Dan had hij de Jong er wel uitgehaald.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:43 schreef Ferdii het volgende:
Alsof Frankie hier meeleest
Zal me trouwens niks verbazen dat hij internet afspeurt naar meningen om zo krediet te houden bij de supporters
Succes er mee iddquote:
Had ik wel verwacht.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:36 schreef heloef het volgende:
Jongens zou het weer eens gebeuren? Een makkelijke middag, zou het?
Dat wist ik, en een paar andere users al na de eerste paar wedstrijden.quote:
Ja moet lukken nuquote:Op zondag 19 februari 2012 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Succes er mee idd
* Nick-GizMo draait om en ziet dat het al 1-0 is, dus geen succes meer nodig
Nu Vitesse nogquote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Rood voor AZ ook nog. + Penal Utrecht.
Kan een leuk dagje worden
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Rood voor AZ ook nog. + Penal Utrecht.
Kan een leuk dagje worden
Ssssst!! ik ben zo aan het genieten van Ajax dat ik te vandaag alles indruk!!quote:Op zondag 19 februari 2012 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Verkeerde knop man. Je moest 'bewerken' doen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
6/7 - 0 van maken en klaar! en dat vanaf nu elke wedstrijd en dan Ajax weer Kampioen!
Ik ga niet denken wat jij denkt, maar wat ik denk, denk ik al het hele seizoen. Ajax kampioen.quote:
Jij snapt het. Daar dacht ik ook aanquote:Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ga niet denken wat jij denkt, maar wat ik denk, denk ik al het hele seizoen. Ajax kampioen.
What?!quote:Op zondag 19 februari 2012 14:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]Grapjas. Leuk dat we 2-0 voorstaan. Maar het spel is nog verre van goed.
Ik dacht het ook wel, maar je mocht het niet zeggen op dit forum.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wist ik, en een paar andere users al na de eerste paar wedstrijden.Ik had er wel bij gezegd dat PSV, Rutten moest behouden.
![]()
Dat begint normaal te worden
Niet je mening durven te zeggenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik dacht het ook wel, maar je mocht het niet zeggen op dit forum.
Ik schaam me diep.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet je mening durven te zeggenSchaam je.
Joh een makkelijke middag en het is weer hosannastemming.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die mensen die de pik van Derksen achterna liepen![]()
Vind hem nog steeds een spits voor de laatste 20 minuten.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die mensen die de pik van Derksen achterna liepen![]()
voor de eerste 33 minuten gaat het ook prima hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind hem nog steeds een spits voor de laatste 20 minuten.
Ik niet, ik weiger weer de polonaise te gaan lopen zodra het een wedstrijd lekker loopt.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:17 schreef over_hedge het volgende:
Wat zijn jullie allemaal opeens super positief
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:17 schreef over_hedge het volgende:
Je bedoelt toen ze kampioen werden vorig jaar?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet, ik weiger weer de polonaise te gaan lopen zodra het een wedstrijd lekker loopt.
Ik heb geen reden om negatief te zijn. We spelen nog steeds met een B-team, we doen nog steeds mee om de titel. Concurrent AZ, PSV en Feyenoord verspelen punten.. en wij willen zelf met twee vingers in de neus.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:17 schreef over_hedge het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |