roze mutsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, kom maar op!
Ik doe alleen niet aan carnaval, dus nou ja, ik doe wel een roze muts op ofzo
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, kom maar op!
Ik doe alleen niet aan carnaval, dus nou ja, ik doe wel een roze muts op ofzo
ik zou happen als ik jou was hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar jij woont toch heul ver weg enzo.. Sjips..
Oeh, jeujquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef robdriessen het volgende:
MIJN FIETS IS BINNEN EN MORGEN MAG IK M HALEN
Nee, jij woont ver wegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar jij woont toch heul ver weg enzo.. Sjips..
Hmm.. eerst naar Melting, en dan naar Taartje.. duur weekend danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou happen als ik jou was hoorheeft ze mij nog nooit aangeboden
Kruidvattreinkaartjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. eerst naar Melting, en dan naar Taartje.. duur weekend dan
En zoveel centjes heb ik niet..
Ligt eraanquote:
Geld over > geen geldquote:
Daarom blijf ik pitten bij Meltingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bier drink ik liever in de trein.
Och. Zeikwijf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
En de trein naar Zwolle van Rotterdam duurt laaaaang
lekker zat in de trein hangenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bier drink ik liever in de trein.
Ik heb een enorme kan witte theequote:
wijn en chipsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb een enorme kan witte thee
Nee, gewoon lekker genieten van een goed biertjequote:
Kheb al bijna een hele zak M&M's opquote:
Het is niet zo gezondquote:
precies, je mag jezelf af en toe best verwennenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet zo gezond. Boeiend. Ik heb dik 2 uur flink gewandeld, het mag.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kheb al bijna een hele zak M&M's op
Ik heb nog een 2de zak, en een doos oreokoekjes en een zak bolognese chips. Maar die zijn al voor iemand. Sorry broquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb nog een 2de zak, en een doos oreokoekjes en een zak bolognese chips. Maar die zijn al voor iemand. Sorry bro
ik heb het op de achtergrond aanstaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij P&W praten ze een uur lang over lawines
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bij P&W praten ze een uur lang over lawines
Die komt gewoon hier naar eindhoven.quote:
quote:
fobo, geloof ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar eens ergens een pic van gezien, jou als biermeisje
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar eens ergens een pic van gezien, jou als biermeisje
het zal toch nog wel passenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Morgen de boel nog eens aantrekken. Inclusief kousen
.
Ja, hoor. Doe ik altijd de dag voor carnaval. Checken of ik alles hebquote:
Je gaat morgen carnavallenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Doe ik altijd de dag voor carnaval. Checken of ik alles heb.
Ik ga je niet nog een keer een hartje geven hoorquote:
verbazingwekkend dat er niemand om pics roeptquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Doe ik altijd de dag voor carnaval. Checken of ik alles heb.
Zondag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je gaat morgen carnavallen?
Kan me niet herinneren wanneer je me voor het laatst een hartje gafquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga je niet nog een keer een hartje geven hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |