Idd, maar ik wilde maar aangeven dat Ebecilio zo druistig in zijn hoofd is dat het waarschijnlijk niet zou lukken. Wat je zegt over het uitstralen van zelfvertrouwen klopt ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:11 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Niet eens per se om het hooghouden, maar het straalt gewoon zelfvertrouwen uit. Iets wat bij de meeste spelers in dit elftal ver te zoeken is. Waarom ben ik niet 10 jaar eerder geboren
Natuurlijk doe jij dat.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:22 schreef Saekerhett het volgende:
Nou jongens, vandaag de nul of zal Vermeer weer een blunder maken? Ik gok het laatste.
Tegengoal.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:22 schreef Saekerhett het volgende:
Nou jongens, vandaag de nul of zal Vermeer weer een blunder maken? Ik gok het laatste.
Dan had hij de Jong er wel uitgehaald.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:43 schreef Ferdii het volgende:
Alsof Frankie hier meeleest
Zal me trouwens niks verbazen dat hij internet afspeurt naar meningen om zo krediet te houden bij de supporters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |