Gewoon even gekke aapjes kijken?quote:
even meezingen met de hitsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon even gekke aapjes kijken?
Heeeeeeeeeeeeeeee jijquote:
quote:
Ach, zo had ik laatst een avondje Salt 'n Peppa, Right Said Fred en Mc. Hammer, guilty pleasures zijn zo gek nog nietquote:
Nicequote:
Ligt het aan de carnaval of aan de vrijdagavond dat het zo rustig isquote:
Meh, ikzelf heb gewoon weinig zin om te posten vanavond. Heb een stevige teleurstelling te verwerken; ik krijg geen contract voor m'n werk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt het aan de carnaval of aan de vrijdagavond dat het zo rustig is?
Carnaval denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt het aan de carnaval of aan de vrijdagavond dat het zo rustig is?
Hmmm... Jammerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ikzelf heb gewoon weinig zin om te posten vanavond. Heb een stevige teleurstelling te verwerken; ik krijg geen contract voor m'n werk.
Ik loop er al bijna 3 maand als vrijwilliger en het is werkelijk het gaafste werk wat ik ooit heb gehad en zij zijn ook extreem tevreden over me, maar er is gewoon niet genoeg geld om me in dienst te nemen.
Weet ik veel, ik vier dat nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier is geen eens carnaval
Mag niet van het UWV; 3 maand is de max. (Ben deels arbeidsongeschikt en zit deels in de WW.)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Jammer. Kan je daar niet nog wat langer vrijwilligerswerk blijven doen of mag dat niet van je begeleider?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ikzelf heb gewoon weinig zin om te posten vanavond. Heb een stevige teleurstelling te verwerken; ik krijg geen contract voor m'n werk.
Ik loop er al bijna 3 maand als vrijwilliger en het is werkelijk het gaafste werk wat ik ooit heb gehad en zij zijn ook extreem tevreden over me, maar er is gewoon niet genoeg geld om me in dienst te nemen.
Tja kutzooi, het is gewoon geweldig werk: enorm leuke mensen om mee samen te werken, heel veel afwisseling, ik kan heerlijk wat zitten knutselen aan dingen die kapot zijn, leiding geven aan herintreders, klanten adviseren in de aanschaf van dingen (met name audio-apparatuur, maar ook meubels e.d.), de winkel helemaal naar mijn smaak inrichten (ik krijg daar tot op zekere hoogte helemaal vrij spel in) enz.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |