Nu mag Sulejmani toch wél in Engeland voetballen? Vorig jaar werd door een bepaalde reden zijn overgang naar West Ham United geblokkeerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi ook gelijk dan.
Ook zeer benieuwd wat er deze zomer met Sulejmani gebeurd, nog 1 jaar contract dan en ik neem aan dat Ajax hem nooit verlengt met hetzelfde salaris. Veel te veel. Ik hoop dat ze hem verkopen.
Maher zou ik ook wel willen eigenlijk, liever dan Assaidiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi ook gelijk dan.
Ook zeer benieuwd wat er deze zomer met Sulejmani gebeurd, nog 1 jaar contract dan en ik neem aan dat Ajax hem nooit verlengt met hetzelfde salaris. Veel te veel. Ik hoop dat ze hem verkopen.
Waarom? Aissaidi is een buitenspeler, kan eventueel op '9' en zo sterk zitten we niet op beide posities.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maher zou ik ook wel willen eigenlijk, liever dan Assaidi
Waarom nog Assaidi als we Boerrigter en evt. Narsingh hebben?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Waarom? Aissaidi is een buitenspeler, kan eventueel op '9' en zo sterk zitten we niet op beide posities.
Omdat ik Sulejmani wel zie blijven, en Eriksen niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Waarom? Aissaidi is een buitenspeler, kan eventueel op '9' en zo sterk zitten we niet op beide posities.
Omdat ze bij Ajax spontaan alle drie geblesseerd kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom nog Assaidi als we Boerrigter en evt. Narsingh hebben?
Denk je dat Assaidi op de bank wil zitten dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat ze bij Ajax spontaan alle drie geblesseerd kunnen zijn
Dat kan idd. Eigenlijk hoop ik dat Sulejmani vertrekt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat ik Sulejmani wel zie blijven, en Eriksen niet.
Assaidi vind ik af en toe toch echt nog een blind paard die zelfs voor open doel te nonchalant kan zijn. Ik kijk toch meer uit naar Narsingh dan Assaidi wat toch meer een speler is waar je je elftal omheen bouwt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat ik Sulejmani wel zie blijven, en Eriksen niet.
Klopt. Daarom ook Maherquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Assaidi vind ik af en toe toch echt nog een blind paard die zelfs voor open doel te nonchalant kan zijn. Ik kijk toch meer uit naar Narsingh dan Assaidi wat toch meer een speler is waar je je elftal omheen bouwt.
Net als Eriksen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ook Maher![]()
Barcelona speler in wording.
Sightorson speelt ook 2 wedstrijden per seizoen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:36 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Assaiddi - Sightorson - Narsingh
Maher - Serrero
Anita
Biolesen - Gouweleeuw - Toby - Rhijn
Cillisen
Dikgedrukte hoorden eigenlijk bij Ajax te spelen, uit Amsterdam, afgetest/niet goed genoeg bevonden allemaal door te klein fysiek, teveel willen dollen (of die leeftijd is andere passeren juist 10x beter voor je ontwikkeling dan mee verdedigen onder het mom van teambelang) of slechte mentaliteit (belabberde begeleiding jaren bij Ajax met jongeren uit achterstandswijken..).
Boerrigter (heb ik op de bank omdat hij blessuregevoelig en omdat hij 8 ton kost zou je geen schande zijn als een dergelijke speler van MAAR 8 ton op de bank zit)
Denswil een topper, maar om hem niet teveel druk te geven zou ik een aankoop doen (dus gouweleeuw) zodat ze beiden rond de 20/30 wedstrijd kunnen spelen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sightorson speelt ook 2 wedstrijden per seizoen.
En wat wil je hier nou mee? Laten zien dat je droomt? Want een beetje realistisch is het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:36 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Assaiddi - Sightorson - Narsingh
Maher - Serrero
Anita
Biolesen - Gouweleeuw - Toby - Rhijn
Cillisen
Dikgedrukte hoorden eigenlijk bij Ajax te spelen, uit Amsterdam, afgetest/niet goed genoeg bevonden allemaal door te klein fysiek, teveel willen dollen (of die leeftijd is andere passeren juist 10x beter voor je ontwikkeling dan mee verdedigen onder het mom van teambelang) of slechte mentaliteit (belabberde begeleiding jaren bij Ajax met jongeren uit achterstandswijken..).
Boerrigter (heb ik op de bank omdat hij blessuregevoelig en omdat hij 8 ton kost zou je geen schande zijn als een dergelijke speler van MAAR 8 ton op de bank zit)
Denswil een topper, maar om hem niet teveel druk te geven zou ik een aankoop doen (dus gouweleeuw) zodat ze beiden rond de 20/30 wedstrijd kunnen spelen.
Klopt, in interview in VI staat dat hij Ajax fan is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:03 schreef msnk het volgende:
Gouweleeuw komt uit Heemskerk volgens wicky, niet Amsterdam.
Wist niet eens dat Maher uit Amsterdam komt joh, gek
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb Gouweleeuw in het echt ontmoet. Cool he.
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, ik had deze opmerking richting Ajacied4lf verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |