Samzz en Mono samen in een 'werkcoupe' Ooohlalaaaaaaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon de ICE naar Berlin Haubtbahnhof. Komt door Hengelo, dan stap ik daar op en lift mee
.
Pff, dat is ook eigenlijk wel dom als je weet dat overal lawinegevaar is...quote:De andere personen met wie Friso aan het skiën was, zijn ongedeerd, meldt het ANP na een gesprek met burgemeester Ludwig Muxel van Lech. De groep skiede buiten de piste op een flank waar wel geskied mocht worden, aldus Muxel. Volgens de burgemeester is het slachtoffer overgebracht naar een ziekenhuis in Innsbruck. Over zijn gezondheidstoestand wilde Muxel niets zeggen.
De ICE heeft van die gordijntjes voor de ramen, die kunnen dicht...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Samzz en Mono samen in een 'werkcoupe' Ooohlalaaaaaa
Er staat dat er wel geskied mocht worden...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pff, dat is ook eigenlijk wel dom als je weet dat overal lawinegevaar is...
Ik zou zelf het risico niet nemen op dit moment hoor, om van de piste's af te gaan. Of het nou mag of niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat dat er wel geskied mocht worden...
De mensen in Klasinaveen zouden er wel over spreken denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
Ik hoop wel dat ie het overleeft.
Maar zo boeiend vind ik het ook alweer niet dat je er een hele uitzending er om heen moet uitzenden, als het Piet uit Klasinaveen was geweest was iedereen rustig door gegaan met zijn bezigheden.
Alleen de RTL en NOS niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De mensen in Klasinaveen zouden er wel over spreken denk ik
Klazienaveen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
Maar zo boeiend vind ik het ook alweer niet dat je er een hele uitzending er om heen moet uitzenden, als het Piet uit Klasinaveen was geweest was iedereen rustig door gegaan met zijn bezigheden.
De koninklijke familie staat nu eenmaal IETS meer in the picture als Piet. Niets ten nadele van Piet trouwens. Toffe gast.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
maar het is toch logischquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:02 schreef heloef het volgende:
in b4 witte paard grap.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar het is toch logisch
het is een prins
Witte sneeuwquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De koninklijke familie staat nu eenmaal IETS meer in the picture als Piet. Niets ten nadele van Piet trouwens. Toffe gast.
Ja het is een prins, maar ik vind het nog steeds maar een gewone man.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar het is toch logisch
het is een prins
Nooit te vroeg!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ishimaru het volgende:
Te vroeg voor pic van friso in het sneeuw met text: i fucking love cocaine <3 ?
Als het Henk was geweest had hij het leuk gevonden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ishimaru het volgende:
Cocaine.... Mmmm.....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef Ishimaru het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Cocaine.... Mmmm.....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |