Het jammere is nog steeds dat wanneer hij wel had mee gespeeld, dan stond Jaxi nu minstens op een 3e plekquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Toch jammer dat het zo'n idioot is, want voetballen kan hij zeker wel.
Ja, want hij is zooo goed dat hij zelfs iets kan met de ballen van Ebecilio.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Het jammere is nog steeds dat wanneer hij wel had mee gespeeld, dan stond Jaxi nu minstens op een 3e plek
Nee, want hij maakt wel 1mans acties.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, want hij is zooo goed dat hij zelfs iets kan met de ballen van Ebecilio.
Doet Ebecilio al.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee, want hij maakt wel 1mans acties.
Volgens mij is Ebecilio in training bij Emanuelson geweest. Die probeerde ook altijd door spelers heen te lopen alleen had hij wel talentquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is Ebecilio in training bij Emanuelson geweest. Die probeerde ook altijd door spelers heen te lopen alleen had hij wel talent
Ja maar Suarez tikte de bal dan op het laatste moment vooruit om via de kluts de bal weer mee te kunnen nemen. Emanuelson versnelde deed zijn ogen dicht en rende gewoon rechtdoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Suarez probeerde dat ook he..
Urbyquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar Suarez tikte de bal dan op het laatste moment vooruit om via de kluts de bal weer mee te kunnen nemen. Emanuelson versnelde deed zijn ogen dicht en rende gewoon rechtdoorStiekem mis ik hem wel en dan vergeef ik hem dat hij af en toe vergat dat hij ook nog moest verdedigen.
Aahw, geen Theo tegen NEK? Jammer man, z'n Vitesse bloed gaat altijd wat harder stromen dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
Selectie voor het duel met NEC:
Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
Daley Blind
Nicolás Lodeiro
Dmitry Bulykin
Aras Özbiliz
Thulani Serero
Ismaďl Aissati
Jody Lukoki
Dico Koppers
Ricardo van Rhijn
Ajax - NEC begint zondag om 14:30 uur. Voor het duel geldt vrije verkoop.
geen theo en enohquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
Selectie voor het duel met NEC:
Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Toby Alderweireld
Jan Vertonghen
Vurnon Anita
Miralem Sulejmani
Christian Eriksen
Siem de Jong
Lorenzo Ebecilio
Daley Blind
Nicolás Lodeiro
Dmitry Bulykin
Aras Özbiliz
Thulani Serero
Ismaďl Aissati
Jody Lukoki
Dico Koppers
Ricardo van Rhijn
Ajax - NEC begint zondag om 14:30 uur. Voor het duel geldt vrije verkoop.
Spurs of Arsenal vermoed ik zomaar...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Vertonghen al een nieuwe club heeftAls je hem ziet lachen bij de interviews ...
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Spurs of Arsenal vermoed ik zomaar...
Als je de verdediging van Arsenal ziet zou hij daar echt niet misstaan. Prima koppeltje met z'n gappie Vermaelen.
(Thomas speelde overigens volkomen kut tegen Milan.)
Spurs denk ik die scouten hem al langer actief. Zo ook tegen Man United.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat Vertonghen al een nieuwe club heeftAls je hem ziet lachen bij de interviews ...
Indien hij kan spelen iig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Vermealen doet het meestal wel prima in de PL.
quote:Van Gaal had regie bij Ajax
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De vertrekkende raad van commissarissen heeft wel degelijk tegelijk met Marco van Basten én Louis van Gaal gesproken over de functie van directievoorzitter bij Ajax. De rvc kwam eind oktober in de problemen, toen Van Gaal slechts akkoord wilde gaan als hij zijn eigen directeuren kon kiezen. Helemaal omdat in de onderhandelingen met Van Basten inmiddels ook een rol was gecreëerd voor Frank Rutten als zakelijk directeur. De huidige topman van de Eredivisie CV had zelfs met Van Basten aan tafel gezeten over de invulling van de directietaken bij Ajax.
Op woensdag 9 november bedankte Van Basten definitief voor de directeurszetel bij Ajax. Duidelijk is nu dat Van Gaal en de later benoemde directeur Martin Sturkenboom al voor 9 november in gesprek waren over de invulling van de werkzaamheden binnen Ajax. Van Gaal had van Steven ten Have & co minstens een week eerder groen licht gekregen om zelf de directeuren te benaderen met wie hij wilde samenwerken. Dit versterkt het vermoeden, dat de breuk tussen Cruijff en Van Basten de rvc goed uitkwam om zo alsnog van Van Basten af te komen. De toekomstige trainer van Heerenveen had uiteindelijk geen trek om tussen twee vuren in te zitten, omdat de rvc weigerde akkoord te gaan met de door Cruijff voorgestelde technische adviescommissie.
Op 16 november verklaarde rvc-voorzitter Ten Have in ’Nieuwsuur’ dat de procedure, die tot de benoeming van Van Gaal, Sturkenboom en Blind had geleid, ’ruimhartig, correct en met veel respect was gevolgd’. Ook zei Ten Have: „Er is niet parallel onderhandeld.”
Dit is toch wat we ook proberen? Goed het lijkt meestal nergens op, maar 99% van de wedstrijden heeft ajax meer bbz en dat is toch waar het ajaxspelletje (en nu dus het huidige barcelona) op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit had ik gemist...
Evans vond dat United niet goed speelde, maar het duel wel controleerde. "Ajax speelde een soort van Barcelona-voetbal, met veel balbezit en een opbouw van achteruit."![]()
Klopt klopt. Maar Barcelona & Ajax in 1 zin.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit is toch wat we ook proberen? Goed het lijkt meestal nergens op, maar 99% van de wedstrijden heeft ajax meer bbz en dat is toch waar het ajaxspelletje (en nu dus het huidige barcelona) op gebaseerd is.
Dat zeker, misschien dat over 10 jaar barcelona weer met ons wordt vergelekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt klopt. Maar Barcelona & Ajax in 1 zin.Vind het wel mooi.
quote:Gouweleeuw zou transfer naar Ajax wel zien zitten
In een interview met Voetbal International laat de 20-jarige Jeffrey Gouweleeuw wel een stap omhoog te willen. 'In de winter is het vrij rustig gebleven. Ach, er informeren altijd clubs. Dat is een teken dat ik goed bezig ben. Maar in de winterstop wilde ik sowieso niet weg. We kunnen er een heel mooi jaar van maken.'
Maar een transfer in de zomer sluit de verdediger van Heerenveen niet uit. Naar Ajax bijvoorbeeld, dat defensieve zorgen heeft. 'Dat weet ik. En zeker als Jan Vertonghen vertrekt, zullen ze zich moeten versterken.' Van oudsher is het ook zijn favoriete club. 'Haha, ik had inderdaad een grote Ajax-vlag in mijn kamer hangen. In mijn omgeving was je voor Ajax of voor AZ. De voorliefde is nu kleiner, maar het blijft een mooie club', vindt de verdediger.
Assaidi ook gelijk dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gouweleeuw en Nasringh. Ik zeg DOEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |