Bagger...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag niet van het UWV; 3 maand is de max. (Ben deels arbeidsongeschikt en zit deels in de WW.)
Ja het re-integratiebedrijf heeft al een andere functie voor mij op het oog, maar die klinkt veel minder passend voor mij: leidinggevende over herintreders die in een fabriek aan de lopende band moeten werken. Hoeft op zich ook niet verkeerd te zijn, misschien is het zelfs enorm leuk, maar ik mis dan zo veel dingen die ik in dit werk wel weer vind.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja en nu mag je weer thuis zitten, slechtste medicijn voor een opwaardse spiraal na burn out
Nogal!quote:
Das kutquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ikzelf heb gewoon weinig zin om te posten vanavond. Heb een stevige teleurstelling te verwerken; ik krijg geen contract voor m'n werk.
Ik loop er al bijna 3 maand als vrijwilliger en het is werkelijk het gaafste werk wat ik ooit heb gehad en zij zijn ook extreem tevreden over me, maar er is gewoon niet genoeg geld om me in dienst te nemen.
Xenaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:54 schreef Zokunen het volgende:
Ik zit Xena the warrior princess te kijken, wat is dat als je het nu ziet toch heerlijk slecht.
Wat klote allemaal zegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het re-integratiebedrijf heeft al een andere functie voor mij op het oog, maar die klinkt veel minder passend voor mij: leidinggevende over herintreders die in een fabriek aan de lopende band moeten werken. Hoeft op zich ook niet verkeerd te zijn, misschien is het zelfs enorm leuk, maar ik mis dan zo veel dingen die ik in dit werk wel weer vind.
Man, ik vind het echt heerlijk om iemand waarvan ik merk dat die wel van kwaliteit hou, een Denon of Onkyo versterker met superoude boxen die een verrassend mooi geluid geven kan verkopen.
Of als ik binnen het krappe budget van iemand toch een mooie eethoek of zo bij elkaar weet te verzamelen.
Heel FOK! ziet niks in mijn idee, laten we dat maar even achterwege laten he.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk.
https://twitter.com/#!/SmartChecker_NL
Dus daarom zitten er nog zoveel mensen op anno 2012.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HET IS 2012 MAN
Dat is je chickslogan ook voor 2012?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus daarom zitten er nog zoveel mensen op anno 2012.
Daarnaast moet je aanpakken wat je aanpakken kunt.
Sowieso. Beggars can't be choosers.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is je chickslogan ook voor 2012?
Best wel jaquote:
Nee ik volg 3 topics, is alleen beetje lastigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allemaal stappers dus?
of de grote leegloop
ik denk dat ik vanavond niet meer dan 2 ga halenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik volg 3 topics, is alleen beetje lastig
denk hetquote:
ik zag je niet bij de overburenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zit in de linkerbuur en in de rechterbuur.
De overburen mag ik ook nietquote:
Er zou wss toch niemand luisterenquote:
iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Er zou wss toch niemand luisteren
GUPPIEquote:
Nou, kom maar op!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |