abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:46:39 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108084757
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

De manier waarop getraind wordt en is getraind in het verleden, lijkt me wel succesvol. Alleen de begeleiding en de manier waarop keuzes gemaakt worden is niet consequent. Aardige jongens die "ja en amen" zeggen, komen er wel door -mits goed genoeg, maar juist de grillige, lastige types raken van het padje en worden weggestuurd.

Wat dat betreft zie ik de zaak El Ham als een mooie testcase. Is Ajax is staat een moeilijke jongen (en de beste spits in de selectie) binnen boord te houden?
El ham is gewoon te ver gegaan, die is geen 16 meer, pubert niet etc. Die is gewoon niet goed snik en Ajax heeft gelijk om niet meer verder te willen met hem.

Maar ik heb het dus idd over de jochies die jij aanhaalt, de grillige, wat lastige pubers die niet als Siem de Jong alles maar pikken. Die gast is zo uitstralingsloos, zo futloos, zo karakterloos. Die halen het dus bij Ajax, maar de wat lastigere jochies sturen ze zo weg, ondanks dat ze beter zijn.

Of daar lijkt het iig op.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_108084811
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat was bij Elia volgens mij ook al het geval toch? En Greg ook 's een keer weggestuurd omdat ie te moeilijk was dacht ik? Ik heb vaak wel het idee dat er bij Ajax inderdaad iets té blank gedacht wordt/werd, maar ik mag toch hopen dat dat nu wel gaat veranderen. De club van Amsterdam, als er één stad niet blank is op deze aardkloot.... :')

In hoeverre zouden sommige talenten ook de druk niet aankunnen wellicht? Of zeiken als een kut mocro wanneer ze een keer op de bank moeten zitten.

[..]

Hmmm, gelijk ook een vijfde dan. Maakt niet echt uit wie, die maar die keeper als 3e doelman. 3+2 gratis :9~
Misschien kun je tegen een gunstig prijsje die uit-shirts van vorig jaar ook overnemen :')
BFF met GGMM
pi_108084817
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:43 schreef vincerusso het volgende:

van mij mag die nu weg met zijn ontelbare beginnersfouten
Eens. Als je vanaf het begin van zijn aanstelling ( en dan zeker dit seizoen ) ziet wat De Boer ervan terecht gebracht heeft, is het idd onacceptabel.
Beginnersfouten en er maar niet van willen leren.
Dan ben je als coach toch gewoon koppig of niet?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:49:26 #254
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108084910
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef msnk het volgende:

[..]

In hoeverre zouden sommige talenten ook de druk niet aankunnen wellicht? Of zeiken als een kut mocro wanneer ze een keer op de bank moeten zitten.

[..]

Harm van Veldhoven: "Toe dan, trek je truitje aan. Aah, kom op, de mensen zien je graag. Trek je truitje aan."

Heeft Harm na deze aanvaring meteen het contract van Kah verscheurd? Nee. Hij kent zijn pappenheimers en weet dat sommigen niet sporen. Maar gekken heb je soms ook nodig als je wedstrijden wilt winnen. :{w
Look behind you! It's your ass!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:50:08 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108084955
Ik ben ook niet zo'n FdB-fan meer. Teveel koppige dingen, fouten maken we allemaal, maar gewoon constant vasthouden aan Jansen achterin, Ebicilio, geen spits ipv Bulykin opstellen etc. Uiteindelijk doet hij ALLES wat de rest van de wereld zegt, maar pas als we 6de staan.

Hij wisselt ook altijd zo vaag, en altijd in de 70ste minuut, ook al speelt iemand de hele eerste helft volkomen KUT, pas in de 70ste minuut grijpt ie in, als het dan nog kan ivm blessures :').

En dingen roepen als "wij zijn beter dan feyenoord en we gaan ook gewoon winnen" etc roepen. Prima tegen je spelers, niet in de pers.
Get woke, go broke!
pi_108085012
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Eens. Als je vanaf het begin van zijn aanstelling ( en dan zeker dit seizoen ) ziet wat De Boer ervan terecht gebracht heeft, is het idd onacceptabel.
Ja laten we weer een trainer ontslaan _O_ Er zullen vast genoeg trainers zijn die het nog bij ons aandurven, je krijgt altijd lekker veel tijd om te bouwen en foutjes te maken. NEE WACHT, LATEN WE VAN GAAL TERUGHALEN :o. Jeweetwel, de trainer die bijna in zijn eerste jaar werd ontslagen als trainer van Ajax omdat de resultaten vies hard tegenvielen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:51:09 #257
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_108085027
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Tijd om hem een jaartje te stallen bij FC Almere
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:52:09 #258
347534 vincerusso
pi_108085084
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ja laten we weer een trainer ontslaan _O_ Er zullen vast genoeg trainers zijn die het nog bij ons aandurven, je krijgt altijd lekker veel tijd om te bouwen en foutjes te maken. NEE WACHT, LATEN WE VAN GAAL TERUGHALEN :o. Jeweetwel, de trainer die bijna in zijn eerste jaar werd ontslagen als trainer van Ajax omdat de resultaten vies hard tegenvielen.
Kon je tenminste een bepaalde lijn in ontdekken , bij Drankie niet
pi_108085097
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Hij is nog steeds actief voetballer toch? :Y

Bel hem anders om te vragen welke 17-jarige zijn "regen" gaan worden. ^O^
Volgens mij wel.
Een filmpje van Pantelic van vorig seizoen bij Pireaus.

Wat een geweldige gozer is het toch ook. Is tenminste geen pussy. Zulk soort voetballers kan Ajax wel weer gebruiken. Pantelic twijfelt nooit aan zijn eigen. Héérlijk.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:53:20 #260
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108085156
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

El ham is gewoon te ver gegaan, die is geen 16 meer, pubert niet etc. Die is gewoon niet goed snik en Ajax heeft gelijk om niet meer verder te willen met hem.

Maar ik heb het dus idd over de jochies die jij aanhaalt, de grillige, wat lastige pubers die niet als Siem de Jong alles maar pikken. Die gast is zo uitstralingsloos, zo futloos, zo karakterloos. Die halen het dus bij Ajax, maar de wat lastigere jochies sturen ze zo weg, ondanks dat ze beter zijn.

El Ham is een beetje een apart geval, I know. Er zijn echter wel degelijk raakvlakken als het aankomt op "omgaan met gekken en dwazen."

Mounir heeft ooit een aanvaring gehad met Frank. Daar zullen ongetwijfeld harde woorden gevallen zijn. Alleen gebeuren dat soort dingen veel vaker. Spelers en trainers die elkaar verrot schelden, dood wensen, aanvliegen - het gebeurt bij de beste clubs, spelers en trainers. Dat wil niet zeggen dat je een week of wat later niet gewoon weer samen kan werken. Voetbal is emotie.

Ik denk dat Frank te koppig is. Hij blijft koppig volharden in zijn eigen gelijk en weigert een gesprek aan te gaan. Ik denk dat de Frank de Boer van over pakweg een jaar of tien, wel een oplossing had gevonden voor deze situatie.

Maar goed, al doende leert men.
Look behind you! It's your ass!
pi_108085178
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Wat een bullshit :'). Heb je al gezien waarmee de Boer het moet doen?

En wie zou je dan willen zien als trainer? Kom dan eens met een paar goede, logische namen?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:53:55 #262
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108085182
Pantelic zat gisteren gewoon de bank op te warmen tegen Rubin Kazan.
AFC AJAX
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:54:59 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108085234
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:52 schreef vincerusso het volgende:

[..]

"we spelen ons eigen spelletje en dan komt het goed"

Welk spelletje dat is is me nog steeds niet duidelijk. het enige wat ik zie is krampachtig van achteruit balletjes breed geven en terug op vermeer ( vermeer :')). Er zit 0 lijn in, niemand maakt acties, niemand loopt vrij niets. Het is stilstaand voetbal, wachten tot de ander het oplost.

Kleine dingen, waarom staat Vermeer ALTIJD tever voor zijn goal met zijn 1.23? Dat hoort een trainer eruit te rammen.

En dat zijn dus dingen die hij allemaal niet ziet, niet oppikt....
Get woke, go broke!
pi_108085274
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef ValHallen het volgende:

[..]

We kunnen wel lacherig gaan doen, maar volgens mij is er geen reden voor.
De Boer brengt nul nada lijn in het spel, lijkt het team niet te motiveren, de basis van het voetbal lijkt nu ook al te moeilijk om aan te leren voor het gros van de voetballers.

Je kan van Van Gaal zeggen wat je wilt, bv. dat het een klootzak is door achter de rug van zijn rivaal Cruijff proberen nog een keer bij Ajax binnen te komen, maar niet dat Van Gaal ( ondanks zijn eerste slechte periode bij Ajax ) geen lijn in een elftal krijgt.
De Boer ziet het niet. Zie jij dan al enige vooruitgang dit seizoen, eerlijk zijn graag.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:55:52 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108085287
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef ValHallen het volgende:

[..]

En wie zou je dan willen zien als trainer? Kom dan eens met een paar goede, logische namen?
Ja, met spelers die ALLEMAAL bij Ajax zijn opgeleid, en die kunnen dus niet voetballen, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?

Precies.
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:56:05 #266
347534 vincerusso
pi_108085304
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:53 schreef ValHallen het volgende:

[..]

ook met alle spelers fit kan hij niet de sterkste opstelling neerzetten.
ik zou graag Henkie ten Cate weer terugzien. onder hem werd tenminste goed voetbal gespeeld
pi_108085350
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, met spelers die ALLEMAAL bij Ajax zijn opgeleid, en die kunnen dus niet voetballen, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?

Precies.
Nou, wie was er verantwoordelijk voor de jeugd?
pi_108085376
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef vincerusso het volgende:

[..]

ik zou graag Henkie ten Cate weer terugzien. onder hem werd tenminste goed voetbal gespeeld
Ja, dat ging lekker. Rook geld en was verdwenen, botste regelmatig met spelers etc.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:57:41 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108085386
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Hij heeft iig vaak gespeeld voor Pireaus. Zou geweldig zijn om hem nog eens bij Ajax te zien voetballen, maar gaat helaas niet gebeuren.
Nee, nu zou ik hem niet meer halen, maar ze hadden hem gewoon niet weg moeten laten gaan. Ze betalen nu 2 miljoen voor El ham, die had ik pantelic gewoon gegund. Snap opzich best dat ze zijn 3 jaar contract te lang vonden, maar nu heb je niets...
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:57:41 #270
347534 vincerusso
pi_108085387
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Jan olde Riekerink :')
pi_108085415
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

We kunnen wel lacherig gaan doen, maar volgens mij is er geen reden voor.
De Boer brengt nul nada lijn in het spel, lijkt het team niet te motiveren, de basis van het voetbal lijkt nu ook al te moeilijk om aan te leren voor het gros van de voetballers.

Je kan van Van Gaal zeggen wat je wilt, bv. dat het een klootzak is door achter de rug van zijn rivaal Cruijff proberen nog een keer bij Ajax binnen te komen, maar niet dat Van Gaal ( ondanks zijn eerste slechte periode bij Ajax ) geen lijn in een elftal krijgt.
De Boer ziet het niet. Zie jij dan al enige vooruitgang dit seizoen, eerlijk zijn graag.
Het duurde ook bij Van Gaal een tijd voordat er een lijn in het elftal kwam hoor.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:58:15 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108085422
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Tot hij Ajax 1 ging doen was hij jeugdtrainer.
Get woke, go broke!
pi_108085425
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Klopt ja, toen was er dacht ik toch wél een lijn in te ontdekken.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:58:38 #274
347534 vincerusso
pi_108085441
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ja, dat ging lekker. Rook geld en was verdwenen, botste regelmatig met spelers etc.
Veel meer lijn in het spel en botst drankie niet met spelers ? :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:58:49 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108085449
Ik heb volgens mij per ongeluk een post van je gewist Contador, excuses :@.
Get woke, go broke!
pi_108085465
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tot hij Ajax 1 ging doen was hij jeugdtrainer.
Van de A1 ja, niet van de hele jeugd. En zolang is hij geen trainer geweest in de jeugd. Wat is nu eigenlijk je punt?
pi_108085509
Henk Ten Cate heeft jullie uiteindelijk (mede) door zijn arrogantie bij Willem 2 de titel toen gekost.
BFF met GGMM
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:00:23 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108085529
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Van de A1 ja, niet van de hele jeugd. En zolang is hij geen trainer geweest in de jeugd. Wat is nu eigenlijk je punt?
Dat hij dat materiaal heel goed kent, en er dus een fatsoenlijk elftal van moet kunnen maken, dat gemotiveerd, geconcentreerd speelt. En elkaar kan vinden op 10 meter ipv alles tegen de tegenstander aan schieten.

Dat is mijn punt. Het is idd geen wereldtop wat er nu loopt ,maar ze lijken nu allemaal totaal niet te kunnen voetballen, en dat gaat er bij mij niet in.
Get woke, go broke!
pi_108085568
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Veel meer lijn in het spel en botst drankie niet met spelers ? :')
Oké, Ten Cate als trainer. Ik vind het prima. Kunnen we over 2 jaar weer lekker kankeren omdat hij weer een zooi armoedige Spanjaarden heeft gekocht en die allemaal een veel te dik salaris krijgen. Strak plan.
pi_108085612
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Het duurde ook bij Van Gaal een tijd voordat er een lijn in het elftal kwam hoor.
Volgens mij leerde Van Gaal wél meer dan De Boer nu hoor. Weet ik trouwens niet meer zeker.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:01:58 #281
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_108085625
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je hebt juist van die lastpakken nodig op het veld voor wat pit. Kijk maar naar gedrag van Suarez en zijn prestaties.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:02:29 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108085654
Niets ten Cate, en idd het is heel lastig om een goeie trainer te vinden op het moment. Hiddink is nog niet rijk genoeg, van Gaal gaat het nooit meer worden, Gardiola dan maar :P.

Nee, ik zeg ook niet dat ie per se weg moet, maar Frank moet HEEL snel gaan leren, om zich heen kijken en luisteren en niet zo koppig vasthouden aan dingen waarvan heel Nederland ziet dat ze fout zijn.
Get woke, go broke!
pi_108085660
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Volgens mij leerde Van Gaal wél meer dan De Boer nu hoor. Weet ik trouwens niet meer zeker.
Van Gaal plukte dan ook de vruchten van een fantastische jeugd.
pi_108085673
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb volgens mij per ongeluk een post van je gewist Contador, excuses :@.
Geeft niet, kan eens gebeuren.
Post van Pantelic waarschijnlijk. Soortgelijke post zet ik hier nog wel vandaag.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:02:54 #285
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_108085675
Wat walg ik van diegenen hier die FdB weg willen hebben :r
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:03:32 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108085702
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Geeft niet, kan eens gebeuren.
Post van Pantelic waarschijnlijk. Soortgelijke post zet ik hier nog wel vandaag.
Degene die ik van je quotte, geen idee hoe het kwam, kan het ook niet meer terugzetten, maar je tekst staat er nog ;).
Get woke, go broke!
pi_108085720
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Van Gaal plukte dan ook de vruchten van een fantastische jeugd.
Is waar. Maar toch, jij ziet net zo goed als mij dat De Boer maar vast blijft houden en niet lijkt te willen leren.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:04:22 #288
347534 vincerusso
pi_108085735
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Oké, Ten Cate als trainer. Ik vind het prima. Kunnen we over 2 jaar weer lekker kankeren omdat hij weer een zooi armoedige Spanjaarden heeft gekocht en die allemaal een veel te dik salaris krijgen. Strak plan.
Ten Cate wilde Renato Augusto en hij greeg Luque en Urzaiz van van Geel
pi_108085765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Degene die ik van je quotte, geen idee hoe het kwam, kan het ook niet meer terugzetten, maar je tekst staat er nog ;).
Thanks. De échte moderators he: als je al iets wist, is er nog een gedeelte over. :)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:05:06 #290
347534 vincerusso
pi_108085774
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat walg ik van diegenen hier die FdB weg willen hebben :r
ik walg van mensen die kritiekloos in zijn hol kruipen
pi_108085779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Ten Cate wilde Renato Augusto en hij greeg Luque en Urzaiz van van Geel
Ten Cate wilde Roger en kreeg Roger. Wilde Perez en kreeg hem. Wilde Ogararu en... kreeg hem.
pi_108085804
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ten Cate wilde Roger en kreeg Roger. Wilde Perez en kreeg hem. Wilde Ogararu en... kreeg hem.
Wilde Colin, en kreeg hem...
BFF met GGMM
pi_108085827
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:03 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Is waar. Maar toch, jij ziet net zo goed als mij dat De Boer maar vast blijft houden en niet lijkt te willen leren.
Natuurlijk maakt hij fouten, het is pas zijn eerste volledige seizoen als hoofdtrainer. Geef de man een kans :').
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:06:15 #294
347534 vincerusso
pi_108085829
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ebecilio en Blind waren allang uit de selectie gegooid als Henkie er was .
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:06:41 #295
347534 vincerusso
pi_108085858
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt hij fouten, het is pas zijn eerste volledige seizoen als hoofdtrainer. Geef de man een kans :').
hij leert er niet van :s)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:06:53 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108085869
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef ValHallen het volgende:

[..]

HIj krijgt de kans toch ook?

Ik snap nooit dat mensen moeite hebben met wat er hier gezegd wordt, niemand bij Ajax leest dit hoor.
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:07:39 #297
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108085914
In ieder geval. Als Contador's "bron" gelijk heeft zou Rijkaard dus trainer worden. Wordt het dan beter of zo? Ik heb ook wel een zwak voor hem, natuurlijk, maar ik ben niet overtuigd van hem als trainer hoor...

Dankzij hem degradeerde Sparta voor het eerst in haar bestaan.

Oké, hij had twee prachtige seizoenen met Barcelona maar ik kan ook de Champions League winnen als trainer als ik spelers als Eto'o, Ronaldinho, Puyol, Gio en Van Bommel in topvorm tot mijn beschikking heb.

Toen hij bij Galatasaray kwam had hij te maken met net geen Ajax-situatie. Een club met maar één echte sterspeler eigenlijk. De rest van het team was gewoon, mja, bagger eigenlijk. Nou laat zien dan wat je waard bent. En wat deed hij? Precies, hij presteerde pure bagger :')

Wordt hij bij Ajax ineens een toptrainer?
AFC AJAX
pi_108085920
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Ebecilio en Blind waren allang uit de selectie gegooid als Henkie er was .
Ten Cate werd geen kampioen met een selectie waar o.a Stekelenburg, Stam, Davids, Sneijder en Huntelaar in zaten. De Boer werd kampioen met Ebecilio.
pi_108085997
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

HIj krijgt de kans toch ook?

Ik snap nooit dat mensen moeite hebben met wat er hier gezegd wordt, niemand bij Ajax leest dit hoor.
Een kans krijgen is in mijn ogen een paar seizoenen. Niet een half seizoen.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:09:23 #300
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_108086007
Rijkaard heb ik ook niet het El salvador gevoel bij nee.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')