quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Nee, ik gaf gewoon even wat non-argumentatie als antwoord op non-argumentatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je vergeet dat Ajax het nodige geluk heeft gehad en dat PSV 5 jaar geleden ook een topseizoen draaide ?
That's low dude. That's low.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Nog 10 jaar Anita als backvermeer als keeper
ebicilio en ozbiliz op de flanken
.
en een rits aan geblesseerdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef HeatWave het volgende:
.
Nog 10 jaar HeatWave die door het stof moet omdat ajax in de komende 10 jaar 8x kampioen wordtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef HeatWave het volgende:
.
Ja, zo is het de afgelopen jaren idd gegaan in het Ajax-topicquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog 10 jaar HeatWave die door het stof moet omdat ajax in de komende 10 jaar 8x kampioen wordt
Jawel joh, Narsingh kopen voor 15, Xavi voor 30 en Bale voor 45. Kan best.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef msnk het volgende:
Hebben we 's een keer een trainer die niet gelijk 16 miljoen wil betalen voor een speler...
Ja, dat is natuurlijk opzich prima, als je het kan invullen met eigen spelers, maar op dit moment kan het niet met deze lading prutsers.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef msnk het volgende:
Hebben we 's een keer een trainer die niet gelijk 16 miljoen wil betalen voor een speler...
Jonge, wat dis je, 60 miljoen jongequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef Burrito het volgende:
Eriksen heeft De Boer en Bergkamp als trainer en nog schiet hij alleen maar rechtuit, slap op de keeper af![]()
Kan niet, Eriksen is god, de allerbeste voetballer die we ooit gehad hebben, en hij wordt echt elke week beterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:18 schreef Burrito het volgende:
Eriksen heeft De Boer en Bergkamp als trainer en nog schiet hij alleen maar rechtuit, slap op de keeper af![]()
als je op Koppers geilt moet je afgevoerd wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:22 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zat gisteren met buurjongen de wedstrijd te kijken en die woont hier tijdelijk maar komt uit manchester en is een United fan. Hij zat constant te geilen op Eriksen en Koppers
Nee ok, maar bij Rijkaard heb ik een véél beter gevoel dan bij De Boer. Maar idd, Rijkaard moet bij Ajax wel bewijzen dat hij het kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef msnk het volgende:
In ieder geval. Als Contador's "bron" gelijk heeft zou Rijkaard dus trainer worden. Wordt het dan beter of zo? Ik heb ook wel een zwak voor hem, natuurlijk, maar ik ben niet overtuigd van hem als trainer hoor...
Dankzij hem degradeerde Sparta voor het eerst in haar bestaan.
Oké, hij had twee prachtige seizoenen met Barcelona maar ik kan ook de Champions League winnen als trainer als ik spelers als Eto'o, Ronaldinho, Puyol, Gio en Van Bommel in topvorm tot mijn beschikking heb.
Toen hij bij Galatasaray kwam had hij te maken met net geen Ajax-situatie. Een club met maar één echte sterspeler eigenlijk. De rest van het team was gewoon, mja, bagger eigenlijk. Nou laat zien dan wat je waard bent. En wat deed hij? Precies, hij presteerde pure bagger
Wordt hij bij Ajax ineens een toptrainer?
Ik vind het niet eens zo heel raar. Heb de wedstrijd van gisteren niet gezien ivm werk, maar als je zo'n jongen maar 1 of 2 keer ziet spelen, ziet dat hij geen fouten maakt en weet dat hij jong is, daar zou ik ook op geilen als voetballiefhebber. Niets zo leuk als jonge spelers zien spelen eigenlijk, ook bij clubs waar ik niets mee heb.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als je op Koppers geilt moet je afgevoerd worden
Eriksenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet, Eriksen is god, de allerbeste voetballer die we ooit gehad hebben, en hij wordt echt elke week beter. Hij neemt het team op sleeptouw, verbaast zelfs ManU met zijn uitzonderlijke klasse, zag je niet hoe hij als enige excelleerde gisteren?
ERIKSEN.
Idd. De Boer is hardleers, maar wie weet begint hij het vanaf nu te snappen.quote:
Geen fouten maken is al heel wat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo heel raar. Heb de wedstrijd van gisteren niet gezien ivm werk, maar als je zo'n jongen maar 1 of 2 keer ziet spelen, ziet dat hij geen fouten maakt en weet dat hij jong is, daar zou ik ook op geilen als voetballiefhebber. Niets zo leuk als jonge spelers zien spelen eigenlijk, ook bij clubs waar ik niets mee heb.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:35 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Eriksen![]()
Hij is na zijn debuut alleen meer minder geworden in mijn ogen.
Goed debuut. Dit seizoen doet hij lekker mee met het droevige niveau van de rest.quote:
Het grappige is dat hij met Denemarken wel laat zien wat hij in zijn mars heeft. Ik denk dat de meeste Nederlanders ook wel zullen schrikken van de Eriksen die wij gaan zien spelen tegen Nederland. Hij is echt goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Goed debuut. Dit seizoen doet hij lekker mee met het droevige niveau van de rest.
Eens, maar bij Denemarken heeft hij voetballers om zich heen die wél vrij willen lopen en daarbij hoeft Eriksen bij het nationale elftal niet de leider uit te hangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef J2T het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij met Denemarken wel laat zien wat hij in zijn mars heeft. Ik denk dat de meeste Nederlanders ook wel zullen schrikken van de Eriksen die wij gaan zien spelen tegen Nederland. Hij is echt goed.
Hij speelde juist nog niet zo goed bij zijn debuut in 09/10. Een seizoen later werd hij veel beter.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Goed debuut. Dit seizoen doet hij lekker mee met het droevige niveau van de rest.
Maar nu valt hij me zwaar tegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij speelde juist nog niet zo goed bij zijn debuut in 09/10. Een seizoen later werd hij veel beter.
Sommige spelers in je opsommingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar nu valt hij me zwaar tegen.
Als ik kijk naar Chamberlain, Götze, Hazard, Wilshere, Guidetti, Alcantara. Die mannen zijn in staat om een elftal op sleeptouw te nemen ondanks hun jeugdigheid. Ik had gedacht dat Eriksen dat ook zou kunnen maar die stap kan hij niet echt maken.
kijken of sjonnie dat ook kan in een zware competitie want hier kan zelfs Malki er veel erin schoppenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar nu valt hij me zwaar tegen.
Als ik kijk naar Chamberlain, Götze, Hazard, Wilshere, Guidetti, Alcantara. Die mannen zijn in staat om een elftal op sleeptouw te nemen ondanks hun jeugdigheid. Ik had gedacht dat Eriksen dat ook zou kunnen maar die stap kan hij niet echt maken.
Hoezo sommige spelers? Ze zijn allemaal beter dan Eriksen en nemen hun team vaak op sleeptouw. Ik had verwacht dat Eriksen dat ook wel zou kunnen op dit moment. Zijn debuut was veelbelovend maar de stap tot toptalent kan hij niet zetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige spelers in je opsommingDaarbij zijn de statistieken die hij neerzet gewoon zeer behoorlijk te noemen al is hij af en toe wel erg onzichtbaar als het team slecht draait.
Guidetti laat het zien tegen de grote clubs en zonder hem had Feyenoord nooit zo hoog gestaan. Hij pakt Feyenoord bij de hand. Dat toont de klasse van een speler die pas 19 jaar is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
kijken of sjonnie dat ook kan in een zware competitie want hier kan zelfs Malki er veel erin schoppen
nogmaals, laat hem dit eerst maar doen bij Borussia Dortmund of een Arsenal. Ik vind niet dat hij past in jouw bovenstaande rijtjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Guidetti laat het zien tegen de grote clubs en zonder hem had Feyenoord nooit zo hoog gestaan. Hij pakt Feyenoord bij de hand. Dat toont de klasse van een speler die pas 19 jaar is.
Alleen Gotze neemt zijn team op sleeptouw de overige spelers zitten nog in het begin van hun carriere en zullen op zeker een terugslag krijgen net als Eriksen. Wilshere stond er ook boven maar die is nu al een jaar geblesseerd. Daarbij kan je een speler als Hazard ook niet vergelijken met Eriksen het is logisch dat je al aanvaller in een vrije rol meer in beeld bent. En nogmaals 11 assists 6 goals is niks mis mee. Hij moet zich alleen inderdaad meer doen gelden als het slecht loopt. Een beetje zoals Guidetti inderdaad wel doet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoezo sommige spelers? Ze zijn allemaal beter dan Eriksen en nemen hun team vaak op sleeptouw. Ik had verwacht dat Eriksen dat ook wel zou kunnen op dit moment. Zijn debuut was veelbelovend maar de stap tot toptalent kan hij niet zetten.
Je bent er weerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen Gotze neemt zijn team op sleeptouw de overige spelers zitten nog in het begin van hun carriere en zullen op zeker een terugslag krijgen net als Eriksen. Wilshere stond er ook boven maar die is nu al een jaar geblesseerd. Daarbij kan je een speler als Hazard ook niet vergelijken met Eriksen het is logisch dat je al aanvaller in een vrije rol meer in beeld bent.
Guidetti laat zich niet gelden als het slecht loop. Feyenoord voetbalt beter doordat Guidetti in de spits staat. Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen Gotze neemt zijn team op sleeptouw de overige spelers zitten nog in het begin van hun carriere en zullen op zeker een terugslag krijgen net als Eriksen. Wilshere stond er ook boven maar die is nu al een jaar geblesseerd. Daarbij kan je een speler als Hazard ook niet vergelijken met Eriksen het is logisch dat je al aanvaller in een vrije rol meer in beeld bent. En nogmaals 11 assists 6 goals is niks mis mee. Hij moet zich alleen inderdaad meer doen gelden als het slecht loopt. Een beetje zoals Guidetti inderdaad wel doet.
je spreekt jezelf tegen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Guidetti laat zich niet gelden als het slecht loop. Feyenoord voetbalt beter doordat Guidetti in de spits staat. Dat is heel wat anders.
Uhhh nu ben ik je kwijt? Overigens doet hij dit wel met VVV als voorbeeld toen hij zijn 1-1 amper vierde en direct het hele team oppepte om door te drukken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Guidetti laat zich niet gelden als het slecht loop. Feyenoord voetbalt beter doordat Guidetti in de spits staat. Dat is heel wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |