Doen alsof Aisatti slecht isquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Erg dat we blij moeten zijn met Aissati![]()
Wordt tijd voor een echte CVM.
Nouja. Leuke speler. Maar heb toch liever een echte CVM.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Doen alsof Aisatti slecht is. Staat bij iedere club in Nederland in e basis
Anitaquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:38 schreef gniffie het volgende:
Niks mis met Aisatti verdedigend hoor, kan prima druk zetten en situaties lezen wanneer die moet instappen.
Verdedigen doe je niet door de beuk erin te leggen zoals Enoh, maar om het spel te lezen en te anticiperen. (Waar Anita trouwens een held in is)
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:30 schreef Pearlbitch het volgende:
En natuurlijk volgde Opaatje de wedstrijd ook weer op de voet
1 jarig contract toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Even miljoenen vangen voor Vertonghen. Minimaal 10 miljoen
Zouden de reserves van de andere titelkandidaten veel beter zijn?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:35 schreef Bombshell het volgende:
Moet zeggen dat jullie nog nooit zon dieptriest elftal hebben gehad.
Helemaal blij dat je niet compleet bent afgedroogd.
PSV en Twente hebben een betere bank denk ik ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zouden de reserves van de andere titelkandidaten veel beter zijn?
Elke andere club uit de eredivisie was wel minimaal vernederd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:35 schreef Bombshell het volgende:
Ga jij je lekker bezig houden met FC Twente.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:32 schreef starla het volgende:
Lijkt me dat de Boer na dit seizoen ophoudt. Volgend jaar Alex Pastoor!
Gewoon...omdat het een lekkere vent is
DEZE MANquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:35 schreef Bombshell het volgende:
Haal er 7 weg, ben benieuwd welke 11 er overblijven. Zal niet veel beter zijn dan Ajax.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
PSV en Twente hebben een betere bank denk ik ja.
AZ niet. En Feyenoord heeft als enige écht goede De Vrij op de bank.
Dit. PSV en Twente hebben misschien 2 leuke spelers op de bank zitten, maar echt geen heel B-elftal hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haal er 7 weg, ben benieuwd welke 11 er overblijven. Zal niet veel beter zijn dan Ajax.
Alleen de score geeft geen vernedering aan. Dat Utd 15 minuten iets meer gas moet geven en gewoon 0-2 van het veld stapt is toch al erg genoeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 06:40 schreef davihaa het volgende:
[..]
Elke andere club uit de eredivisie was wel minimaal vernederd.
quote:De Boer: Vertonghen dichtbij niveau United
Desgevraagd liet Frank de Boer tegenover het Algemeen Dagblad weten te verwachten dat de meestgenoemde spelers van zijn team voor een stap hogerop, Vertonghen en Eriksen, ook daadwerkelijk in de toekomst het niveau van tegenstander Manchester United aan zullen kunnen. 'Ik denk het wel. Jan is zelfs al heel dichtbij het niveau van United. Hij en Eriksen zullen dat zeker gaan halen, als ik het zo inschat."
Cruijff is zaterdag trouwens weer op de Toekomst om te kijken naar jeugdwedstrijden.quote:'Spurs op de tribune voor Vertonghen'
De NOS meldde vanavond dat een delegatie van Tottenham Hotspur op de tribune zat bij Ajax - Manchester United. Zij zouden daar zijn om Jan Vertonghen aan het werk te zien in de topper in de Europa League. Het contract van de verdediger loopt over anderhalf jaar af. Aangezien hij in principe niet wil verlengen, zal Ajax hem komende zomer moeten verkopen om nog aan de Belg te verdienen.
NIEMAND GEEFT EEN NEUKquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:30 schreef Pearlbitch het volgende:
En natuurlijk volgde Opaatje de wedstrijd ook weer op de voet
AD.quote:Ismail Aissati maakte gisteren de 90 minuten vol met Ajax tegen Manchester United. Toch is de middenvelder klaar met Ajax. Hij gaat uit van een transfervrij vertrek en hoopt op de Spaanse competitie.
'Ik hoop dat ik zoveel mogelijk aan spelen toe kom tot het einde van het seizoen. Daarna ga ik kijken wat ik na dit seizoen ga doen. Mijn contract bij Ajax loopt af. Ik heb nog met niemand binnen Ajax gesproken. Zoals het er nu uitziet, vertrek ik aan het einde van dit seizoen', zegt Aissati tegen AT5.
'Als ik wegga, wil ik het liefst naar een team dat net zo speelt als Ajax. Niet in Nederland, voor mij is het denk ik tijd om naar het buitenland te gaan.'
Aissati heeft een duidelijke voorkeur: 'De Spaanse competitie is mijn eerste optie. Maakt niet uit of ze vijftiende of zestiende staan, ze hebben daar allemaal de intentie om te voetballen. Maar op dit moment speelt er nog helemaal niks. Voor het seizoen eindigt, hoop ik dat ik ergens heb getekend.'
Hij zegt dan ook niet bij Barça te willen gaan spelenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:48 schreef msnk het volgende:
[..]
AD.
http://www.at5.nl/artikel(...)nd-seizoen-in-spanje
quote:De Mounir Blues
Mounir is boos. Alweer. Op Ajax. Op Fiorentina. Op de media. Op de trainer. Op de voorzitter. Op de sponsor. Op de supporters. Mounir is boos op de wereld. Door Thijs Zonneveld.
Foto: ProShots
Mounir wordt betaald om te voetballen, maar hij voetbalt al heel lang niet meer. Hij doet af en toe een potje mee bij de beloftes, maar meer dan plichtmatig meehobbelen is dat niet. Hij sjokt, hij gaapt, hij zucht en hij hoopt dat hij snel weer naar huis kan. Het kan hem niet schelen of hij de bal krijgt. Hij hoeft dat ding niet. De liefde is over.
Ik heb te doen met Mounir. Het is misschien vreemd om medelijden te hebben met iemand die dik twee miljoen per jaar verdient, maar toch is het zo. Geld is lang niet alles. Niemand – ook Mounir niet – wordt voetballer voor het geld.
Jongetjes van tien dromen niet van dikke salarissen, een Rolex om iedere pols of een vrouw die op je valt omdat je een hoop centen hebt. Jongetjes van tien dromen van panna's, stiffies, solo's en de beslissende goal in de finale van de Champions League.
Pleintje
Mounir stond op z'n tiende iedere dag op een pleintje. Afgetrapte gympies aan, petje op, lekker ballen. Partijtjes tegen die rotjochies van drie straten verderop, tienen met zijn neefjes, trucjes oefenen met Robin van Persie. En als er niemand anders was, dan voetbalde hij in zijn uppie.
Muurtje trappen, balletje hooghouden, net zo lang met buitenkantje rechts schieten totdat hij zijn linker alleen nog maar nodig had om mee te lopen. En dan maar hopen dat het niet donker zou worden. Want als de straatlantaarns aangingen, dan moest hij naar huis.
Nu is Mounir groot. Hij lijkt niet meer op het jongetje dat ooit van 's morgens vroeg tot 's avonds laat op een pleintje met een bal speelde. Voetballen is zijn beroep geworden. Zijn salarisstrookje is zijn belangrijkste drijfveer geworden.
Hij verkast van club naar club, hij eist overal de hoofdprijs. En als hij die krijgt, dan wil hij nog meer. Er is altijd wel een reden. De ene keer is het de sportzaak van zijn broer, de andere keer vindt hij dat zijn carrière is geschaad. Hij is altijd ontevreden. Altijd verongelijkt.
Makelaar
Zijn makelaar vindt het allemaal prima. Sigi Lens wil helemaal niet dat Mounir lekker voetbalt, die wil dat Mounir veel geld verdient en zo vaak mogelijk van club verandert. Want iedere keer dat Mounir wordt getransfereerd, houdt Lens zijn hand op. Een miljoen eiste hij (op een totale transfersom van twee miljoen) voor een paar telefoontjes en een gesprekje met een Italiaanse voorzitter. Je moet het maar durven. En Mounir accepteert het nog ook.
Mounir wordt gegijzeld door zijn eigen hebzucht. Hij had nu in Toscane op een terras achter een espresso kunnen zitten en zich verheugen op zijn debuut voor Fiorentina. In plaats daarvan sjokt hij het komende halfjaar met tegenzin verder over hetzelfde bijveldje op de Toekomst, tussen pubers die nog wél een toekomst hebben. Niemand praat met hem, hij praat met niemand. Zijn hoofd is bij de volgende rechtszaak. Hij zit gevangen in zichzelf.
Soms gun ik hem een pleintje met een bal en een doeltje. Even eruit. Even niks aan zijn hoofd. Afgetrapte gympies aan, petje op, lekker ballen. En dan maar hopen dat de straatlantaarns nooit meer aangaan.
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2731415/mounir-blues.html
Je (troll) punt is deze keer?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:46 schreef Guidetti het volgende:
Geweldig om te zien wat jullie mening over Ajax is in de wedstrijd tegen Man U.
Het is 0-2 geworden en Manchester speelde op 50 procent.
Dat er hier net wordt gedaan of dat er fantastisch gespeeld is. Als Manchester aan had gezet was het 0-5 geworden. Hetzelfde was met Feyenoord of Heerenveen gebeurd tegen zo'n tegenstander, dat zal ik niet ontkennen. Maar laten we aub niet alles op lopen hemelen hier. Het niveauverschil is gewoon gigantisch groot.quote:
bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat er hier net wordt gedaan of dat er fantastisch gespeeld is. Als Manchester aan had gezet was het 0-5 geworden. Hetzelfde was met Feyenoord of Heerenveen gebeurd tegen zo'n tegenstander, dat zal ik niet ontkennen. Maar laten we aub niet alles op lopen hemelen hier. Het niveauverschil is gewoon gigantisch groot.
Je hebt wel een beetje een punt hoor, maar echt mensen die beweren dat het niet kansloos was zie ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat er hier net wordt gedaan of dat er fantastisch gespeeld is. Als Manchester aan had gezet was het 0-5 geworden. Hetzelfde was met Feyenoord of Heerenveen gebeurd tegen zo'n tegenstander, dat zal ik niet ontkennen. Maar laten we aub niet alles op lopen hemelen hier. Het niveauverschil is gewoon gigantisch groot.
Fantastisch? Nee... Beter dan afgelopen 2 maanden... ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:55 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Mwah, die vijf clubs boven jullie zouden een soortgelijk resultaat behalen denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 06:40 schreef davihaa het volgende:
[..]
Elke andere club uit de eredivisie was wel minimaal vernederd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |