wedden?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Het lijkt wel of hij al dood is
Zal dat zo zijn???
tja dit wordt weer een week naar de BBC kijken, wat een slap geouwehoerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik de NOS kijk, lijkt het net alsof hij al dood is...
Kijk nu RTL 7...
ja dat is dus onduidelijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja dit wordt weer een week naar de BBC kijken, wat een slap geouwehoer
Issie nou dood of niet
Ok dan wacht ik nog even met het uitlaten van de hondquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef Monopoly het volgende:
Iets over 5 komt er een persconferentie van de arts die hem behandeld.
Ja. Misschien ook wel op RTL-7 , maar ik hoor ze er daar niet over.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok dan wacht ik nog even met het uitlaten van de hond![]()
op de NOS?
nope ik ook niet....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Misschien ook wel op RTL-7 , maar ik hoor ze er daar niet over.
Ik ook. Ik denk dat hij overleden is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope ik ook niet....
Maar denk dat het wel over is
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat hij overeden is.
Ja dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
Mono het staat raarJe bedoelde vast Overleden
Pindaquote:
Gifje, je weet wel die dat je zo peace doet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mono, ik zit mobiel. Wat heb je gedaan?
Oh diiiiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Gifje, je weet wel die dat je zo peace doet.
Mijn beeldscherm zit al onder de verse kwakjes.quote:
Haar ECHTE wang zit nu ook al onder de kwakjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn beeldscherm zit al onder de verse kwakjes.
Volgens mij wel iemand jaquote:
Wie dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Volgens mij wel iemand ja
Geen idee,Rob zei dat iemand draaidequote:
C_A en ik hebben niks doorgekregen, het rooster is dus leeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Geen idee,Rob zei dat iemand draaide
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm waar is Melting als je m nodig hebt...
Hai! Lijkt wel zo'n Japanse groet...quote:
Sterker nog, het is Ja in het Japansquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Hai! Lijkt wel zo'n Japanse groet...
drie keer niksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef Karzai het volgende:
Wat voor leuke dingen zijn jullie allemaal aan het doen?
Ik had het kunnen denken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sterker nog, het is Ja in het Japans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |