SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gebruikt. Ik own sowieso iedereen gewoon hard.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik ben altijd een muis+keyboard type geweest. Shooters op console ben ik helemaal slecht in. Een godswonder dat ik ooit Bioshock en Dead Space daarop heb uitgespeeldOP NORMAL!
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
'Prins Johan Friso bedolven onder lawine' (tweede kind van Bea na WimLex)Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nooit gebruikt. Ik own sowieso iedereen gewoon hard.![]()
![]()
Ooit wel. Nu niet meerquote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
'De burgemeester van Lech zegt dat Friso is gereanimeerd en naar een ziekenhuis in Innsbruck gebracht'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef robdriessen het volgende:
'Prins Johan Friso bedolven onder lawine' (tweede kind van Bea na WimLex)Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef robdriessen het volgende:
'Prins Johan Friso bedolven onder lawine' (tweede kind van Bea na WimLex)zijn jullie nou serieus of nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
'De burgemeester van Lech zegt dat Friso is gereanimeerd en naar een ziekenhuis in Innsbruck gebracht'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Whehehe wij zijn echte gears addicts
TT![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
zijn jullie nou serieus of niet
http://nos.nl/artikel/342150-live-lid-koningshuis-bedolven.htmlWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Friso ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis en hij vecht voor zijn leven. Er zouden meerdere mensen bedolven zijn.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
okquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja.
http://nos.nl/artikel/342150-live-lid-koningshuis-bedolven.html
Omdat jullie PI's grappig en niet serieus leken![]()
![]()
@ Charmed.... weet je eigenlijk al of je morgen deze kant op komt, of niet?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Nee het gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef Melting het volgende:
@ Charmed.... weet je eigenlijk al of je morgen deze kant op komt, of niet?
Zaterdag naar Feyenoord - RKC en daarna de kroeg in met broer en vriend
Is er zomaar tussendoor gekomen![]()
![]()
Naah, grapjes daarover zouden not done zijn. En m'n andere PI's waren wel serieusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Omdat jullie PI's grappig en niet serieus leken
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik moet een reis organiseren naar Berlijn voor de hele klas in september. Ik heb klein budget, zou het een optie zijn om met 25 gasten in een Eurolines bus te stappen en richting Berlijn te gaan?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee het gaat niet lukken
Is er zomaar tussendoor gekomen
Ain't it funny how it is
Feyenoord - RKCquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee het gaat niet lukken
Is er zomaar tussendoor gekomen
Ik ga kijken of ik met Guidetti op de foto kan
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
zijn jullie nou serieus of niet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat kan je ook als je naar een Feyenoord traing gaat hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Feyenoord - RKC
Ja ik heb AD openstaan nuquote:![]()
![]()
quote:De RVD meldt dat de toestand van Friso stabiel is. Hij is nog niet buiten levensgevaar.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Waarom zou ik naar een training gaan, ik vraag het na de wedstrijd welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan je ook als je naar een Feyenoord traing gaat hoor
[..]
Ja ik heb AD openstaan nu
Klinkt wel als de beste optie als het goedkoop moet ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet een reis organiseren naar Berlijn voor de hele klas in september. Ik heb klein budget, zou het een optie zijn om met 25 gasten in een Eurolines bus te stappen en richting Berlijn te gaan?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Beetje bier er bij BAMquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klinkt wel als de beste optie als het goedkoop moet ja.![]()
Ik dacht dat je voor RKC gingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Feyenoord - RKC
Niet aan de buschauffeur geven.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ga ik ookquote:
vraag me af hoe het heeft kunnen gebeuren?quote:
Vriend van mij werkt in Kirchberg. En die vertelde dat alle hoge pistes dicht waren ivm lawinegevaar..
Zou toch ook in Lech zo moeten zijn
Hmzzz.... : Volgens de burgemeester van Lech gebeurde het ongeval buiten de piste.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2012 15:53:15 ]![]()
Ze waren sowieso niet aan het skieën op dat moment, als ik het goed begreep. Maar ook geen idee waar het dat wel gebeurd is. Zal later wel meer info over komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vraag me af hoe het heeft kunnen gebeuren?
Vriend van mij werkt in Kirchberg. En die vertelde dat alle hoge pistes dicht waren ivm lawinegevaar..
Zou toch ook in Lech zo moeten zijnWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Het scheelt wel geld als hij dood gaat.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Later? Later? Ik wil het nu gvd!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze waren sowieso niet aan het skieën op dat moment, als ik het goed begreep. Maar ook geen idee waar het dat wel gebeurd is. Zal later wel meer info over komen.![]()
Ain't it funny how it is
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef heloef het volgende:
Het scheelt wel geld als hij dood gaat.
Sorry.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Always look on the bright side of death.quote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Persbericht van de RVD:
"Namens Hare Majesteit de Koningin deelt de Rijksvoorlichtingsdienst mee dat Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso vandaag slachtoffer is geworden van een lawine in het skigebied van Lech. Prins Friso is opgenomen op de intensive care van het ziekenhuis in Innsbruck in Oostenrijk. Behandelend artsen beschrijven de toestand van de Prins als stabiel maar niet buiten levensgevaar."Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Heloefquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef heloef het volgende:
Het scheelt wel geld als hij dood gaat.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2012 15:55:39 ]![]()
Doe normaal man. Als er iemand zijn leven lang hard heeft gewerkt, dan is het Friso wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef heloef het volgende:
Het scheelt wel geld als hij dood gaat.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Volgens mij zijn ze een woord vergetenquote:Het ziekenhuis in Innsbruck wil geen informatie over Friso.![]()
Ja hoor. Alhoewel trein tegenwoordig ook wel te doen is qua prijs. En jij hosselt toch wel korting daar?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet een reis organiseren naar Berlijn voor de hele klas in september. Ik heb klein budget, zou het een optie zijn om met 25 gasten in een Eurolines bus te stappen en richting Berlijn te gaan?
Gewoon de ICE naar Berlin Haubtbahnhofquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hoor. Alhoewel trein tegenwoordig ook wel te doen is qua prijs. En jij hosselt toch wel korting daar?. Komt door Hengelo, dan stap ik daar op en lift mee
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
jofu is busschauffeur tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet een reis organiseren naar Berlijn voor de hele klas in september. Ik heb klein budget, zou het een optie zijn om met 25 gasten in een Eurolines bus te stappen en richting Berlijn te gaan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |