El ham is gewoon te ver gegaan, die is geen 16 meer, pubert niet etc. Die is gewoon niet goed snik en Ajax heeft gelijk om niet meer verder te willen met hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De manier waarop getraind wordt en is getraind in het verleden, lijkt me wel succesvol. Alleen de begeleiding en de manier waarop keuzes gemaakt worden is niet consequent. Aardige jongens die "ja en amen" zeggen, komen er wel door -mits goed genoeg, maar juist de grillige, lastige types raken van het padje en worden weggestuurd.
Wat dat betreft zie ik de zaak El Ham als een mooie testcase. Is Ajax is staat een moeilijke jongen (en de beste spits in de selectie) binnen boord te houden?
Misschien kun je tegen een gunstig prijsje die uit-shirts van vorig jaar ook overnemenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat was bij Elia volgens mij ook al het geval toch? En Greg ook 's een keer weggestuurd omdat ie te moeilijk was dacht ik? Ik heb vaak wel het idee dat er bij Ajax inderdaad iets té blank gedacht wordt/werd, maar ik mag toch hopen dat dat nu wel gaat veranderen. De club van Amsterdam, als er één stad niet blank is op deze aardkloot....
In hoeverre zouden sommige talenten ook de druk niet aankunnen wellicht? Of zeiken als een kut mocro wanneer ze een keer op de bank moeten zitten.
[..]
Hmmm, gelijk ook een vijfde dan. Maakt niet echt uit wie, die maar die keeper als 3e doelman. 3+2 gratis
Eens. Als je vanaf het begin van zijn aanstelling ( en dan zeker dit seizoen ) ziet wat De Boer ervan terecht gebracht heeft, is het idd onacceptabel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:43 schreef vincerusso het volgende:
van mij mag die nu weg met zijn ontelbare beginnersfouten
Harm van Veldhoven: "Toe dan, trek je truitje aan. Aah, kom op, de mensen zien je graag. Trek je truitje aan."quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef msnk het volgende:
[..]
In hoeverre zouden sommige talenten ook de druk niet aankunnen wellicht? Of zeiken als een kut mocro wanneer ze een keer op de bank moeten zitten.
[..]
Ja laten we weer een trainer ontslaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Als je vanaf het begin van zijn aanstelling ( en dan zeker dit seizoen ) ziet wat De Boer ervan terecht gebracht heeft, is het idd onacceptabel.
Beginnersfouten en er maar niet van willen leren.
Dan ben je als coach toch gewoon koppig of niet?
Tijd om hem een jaartje te stallen bij FC Almerequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens. Als je vanaf het begin van zijn aanstelling ( en dan zeker dit seizoen ) ziet wat De Boer ervan terecht gebracht heeft, is het idd onacceptabel.
Beginnersfouten en er maar niet van willen leren.
Dan ben je als coach toch gewoon koppig of niet?
Kon je tenminste een bepaalde lijn in ontdekken , bij Drankie nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja laten we weer een trainer ontslaanEr zullen vast genoeg trainers zijn die het nog bij ons aandurven, je krijgt altijd lekker veel tijd om te bouwen en foutjes te maken. NEE WACHT, LATEN WE VAN GAAL TERUGHALEN
. Jeweetwel, de trainer die bijna in zijn eerste jaar werd ontslagen als trainer van Ajax omdat de resultaten vies hard tegenvielen.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij is nog steeds actief voetballer toch?![]()
Bel hem anders om te vragen welke 17-jarige zijn "regen" gaan worden.
El Ham is een beetje een apart geval, I know. Er zijn echter wel degelijk raakvlakken als het aankomt op "omgaan met gekken en dwazen."quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
El ham is gewoon te ver gegaan, die is geen 16 meer, pubert niet etc. Die is gewoon niet goed snik en Ajax heeft gelijk om niet meer verder te willen met hem.
Maar ik heb het dus idd over de jochies die jij aanhaalt, de grillige, wat lastige pubers die niet als Siem de Jong alles maar pikken. Die gast is zo uitstralingsloos, zo futloos, zo karakterloos. Die halen het dus bij Ajax, maar de wat lastigere jochies sturen ze zo weg, ondanks dat ze beter zijn.
Of daar lijkt het iig op.
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Kon je tenminste een bepaalde lijn in ontdekken , bij Drankie niet
"we spelen ons eigen spelletje en dan komt het goed"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Kon je tenminste een bepaalde lijn in ontdekken , bij Drankie niet
We kunnen wel lacherig gaan doen, maar volgens mij is er geen reden voor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja laten we weer een trainer ontslaanEr zullen vast genoeg trainers zijn die het nog bij ons aandurven, je krijgt altijd lekker veel tijd om te bouwen en foutjes te maken. NEE WACHT, LATEN WE VAN GAAL TERUGHALEN
. Jeweetwel, de trainer die bijna in zijn eerste jaar werd ontslagen als trainer van Ajax omdat de resultaten vies hard tegenvielen.
Ja, met spelers die ALLEMAAL bij Ajax zijn opgeleid, en die kunnen dus niet voetballen, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Heb je al gezien waarmee de Boer het moet doen?
En wie zou je dan willen zien als trainer? Kom dan eens met een paar goede, logische namen?
ook met alle spelers fit kan hij niet de sterkste opstelling neerzetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Heb je al gezien waarmee de Boer het moet doen?
En wie zou je dan willen zien als trainer? Kom dan eens met een paar goede, logische namen?
Nou, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, met spelers die ALLEMAAL bij Ajax zijn opgeleid, en die kunnen dus niet voetballen, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?
Precies.
Ja, dat ging lekker. Rook geld en was verdwenen, botste regelmatig met spelers etc.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ook met alle spelers fit kan hij niet de sterkste opstelling neerzetten.
ik zou graag Henkie ten Cate weer terugzien. onder hem werd tenminste goed voetbal gespeeld
Nee, nu zou ik hem niet meer halen, maar ze hadden hem gewoon niet weg moeten laten gaan. Ze betalen nu 2 miljoen voor El ham, die had ik pantelic gewoon gegund. Snap opzich best dat ze zijn 3 jaar contract te lang vonden, maar nu heb je niets...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij heeft iig vaak gespeeld voor Pireaus. Zou geweldig zijn om hem nog eens bij Ajax te zien voetballen, maar gaat helaas niet gebeuren.
Jan olde Riekerinkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?
Het duurde ook bij Van Gaal een tijd voordat er een lijn in het elftal kwam hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
We kunnen wel lacherig gaan doen, maar volgens mij is er geen reden voor.
De Boer brengt nul nada lijn in het spel, lijkt het team niet te motiveren, de basis van het voetbal lijkt nu ook al te moeilijk om aan te leren voor het gros van de voetballers.
Je kan van Van Gaal zeggen wat je wilt, bv. dat het een klootzak is door achter de rug van zijn rivaal Cruijff proberen nog een keer bij Ajax binnen te komen, maar niet dat Van Gaal ( ondanks zijn eerste slechte periode bij Ajax ) geen lijn in een elftal krijgt.
De Boer ziet het niet. Zie jij dan al enige vooruitgang dit seizoen, eerlijk zijn graag.
Tot hij Ajax 1 ging doen was hij jeugdtrainer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?
Klopt ja, toen was er dacht ik toch wél een lijn in te ontdekken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ook met alle spelers fit kan hij niet de sterkste opstelling neerzetten.
ik zou graag Henkie ten Cate weer terugzien. onder hem werd tenminste goed voetbal gespeeld
Veel meer lijn in het spel en botst drankie niet met spelers ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, dat ging lekker. Rook geld en was verdwenen, botste regelmatig met spelers etc.
Van de A1 ja, niet van de hele jeugd. En zolang is hij geen trainer geweest in de jeugd. Wat is nu eigenlijk je punt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot hij Ajax 1 ging doen was hij jeugdtrainer.
Dat hij dat materiaal heel goed kent, en er dus een fatsoenlijk elftal van moet kunnen maken, dat gemotiveerd, geconcentreerd speelt. En elkaar kan vinden op 10 meter ipv alles tegen de tegenstander aan schieten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van de A1 ja, niet van de hele jeugd. En zolang is hij geen trainer geweest in de jeugd. Wat is nu eigenlijk je punt?
Oké, Ten Cate als trainer. Ik vind het prima. Kunnen we over 2 jaar weer lekker kankeren omdat hij weer een zooi armoedige Spanjaarden heeft gekocht en die allemaal een veel te dik salaris krijgen. Strak plan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Veel meer lijn in het spel en botst drankie niet met spelers ?
Volgens mij leerde Van Gaal wél meer dan De Boer nu hoor. Weet ik trouwens niet meer zeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het duurde ook bij Van Gaal een tijd voordat er een lijn in het elftal kwam hoor.
Je hebt juist van die lastpakken nodig op het veld voor wat pit. Kijk maar naar gedrag van Suarez en zijn prestaties.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
El ham is gewoon te ver gegaan, die is geen 16 meer, pubert niet etc. Die is gewoon niet goed snik en Ajax heeft gelijk om niet meer verder te willen met hem.
Maar ik heb het dus idd over de jochies die jij aanhaalt, de grillige, wat lastige pubers die niet als Siem de Jong alles maar pikken. Die gast is zo uitstralingsloos, zo futloos, zo karakterloos. Die halen het dus bij Ajax, maar de wat lastigere jochies sturen ze zo weg, ondanks dat ze beter zijn.
Of daar lijkt het iig op.
Van Gaal plukte dan ook de vruchten van een fantastische jeugd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Volgens mij leerde Van Gaal wél meer dan De Boer nu hoor. Weet ik trouwens niet meer zeker.
Geeft niet, kan eens gebeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb volgens mij per ongeluk een post van je gewist Contador, excuses.
Degene die ik van je quotte, geen idee hoe het kwam, kan het ook niet meer terugzetten, maar je tekst staat er nogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Geeft niet, kan eens gebeuren.
Post van Pantelic waarschijnlijk. Soortgelijke post zet ik hier nog wel vandaag.
Is waar. Maar toch, jij ziet net zo goed als mij dat De Boer maar vast blijft houden en niet lijkt te willen leren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Gaal plukte dan ook de vruchten van een fantastische jeugd.
Ten Cate wilde Renato Augusto en hij greeg Luque en Urzaiz van van Geelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oké, Ten Cate als trainer. Ik vind het prima. Kunnen we over 2 jaar weer lekker kankeren omdat hij weer een zooi armoedige Spanjaarden heeft gekocht en die allemaal een veel te dik salaris krijgen. Strak plan.
Thanks. De échte moderators he: als je al iets wist, is er nog een gedeelte over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Degene die ik van je quotte, geen idee hoe het kwam, kan het ook niet meer terugzetten, maar je tekst staat er nog.
ik walg van mensen die kritiekloos in zijn hol kruipenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat walg ik van diegenen hier die FdB weg willen hebben
Ten Cate wilde Roger en kreeg Roger. Wilde Perez en kreeg hem. Wilde Ogararu en... kreeg hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ten Cate wilde Renato Augusto en hij greeg Luque en Urzaiz van van Geel
Wilde Colin, en kreeg hem...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ten Cate wilde Roger en kreeg Roger. Wilde Perez en kreeg hem. Wilde Ogararu en... kreeg hem.
Natuurlijk maakt hij fouten, het is pas zijn eerste volledige seizoen als hoofdtrainer. Geef de man een kansquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:03 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Is waar. Maar toch, jij ziet net zo goed als mij dat De Boer maar vast blijft houden en niet lijkt te willen leren.
Ebecilio en Blind waren allang uit de selectie gegooid als Henkie er was .quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ten Cate wilde Roger en kreeg Roger. Wilde Perez en kreeg hem. Wilde Ogararu en... kreeg hem.
hij leert er niet vanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt hij fouten, het is pas zijn eerste volledige seizoen als hoofdtrainer. Geef de man een kans.
HIj krijgt de kans toch ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt hij fouten, het is pas zijn eerste volledige seizoen als hoofdtrainer. Geef de man een kans.
Ten Cate werd geen kampioen met een selectie waar o.a Stekelenburg, Stam, Davids, Sneijder en Huntelaar in zaten. De Boer werd kampioen met Ebecilio.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ebecilio en Blind waren allang uit de selectie gegooid als Henkie er was .
Een kans krijgen is in mijn ogen een paar seizoenen. Niet een half seizoen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HIj krijgt de kans toch ook?
Ik snap nooit dat mensen moeite hebben met wat er hier gezegd wordt, niemand bij Ajax leest dit hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |