abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108079660
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:37 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Weet ik , dan zit je opgescheept met een rus die alleen kan scoren tegen NAC en Utrecht
Als ze zijn contract verlengen wel ja.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:55:54 #227
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108079841
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef J2T het volgende:
Vinden jullie dat er voor volgend seizoen een tweede spits gehaald moet worden? Kolbein is toch wel erg blessure gevoelig. Heeft in 3 seizoenen maar een half seizoen gespeeld bij AZ en bij ons lag hij er ook al na een paar wedstrijden uit. Toch een hoog risico om ook het komende seizoen een Sighorsson als enige spits in de selectie te hebben.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:35 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Bas Dost ? John Guidetti kopen ?
Frank en Mounir dwingen elkaar een handje te geven? (Gratis!) :Y
Look behind you! It's your ass!
pi_108080280
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

[..]

El Ham. :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:09:40 #229
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108080292
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Nu moet Theo nog herstellen van het luie lamzak zijn :').
zal lastig worden met carnaval voor de deur.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_108080550
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

[..]

Dat is op korte termijn misschien leuk. Maar het is voor iedereen het beste als hij gewoon vertrekt aan het eind van het seizoen. En ja, dan is een nieuwe spits nodig. Of hoe heet het bij RKC moet het goed gaan doen en die als tweede spits nemen.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:22:33 #231
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108080688
Castillion.

Of Pantelic terughalen!

Boaz
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:29:31 #232
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_108080922
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_108081109
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:22 schreef Catch22- het volgende:
Castillion.

Of Pantelic terughalen!
[ afbeelding ]
Boaz
ja dat vind ajacied422 wel goed idee want dan scoort het hele team veel meer
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:35:30 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108081183
Daar heeft Ajacied422 dan gelijk in. Pantelic was geen wondervoetballer maar wel iemand met inzet, inzicht en geen egoisme. Die ging makkelijk met zijn reet naar de 16 staan de bal vasthouden en hem doortikken naar Siem de Jong.

Niet zo'n licht engeltje als Eriksen dat hulpeloos over het veld huppelt en doet alsof ie veeels te goed is voor dit Ajax...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108081620
Dat duimpje van Pantelic altijd na elke mislukte pass naar hem. :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:48:08 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108081726
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef tralalala het volgende:
Dat duimpje van Pantelic altijd na elke mislukte pass naar hem. :')
Dat was wel een tikje irritant ja, maar goed, ik vergaf het hem.
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:11:56 #237
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_108082907
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:34 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Daarom gaat ene Johan Cruijff dit nu veranderen. Ben het trouwens wel met je eens. Mijns inziens is het lek nog altijd even lek bij Ajax. Het spel was gewoonweg kut. Elke keer hoop ik weer op een verandering en telkens word ik teleurgesteld.
Cruijff twijfelt trouwens over De Boer.
Er is een kans dat Rijkaard vanaf komend seizoen trainer is.
Bron?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:25:26 #238
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108083663
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Bron?
Ik ben ook wel erg benieuwd waar Contador het nou weer over heeft... :? :? :?

Frank zei bij de persco alleen maar dat de Europese top halen heel moeilijk wordt en misschien niet eens haalbaar is. Omdat je jongens van 20 de vaardigheden moet bijbrengen die normaal gesproken spelers van 25/26 bezitten. Immers spelen ze tegen die tijd al lang en breed voor een club in het buitenland. Daarom in ieder geval minimaal 1 keer om het 2 jaar kampioen van Nederland worden.

Wat moet hij anders zeggen? Over 3 jaar winnen wij de sjempions liek? Pas over 10 jaar weet je pas echt hoever Ajax is met absolute Europese top worden, daar kun je nu nog weinig van zeggen...

Dat lijkt mij geen reden voor Johan om al het vertrouwen in Frank op te heven.
AFC AJAX
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:31:38 #239
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_108083964
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik ben ook wel erg benieuwd waar Contador het nou weer over heeft... :? :? :?

Frank zei bij de persco alleen maar dat de Europese top halen heel moeilijk wordt en misschien niet eens haalbaar is. Omdat je jongens van 20 de vaardigheden moet bijbrengen die normaal gesproken spelers van 25/26 bezitten. Immers spelen ze tegen die tijd al lang en breed voor een club in het buitenland. Daarom in ieder geval minimaal 1 keer om het 2 jaar kampioen van Nederland worden.

Wat moet hij anders zeggen? Over 3 jaar winnen wij de sjempions liek? Pas over 10 jaar weet je pas echt hoever Ajax is met absolute Europese top worden, daar kun je nu nog weinig van zeggen...

Dat lijkt mij geen reden voor Johan om al het vertrouwen in Frank op te heven.
Ik heb het gevoel dat Bergkamp er alleen maar bij zit om Frank te beoordelen. Ik zie het gerust gebeuren dat Cruijff hem genadeloos liquideert omdat Frank geen kant durfde te kiezen
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:31:50 #240
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108083980
Zouden we korting krijgen op Assaidi als we hem samen met Gouweleeuw en Narsingh halen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:31 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat Bergkamp er alleen maar bij zit om Frank te beoordelen. Ik zie het gerust gebeuren dat Cruijff hem genadeloos liquideert omdat Frank geen kant durfde te kiezen
Ik hoop het niet en ik geloof er ook geen reet van.

Op een paar domme beslissingen na (en meestal valt wel te discussiëren hoe dom die beslissingen zijn) vind ik dat Frank alles prima doet wat hij maar kan doen.
AFC AJAX
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:36:39 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108084197
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:31 schreef msnk het volgende:
Zouden we korting krijgen op Assaidi als we hem samen met Gouweleeuw en Narsingh halen?
Zouden we gewoon eens nokken met eerst de juiste mensen wegsturen en de verkeerde halen om vervolgens de juiste weer terug te kopen :').

Dit is volgens mij echt het teken dat de jeugdopleiding verkeerd bezig is, ze houden de slappe zakken, de "teamplayers" ipv de echte talenten. De talenten zijn natuurlijk misschien wel wat nukkig soms, en die sturen ze dus weg. Hoeveel spelers lopen er nu rond in NL die bij Ajax zijn weggestuurd maar die we nu 100 keer beter kunnen gebruiken dan Ebicilio?

We hebben nu een jeugdlichting die heel erg teamgericht is, maar niet kan voetballen. En daarom willen we nu de verstotenen weer voor veel geld terughalen. Wanbeleid ten top.
Get woke, go broke!
pi_108084214
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Bron?
Een bron die dicht bij o.a. Cruijff staat. Meer kan ik niet zeggen, maar geloof me, als De Boer zo doorgaat, niet van zijn fouten leert en Ajax niet beter zal laten voetballen gaat Cruijff hem ( zoals hierboven als is gezegd ) zonder pardon wegdoen.

Godverdomme, wat verlang ik naar ene Pantelic. Wat een héérlijke spits was dat. Geen gekloot, gewoon voetballen.

Het was niet een geniale voetballer, ( alhoewel voor Ajax kwam hij toch dicht in de buurt, tenminste het Ajax van toen ) maar zeker een klasse beter dan het grut wat er nu loopt.
Jezus, ik fiets naar Griekenland om hem persoonlijk om te halen.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:38:27 #243
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108084300
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zouden we gewoon eens nokken met eerst de juiste mensen wegsturen en de verkeerde halen om vervolgens de juiste weer terug te kopen :').

Dit is volgens mij echt het teken dat de jeugdopleiding verkeerd bezig is, ze houden de slappe zakken, de "teamplayers" ipv de echte talenten. De talenten zijn natuurlijk misschien wel wat nukkig soms, en die sturen ze dus weg. Hoeveel spelers lopen er nu rond in NL die bij Ajax zijn weggestuurd maar die we nu 100 keer beter kunnen gebruiken dan Ebicilio?

We hebben nu een jeugdlichting die heel erg teamgericht is, maar niet kan voetballen. En daarom willen we nu de verstotenen weer voor veel geld terughalen. Wanbeleid ten top.
Uiteraard, en ik mag ook wel hopen dat dat zal veranderen nu. Maar achteraf lullen is altijd makkelijk, veel spelers breken nu eenmaal pas door wanneer ze weg zijn bij Ajax.
AFC AJAX
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:40:08 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108084385
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef msnk het volgende:

[..]

Uiteraard, en ik mag ook wel hopen dat dat zal veranderen nu. Maar achteraf lullen is altijd makkelijk, veel spelers breken nu eenmaal pas door wanneer ze weg zijn bij Ajax.
Mijn inziens dus omdat ze teveel focussen op "lief" zijn, teamspeler zijn. Natuurlijk is dat belangrijk, maar een pass op 10 meter geven is nog veel belangrijker.

De echt goeie spelers zijn allemaal toch een beetje "raar" (met messi als uitzondering, die is naast het veld volgens mij doodsaai :P). en dat hoort bij goeie spelers. En ik heb het idee dat ze bij Ajax wel heel snel opgeven met een beetje een rebels ventje.
Get woke, go broke!
pi_108084504
quote:

Neem dan meteen Dost ook, die betaalt waarschijnlijk contributie om bij jullie te mogen spelen...
BFF met GGMM
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:43:23 #246
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_108084562
quote:

[..]

Ik hoop het niet en ik geloof er ook geen reet van.

Op een paar domme beslissingen na (en meestal valt wel te discussiëren hoe dom die beslissingen zijn) vind ik dat Frank alles prima doet wat hij maar kan doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Een bron die dicht bij o.a. Cruijff staat. Meer kan ik niet zeggen, maar geloof me, als De Boer zo doorgaat, niet van zijn fouten leert en Ajax niet beter zal laten voetballen gaat Cruijff hem ( zoals hierboven als is gezegd ) zonder pardon wegdoen.

Godverdomme, wat verlang ik naar ene Pantelic. Wat een héérlijke spits was dat. Geen gekloot, gewoon voetballen.

Het was niet een geniale voetballer, ( alhoewel voor Ajax kwam hij toch dicht in de buurt, tenminste het Ajax van toen ) maar zeker een klasse beter dan het grut wat er nu loopt.
Jezus, ik fiets naar Griekenland om hem persoonlijk om te halen.
van mij mag die nu weg met zijn ontelbare beginnersfouten
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:44:24 #247
302138 HuffTheTalbot
pi_108084625
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De manier waarop getraind wordt en is getraind in het verleden, lijkt me wel succesvol. Alleen de begeleiding en de manier waarop keuzes gemaakt worden is niet consequent. Aardige jongens die "ja en amen" zeggen, komen er wel door -mits goed genoeg, maar juist de grillige, lastige types raken van het padje en worden weggestuurd.

Wat dat betreft zie ik de zaak El Ham als een mooie testcase. Is Ajax is staat een moeilijke jongen (en de beste spits in de selectie) binnen boord te houden?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:46:11 #249
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108084732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mijn inziens dus omdat ze teveel focussen op "lief" zijn, teamspeler zijn. Natuurlijk is dat belangrijk, maar een pass op 10 meter geven is nog veel belangrijker.

De echt goeie spelers zijn allemaal toch een beetje "raar" (met messi als uitzondering, die is naast het veld volgens mij doodsaai :P). en dat hoort bij goeie spelers. En ik heb het idee dat ze bij Ajax wel heel snel opgeven met een beetje een rebels ventje.
Dat was bij Elia volgens mij ook al het geval toch? En Greg ook 's een keer weggestuurd omdat ie te moeilijk was dacht ik? Ik heb vaak wel het idee dat er bij Ajax inderdaad iets té blank gedacht wordt/werd, maar ik mag toch hopen dat dat nu wel gaat veranderen. De club van Amsterdam, als er één stad niet blank is op deze aardkloot.... :')

In hoeverre zouden sommige talenten ook de druk niet aankunnen wellicht? Of zeiken als een kut mocro wanneer ze een keer op de bank moeten zitten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:42 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Neem dan meteen Dost ook, die betaalt waarschijnlijk contributie om bij jullie te mogen spelen...
Hmmm, gelijk ook een vijfde dan. Maakt niet echt uit wie, doe maar die keeper als 3e doelman. 3+2 gratis :9~
AFC AJAX
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:46:39 #250
302138 HuffTheTalbot
pi_108084756
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
Kan deze held Marco Pantelic, niet terugkeren in Amsterdam?

Hij is nog steeds actief voetballer toch? :Y

Bel hem anders om te vragen welke 17-jarige zijn "regen" gaan worden. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')