Maher zat bij mij op de basisschool en hij woont bij mijn ouders in zelfde flatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:03 schreef msnk het volgende:
Gouweleeuw komt uit Heemskerk volgens wicky, niet Amsterdam.
Wist niet eens dat Maher uit Amsterdam komt joh, gek
Waar is dat dan? West?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maher zat bij mij op de basisschool en hij woont bij mijn ouders in zelfde flat
En Zeeburgia is in Oost volgens mij, dus dat zegt niet veelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Lange Frans ligt Diemen in zuid en dat is zijn jeugdclub zie ik.
Weet ik veel ik ben ook maar een boerenlul uit de Betuwe.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef msnk het volgende:
[..]
En Zeeburgia is in Oost volgens mij, dus dat zegt niet veel
wat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Lange Frans ligt Diemen in zuid en dat is zijn jeugdclub zie ik.
Zeeburgia was altijd een bazenclub, hoe doen ze het tegenwoordig? Sinds ik zelf niet meer "semi-hoog" voetbal ben ik totaal niet meer op de hoogtequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:59 schreef msnk het volgende:
[..]
En Zeeburgia is in Oost volgens mij, dus dat zegt niet veel
Weet ik 'tquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:33 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Zeeburgia was altijd een bazenclub, hoe doen ze het tegenwoordig? Sinds ik zelf niet meer "semi-hoog" voetbal ben ik totaal niet meer op de hoogte
hahaha, daar heb ik in de F'jes en E'tjes gespeeld. Best een hoog turken/mocro's gehalte ook.quote:
Tja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
hahaha, daar heb ik in de F'jes en E'tjes gespeeld. Best een hoog turken/mocro's gehalte ook.
no racist
Moppie moppie moppiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom mee naar Diemen zuid want je ziet er lekker uit? Goed nummer man.
Ze hadden net zo goed kunnen fuseren man, dan konden de overige blanken (5%?) naar DWS.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Tja je hebt gelijkNiet zo erg als Türkiyemspor dat was natuurlijk, maar toch
Serieus? Heeft die zijn zoon ook op SDW gezet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ze hadden net zo goed kunnen fuseren man, dan konden de overige blanken (5%?) naar DWS.Moet zeggen dat het best een leuke tijd was daar. Speelde nog met het zoontje van Rob Witschge in het team.
Ja man, heette Nicky volgens mij. Zal morgen wel een teamfoto uploadenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Serieus? Heeft die zijn zoon ook op SDW gezet?
Echte SDW-legende die gast
Toch raar. Die zou zijn zoon bij een veel betere club kunnen stallenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ja man, heette Nicky volgens mij. Zal morgen wel een teamfoto uploaden
Weet niet man, misschien wou z'n zoontje er zelf voetballen omdat z'n pa er ook had gevoetbald. Het neefje vanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Toch raar. Die zou zijn zoon bij een veel betere club kunnen stallenSDW toch in zijn hart dan of zo?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:51 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ze hadden net zo goed kunnen fuseren man, dan konden de overige blanken (5%?) naar DWS.Moet zeggen dat het best een leuke tijd was daar. Speelde nog met het zoontje van Rob Witschge in het team.
Edit: doet me denken aan een CD die ik heb liggen van het seizoen 97/98. Met Richard Witschge die als een baas 9x hooghoudt tegen Feyenoord.
Datte ja. Zie je het Ebecilio al doen?quote:
Niet bepaald idd. Ebecilio stapt waarschijnlijk bij nr2 van de 9 op de bal.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:06 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Datte ja. Zie je het Ebecilio al doen?
..
..
![]()
Niet eens per se om het hooghouden, maar het straalt gewoon zelfvertrouwen uit. Iets wat bij de meeste spelers in dit elftal ver te zoeken is. Waarom ben ik niet 10 jaar eerder geborenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:08 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Niet bepaald idd. Ebecilio stapt waarschijnlijk bij nr2 van de 9 op de bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |