Klinkt wel als de beste optie als het goedkoop moet ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet een reis organiseren naar Berlijn voor de hele klas in september. Ik heb klein budget, zou het een optie zijn om met 25 gasten in een Eurolines bus te stappen en richting Berlijn te gaan?
Beetje bier er bij BAMquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klinkt wel als de beste optie als het goedkoop moet ja.
Ik dacht dat je voor RKC gingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Feyenoord - RKC
Ik ga kijken of ik met Guidetti op de foto kan
Niet aan de buschauffeur geven.quote:
Ga ik ookquote:
vraag me af hoe het heeft kunnen gebeuren?quote:
Ze waren sowieso niet aan het skieën op dat moment, als ik het goed begreep. Maar ook geen idee waar het dat wel gebeurd is. Zal later wel meer info over komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vraag me af hoe het heeft kunnen gebeuren?
Vriend van mij werkt in Kirchberg. En die vertelde dat alle hoge pistes dicht waren ivm lawinegevaar..
Zou toch ook in Lech zo moeten zijn
Later? Later? Ik wil het nu gvd!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze waren sowieso niet aan het skieën op dat moment, als ik het goed begreep. Maar ook geen idee waar het dat wel gebeurd is. Zal later wel meer info over komen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef heloef het volgende:
Het scheelt wel geld als hij dood gaat.
Sorry.quote:
Always look on the bright side of death.quote:
Heloefquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef heloef het volgende:
Doe normaal man. Als er iemand zijn leven lang hard heeft gewerkt, dan is het Friso wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef heloef het volgende:
Volgens mij zijn ze een woord vergetenquote:Het ziekenhuis in Innsbruck wil geen informatie over Friso.
Ja hoor. Alhoewel trein tegenwoordig ook wel te doen is qua prijs. En jij hosselt toch wel korting daar?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet een reis organiseren naar Berlijn voor de hele klas in september. Ik heb klein budget, zou het een optie zijn om met 25 gasten in een Eurolines bus te stappen en richting Berlijn te gaan?
Gewoon de ICE naar Berlin Haubtbahnhofquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hoor. Alhoewel trein tegenwoordig ook wel te doen is qua prijs. En jij hosselt toch wel korting daar?
jofu is busschauffeur tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |