De tweede dag is altijd het ergste zeggen ze.quote:
En toch vanavond weer een sportschoolafspraak hebben staan. Pijn Is Fijn, right?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
De tweede dag is altijd het ergste zeggen ze.
fitnessen met spierpijn. Heeft geen zin, dit weet je wel he?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En toch vanavond weer een sportschoolafspraak hebben staan. Pijn Is Fijn, right?
Ja, pijn is fijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En toch vanavond weer een sportschoolafspraak hebben staan. Pijn Is Fijn, right?
Nee, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
fitnessen met spierpijn. Heeft geen zin, dit weet je wel he?
Spierpijn is gewoon het herstellen van je spieren. En het heeft geen zin om ze weer stuk te maken voordat ze volledig herstelt zijn. Spieren die dat al wel zijn kan je natuurlijk weer prima gaan trainenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet
Maar als ik mijn armen vandaag gewoon ontzie (dus cardio, fiets, misschien legpress en crunches) zou het dan wel kunnen?
cardio kan altijd wel, daar Ik neem aan dat je dat voor gewicht verlies doet. En als je andere spiergroepen trained waar je geen spierpijn hebt kan et gewoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet
Maar als ik mijn armen vandaag gewoon ontzie (dus cardio, fiets, misschien legpress en crunches) zou het dan wel kunnen?
Ah, OK. Duidelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:17 schreef stefanhaan het volgende:
cardio kan altijd wel, daar Ik neem aan dat je dat voor gewicht verlies doet. En als je andere spiergroepen trained waar je geen spierpijn hebt kan et gewoon.
Ik vind alles in de sportschool leuk behalve cardioquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ah, OK. Duidelijk
Cardio doe ik eigenlijk meer voor conditieverbetering en uithoudingsvermogen dan voor vetverbranding. Bij mij is alle beweging mooi meegenomenAlhoewel, de knop is om, ik begin het bijna leuk te vinden
Het is ook best leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ah, OK. Duidelijk
Cardio doe ik eigenlijk meer voor conditieverbetering en uithoudingsvermogen dan voor vetverbranding. Bij mij is alle beweging mooi meegenomenAlhoewel, de knop is om, ik begin het bijna leuk te vinden
Ik vind het in m'n eentje altijd wel snel saai worden. Ging altijd met wat vrienden. Beetje stoer doen enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind alles in de sportschool leuk behalve cardio
Ik wacht al een maand op mijn nieuwe fiets.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is ook best leuk
Ik denk dat ik zelf straks maar even op de fiets naar het strand stap. Het weer lijkt er redelijk genoeg voor vandaag om weer een op de fiets te stappen
Muziek helpt mij daar doorheen. Heb altijd goeie deuntjes bij me. Zojuist een aantal mix-CD's gevonden van Ministry of Sound met "Running Trax", precies de goeie BPM voor op de loopband of fiets. Zo vliegt de tijd om.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:25 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vind alles in de sportschool leuk behalve cardio
bij die van mij draaien ze goede muziek en het zijn altijd vaste mensen due er zijn als Ik ga. Ouwe mensen enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind het in m'n eentje altijd wel snel saai worden. Ging altijd met wat vrienden. Beetje stoer doen enzo.
tis ook meer dat Ik nu elke dag al een uur anderhalf uur loop en daarnaast nog fiets. daarom doe Ik geen cardio in de sportshoolquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Muziek helpt mij daar doorheen. Heb altijd goeie deuntjes bij me. Zojuist een aantal mix-CD's gevonden van Ministry of Sound met "Running Trax", precies de goeie BPM voor op de loopband of fiets. Zo vliegt de tijd om.
Goede muziek scheelt wel altijd heel veel ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bij die van mij draaien ze goede muziek en het zijn altijd vaste mensen due er zijn als Ik ga. Ouwe mensen enzodus das altijd wel gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |