SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gebruikt. Ik own sowieso iedereen gewoon hard.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik ben altijd een muis+keyboard type geweest. Shooters op console ben ik helemaal slecht in. Een godswonder dat ik ooit Bioshock en Dead Space daarop heb uitgespeeldOP NORMAL!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
'Prins Johan Friso bedolven onder lawine' (tweede kind van Bea na WimLex)Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nooit gebruikt. Ik own sowieso iedereen gewoon hard.![]()
![]()
Ooit wel. Nu niet meerquote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
'De burgemeester van Lech zegt dat Friso is gereanimeerd en naar een ziekenhuis in Innsbruck gebracht'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef robdriessen het volgende:
'Prins Johan Friso bedolven onder lawine' (tweede kind van Bea na WimLex)Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef robdriessen het volgende:
'Prins Johan Friso bedolven onder lawine' (tweede kind van Bea na WimLex)zijn jullie nou serieus of nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
'De burgemeester van Lech zegt dat Friso is gereanimeerd en naar een ziekenhuis in Innsbruck gebracht'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Whehehe wij zijn echte gears addicts
TT![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
zijn jullie nou serieus of niet
http://nos.nl/artikel/342150-live-lid-koningshuis-bedolven.htmlWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Friso ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis en hij vecht voor zijn leven. Er zouden meerdere mensen bedolven zijn.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
okquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja.
http://nos.nl/artikel/342150-live-lid-koningshuis-bedolven.html
Omdat jullie PI's grappig en niet serieus leken![]()
![]()
@ Charmed.... weet je eigenlijk al of je morgen deze kant op komt, of niet?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Nee het gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef Melting het volgende:
@ Charmed.... weet je eigenlijk al of je morgen deze kant op komt, of niet?
Zaterdag naar Feyenoord - RKC en daarna de kroeg in met broer en vriend
Is er zomaar tussendoor gekomen![]()
![]()
Naah, grapjes daarover zouden not done zijn. En m'n andere PI's waren wel serieusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Omdat jullie PI's grappig en niet serieus leken
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik moet een reis organiseren naar Berlijn voor de hele klas in september. Ik heb klein budget, zou het een optie zijn om met 25 gasten in een Eurolines bus te stappen en richting Berlijn te gaan?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee het gaat niet lukken
Is er zomaar tussendoor gekomen
Ain't it funny how it is
Feyenoord - RKCquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee het gaat niet lukken
Is er zomaar tussendoor gekomen
Ik ga kijken of ik met Guidetti op de foto kan
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
zijn jullie nou serieus of niet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat kan je ook als je naar een Feyenoord traing gaat hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Feyenoord - RKC
Ja ik heb AD openstaan nuquote:![]()
![]()
quote:De RVD meldt dat de toestand van Friso stabiel is. Hij is nog niet buiten levensgevaar.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Waarom zou ik naar een training gaan, ik vraag het na de wedstrijd welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan je ook als je naar een Feyenoord traing gaat hoor
[..]
Ja ik heb AD openstaan nu
Klinkt wel als de beste optie als het goedkoop moet ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet een reis organiseren naar Berlijn voor de hele klas in september. Ik heb klein budget, zou het een optie zijn om met 25 gasten in een Eurolines bus te stappen en richting Berlijn te gaan?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Beetje bier er bij BAMquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klinkt wel als de beste optie als het goedkoop moet ja.![]()
Ik dacht dat je voor RKC gingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Feyenoord - RKC
Niet aan de buschauffeur geven.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ga ik ookquote:
vraag me af hoe het heeft kunnen gebeuren?quote:
Vriend van mij werkt in Kirchberg. En die vertelde dat alle hoge pistes dicht waren ivm lawinegevaar..
Zou toch ook in Lech zo moeten zijn
Hmzzz.... : Volgens de burgemeester van Lech gebeurde het ongeval buiten de piste.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2012 15:53:15 ]![]()
Ze waren sowieso niet aan het skieën op dat moment, als ik het goed begreep. Maar ook geen idee waar het dat wel gebeurd is. Zal later wel meer info over komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vraag me af hoe het heeft kunnen gebeuren?
Vriend van mij werkt in Kirchberg. En die vertelde dat alle hoge pistes dicht waren ivm lawinegevaar..
Zou toch ook in Lech zo moeten zijnWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Het scheelt wel geld als hij dood gaat.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Later? Later? Ik wil het nu gvd!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze waren sowieso niet aan het skieën op dat moment, als ik het goed begreep. Maar ook geen idee waar het dat wel gebeurd is. Zal later wel meer info over komen.![]()
Ain't it funny how it is
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef heloef het volgende:
Het scheelt wel geld als hij dood gaat.
Sorry.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Always look on the bright side of death.quote:C'est la vie
Persbericht van de RVD:
"Namens Hare Majesteit de Koningin deelt de Rijksvoorlichtingsdienst mee dat Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso vandaag slachtoffer is geworden van een lawine in het skigebied van Lech. Prins Friso is opgenomen op de intensive care van het ziekenhuis in Innsbruck in Oostenrijk. Behandelend artsen beschrijven de toestand van de Prins als stabiel maar niet buiten levensgevaar."Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Heloefquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef heloef het volgende:
Het scheelt wel geld als hij dood gaat.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2012 15:55:39 ]![]()
Doe normaal man. Als er iemand zijn leven lang hard heeft gewerkt, dan is het Friso wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef heloef het volgende:
Het scheelt wel geld als hij dood gaat.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Volgens mij zijn ze een woord vergetenquote:Het ziekenhuis in Innsbruck wil geen informatie over Friso.![]()
Ja hoor. Alhoewel trein tegenwoordig ook wel te doen is qua prijs. En jij hosselt toch wel korting daar?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet een reis organiseren naar Berlijn voor de hele klas in september. Ik heb klein budget, zou het een optie zijn om met 25 gasten in een Eurolines bus te stappen en richting Berlijn te gaan?
Gewoon de ICE naar Berlin Haubtbahnhofquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hoor. Alhoewel trein tegenwoordig ook wel te doen is qua prijs. En jij hosselt toch wel korting daar?. Komt door Hengelo, dan stap ik daar op en lift mee
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
jofu is busschauffeur tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet een reis organiseren naar Berlijn voor de hele klas in september. Ik heb klein budget, zou het een optie zijn om met 25 gasten in een Eurolines bus te stappen en richting Berlijn te gaan?![]()
![]()
Samzz en Mono samen in een 'werkcoupe' Ooohlalaaaaaaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon de ICE naar Berlin Haubtbahnhof. Komt door Hengelo, dan stap ik daar op en lift mee
.
Pff, dat is ook eigenlijk wel dom als je weet dat overal lawinegevaar is...quote:De andere personen met wie Friso aan het skiën was, zijn ongedeerd, meldt het ANP na een gesprek met burgemeester Ludwig Muxel van Lech. De groep skiede buiten de piste op een flank waar wel geskied mocht worden, aldus Muxel. Volgens de burgemeester is het slachtoffer overgebracht naar een ziekenhuis in Innsbruck. Over zijn gezondheidstoestand wilde Muxel niets zeggen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
De ICE heeft van die gordijntjes voor de ramen, die kunnen dicht...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Samzz en Mono samen in een 'werkcoupe' Ooohlalaaaaaa.
Er staat dat er wel geskied mocht worden...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pff, dat is ook eigenlijk wel dom als je weet dat overal lawinegevaar is...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zou zelf het risico niet nemen op dit moment hoor, om van de piste's af te gaan. Of het nou mag of niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat dat er wel geskied mocht worden...Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik hoop wel dat ie het overleeft.
Maar zo boeiend vind ik het ook alweer niet dat je er een hele uitzending er om heen moet uitzenden, als het Piet uit Klasinaveen was geweest was iedereen rustig door gegaan met zijn bezigheden.C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
De mensen in Klasinaveen zouden er wel over spreken denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
Maar zo boeiend vind ik het ook alweer niet dat je er een hele uitzending er om heen moet uitzenden, als het Piet uit Klasinaveen was geweest was iedereen rustig door gegaan met zijn bezigheden.:')![]()
Alleen de RTL en NOS niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De mensen in Klasinaveen zouden er wel over spreken denk ikC'est la vie
Klazienaveen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
Maar zo boeiend vind ik het ook alweer niet dat je er een hele uitzending er om heen moet uitzenden, als het Piet uit Klasinaveen was geweest was iedereen rustig door gegaan met zijn bezigheden.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
De koninklijke familie staat nu eenmaal IETS meer in the picture als Piet. Niets ten nadele van Piet trouwens. Toffe gast.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
Maar zo boeiend vind ik het ook alweer niet dat je er een hele uitzending er om heen moet uitzenden, als het Piet uit Klasinaveen was geweest was iedereen rustig door gegaan met zijn bezigheden.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
maar het is toch logischquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
Maar zo boeiend vind ik het ook alweer niet dat je er een hele uitzending er om heen moet uitzenden, als het Piet uit Klasinaveen was geweest was iedereen rustig door gegaan met zijn bezigheden.
het is een prins![]()
![]()
in b4 witte paard grap.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar het is toch logisch
het is een prinsHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017sinterklaaskapoentje
![]()
Kan dat koninklijk huis alleen maar skivakanties doen ofzo
:')![]()
Witte sneeuwquote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De koninklijke familie staat nu eenmaal IETS meer in the picture als Piet. Niets ten nadele van Piet trouwens. Toffe gast.Ja het is een prins, maar ik vind het nog steeds maar een gewone man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar het is toch logisch
het is een prins
Dat de gemiddelde Nederlander daar niet zo over denkt is niet zo vreemd, we doen immers al eeuwen of die familie bijzonder is.C'est la vie
![]()
Nooit te vroeg!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ishimaru het volgende:
Te vroeg voor pic van friso in het sneeuw met text: i fucking love cocaine <3 ?:')![]()
Als het Henk was geweest had hij het leuk gevonden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ishimaru het volgende:
Te vroeg voor pic van friso in het sneeuw met text: i fucking love cocaine <3 ?C'est la vie
Cocaine.... Mmmm.....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ishimaru het volgende:
Te vroeg voor pic van friso in het sneeuw met text: i fucking love cocaine <3 ?
Haha de fresh prince![]()
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cocaine.... Mmmm.....
[ afbeelding ]
C'est la vie
[..]
Cocaine.... Mmmm.....
[ afbeelding ]![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hippe trui, canada/usaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cocaine.... Mmmm.....
[ afbeelding ]
[..]
Cocaine.... Mmmm.....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kudo voor deze garp.Gr gr.quote:C'est la vie
Ik luister nu:
Hike & Dj Maurice - Lekker in de sneeuw.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!sinterklaaskapoentje
![]()
Je luistert die muziek ook in je vrije tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Melting het volgende:
Ik luister nu:
Hike & Dj Maurice - Lekker in de sneeuw.?
Is het zo gezellig daar dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Monopoly het volgende:
De avonden dat ik samen met RobDriessen achter station Schiedam cocaïne ging snuiven![]()
Zekers.....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je luistert die muziek ook in je vrije tijd?
![]()
Anders had ik niet zoveel van die muziek gehad, denk ik.
Ain't it funny how it is
quote:Oostenrijkse media melden dat Friso een schedelbasisfractuur heeft.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ja!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kun jij coke voor me regelen mono?![]()
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou zelf het risico niet nemen op dit moment hoor, om van de piste's af te gaan. Of het nou mag of niet..
Niet met groot lawinegevaar, anders zou ik het wel doen. Off piste is baas (met ski's , met snowboard vind ik het een stuk pittiger).![]()
Watjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Niet met groot lawinegevaar, anders zou ik het wel doen. Off piste is baas (met ski's , met snowboard vind ik het een stuk pittiger)..
Dat wel, maar niet eens skiën buiten de piste met lawinegevaar? Watje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snijd mijn tepels af voor weddenschappen en eet ze daarna op. Wat nou watje“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Booh, ik reed net op de dijk, vloog er 20 meter achter me een auto van de dijk af. Paar keer over de kop, ik als een gek 112 bellen want de bestuurder kwam er maar niet uit. Na een minuut of wat kwam hij er toch onderuit gekropen, had een wondje op zijn vinger verder niks.
![]()
Ik ben niet meer zo'n beoefend skiër. Vroeger wel, ik pwnde iedereen uit mijn ski klas met wedstrijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet eens skiën buiten de piste met lawinegevaar? Watje.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:41 schreef ValHallen het volgende:
Booh, ik reed net op de dijk, vloog er 20 meter achter me een auto van de dijk af. Paar keer over de kop, ik als een gek 112 bellen want de bestuurder kwam er maar niet uit. Na een minuut of wat kwam hij er toch onderuit gekropen, had een wondje op zijn vinger verder niks.
C'est la vie
En toen sloeg je hem neer om alsnog mond op mond beademing te kunnen doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:41 schreef ValHallen het volgende:
![]()
Ik kende de bestuurder, we hebben al shag rokend op de polizei staan wachtenquote:Hij kon niks gedraaid krijgen omdat zijn handen te hard trilden.
![]()
Mijn knie doet pijn en ik liep net echt als een mongool de trap af, allemaal irritatie opwekken bij mensen.en nu moet ik wachten en ik heb hakken aan en boehoehoe
#TeamMiley![]()
wedden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Het lijkt wel of hij al dood is
Zal dat zo zijn???![]()
tja dit wordt weer een week naar de BBC kijken, wat een slap geouwehoerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik de NOS kijk, lijkt het net alsof hij al dood is...
Kijk nu RTL 7...
Issie nou dood of niet![]()
ja dat is dus onduidelijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja dit wordt weer een week naar de BBC kijken, wat een slap geouwehoer
Issie nou dood of niet
ze zeggen hersendood....![]()
![]()
Ok dan wacht ik nog even met het uitlaten van de hondquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef Monopoly het volgende:
Iets over 5 komt er een persconferentie van de arts die hem behandeld.![]()
op de NOS?![]()
Ja. Misschien ook wel op RTL-7 , maar ik hoor ze er daar niet over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dan wacht ik nog even met het uitlaten van de hond![]()
op de NOS?![]()
nope ik ook niet....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Misschien ook wel op RTL-7 , maar ik hoor ze er daar niet over.
Maar denk dat het wel over is![]()
![]()
Ik ook. Ik denk dat hij overleden is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope ik ook niet....
Maar denk dat het wel over is
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2012 17:05:13 ]![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat hij overeden is.![]()
![]()
Ja dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
Mono het staat raarJe bedoelde vast Overleden
Typo alles
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2012 17:05:27 ]![]()
Pindaquote:
C'est la vie
Gifje, je weet wel die dat je zo peace doet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mono, ik zit mobiel. Wat heb je gedaan?C'est la vie
Oh diiiiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Gifje, je weet wel die dat je zo peace doet.#TeamMiley![]()
Goddomme, wat een saaie drol aan het woord net.
Hmmm... 20 minuten onder de sneeuw is wel heel erg lang... En dan ook nog een plaklawine... Meh, vraag me af of hij er goed uit komt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn beeldscherm zit al onder de verse kwakjes.quote:C'est la vie
Haar ECHTE wang zit nu ook al onder de kwakjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn beeldscherm zit al onder de verse kwakjes.![]()
Volgens mij wel iemand jaquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
Wie dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Volgens mij wel iemand ja“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Geen idee,Rob zei dat iemand draaidequote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Op de radio wordt gezegd dat ze de komende dagen nog geen zekerheid hebben over Friso, ze kunnen nog geen prognose stellen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
C_A en ik hebben niks doorgekregen, het rooster is dus leeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Geen idee,Rob zei dat iemand draaide“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm waar is Melting als je m nodig hebt...
Ain't it funny how it is
Hai! Lijkt wel zo'n Japanse groet...quote:
Ain't it funny how it is
Sterker nog, het is Ja in het Japansquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Hai! Lijkt wel zo'n Japanse groet...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"sinterklaaskapoentje
![]()
drie keer niksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef Karzai het volgende:
Wat voor leuke dingen zijn jullie allemaal aan het doen?:')![]()
Ik had het kunnen denken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sterker nog, het is Ja in het Japans
Ain't it funny how it is
Carnavals outfit al klaar liggen?quote:
Ain't it funny how it is
Ik ga als touringcarchauffeurquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Carnavals outfit al klaar liggen?
Nee gek, die heb ik toch helemaal niet
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga als touringcarchauffeur
Nee gek, die heb ik toch helemaal nietHet is wel de bedoeling dat je een outfit aandoet hè!
![]()
Ik heb helaas niets passends voor je ben ik bang.
Ain't it funny how it is
Jamaar..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]Het is wel de bedoeling dat je een outfit aandoet hè!
![]()
Ik heb helaas niets passends voor je ben ik bang.![]()
Ik heb heulmaal niks, en zou niks weten ook eigenlijk atm..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar..![]()
Ik heb heulmaal niks, en zou niks weten ook eigenlijk atm..Tja.... een paar dorpen verderop zit een carnavalskledingwinkel met een mega-assortiment. Maar die is denk ik om 16.00 uur dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
Hmm.. Hier zit er ook wel eentje waar ik kan kijken.. De winkel waar C_A een tijdje terug haar Foute Feest outfit heeft gehaaldquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... een paar dorpen verderop zit een carnavalskledingwinkel met een mega-assortiment. Maar die is denk ik om 16.00 uur dicht.
Ah... mooi zo!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Hier zit er ook wel eentje waar ik kan kijken.. De winkel waar C_A een tijdje terug haar Foute Feest outfit heeft gehaald
Ain't it funny how it is
Misschien kan je een panty van d'r lenen om over je hoofd te doen, boefjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Hier zit er ook wel eentje waar ik kan kijken.. De winkel waar C_A een tijdje terug haar Foute Feest outfit heeft gehaald![]()
Nee man, dat zou te natuurlijk aanvoelenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien kan je een panty van d'r lenen om over je hoofd te doen, boefje
Ik denk het ook, Melting is echt hardcore een carnaval hooliganquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Melting gaat vast alle 4 dagen![]()
meow meow.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga alleen naar dit
[ afbeelding ]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
dat ziet er gezellig uitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga alleen naar dit
[ afbeelding ]![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Kom ook langs, je woont er niet zo ver vandaanquote:
is bij het vondelpark he, ik ben er weleens geweest in een ver verledenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kom ook langs, je woont er niet zo ver vandaansinterklaaskapoentje
![]()
Ik ook. Leuke tent, alleen te ver weg voor mij, maar nu treden vrienden op en moet ik wel gaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
is bij het vondelpark he, ik ben er weleens geweest in een ver verleden
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Topquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef Karzai het volgende:
kom misschien wel even een biertje drinken![]()
Dan zie ik je verschijnen
:')sinterklaaskapoentje
![]()
wat is dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had vanmiddag even sterren24 op dat was wel even leuk
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Gewoon even gekke aapjes kijken?quote:ils qui sont décédés
ne sont pas partis
even meezingen met de hitsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon even gekke aapjes kijken?![]()
Heeeeeeeeeeeeeeee jijquote:
quote:Ach, zo had ik laatst een avondje Salt 'n Peppa, Right Said Fred en Mc. Hammer, guilty pleasures zijn zo gek nog nietquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Nicequote:
Wat was het probleem."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Ligt het aan de carnaval of aan de vrijdagavond dat het zo rustig isquote:?
Meh, ikzelf heb gewoon weinig zin om te posten vanavond. Heb een stevige teleurstelling te verwerken; ik krijg geen contract voor m'n werk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt het aan de carnaval of aan de vrijdagavond dat het zo rustig is?
Ik loop er al bijna 3 maand als vrijwilliger en het is werkelijk het gaafste werk wat ik ooit heb gehad en zij zijn ook extreem tevreden over me, maar er is gewoon niet genoeg geld om me in dienst te nemen.![]()
![]()
Carnaval denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt het aan de carnaval of aan de vrijdagavond dat het zo rustig is?
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Hmmm... Jammerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ikzelf heb gewoon weinig zin om te posten vanavond. Heb een stevige teleurstelling te verwerken; ik krijg geen contract voor m'n werk.
Ik loop er al bijna 3 maand als vrijwilliger en het is werkelijk het gaafste werk wat ik ooit heb gehad en zij zijn ook extreem tevreden over me, maar er is gewoon niet genoeg geld om me in dienst te nemen.. Kan je daar niet nog wat langer vrijwilligerswerk blijven doen of mag dat niet van je begeleider?
Weet ik veel, ik vier dat nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier is geen eens carnaval
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Mag niet van het UWV; 3 maand is de max. (Ben deels arbeidsongeschikt en zit deels in de WW.)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Jammer. Kan je daar niet nog wat langer vrijwilligerswerk blijven doen of mag dat niet van je begeleider?
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ikzelf heb gewoon weinig zin om te posten vanavond. Heb een stevige teleurstelling te verwerken; ik krijg geen contract voor m'n werk.
Ik loop er al bijna 3 maand als vrijwilliger en het is werkelijk het gaafste werk wat ik ooit heb gehad en zij zijn ook extreem tevreden over me, maar er is gewoon niet genoeg geld om me in dienst te nemen.
Tja kutzooi, het is gewoon geweldig werk: enorm leuke mensen om mee samen te werken, heel veel afwisseling, ik kan heerlijk wat zitten knutselen aan dingen die kapot zijn, leiding geven aan herintreders, klanten adviseren in de aanschaf van dingen (met name audio-apparatuur, maar ook meubels e.d.), de winkel helemaal naar mijn smaak inrichten (ik krijg daar tot op zekere hoogte helemaal vrij spel in) enz.quote:
Ik kan echt laten zien wat mijn kwaliteiten zijn, en die worden echt heel erg gewaardeerd, en die waardering waardeer ikzelf weer enorm.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja en nu mag je weer thuis zitten, slechtste medicijn voor een opwaardse spiraal na burn out
Bagger...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag niet van het UWV; 3 maand is de max. (Ben deels arbeidsongeschikt en zit deels in de WW.)“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja het re-integratiebedrijf heeft al een andere functie voor mij op het oog, maar die klinkt veel minder passend voor mij: leidinggevende over herintreders die in een fabriek aan de lopende band moeten werken. Hoeft op zich ook niet verkeerd te zijn, misschien is het zelfs enorm leuk, maar ik mis dan zo veel dingen die ik in dit werk wel weer vind.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja en nu mag je weer thuis zitten, slechtste medicijn voor een opwaardse spiraal na burn out
Man, ik vind het echt heerlijk om iemand waarvan ik merk dat die wel van kwaliteit hou, een Denon of Onkyo versterker met superoude boxen die een verrassend mooi geluid geven kan verkopen.
Of als ik binnen het krappe budget van iemand toch een mooie eethoek of zo bij elkaar weet te verzamelen.![]()
Nogal!quote:
Ach ja, misschien ff er 2 of 3 weekjes tussenuit of zo. Ben ook al 3 jaar niet meer op vakantie geweest.![]()
Ik zit Xena the warrior princess te kijken, wat is dat als je het nu ziet toch heerlijk slecht."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Das kutquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik loop er al bijna 3 maand als vrijwilliger en het is werkelijk het gaafste werk wat ik ooit heb gehad en zij zijn ook extreem tevreden over me, maar er is gewoon niet genoeg geld om me in dienst te nemen.
Jeej mijn nepbedrijf heeft 1 volger.C'est la vie
Xenaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:54 schreef Zokunen het volgende:
Ik zit Xena the warrior princess te kijken, wat is dat als je het nu ziet toch heerlijk slecht.![]()
![]()
Wat klote allemaal zegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het re-integratiebedrijf heeft al een andere functie voor mij op het oog, maar die klinkt veel minder passend voor mij: leidinggevende over herintreders die in een fabriek aan de lopende band moeten werken. Hoeft op zich ook niet verkeerd te zijn, misschien is het zelfs enorm leuk, maar ik mis dan zo veel dingen die ik in dit werk wel weer vind.
Man, ik vind het echt heerlijk om iemand waarvan ik merk dat die wel van kwaliteit hou, een Denon of Onkyo versterker met superoude boxen die een verrassend mooi geluid geven kan verkopen.
Of als ik binnen het krappe budget van iemand toch een mooie eethoek of zo bij elkaar weet te verzamelen.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
C'est la vie
Heel FOK! ziet niks in mijn idee, laten we dat maar even achterwege laten he.quote:
C'est la vie
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk.
https://twitter.com/#!/SmartChecker_NL
HET IS 2012 MAN:')![]()
Dus daarom zitten er nog zoveel mensen op anno 2012.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HET IS 2012 MAN
Daarnaast moet je aanpakken wat je aanpakken kunt.C'est la vie
Dat is je chickslogan ook voor 2012?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus daarom zitten er nog zoveel mensen op anno 2012.
Daarnaast moet je aanpakken wat je aanpakken kunt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Sowieso. Beggars can't be choosers.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is je chickslogan ook voor 2012?C'est la vie
Best wel jaquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Nee ik volg 3 topics, is alleen beetje lastigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allemaal stappers dus?
of de grote leegloop
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
ik denk dat ik vanavond niet meer dan 2 ga halenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik volg 3 topics, is alleen beetje lastigSame shit, different day
SC hopper present![]()
denk hetquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Ik zit in de linkerbuur en in de rechterbuur.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
ik zag je niet bij de overburenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zit in de linkerbuur en in de rechterbuur.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
De overburen mag ik ook nietquote:
Er zou wss toch niemand luisterenquote:
iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er zou wss toch niemand luisteren
Same shit, different day
SC hopper present![]()
GUPPIEquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Nou, kom maar op!quote:
Ik doe alleen niet aan carnaval, dus nou ja, ik doe wel een roze muts op ofzo
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
MIJN FIETS IS BINNEN EN MORGEN MAG IK M HALEN
roze mutsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, kom maar op!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, kom maar op!
Maar jij woont toch heul ver weg enzo.. Sjips..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik zou happen als ik jou was hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar jij woont toch heul ver weg enzo.. Sjips..heeft ze mij nog nooit aangeboden
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oeh, jeujquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef robdriessen het volgende:
MIJN FIETS IS BINNEN EN MORGEN MAG IK M HALEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, jij woont ver wegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar jij woont toch heul ver weg enzo.. Sjips..
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Hmm.. eerst naar Melting, en dan naar Taartje.. duur weekend danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou happen als ik jou was hoorheeft ze mij nog nooit aangeboden
En zoveel centjes heb ik niet..
Kruidvattreinkaartjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. eerst naar Melting, en dan naar Taartje.. duur weekend dan
En zoveel centjes heb ik niet..
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ligt eraanquote:. Bier drink ik liever in de trein.
Geld over > geen geldquote:![]()
maar laat nu maar hoor, ik bied nog eens aan dat je op me mag klimmen
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Daarom blijf ik pitten bij Meltingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bier drink ik liever in de trein.
Och. Zeikwijf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
En de trein naar Zwolle van Rotterdam duurt laaaaang“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik snap ook niet waar m'n centjes almaal heen zijn.. Zoveel heb ik niet gekocht deze maand..
lekker zat in de trein hangenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bier drink ik liever in de trein.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh wacht, ik weet het wel![]()
Normaal betaald broertje de helft van de boodschappen en als we uitgaan, dat heeft ie beze maand niet kunnen doen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb een enorme kan witte theequote:
wijn en chipsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb een enorme kan witte thee
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, gewoon lekker genieten van een goed biertjequote:.
Kheb al bijna een hele zak M&M's opquote:
Het is niet zo gezondquote:. Boeiend. Ik heb dik 2 uur flink gewandeld, het mag.
precies, je mag jezelf af en toe best verwennenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet zo gezond. Boeiend. Ik heb dik 2 uur flink gewandeld, het mag.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik wil ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kheb al bijna een hele zak M&M's op
Ik heb nog een 2de zak, en een doos oreokoekjes en een zak bolognese chips. Maar die zijn al voor iemand. Sorry broquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb nog een 2de zak, en een doos oreokoekjes en een zak bolognese chips. Maar die zijn al voor iemand. Sorry bro
Ik ga slapen![]()
fijne avond verderWhy am I so differently wired? Am I a martian?
ik heb het op de achtergrond aanstaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij P&W praten ze een uur lang over lawines
treurig
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij P&W praten ze een uur lang over lawines.
Die komt gewoon hier naar eindhoven.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:
volgens mij heb ik daar eens ergens een pic van gezien, jou als biermeisjeSame shit, different day
SC hopper present![]()
fobo, geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar eens ergens een pic van gezien, jou als biermeisje
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar eens ergens een pic van gezien, jou als biermeisje. Morgen de boel nog eens aantrekken. Inclusief kousen
.
het zal toch nog wel passenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Morgen de boel nog eens aantrekken. Inclusief kousen
.
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, hoor. Doe ik altijd de dag voor carnaval. Checken of ik alles hebquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Je gaat morgen carnavallenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Doe ik altijd de dag voor carnaval. Checken of ik alles heb.
?
Ik ga je niet nog een keer een hartje geven hoorquote:.
verbazingwekkend dat er niemand om pics roeptquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Doe ik altijd de dag voor carnaval. Checken of ik alles heb.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zondag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je gaat morgen carnavallen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Kan me niet herinneren wanneer je me voor het laatst een hartje gafquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga je niet nog een keer een hartje geven hoor.
(L)
:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: