Samzz en Mono samen in een 'werkcoupe' Ooohlalaaaaaaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon de ICE naar Berlin Haubtbahnhof. Komt door Hengelo, dan stap ik daar op en lift mee
.
Pff, dat is ook eigenlijk wel dom als je weet dat overal lawinegevaar is...quote:De andere personen met wie Friso aan het skiën was, zijn ongedeerd, meldt het ANP na een gesprek met burgemeester Ludwig Muxel van Lech. De groep skiede buiten de piste op een flank waar wel geskied mocht worden, aldus Muxel. Volgens de burgemeester is het slachtoffer overgebracht naar een ziekenhuis in Innsbruck. Over zijn gezondheidstoestand wilde Muxel niets zeggen.
De ICE heeft van die gordijntjes voor de ramen, die kunnen dicht...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Samzz en Mono samen in een 'werkcoupe' Ooohlalaaaaaa
Er staat dat er wel geskied mocht worden...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pff, dat is ook eigenlijk wel dom als je weet dat overal lawinegevaar is...
Ik zou zelf het risico niet nemen op dit moment hoor, om van de piste's af te gaan. Of het nou mag of niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat dat er wel geskied mocht worden...
De mensen in Klasinaveen zouden er wel over spreken denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
Ik hoop wel dat ie het overleeft.
Maar zo boeiend vind ik het ook alweer niet dat je er een hele uitzending er om heen moet uitzenden, als het Piet uit Klasinaveen was geweest was iedereen rustig door gegaan met zijn bezigheden.
Alleen de RTL en NOS niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De mensen in Klasinaveen zouden er wel over spreken denk ik
Klazienaveen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
Maar zo boeiend vind ik het ook alweer niet dat je er een hele uitzending er om heen moet uitzenden, als het Piet uit Klasinaveen was geweest was iedereen rustig door gegaan met zijn bezigheden.
De koninklijke familie staat nu eenmaal IETS meer in the picture als Piet. Niets ten nadele van Piet trouwens. Toffe gast.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
maar het is toch logischquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
in b4 witte paard grap.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar het is toch logisch
het is een prins
Witte sneeuwquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De koninklijke familie staat nu eenmaal IETS meer in the picture als Piet. Niets ten nadele van Piet trouwens. Toffe gast.
Ja het is een prins, maar ik vind het nog steeds maar een gewone man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar het is toch logisch
het is een prins
Nooit te vroeg!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ishimaru het volgende:
Te vroeg voor pic van friso in het sneeuw met text: i fucking love cocaine <3 ?
Als het Henk was geweest had hij het leuk gevonden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ishimaru het volgende:
Cocaine.... Mmmm.....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ishimaru het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cocaine.... Mmmm.....
[ afbeelding ]
[..]
Cocaine.... Mmmm.....
[ afbeelding ]
Hippe trui, canada/usaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cocaine.... Mmmm.....
[ afbeelding ]
[..]
Cocaine.... Mmmm.....
[ afbeelding ]
Kudo voor deze garp.Gr gr.quote:
Je luistert die muziek ook in je vrije tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:16 schreef Melting het volgende:
Ik luister nu:
Hike & Dj Maurice - Lekker in de sneeuw.
Is het zo gezellig daar dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:22 schreef Monopoly het volgende:
De avonden dat ik samen met RobDriessen achter station Schiedam cocaïne ging snuiven
Zekers.....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je luistert die muziek ook in je vrije tijd?
quote:Oostenrijkse media melden dat Friso een schedelbasisfractuur heeft.
Ja!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kun jij coke voor me regelen mono?
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou zelf het risico niet nemen op dit moment hoor, om van de piste's af te gaan. Of het nou mag of niet.
Watjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Niet met groot lawinegevaar, anders zou ik het wel doen. Off piste is baas (met ski's , met snowboard vind ik het een stuk pittiger).
Dat wel, maar niet eens skiën buiten de piste met lawinegevaar? Watje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snijd mijn tepels af voor weddenschappen en eet ze daarna op. Wat nou watje
Ik ben niet meer zo'n beoefend skiër. Vroeger wel, ik pwnde iedereen uit mijn ski klas met wedstrijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet eens skiën buiten de piste met lawinegevaar? Watje.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:41 schreef ValHallen het volgende:
Booh, ik reed net op de dijk, vloog er 20 meter achter me een auto van de dijk af. Paar keer over de kop, ik als een gek 112 bellen want de bestuurder kwam er maar niet uit. Na een minuut of wat kwam hij er toch onderuit gekropen, had een wondje op zijn vinger verder niks.
En toen sloeg je hem neer om alsnog mond op mond beademing te kunnen doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:41 schreef ValHallen het volgende:
Booh, ik reed net op de dijk, vloog er 20 meter achter me een auto van de dijk af. Paar keer over de kop, ik als een gek 112 bellen want de bestuurder kwam er maar niet uit. Na een minuut of wat kwam hij er toch onderuit gekropen, had een wondje op zijn vinger verder niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |