quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb nog een 2de zak, en een doos oreokoekjes en een zak bolognese chips. Maar die zijn al voor iemand. Sorry bro
ik heb het op de achtergrond aanstaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij P&W praten ze een uur lang over lawines
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij P&W praten ze een uur lang over lawines
Die komt gewoon hier naar eindhoven.quote:
quote:
fobo, geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar eens ergens een pic van gezien, jou als biermeisje
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar eens ergens een pic van gezien, jou als biermeisje
het zal toch nog wel passenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Morgen de boel nog eens aantrekken. Inclusief kousen
.
Ja, hoor. Doe ik altijd de dag voor carnaval. Checken of ik alles hebquote:
Je gaat morgen carnavallenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Doe ik altijd de dag voor carnaval. Checken of ik alles heb.
Ik ga je niet nog een keer een hartje geven hoorquote:
verbazingwekkend dat er niemand om pics roeptquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Doe ik altijd de dag voor carnaval. Checken of ik alles heb.
Zondag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je gaat morgen carnavallen?
Kan me niet herinneren wanneer je me voor het laatst een hartje gafquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga je niet nog een keer een hartje geven hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |