 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Verkeerde knop man. Je moest 'bewerken' doen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
6/7 - 0 van maken en klaar! en dat vanaf nu elke wedstrijd en dan Ajax weer Kampioen!
Ik ga niet denken wat jij denkt, maar wat ik denk, denk ik al het hele seizoen. Ajax kampioen.quote:
Jij snapt het. Daar dacht ik ook aanquote:Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga niet denken wat jij denkt, maar wat ik denk, denk ik al het hele seizoen. Ajax kampioen.
What?!quote:Op zondag 19 februari 2012 14:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]Grapjas. Leuk dat we 2-0 voorstaan. Maar het spel is nog verre van goed.
Ik dacht het ook wel, maar je mocht het niet zeggen op dit forum.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wist ik, en een paar andere users al na de eerste paar wedstrijden.Ik had er wel bij gezegd dat PSV, Rutten moest behouden.
![]()
Dat begint normaal te worden
Niet je mening durven te zeggenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik dacht het ook wel, maar je mocht het niet zeggen op dit forum.
Ik schaam me diep.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet je mening durven te zeggenSchaam je.
Joh een makkelijke middag en het is weer hosannastemming.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die mensen die de pik van Derksen achterna liepen![]()
Vind hem nog steeds een spits voor de laatste 20 minuten.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die mensen die de pik van Derksen achterna liepen![]()
voor de eerste 33 minuten gaat het ook prima hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind hem nog steeds een spits voor de laatste 20 minuten.
Ik niet, ik weiger weer de polonaise te gaan lopen zodra het een wedstrijd lekker loopt.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:17 schreef over_hedge het volgende:
Wat zijn jullie allemaal opeens super positief
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:17 schreef over_hedge het volgende:
Je bedoelt toen ze kampioen werden vorig jaar?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet, ik weiger weer de polonaise te gaan lopen zodra het een wedstrijd lekker loopt.
Ik heb geen reden om negatief te zijn. We spelen nog steeds met een B-team, we doen nog steeds mee om de titel. Concurrent AZ, PSV en Feyenoord verspelen punten.. en wij willen zelf met twee vingers in de neus.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:17 schreef over_hedge het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt toen ze kampioen werden vorig jaar?. Heeft iemand eigenlijk een lijstje paraat hoeveel minuten Bulykin gemiddeld voor een doelpunt nodig heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |