Vaag.quote:Boilesen heeft last en slaat NEC-thuis over
Nicolai Boilesen heeft aan zijn invalbeurt tegen Manchester United toch weer last overgehouden. De Deen maakte juist zijn rentree na een blessure van vijf maanden aan zijn hamstring. Hij bleek vrijdag op een andere plek in zijn hamstring niet pijnvrij te zijn.
"We zijn voorzichtig met Nicolai en daarom is na overleg met hem besloten dat hij tegen NEC niet speelt," verduidelijkte Frank de Boer tijdens het persmoment. Volgens de trainer had een eerdere terugslag van Boilesen onder meer te maken met tien dagen hoge koorts.
Top.quote:De Boer: 'Nieuw contract Boilesen komt in orde'
Nicolai Boilesen wist niet tot wie hij zich bij Ajax moest wenden om te praten over verlenging van zijn contract. De Deen wil graag bijtekenen. Dat wordt spoedig in orde gemaakt, vertelde Frank de Boer tijdens het persmoment.
"Nicolai wordt snel een aanbieding gedaan," aldus de trainer. En vanuit het technisch hart wordt de opdracht naar de huidige directie - Henri van der Aat en Jeroen Slop - gestuurd om het dan in orde te maken. De huidige verbintenis van Boilesen loopt tot medio 2013. Hij wil zelf graag langer in Amsterdam blijven.
Ja dat wel. Maar er wordt nu net gedaan of het lek boven is. Ik vind dit niveau nog steeds bedroevend voor een club als Ajax. Als je ziet dat Ajax elk jaar 51 miljoen uit geeft aan salaris en dat Feyenoord, Twente en Heerenveen samen 54 miljoen uitgeven dan zit er toch iets heel goed fout.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Fantastisch? Nee... Beter dan afgelopen 2 maanden... ja...
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 12:48:30Litmanen was op De Toekomst. 'Als oud-speler van Ajax en Liverpool kon ik niet genieten van Man Utd', zei hij. #ajaman reageer retweet
Goh, zou je denken? Of denk je dat het hele circus rond Cruijff heeft plaatsgevonden om de feyenoorders iets te lachen te geven?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar er wordt nu net gedaan of het lek boven is. Ik vind dit niveau nog steeds bedroevend voor een club als Ajax. Als je ziet dat Ajax elk jaar 51 miljoen uit geeft aan salaris en dat Feyenoord, Twente en Heerenveen samen 54 miljoen uitgeven dan zit er toch iets heel goed fout.
Daarom gaat ene Johan Cruijff dit nu veranderen. Ben het trouwens wel met je eens. Mijns inziens is het lek nog altijd even lek bij Ajax. Het spel was gewoonweg kut. Elke keer hoop ik weer op een verandering en telkens word ik teleurgesteld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar er wordt nu net gedaan of het lek boven is. Ik vind dit niveau nog steeds bedroevend voor een club als Ajax. Als je ziet dat Ajax elk jaar 51 miljoen uit geeft aan salaris en dat Feyenoord, Twente en Heerenveen samen 54 miljoen uitgeven dan zit er toch iets heel goed fout.
Ik zie het staan ja, wie spreekt die beste man dan? Ik zie het niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Daarom gaat ene Johan Cruijff dit nu veranderen. Ben het trouwens wel met je eens. Mijns inziens is het lek nog altijd even lek bij Ajax. Het spel was gewoonweg kut. Elke keer hoop ik weer op een verandering en telkens word ik teleurgesteld.
Cruijff twijfelt trouwens over De Boer.
Er is een kans dat Rijkaard vanaf komend seizoen trainer is.
Tsja, iig is er wat beweging ( van binnenuit ) wat betreft het kritisch zijn op De Boer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie het staan ja, wie spreekt die beste man dan? Ik zie het niet zo snel gebeuren.
Tja ik vind het alleen jammer dat hij pas keuzes maakt bij blessures. Zoals voor meer voetbal kiezen op het middenveld. Ben dan ook benieuwd wat hij gaat doen als Enoh en Janssen er weer zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, iig is er wat beweging ( van binnenuit ) wat betreft het kritisch zijn op De Boer.
Rijkaard voor de groep, dan zou ik echt énorm blij zijn.
Cruijff gaat dus echt nooit de opstelling bepalen voor de Boer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als JC er voor zorgt dat de Jong en Janssen eens oprotten daar op de half posities.
Voor fans van andere clubs is dit echt niet om te lachen. Ik vind het diept triest als een traditionele topclub verdwijnt uit de top.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, zou je denken? Of denk je dat het hele circus rond Cruijff heeft plaatsgevonden om de feyenoorders iets te lachen te geven?
Denk je dat Cruijf zich met de salarissen etc. gaat bemoeien? Die vent snapt daar echt de ballen van. Een andere technisch/financieel directeur zou beter zijn. De meest zwakke spelers krijgen dikke contracten bij ajax.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Daarom gaat ene Johan Cruijff dit nu veranderen. Ben het trouwens wel met je eens. Mijns inziens is het lek nog altijd even lek bij Ajax. Het spel was gewoonweg kut. Elke keer hoop ik weer op een verandering en telkens word ik teleurgesteld.
Elk nadeel heb ze voordeel.quote:Tegenover het wegvallen van Boilesen staat de rentree van middenvelder Theo Janssen, die hersteld is van een liesblessure.
Jeej, is die ook gelijk 10 kilo kwijt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Elk nadeel heb ze voordeel.
vergeet ook die rus niet die meteen door het ijs zakt als het niveau wat hoger wordquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
Kut met peren was het. Ajax kreeg vaak genoeg ruimte om wat leuks te doen. Echt pijnlijk om te zien. Totaal geen diepgang bij Sulejmani en dan die lob op het eind. Om te janken.
Ozbiliz ook niet sterk, liet nog wel een schitterende actie zien. Tsja, wegdraaien bij een tegenstander, tegenwoordig moeten we hier al blij mee zijn.
Rijkaard kan alleen functioneren met ten Catequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, iig is er wat beweging ( van binnenuit ) wat betreft het kritisch zijn op De Boer.
Rijkaard voor de groep, dan zou ik echt énorm blij zijn.
Bas Dost ? John Guidetti kopen ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef J2T het volgende:
Vinden jullie dat er voor volgend seizoen een tweede spits gehaald moet worden? Kolbein is toch wel erg blessure gevoelig. Heeft in 3 seizoenen maar een half seizoen gespeeld bij AZ en bij ons lag hij er ook al na een paar wedstrijden uit. Toch een hoog risico om ook het komende seizoen een Sighorsson als enige spits in de selectie te hebben.
En van een katertje of twee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Nu moet Theo nog herstellen van het luie lamzak zijn.
Je kan er lacherig over doen, maar als Kolbein volgend seizoen weer een zware blessure krijgt zit je weer met hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bas Dost ? John Guidetti kopen ?
Weet ik , dan zit je opgescheept met een rus die alleen kan scoren tegen NAC en Utrechtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Je kan er lacherig over doen, maar als Kolbein volgend seizoen weer een zware blessure krijgt zit je weer met hetzelfde probleem.
Als ze zijn contract verlengen wel ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Weet ik , dan zit je opgescheept met een rus die alleen kan scoren tegen NAC en Utrecht
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef J2T het volgende:
Vinden jullie dat er voor volgend seizoen een tweede spits gehaald moet worden? Kolbein is toch wel erg blessure gevoelig. Heeft in 3 seizoenen maar een half seizoen gespeeld bij AZ en bij ons lag hij er ook al na een paar wedstrijden uit. Toch een hoog risico om ook het komende seizoen een Sighorsson als enige spits in de selectie te hebben.
Frank en Mounir dwingen elkaar een handje te geven? (Gratis!)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Bas Dost ? John Guidetti kopen ?
El Ham.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Frank en Mounir dwingen elkaar een handje te geven? (Gratis!)
zal lastig worden met carnaval voor de deur.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Nu moet Theo nog herstellen van het luie lamzak zijn.
Dat is op korte termijn misschien leuk. Maar het is voor iedereen het beste als hij gewoon vertrekt aan het eind van het seizoen. En ja, dan is een nieuwe spits nodig. Of hoe heet het bij RKC moet het goed gaan doen en die als tweede spits nemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Frank en Mounir dwingen elkaar een handje te geven? (Gratis!)
ja dat vind ajacied422 wel goed idee want dan scoort het hele team veel meerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:22 schreef Catch22- het volgende:
Castillion.
Of Pantelic terughalen!
[ afbeelding ]
Boaz
Dat was wel een tikje irritant ja, maar goed, ik vergaf het hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef tralalala het volgende:
Dat duimpje van Pantelic altijd na elke mislukte pass naar hem.
Bron?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik ben ook wel erg benieuwd waar Contador het nou weer over heeft...quote:
Ik heb het gevoel dat Bergkamp er alleen maar bij zit om Frank te beoordelen. Ik zie het gerust gebeuren dat Cruijff hem genadeloos liquideert omdat Frank geen kant durfde te kiezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben ook wel erg benieuwd waar Contador het nou weer over heeft...![]()
![]()
![]()
Frank zei bij de persco alleen maar dat de Europese top halen heel moeilijk wordt en misschien niet eens haalbaar is. Omdat je jongens van 20 de vaardigheden moet bijbrengen die normaal gesproken spelers van 25/26 bezitten. Immers spelen ze tegen die tijd al lang en breed voor een club in het buitenland. Daarom in ieder geval minimaal 1 keer om het 2 jaar kampioen van Nederland worden.
Wat moet hij anders zeggen? Over 3 jaar winnen wij de sjempions liek? Pas over 10 jaar weet je pas echt hoever Ajax is met absolute Europese top worden, daar kun je nu nog weinig van zeggen...
Dat lijkt mij geen reden voor Johan om al het vertrouwen in Frank op te heven.
Ik hoop het niet en ik geloof er ook geen reet van.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Bergkamp er alleen maar bij zit om Frank te beoordelen. Ik zie het gerust gebeuren dat Cruijff hem genadeloos liquideert omdat Frank geen kant durfde te kiezen
Zouden we gewoon eens nokken met eerst de juiste mensen wegsturen en de verkeerde halen om vervolgens de juiste weer terug te kopenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:31 schreef msnk het volgende:
Zouden we korting krijgen op Assaidi als we hem samen met Gouweleeuw en Narsingh halen?
Een bron die dicht bij o.a. Cruijff staat. Meer kan ik niet zeggen, maar geloof me, als De Boer zo doorgaat, niet van zijn fouten leert en Ajax niet beter zal laten voetballen gaat Cruijff hem ( zoals hierboven als is gezegd ) zonder pardon wegdoen.quote:
Uiteraard, en ik mag ook wel hopen dat dat zal veranderen nu. Maar achteraf lullen is altijd makkelijk, veel spelers breken nu eenmaal pas door wanneer ze weg zijn bij Ajax.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zouden we gewoon eens nokken met eerst de juiste mensen wegsturen en de verkeerde halen om vervolgens de juiste weer terug te kopen.
Dit is volgens mij echt het teken dat de jeugdopleiding verkeerd bezig is, ze houden de slappe zakken, de "teamplayers" ipv de echte talenten. De talenten zijn natuurlijk misschien wel wat nukkig soms, en die sturen ze dus weg. Hoeveel spelers lopen er nu rond in NL die bij Ajax zijn weggestuurd maar die we nu 100 keer beter kunnen gebruiken dan Ebicilio?
We hebben nu een jeugdlichting die heel erg teamgericht is, maar niet kan voetballen. En daarom willen we nu de verstotenen weer voor veel geld terughalen. Wanbeleid ten top.
Mijn inziens dus omdat ze teveel focussen op "lief" zijn, teamspeler zijn. Natuurlijk is dat belangrijk, maar een pass op 10 meter geven is nog veel belangrijker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Uiteraard, en ik mag ook wel hopen dat dat zal veranderen nu. Maar achteraf lullen is altijd makkelijk, veel spelers breken nu eenmaal pas door wanneer ze weg zijn bij Ajax.
Neem dan meteen Dost ook, die betaalt waarschijnlijk contributie om bij jullie te mogen spelen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:31 schreef msnk het volgende:
Zouden we korting krijgen op Assaidi als we hem samen met Gouweleeuw en Narsingh halen?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik hoop het niet en ik geloof er ook geen reet van.
Op een paar domme beslissingen na (en meestal valt wel te discussiëren hoe dom die beslissingen zijn) vind ik dat Frank alles prima doet wat hij maar kan doen.
van mij mag die nu weg met zijn ontelbare beginnersfoutenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Een bron die dicht bij o.a. Cruijff staat. Meer kan ik niet zeggen, maar geloof me, als De Boer zo doorgaat, niet van zijn fouten leert en Ajax niet beter zal laten voetballen gaat Cruijff hem ( zoals hierboven als is gezegd ) zonder pardon wegdoen.
Godverdomme, wat verlang ik naar ene Pantelic. Wat een héérlijke spits was dat. Geen gekloot, gewoon voetballen.
Het was niet een geniale voetballer, ( alhoewel voor Ajax kwam hij toch dicht in de buurt, tenminste het Ajax van toen ) maar zeker een klasse beter dan het grut wat er nu loopt.
Jezus, ik fiets naar Griekenland om hem persoonlijk om te halen.
De manier waarop getraind wordt en is getraind in het verleden, lijkt me wel succesvol. Alleen de begeleiding en de manier waarop keuzes gemaakt worden is niet consequent. Aardige jongens die "ja en amen" zeggen, komen er wel door -mits goed genoeg, maar juist de grillige, lastige types raken van het padje en worden weggestuurd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zouden we gewoon eens nokken met eerst de juiste mensen wegsturen en de verkeerde halen om vervolgens de juiste weer terug te kopen.
Dit is volgens mij echt het teken dat de jeugdopleiding verkeerd bezig is, ze houden de slappe zakken, de "teamplayers" ipv de echte talenten. De talenten zijn natuurlijk misschien wel wat nukkig soms, en die sturen ze dus weg. Hoeveel spelers lopen er nu rond in NL die bij Ajax zijn weggestuurd maar die we nu 100 keer beter kunnen gebruiken dan Ebicilio?
We hebben nu een jeugdlichting die heel erg teamgericht is, maar niet kan voetballen. En daarom willen we nu de verstotenen weer voor veel geld terughalen. Wanbeleid ten top.
Dat was bij Elia volgens mij ook al het geval toch? En Greg ook 's een keer weggestuurd omdat ie te moeilijk was dacht ik? Ik heb vaak wel het idee dat er bij Ajax inderdaad iets té blank gedacht wordt/werd, maar ik mag toch hopen dat dat nu wel gaat veranderen. De club van Amsterdam, als er één stad niet blank is op deze aardkloot....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn inziens dus omdat ze teveel focussen op "lief" zijn, teamspeler zijn. Natuurlijk is dat belangrijk, maar een pass op 10 meter geven is nog veel belangrijker.
De echt goeie spelers zijn allemaal toch een beetje "raar" (met messi als uitzondering, die is naast het veld volgens mij doodsaai). en dat hoort bij goeie spelers. En ik heb het idee dat ze bij Ajax wel heel snel opgeven met een beetje een rebels ventje.
Hmmm, gelijk ook een vijfde dan. Maakt niet echt uit wie, doe maar die keeper als 3e doelman. 3+2 gratisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neem dan meteen Dost ook, die betaalt waarschijnlijk contributie om bij jullie te mogen spelen...
Hij is nog steeds actief voetballer toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
Kan deze held Marco Pantelic, niet terugkeren in Amsterdam?
El ham is gewoon te ver gegaan, die is geen 16 meer, pubert niet etc. Die is gewoon niet goed snik en Ajax heeft gelijk om niet meer verder te willen met hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De manier waarop getraind wordt en is getraind in het verleden, lijkt me wel succesvol. Alleen de begeleiding en de manier waarop keuzes gemaakt worden is niet consequent. Aardige jongens die "ja en amen" zeggen, komen er wel door -mits goed genoeg, maar juist de grillige, lastige types raken van het padje en worden weggestuurd.
Wat dat betreft zie ik de zaak El Ham als een mooie testcase. Is Ajax is staat een moeilijke jongen (en de beste spits in de selectie) binnen boord te houden?
Misschien kun je tegen een gunstig prijsje die uit-shirts van vorig jaar ook overnemenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat was bij Elia volgens mij ook al het geval toch? En Greg ook 's een keer weggestuurd omdat ie te moeilijk was dacht ik? Ik heb vaak wel het idee dat er bij Ajax inderdaad iets té blank gedacht wordt/werd, maar ik mag toch hopen dat dat nu wel gaat veranderen. De club van Amsterdam, als er één stad niet blank is op deze aardkloot....
In hoeverre zouden sommige talenten ook de druk niet aankunnen wellicht? Of zeiken als een kut mocro wanneer ze een keer op de bank moeten zitten.
[..]
Hmmm, gelijk ook een vijfde dan. Maakt niet echt uit wie, die maar die keeper als 3e doelman. 3+2 gratis
Eens. Als je vanaf het begin van zijn aanstelling ( en dan zeker dit seizoen ) ziet wat De Boer ervan terecht gebracht heeft, is het idd onacceptabel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:43 schreef vincerusso het volgende:
van mij mag die nu weg met zijn ontelbare beginnersfouten
Harm van Veldhoven: "Toe dan, trek je truitje aan. Aah, kom op, de mensen zien je graag. Trek je truitje aan."quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
In hoeverre zouden sommige talenten ook de druk niet aankunnen wellicht? Of zeiken als een kut mocro wanneer ze een keer op de bank moeten zitten.
[..]
Ja laten we weer een trainer ontslaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Als je vanaf het begin van zijn aanstelling ( en dan zeker dit seizoen ) ziet wat De Boer ervan terecht gebracht heeft, is het idd onacceptabel.
Beginnersfouten en er maar niet van willen leren.
Dan ben je als coach toch gewoon koppig of niet?
Tijd om hem een jaartje te stallen bij FC Almerequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Als je vanaf het begin van zijn aanstelling ( en dan zeker dit seizoen ) ziet wat De Boer ervan terecht gebracht heeft, is het idd onacceptabel.
Beginnersfouten en er maar niet van willen leren.
Dan ben je als coach toch gewoon koppig of niet?
Kon je tenminste een bepaalde lijn in ontdekken , bij Drankie nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja laten we weer een trainer ontslaanEr zullen vast genoeg trainers zijn die het nog bij ons aandurven, je krijgt altijd lekker veel tijd om te bouwen en foutjes te maken. NEE WACHT, LATEN WE VAN GAAL TERUGHALEN
. Jeweetwel, de trainer die bijna in zijn eerste jaar werd ontslagen als trainer van Ajax omdat de resultaten vies hard tegenvielen.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij is nog steeds actief voetballer toch?![]()
Bel hem anders om te vragen welke 17-jarige zijn "regen" gaan worden.
El Ham is een beetje een apart geval, I know. Er zijn echter wel degelijk raakvlakken als het aankomt op "omgaan met gekken en dwazen."quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
El ham is gewoon te ver gegaan, die is geen 16 meer, pubert niet etc. Die is gewoon niet goed snik en Ajax heeft gelijk om niet meer verder te willen met hem.
Maar ik heb het dus idd over de jochies die jij aanhaalt, de grillige, wat lastige pubers die niet als Siem de Jong alles maar pikken. Die gast is zo uitstralingsloos, zo futloos, zo karakterloos. Die halen het dus bij Ajax, maar de wat lastigere jochies sturen ze zo weg, ondanks dat ze beter zijn.
Of daar lijkt het iig op.
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Kon je tenminste een bepaalde lijn in ontdekken , bij Drankie niet
"we spelen ons eigen spelletje en dan komt het goed"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Kon je tenminste een bepaalde lijn in ontdekken , bij Drankie niet
We kunnen wel lacherig gaan doen, maar volgens mij is er geen reden voor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja laten we weer een trainer ontslaanEr zullen vast genoeg trainers zijn die het nog bij ons aandurven, je krijgt altijd lekker veel tijd om te bouwen en foutjes te maken. NEE WACHT, LATEN WE VAN GAAL TERUGHALEN
. Jeweetwel, de trainer die bijna in zijn eerste jaar werd ontslagen als trainer van Ajax omdat de resultaten vies hard tegenvielen.
Ja, met spelers die ALLEMAAL bij Ajax zijn opgeleid, en die kunnen dus niet voetballen, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Heb je al gezien waarmee de Boer het moet doen?
En wie zou je dan willen zien als trainer? Kom dan eens met een paar goede, logische namen?
ook met alle spelers fit kan hij niet de sterkste opstelling neerzetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Heb je al gezien waarmee de Boer het moet doen?
En wie zou je dan willen zien als trainer? Kom dan eens met een paar goede, logische namen?
Nou, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, met spelers die ALLEMAAL bij Ajax zijn opgeleid, en die kunnen dus niet voetballen, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?
Precies.
Ja, dat ging lekker. Rook geld en was verdwenen, botste regelmatig met spelers etc.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ook met alle spelers fit kan hij niet de sterkste opstelling neerzetten.
ik zou graag Henkie ten Cate weer terugzien. onder hem werd tenminste goed voetbal gespeeld
Nee, nu zou ik hem niet meer halen, maar ze hadden hem gewoon niet weg moeten laten gaan. Ze betalen nu 2 miljoen voor El ham, die had ik pantelic gewoon gegund. Snap opzich best dat ze zijn 3 jaar contract te lang vonden, maar nu heb je niets...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij heeft iig vaak gespeeld voor Pireaus. Zou geweldig zijn om hem nog eens bij Ajax te zien voetballen, maar gaat helaas niet gebeuren.
Jan olde Riekerinkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?
Het duurde ook bij Van Gaal een tijd voordat er een lijn in het elftal kwam hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
We kunnen wel lacherig gaan doen, maar volgens mij is er geen reden voor.
De Boer brengt nul nada lijn in het spel, lijkt het team niet te motiveren, de basis van het voetbal lijkt nu ook al te moeilijk om aan te leren voor het gros van de voetballers.
Je kan van Van Gaal zeggen wat je wilt, bv. dat het een klootzak is door achter de rug van zijn rivaal Cruijff proberen nog een keer bij Ajax binnen te komen, maar niet dat Van Gaal ( ondanks zijn eerste slechte periode bij Ajax ) geen lijn in een elftal krijgt.
De Boer ziet het niet. Zie jij dan al enige vooruitgang dit seizoen, eerlijk zijn graag.
Tot hij Ajax 1 ging doen was hij jeugdtrainer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?
Klopt ja, toen was er dacht ik toch wél een lijn in te ontdekken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ook met alle spelers fit kan hij niet de sterkste opstelling neerzetten.
ik zou graag Henkie ten Cate weer terugzien. onder hem werd tenminste goed voetbal gespeeld
Veel meer lijn in het spel en botst drankie niet met spelers ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, dat ging lekker. Rook geld en was verdwenen, botste regelmatig met spelers etc.
Van de A1 ja, niet van de hele jeugd. En zolang is hij geen trainer geweest in de jeugd. Wat is nu eigenlijk je punt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot hij Ajax 1 ging doen was hij jeugdtrainer.
Dat hij dat materiaal heel goed kent, en er dus een fatsoenlijk elftal van moet kunnen maken, dat gemotiveerd, geconcentreerd speelt. En elkaar kan vinden op 10 meter ipv alles tegen de tegenstander aan schieten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van de A1 ja, niet van de hele jeugd. En zolang is hij geen trainer geweest in de jeugd. Wat is nu eigenlijk je punt?
Oké, Ten Cate als trainer. Ik vind het prima. Kunnen we over 2 jaar weer lekker kankeren omdat hij weer een zooi armoedige Spanjaarden heeft gekocht en die allemaal een veel te dik salaris krijgen. Strak plan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Veel meer lijn in het spel en botst drankie niet met spelers ?
Volgens mij leerde Van Gaal wél meer dan De Boer nu hoor. Weet ik trouwens niet meer zeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het duurde ook bij Van Gaal een tijd voordat er een lijn in het elftal kwam hoor.
Je hebt juist van die lastpakken nodig op het veld voor wat pit. Kijk maar naar gedrag van Suarez en zijn prestaties.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
El ham is gewoon te ver gegaan, die is geen 16 meer, pubert niet etc. Die is gewoon niet goed snik en Ajax heeft gelijk om niet meer verder te willen met hem.
Maar ik heb het dus idd over de jochies die jij aanhaalt, de grillige, wat lastige pubers die niet als Siem de Jong alles maar pikken. Die gast is zo uitstralingsloos, zo futloos, zo karakterloos. Die halen het dus bij Ajax, maar de wat lastigere jochies sturen ze zo weg, ondanks dat ze beter zijn.
Of daar lijkt het iig op.
Van Gaal plukte dan ook de vruchten van een fantastische jeugd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Volgens mij leerde Van Gaal wél meer dan De Boer nu hoor. Weet ik trouwens niet meer zeker.
Geeft niet, kan eens gebeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb volgens mij per ongeluk een post van je gewist Contador, excuses.
Degene die ik van je quotte, geen idee hoe het kwam, kan het ook niet meer terugzetten, maar je tekst staat er nogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Geeft niet, kan eens gebeuren.
Post van Pantelic waarschijnlijk. Soortgelijke post zet ik hier nog wel vandaag.
Is waar. Maar toch, jij ziet net zo goed als mij dat De Boer maar vast blijft houden en niet lijkt te willen leren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Gaal plukte dan ook de vruchten van een fantastische jeugd.
Ten Cate wilde Renato Augusto en hij greeg Luque en Urzaiz van van Geelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oké, Ten Cate als trainer. Ik vind het prima. Kunnen we over 2 jaar weer lekker kankeren omdat hij weer een zooi armoedige Spanjaarden heeft gekocht en die allemaal een veel te dik salaris krijgen. Strak plan.
Thanks. De échte moderators he: als je al iets wist, is er nog een gedeelte over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Degene die ik van je quotte, geen idee hoe het kwam, kan het ook niet meer terugzetten, maar je tekst staat er nog.
ik walg van mensen die kritiekloos in zijn hol kruipenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat walg ik van diegenen hier die FdB weg willen hebben
Ten Cate wilde Roger en kreeg Roger. Wilde Perez en kreeg hem. Wilde Ogararu en... kreeg hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ten Cate wilde Renato Augusto en hij greeg Luque en Urzaiz van van Geel
Wilde Colin, en kreeg hem...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ten Cate wilde Roger en kreeg Roger. Wilde Perez en kreeg hem. Wilde Ogararu en... kreeg hem.
Natuurlijk maakt hij fouten, het is pas zijn eerste volledige seizoen als hoofdtrainer. Geef de man een kansquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:03 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Is waar. Maar toch, jij ziet net zo goed als mij dat De Boer maar vast blijft houden en niet lijkt te willen leren.
Ebecilio en Blind waren allang uit de selectie gegooid als Henkie er was .quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ten Cate wilde Roger en kreeg Roger. Wilde Perez en kreeg hem. Wilde Ogararu en... kreeg hem.
hij leert er niet vanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt hij fouten, het is pas zijn eerste volledige seizoen als hoofdtrainer. Geef de man een kans.
HIj krijgt de kans toch ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt hij fouten, het is pas zijn eerste volledige seizoen als hoofdtrainer. Geef de man een kans.
Ten Cate werd geen kampioen met een selectie waar o.a Stekelenburg, Stam, Davids, Sneijder en Huntelaar in zaten. De Boer werd kampioen met Ebecilio.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ebecilio en Blind waren allang uit de selectie gegooid als Henkie er was .
Een kans krijgen is in mijn ogen een paar seizoenen. Niet een half seizoen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HIj krijgt de kans toch ook?
Ik snap nooit dat mensen moeite hebben met wat er hier gezegd wordt, niemand bij Ajax leest dit hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |