abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108073924

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:38:36 #2
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_108073963
Feyenoord _O_

Morgen ga ik met mijn RKC sjaal richting de kuip hoor :P
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_108074108
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
Feyenoord _O_

Morgen ga ik met mijn RKC sjaal richting de kuip hoor :P
Jij durft.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:44:09 #4
141104 Patje1987
pi_108074124
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij durft.
Tot nu toe alleen maar respect gehad dat ik überhaupt een RKC sjaal heb :')
pi_108074385
quote:
Salarissen: Ajax boven 50 miljoen, FC Twente naast PSV

FC Twente profileert zich de afgelopen jaren steeds meer als een topclub. De Tukkers eindigden de afgelopen vier seizoenen bij de bovenste twee, werden één keer kampioen en mogen zich met de Grolsch Veste qua stadion meten met de top in Nederland. Nu zit Twente ook op het salarisgebied in de hoogste regionen.
Uit de jaarcijfers van de club blijkt dat na Feyenoord al enige tijd te hebben ingehaald, ook PSV op de hielen zit op financiëel gebied. De omzet van Twente stijgt en daarmee lijkt de club zich definitief te nestelen tussen de traditionele top drie.

Uit het verleden blijkt dat de clubs met de grootste begrotingen en omzet ook sportief het succesvolst waren. Wat dat betreft is het een goed teken voor Twente dat het afgelopen seizoen, waarin de beker werd gewonnen en Champions League werd gespeeld, 51 miljoen euro werd omgezet. PSV (53) blijft de oosterlingen ternauwernood voor. Verschil is bovendien dat Twente onder leiding van voorzitter Joop Munsterman 1,5 miljoen euro winst maakte en PSV diep in de rode cijfers belandde.

Waar de meeste clubs in de Eredivisie bezuinigen, stijgen ook de salarisuitgaven van FC Twente explosief. Momenteel staat de teller op 29 miljoen euro, zo becijferde Voetbal International, en dat is nog maar drie miljoen minder dan PSV. Ajax is ruime koploper met liefst 51 miljoen aan jaarlijkse salarisuitgaven. Feyenoord (20), SC Heerenveen (15) en FC Groningen (11) blijven ver achter op de drie 'duurste' clubs.
(Redactie) EDIT: bron AD.nl <--- :')
Salarissen
1. Ajax 51 miljoen
2. PSV 32
3. FC Twente 29
4. Feyenoord 20
5. SC Heerenveen 15
6. FC Groningen 11
Wel tijd dat we financieel weer een beetje op het goede pad komen, als je op financieel gebied niet meer boven een Heerenveen of een Groningen kan blijven, wordt de terugkeer wel een heel moeilijk verhaal.
Trouwens Ajax 51 mln :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_108074607
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:52 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Wel tijd dat we financieel weer een beetje op het goede pad komen, als je op financieel gebied niet meer boven een Heerenveen of een Groningen kan blijven, wordt de terugkeer wel een heel moeilijk verhaal.
Spelers buiten de EU, geen salarisplafond. En een team als Twente moét wel hoge salarissen bieden, want er komt geen hond naartoe vanwege de uitstraling of historie van de club.
BFF met GGMM
pi_108074684
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:44 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Als ik dit weekend vanuit Waalwijk richting de kuip zou gaan, dan was het toch echt met een Feyenoord sjaal _O_. Ondanks dat het RKC stadion bijna in mijn achtertuin staat :')

Schatting = 3-0 voor feyenoord. Zeker aangezien Sno geschorst is en dat een sterkhouder is bij RKC.
Feyenoord Rotterdam
pi_108074694
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Spelers buiten de EU, geen salarisplafond. En een team als Twente moét wel hoge salarissen bieden, want er komt geen hond naartoe vanwege de uitstraling of historie van de club.
Ja, ik zat er ook nog even over na te denken na mijn post, maar op zich is het helemaal geen slecht bericht voor ons, wij hebben natuurlijk jusit 6 mln bespaard op salarissen, hebben veel jonge spelers (die dus altijd een lager salaris hebben), en weinig buiten-EU-spelers, en toch draaien we gewoon mee.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:03:55 #9
141104 Patje1987
pi_108074736
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:02 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Als ik dit weekend vanuit Waalwijk richting de kuip zou gaan, dan was het toch echt met een Feyenoord sjaal _O_. Ondanks dat het RKC stadion bijna in mijn achtertuin staat :')

Schatting = 3-0 voor feyenoord. Zeker aangezien Sno geschorst is en dat een sterkhouder is bij RKC.
Ook ik woon op loopafstand van het RKC stadion en heb wel Feyenoord sjaaltjes en shirtjes. Toch ben ik morgen voor RKC omdat Waalwijk :@
Feyenoord staat absoluut op nummer 2 hoor :D
pi_108074751
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:44 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ken je ook het verhaal van Johan Derksen en de boze RKC-supporters?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:05:23 #11
141104 Patje1987
pi_108074770
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:04 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Volgens mij wel eens gehoord ergens ja.
pi_108074804
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:05 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Volgens mij wel eens gehoord ergens ja.

:D hehe
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:07:09 #13
141104 Patje1987
pi_108074814
quote:
Die ja, Rene blijft een held. Kwam hem niet lang geleden tegen bij de autodealer. Wat een koning :D
pi_108076315
Het grote Feijenoordtopic #766: Op naar Utrecht!

Toch mooi hoe zij mij toen voor gek klaarden (except HMF & Ritmo) om nu te zien dat zelfs Happel is overgeslagen, Feyenoord O+

Uiteindelijk nog 2 euro erbij gezet + Guidetti topscoorder. Dit wordt een heel leuk jaar :)
pi_108076318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:52 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

AZ?
pi_108076479
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:04 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik kan me ook nog een filmpje herinneren van die boze marokkaanse speler tegen supporters van RKC. Z'n naam schiet me even niet te binnen...
BFF met GGMM
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:17:01 #17
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108076698
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:03 schreef TheGreatHooD het volgende:

Toch mooi hoe zij mij toen voor gek klaarden (except HMF & Ritmo) om nu te zien dat zelfs Happel is overgeslagen, Feyenoord O+

Uiteindelijk nog 2 euro erbij gezet + Guidetti topscoorder. Dit wordt een heel leuk jaar :)
ach ik werd ook door zo'n beetje iedereen voor gek verklaard toen ik voor het seizoen aangaf dat dit Feyenoord met een beetje fatsoenlijke trainer gewoon bij de eerste 5 zou moeten kunnen eindigen. Zo kan ik me ook nog herrineren dat ik hier op Fok met iemand een discussie had die er van overtuigd was dat Utrecht wel ff boven Feyenoord zou gaan eindigen.. :') Soms vraag ik me echt af of die mensen er echt zo weinig van snappen..? Net als dat zo'n beetje heel Nederland(incluis de zgn kenners) Ajax als de grote favoriet voor de titel zagen, daar was toch geen enkele aanleiding voor?
pi_108076772
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:17 schreef inZanity het volgende:

[..]

ach ik werd ook door zo'n beetje iedereen voor gek verklaard toen ik voor het seizoen aangaf dat dit Feyenoord met een beetje fatsoenlijke trainer gewoon bij de eerste 5 zou moeten kunnen eindigen. Zo kan ik me ook nog herrineren dat ik hier op Fok met iemand een discussie had die er van overtuigd was dat Utrecht wel ff boven Feyenoord zou gaan eindigen.. :') Soms vraag ik me echt af die mensen die mensen er echt zo weinig van snappen..? Net als dat zo'n beetje heel Nederland(incluis de zgn kenners) Ajax als de grote favoriet voor de titel zagen, daar was toch geen enkele aanleiding voor?
Regerend kampioen? En ik had niet kunnen bedenken dat zij zoveel blessures zouden hebben, ook de organisatorische malaise had ik niet voorspeld. Dus ik zeg niet dat ze dé kandidaat waren (dat was en is PSV), maar zeker wel 1 van de kandidaten.
BFF met GGMM
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:25:12 #19
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108076951
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Regerend kampioen? En ik had niet kunnen bedenken dat zij zoveel blessures zouden hebben, ook de organisatorische malaise had ik niet voorspeld. Dus ik zeg niet dat ze dé kandidaat waren (dat was en is PSV), maar zeker wel 1 van de kandidaten.
Regerend kampioen zegt toch helemaal niks? Zeker als je ziet hoe ze vorig jaar kampioen zijn geworden...
pi_108076985
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:25 schreef inZanity het volgende:

[..]

Regerend kampioen zegt toch helemaal niks? Zeker als je ziet hoe ze vorig jaar kampioen zijn geworden...
Ik vind het wel wat zeggen.
BFF met GGMM
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:35:51 #21
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108077223
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind het wel wat zeggen.
Wat dan?
pi_108077388
quote:

[..]

ach ik werd ook door zo'n beetje iedereen voor gek verklaard toen ik voor het seizoen aangaf dat dit Feyenoord met een beetje fatsoenlijke trainer gewoon bij de eerste 5 zou moeten kunnen eindigen. Zo kan ik me ook nog herrineren dat ik hier op Fok met iemand een discussie had die er van overtuigd was dat Utrecht wel ff boven Feyenoord zou gaan eindigen.. :') Soms vraag ik me echt af of die mensen er echt zo weinig van snappen..? Net als dat zo'n beetje heel Nederland(incluis de zgn kenners) Ajax als de grote favoriet voor de titel zagen, daar was toch geen enkele aanleiding voor?
Was jij niet diegene die liever Fernandez in de spits had dan Guidetti?
* Verwijderd *
pi_108077493
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:41 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Feit.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:45:51 #24
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108077517
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:41 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Toen Guidetti begin van het seizoen wekenlang droog stond heb ik gezegd dat het niet lang meer moest duren en dat anders Fernandez maar in de spits moest. Wat dan?
pi_108077679
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:45 schreef inZanity het volgende:

[..]

Toen Guidetti begin van het seizoen wekenlang droog stond heb ik gezegd dat het niet lang meer moest duren en dat anders Fernandez maar in de spits moest. Wat dan?
Dat je niet over het voetbal verstand van andere moet gaan oordelen, zelfs ik kon zien dat Guidetti meer talent in zijn kleine teen heeft dan Fernandez...
* Verwijderd *
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:07:13 #26
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108078204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:51 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dat je niet over het voetbal verstand van andere moet gaan oordelen, zelfs ik kon zien dat Guidetti meer talent in zijn kleine teen heeft dan Fernandez...
Waar oordeel ik over het voetbalverstand van anderen dan :? Heb ik ooit beweerd dat Guidetti niet veel getalenteerder dan Fernandez is :? Ik heb alleen gezegd dat als Guidetti nog veel langer droog bleef staan je Fernandez wel een keer in de spits had mogen zetten. Om redenen, en nee niet omdat Fernandez beter of getalenteerder is dan Guidetti.
pi_108078382
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:07 schreef inZanity het volgende:

[..]

Waar oordeel ik over het voetbalverstand van anderen dan :? Heb ik ooit beweerd dat Guidetti niet veel getalenteerder dan Fernandez is :? Ik heb alleen gezegd dat als Guidetti nog veel langer droog bleef staan je Fernandez wel een keer in de spits had mogen zetten. Om redenen, en nee niet omdat Fernandez beter of getalenteerder is dan Guidetti.
quote:

[..]

* Verwijderd *
pi_108078596
Auassar doet niet mee tegen ons.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108080232
quote:
Optreden U-Niq en Winne voorafgaand aan RKC

De Rotterdamse rappers U-Niq en Winne treden aanstaande zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd tussen Feyenoord en RKC Waalwijk op in De Kuip. Kort voor de aftrap zullen ze live het nummer Het Legioen spelen, waarin de twee een ode brengen aan Feyenoord en haar supporters. Voor Winne en U-Niq wordt het een bijzonder optreden. ‘Voor elke Rotterdamse artiest is het een droom om in De Kuip te spelen’, zegt Winne. ‘Dat geldt zeker ook voor ons.’
Sinds de première van Het Legioen op de dag van de Klassieker is de track zeer goed ontvangen bij de supporters van Feyenoord. Het nummer reikte tot de tweede plaats in de iTunes top 100 en is op de elfde positie binnengekomen in de Download Top 50. ‘We hebben supergoede reacties gehad van supporters op dit nummer’, zegt Winne. ‘We zijn heel blij met wat deze track allemaal teweeg heeft gebracht. Als je in de studio aan een nummer werkt, ben je daar helemaal niet mee bezig, maar het is mooi als het zo uitpakt.’

Winne en U-Niq waren de afgelopen twee thuiswedstrijden al te gast in De Kuip en zagen Feyenoord toen twee keer winnen. ‘Ik hoop dat Feyenoord zaterdag tegen RKC die lijn door kan trekken’, zegt Winne. ‘Ik reken erop dat de drie punten weer in De Kuip blijven.’
* Verwijderd *
pi_108080293
quote:

[..]

Ach, Feyenoorders zijn de laatste jaren helemaal gewend om nederig te zijn en jezelf te kleineren.
Altijd van het rampscenario uitgaan want dan valt het altijd mee achteraf. :')
-
pi_108080433
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 12:35:56 Jordy Clasie en Sekou Cisse zullen beiden zaterdag niet in actie komen bij #Feyenoord. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 14:04:39 De blessures van Clasie en Cisse zijn niet ernstig, volgende week zijn beide spelers weer fit voor #psvfey. #Feyenoord reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 14:31:31 Vermoedelijke opstelling #Feyenoord: Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; El Ahmadi, Mokotjo, Bakkal; G.Fernandez, Guidetti, Schaken reageer retweet
pi_108080549
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ach, Feyenoorders zijn de laatste jaren helemaal gewend om nederig te zijn en jezelf te kleineren.
Altijd van het rampscenario uitgaan want dan valt het altijd mee achteraf. :')
Dat zal het zijn inderdaad. :')
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:18:27 #33
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108080559
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:45 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zo zei je het niet hoor :D.
2000 light years from home
pi_108080616
Ik vind het zo jammer dat BMI in de vedediging staat ipv de vrij, maar zolang je wint met die opstelling zie ik ook geen reden om het te veranderen. Had het toch niet verwacht dat hij hem zo lang uit de basis zou houden.
Feyenoord Rotterdam
pi_108080662
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zal het zijn inderdaad. :')
Ach, het is gewoon zo. Jij had vantevoren ook gezegd dat het doodnormaal was als we de komende 3 jaar rond de 12e plek zouden eindigen.
-
pi_108081375
Die Brood zegt dat ze hun eigen spel zullen blijven spelen ook in De Kuip, dat heb ik er meer horen zeggen en uiteindelijk was er niets van waar.
pi_108081477
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ach, het is gewoon zo. Jij had vantevoren ook gezegd dat het doodnormaal was als we de komende 3 jaar rond de 12e plek zouden eindigen.
Zonder Van Geel was het zeker gebeurd dat we ergens rond de middenmoot zouden spelen.
Elite
Tegen TTIP
pi_108081518
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Zonder Van Geel was het zeker gebeurd dat we ergens rond de middenmoot zouden spelen.
Klopt.

Standbeeld voor die man _O_
Ik ben weer weg, lekker werken, daarna inpakken en morgen heerlijk in een hotel wippen om vervolgens Eredivisie Live aan te gooien en zien hoe we RKC inmaken, op weg naar het landskampioenschap.

Geniet ervan :D Kusjes O+ Tot zondag jongens!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:26:36 #39
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108083717
Wat een gedoe weer hier :') "Ja ik heb aan het begin van het seizoen gezegd dat <insert random feit> en toen verklaarde iedereen me voor gek". Nou, bak een taart en ga het vieren.

Who cares wie gelijk heeft over wat, wees blij dat het goed gaat.
pi_108084222
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:35 schreef inZanity het volgende:

[..]

Wat dan?
Dat je 1,5 maand voor aanvang van de competitie nog de beste was na 34 wedstrijden.
BFF met GGMM
pi_108084302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:26 schreef Dekatria het volgende:
Wat een gedoe weer hier :') "Ja ik heb aan het begin van het seizoen gezegd dat <insert random feit> en toen verklaarde iedereen me voor gek". Nou, bak een taart en ga het vieren.
Who cares wie gelijk heeft over wat, wees blij dat het goed gaat.
Mocht iemand dit gaan doen: Ik lust ook taart! :9
BFF met GGMM
pi_108084442
Glasgow Rangers zit nu ook in het Feyenoord schuitje. Net 10 punten afgenomen en lijken allemaal van die UEFA deadlines niet te gaan halen.

Wat ik dan niet snap is dat er gelijk een hoop mensen klaar lijken te staan om die club over te nemen. De schotse competitie is nog kutter dan die van Nederland, internationaal presteren Rangers en Celtic geen fuck, de selectie stelt niks voor.. Waarom vinden zij zo makkelijk geldschieters en is dat bij Feyenoord niet of nauwelijks gelukt?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:41:49 #43
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_108084477
Een paar vrienden van mij gaan zaterdag carnavallen, en ik kan hun seizoenskaarten evt. lenen. maar ik vroeg me af of deze niet persoonsgebonden zijn, en of het wel mogelijk is binnen te komen met zijn kaarten?
FR1908
pi_108084501
Tuurlijk kan dat, waarom niet?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108084604
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:41 schreef Anthony9219 het volgende:
Een paar vrienden van mij gaan zaterdag carnavallen, en ik kan hun seizoenskaarten evt. lenen. maar ik vroeg me af of deze niet persoonsgebonden zijn, en of het wel mogelijk is binnen te komen met zijn kaarten?
Het is nog altijd de Kuip en geen Fort Knox... ;)
BFF met GGMM
pi_108084662
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Glasgow Rangers zit nu ook in het Feyenoord schuitje. Net 10 punten afgenomen en lijken allemaal van die UEFA deadlines niet te gaan halen.

Wat ik dan niet snap is dat er gelijk een hoop mensen klaar lijken te staan om die club over te nemen. De schotse competitie is nog kutter dan die van Nederland, internationaal presteren Rangers en Celtic geen fuck, de selectie stelt niks voor.. Waarom vinden zij zo makkelijk geldschieters en is dat bij Feyenoord niet of nauwelijks gelukt?
Dat is dus precies het probleem, Feyenoord wilt wel geld maar niet overgenomen worden :)
pi_108084856
Waarom is eigelijk die Aussar ooit naar de kuipt gehaald?
* Verwijderd *
pi_108084877
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:48 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom is eigelijk die Aussar ooit naar de kuipt gehaald?
Package-deal met Schaken
BFF met GGMM
pi_108085061
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Package-deal met Schaken
Wou venlo van hem af dan?
* Verwijderd *
pi_108085218
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar zo is het destijds gebracht. Ze wilden eigenlijk Schaken, maar de kans dat hij zou komen was groter als zijn mattie Auassar meekwam.
BFF met GGMM
pi_108085388
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Auassar had al vaak genoeg moeite met het tempo bij VVV en was echt niet onomstreden er waren er zelfs genoeg bij VVV die van hem af wilde, blijft dus erg vaag dat die ooit naar De Kuip is gehaald.
pi_108086407
Morgenavond:

NOL, neem je rotzooi mee :D

Wat zijn jullie voorspellingen? Gaan we het lastig krijgen of walsen we er overheen?
Feyenoord Rotterdam
pi_108086669
Het ergste zou zijn als RKC (vroeg) op voorsprong komt, aangezien Feyenoord het dan vaak niet meer weet en een tegenstander dan gewoon een royale muur voor de eigen zestien neerzet. Zie Nec thuis, Eagles uit, VVV uit enz.

Ik geloof dus ook niet zo dat RKC gewoon hun eigen spelletje gaan spelen.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:25:58 #54
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108086834
RKC komt naar de Kuip en die gaan hun eigen spel spelen, geloof je het zelf? Die gaan op de counter een doelpuntje proberen te pakken om vervolgens met 11 man te verdedigen.
  Moderator vrijdag 17 februari 2012 @ 17:26:00 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108086835
Het wordt denk ik een lelijke wedstrijd. Heb eigenlijk nog nooit een mooie pot gezien waar ook de club RKC aan deel nam.
Doelsaldo opkrikken zal het niet worden. Die drie punten binnenhalen, dan is het goed.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_108087471
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:26 schreef Gert het volgende:
Het wordt denk ik een lelijke wedstrijd. Heb eigenlijk nog nooit een mooie pot gezien waar ook de club RKC aan deel nam.
Doelsaldo opkrikken zal het niet worden. Die drie punten binnenhalen, dan is het goed.
Afgelopen zondag was wel een leuke pot tegen Heerenveen, jammer(maar ook goed) dat Sno toen rood pakte.
Feyenoord Rotterdam
pi_108089760
Guidetti zo in het sportjournaal
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108090404
RKC vond ik altijd zo'n 'angstgegner' (al ben ik absoluut tegenstander van dat woord). Kan me nog smadeloze nederlagen herinneren uit voor de beker en competitie. Tevens een kutdorp met dito burgemeester :')

Ik verwacht een winstpartij in de kuip, zelfs op zo'n tijdstip.
pi_108090453
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef Guidetti het volgende:
Guidetti zo in het sportjournaal
Wat dan?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:08:08 #60
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108090591
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat dan?
Was gewoon een item over de beste man.
pi_108090645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef TN-FR het volgende:
RKC vond ik altijd zo'n 'angstgegner' (al ben ik absoluut tegenstander van dat woord). Kan me nog smadeloze nederlagen herinneren uit voor de beker en competitie. Tevens een kutdorp met dito burgemeester :')

Ik ben als klein voetballertje nog een aantal keer meegeweest met de wedstrijd Feyenoord - RKC of andersom. Volgens mij heb ik het 3x meegemaakt en 3x won RKC :'). Ben toen eenmaal een soort pupil geweest waarbij je met de spelers mee mocht. Aangezien ik toen bij RKC voetbalde moest ik aan de hand van een RKC speler :(.

Wel een briljant en tegelijkertijd eng gevoel als je de catacomben uitloopt en je krijgt zo'n geluidsexplosie te horen :D
Feyenoord Rotterdam
pi_108090741
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik ben als klein voetballertje nog een aantal keer meegeweest met de wedstrijd Feyenoord - RKC of andersom. Volgens mij heb ik het 3x meegemaakt en 3x won RKC :'). Ben toen eenmaal een soort pupil geweest waarbij je met de spelers mee mocht. Aangezien ik toen bij RKC voetbalde moest ik aan de hand van een RKC speler :(.

Wel een briljant en tegelijkertijd eng gevoel als je de catacomben uitloopt en je krijgt zo'n geluidsexplosie te horen :D
Oeh we hebben een talentje hiero
* Verwijderd *
pi_108090867
Feit blijft wel gewoon dat zonder de goals van wonderboy Guidetti, die geen eigendom van ons is we volgend jaar wederom 8e of zo worden.
Zo heel veel zijn we dus feitelijk niet opgeschoten. Talent komt er ook pas uit na hun 22e of zo. Tenminste dat zag je heel erg bij Fer en Wijnaldum. Die werden pas in hun laatste seizoen echt bepalende spelers.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108090936
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Oeh we hebben een talentje hiero
Ik ben geen talent hoor of iig niet meer. Ik ben gestopt met voetballen op mijn 13 of 14de, waar ik nog steeds spijt van heb. Had overigens liever bij Feyenoord in de jeugd gelopen :)
Feyenoord Rotterdam
pi_108090958
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Stokstaart het volgende:
Feit blijft wel gewoon dat zonder de goals van wonderboy Guidetti, die geen eigendom van ons is we volgend jaar wederom 8e of zo worden.
Zo heel veel zijn we dus feitelijk niet opgeschoten. Talent komt er ook pas uit na hun 22e of zo. Tenminste dat zag je heel erg bij Fer en Wijnaldum. Die werden pas in hun laatste seizoen echt bepalende spelers.
Ja, dat is een feit. Dat we 8e worden. :') Van Geel is gewoon in staat om dat redelijk op te gaan vangen.
-
pi_108091046
quote:
Je ziet wel dat Guidetti een enorm talent heeft en dat hij ze er nu al heel makkelijk inlegt. Dat je nu al zegt dat we volgend jaar 8e ofzo worden, dat ga ik niet zeggen. Het zal wel een moeilijker jaar worden, maar aan de andere kant hebben we nu al versterkingen. Zo heel veel tegengoals krijgen we nu toch ook niet? En om die goals te maken heeft hij vaak ook aanvoer nodig vanuit het middenveld. Iets wat vorig jaar niet lukte en dit jaar blijkbaar wel. Zo heel slecht zie ik het nog niet in voor ons volgend jaar. Als je veel ballen voor krijgt dan zal Fernandez of Achahbar ze er ook wel inschieten.
Feyenoord Rotterdam
pi_108091051
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, dat is een feit. Dat we 8e worden. :')
Weet niet of jij nog wel eens gaat kijken, maar alle winstpartijen van de afgelopen maanden hebben we aan hem en alleen aan hem te danken hoor.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108091156
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Weet niet of jij nog wel eens gaat kijken, maar alle winstpartijen van de afgelopen maanden hebben we aan hem en alleen aan hem te danken hoor.
Klopt. Maar waarom denk je dat v. Geel zo druk spelers aan het halen is?
Om te zorgen dat het team als geheel sterker is, waardoor je minder afhankelijk van 1 spits bent.
Verwacht ook wel dat ie voor voorin 2 spelers met meer scorend vermogen erbij haalt voor komend seizoen. Gehuurd, transfervrij of wellicht gekocht.
-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:28:14 #69
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108091370
Voordeel wat je nu wèl hebt is dat je al lang voor volgend seizoen weet dat er een vervanger moet komen. Van Geel heeft zich bewezen met weinig tijd, ben benieuwd wat hij met een langere periode kan.
pi_108091404
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt. Maar waarom denk je dat v. Geel zo druk spelers aan het halen is?
Om te zorgen dat het team als geheel sterker is, waardoor je minder afhankelijk van 1 spits bent.
Verwacht ook wel dat ie voor voorin 2 spelers met meer scorend vermogen erbij haalt voor komend seizoen. Gehuurd, transfervrij of wellicht gekocht.
Van welk geld dan? Transfervrije én scorende spitsen zijn niet te halen. Dat is de afgelopen 3 seizoenen wel gebleken.
Maar wat zou volgens jou een meer realistische prognose zijn dan?
Groetjes, Ezio.
pi_108091649
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef TN-FR het volgende:

zo'n angstgegner als RKC staat wel mooi middenmootje!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:41:00 #72
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_108091906
quote:
Zeur niet zo man :Z

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 17-02-2012 19:50:53 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_108092332
quote:
Iets met dat hoorde ik aan het begin van het seizoen ook al, dit gezeik.
Heb gewoon eens vertrouwen in de beste man, kijk eens hoeveel belachelijk goeds die gozer NU al heeft gedaan.
pi_108092498
Waarom je nu al om die dingen druk maken ? :{
pi_108092561
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Iets met dat hoorde ik aan het begin van het seizoen ook al, dit gezeik.
Heb gewoon eens vertrouwen in de beste man, kijk eens hoeveel belachelijk goeds die gozer NU al heeft gedaan.
Vriend ga gewoon objectief rekenen waar we zonder de goals van John zouden staan.
Staat verder ook los van het goede werk van Martin van Geel.
Groetjes, Ezio.
pi_108092622
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom je nu al om die dingen druk maken ? :{
Omdat het relevant is hoe wij Feyenoord verder gaan na John Guidetti. Over 3 maanden is hij zoals het zich nu laat aanzien alweer vertrokken namelijk.
Groetjes, Ezio.
pi_108093061
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Omdat het relevant is hoe wij Feyenoord verder gaan na John Guidetti. Over 3 maanden is hij zoals het zich nu laat aanzien alweer vertrokken namelijk.
Ik kan me er nog niet druk over maken. Zien we aankomende zomer wel weer.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:05:12 #78
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108093101
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Same here. Nu maar eerst genieten van hetgeen Guidetti brengt.
pi_108097499
quote:

[..]

Het een sluit het ander niet uit :)
Groetjes, Ezio.
pi_108097615
Hoerenveen moet verliezen *O*
Groetjes, Ezio.
pi_108097776
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:31 schreef Stokstaart het volgende:
Hoerenveen moet verliezen *O*
Of gelijk spelen...

Momenteel staat het 1-0 bij de Friezen. Bij deze stand zal Feyenoord ze passeren indien 2 doelpunten verschil met RKC
  Moderator vrijdag 17 februari 2012 @ 21:41:20 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108098160
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vriend ga gewoon objectief rekenen waar we zonder de goals van John zouden staan.
Staat verder ook los van het goede werk van Martin van Geel.
Je kunt niet gewoon de goals van Guidetti in mindering brengen, want een andere spits had er ook wel wat ballen in gelegd. Maar dat we lager zouden staan als Fernandeze het hele seizoen in de spits had gestaan: sure.
Er is echter wel méér ten goede veranderd dan alleen Guidetti. Er wordt weer goed getraind en er staat een technische staf met visie die spelers beter maakt ipv slechter.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_108098302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Van welk geld dan? Transfervrije én scorende spitsen zijn niet te halen. Dat is de afgelopen 3 seizoenen wel gebleken.
Maar wat zou volgens jou een meer realistische prognose zijn dan?
Hebben we afgelopen zomer wel geld uitgegeven dan? ;) Kom op zeg, doe eens niet zo doemdenken.
In tegenstelling tot figuren als Beenhakker en Gudde, zit er in v. Geel ambitie en visie. Die gaat heus niet Feyenoord weer af laten zakken naar het onacceptabele niveau van 2010.
-
pi_108098366
quote:

[..]

Je maakt je niet druk over de nabije toekomst van je club?
-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:51:35 #85
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108098683
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat Paul waarschijnlijk bedoelt is dat het een beetje ergerlijk is - gaat het eens crescendo na een drama-seizoen, gaan mensen menteen weer panisch lopen doen over het seizoen erna. Op zo'n manier vergeet je te genieten van wat gaande is.
pi_108098798
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hebben we afgelopen zomer wel geld uitgegeven dan? ;) Kom op zeg, doe eens niet zo doemdenken.
In tegenstelling tot figuren als Beenhakker en Gudde, zit er in v. Geel ambitie en visie. Die gaat heus niet Feyenoord weer af laten zakken naar het onacceptabele niveau van 2010.
Jij was zeker weer gebanned toen de jaarcijfers hier de reue passeerden? :P
Voor komend seizoen is er wederom 0,0 transferbudget beschikbaar. Staat ook los van het vertrouwen in Van Geel, maar qua effectiviteit staat John nu gelijk aan Cristiano Ronaldo :D . Die vervang je niet zomaar even?
Groetjes, Ezio.
pi_108098919
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Wat Paul waarschijnlijk bedoelt is dat het een beetje ergerlijk is - gaat het eens crescendo na een drama-seizoen, gaan mensen menteen weer panisch lopen doen over het seizoen erna. Op zo'n manier vergeet je te genieten van wat gaande is.
Heeft niets met panisch doen te maken. Gewoon vooruit kijken. En dan lijkt de constatering dat Guidetti vervangen extreem moeilijk gaat worden vrij terecht. Zeker zonder doekoes.
Groetjes, Ezio.
pi_108099004
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mensen kijken verder dan dit seizoen, daar is toch niets mis mee? :)
Natuurlijk blijft het gissen, maar ik vind het niet zo gek dat mensen ervoor waken dat je volgend seizoen geen terugval krijgt.
-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:01:23 #89
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108099166
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef Stokstaart het volgende:
Heeft niets met panisch doen te maken. Gewoon vooruit kijken. En dan lijkt de constatering dat Guidetti vervangen extreem moeilijk gaat worden vrij terecht. Zeker zonder doekoes.
Hmja, maar dat is een enorme open deur. Van Geel (en Feyenoord) heeft enórm veel geluk gehad dat Guidetti zo op z'n plek gevallen is. Hetgeen wat belangrijk voor Feyenoord is is dat de basis van andere spelers solide blijft... je hebt nu in elk geval een puik ontwikkelende keeper, verdediging en middenveld.
pi_108099258
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jij was zeker weer gebanned toen de jaarcijfers hier de reue passeerden? :P
Voor komend seizoen is er wederom 0,0 transferbudget beschikbaar. Staat ook los van het vertrouwen in Van Geel, maar qua effectiviteit staat John nu gelijk aan Cristiano Ronaldo :D . Die vervang je niet zomaar even?
Nee, maar voor dit seizoen heeft ie toch ook 'even' Wijnaldum, Castaignos en Fer vervangen?
Zo goed zelfs, dat je er zwaar op vooruit bent gegaan.

Waarom zou ie dan voor komend jaar 1 speler niet kunnen vervangen?
Zoals ik al zei: hij is er nu voor aan het zorgen dat de selectie meer ervaring (en kwaliteit) erbij krijgt zodat je minder afhankelijk van 1 spits bent. Dat is al grotendeels gelukt met 3 prima aanwinsten.

Ik heb er wel vertrouwen in, dat hij voor voorin op de een of andere manier zorgt dat er scorend vermogen bij komt. Huren, transfervrij of hoe dan ook... Die dingen samen moeten ervoor zorgen dat het vertrek van Guidetti op kan vangen. Sterker nog: dan ben je eigenlijk beter af, want als je een team hebt dat als geheel sterker is en je niet meer alles moet hebben van de goals van Guidetti dan ben je eigenlijk veel beter af.
-
pi_108099337
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hmja, maar dat is een enorme open deur. Van Geel (en Feyenoord) heeft enórm veel geluk gehad dat Guidetti zo op z'n plek gevallen is. Hetgeen wat belangrijk voor Feyenoord is is dat de basis van andere spelers solide blijft... je hebt nu in elk geval een puik ontwikkelende keeper, verdediging en middenveld.
Puur geluk vind ik wel heel erg makkelijk gezegd. Als volgend jaar Vormer, Goosens en Janmaat de sterren van de hemel spelen is dat ook geluk?
-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:05:55 #92
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108099402
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Puur geluk vind ik wel heel erg makkelijk gezegd. Als volgend jaar Vormer, Goosens en Janmaat de sterren van de hemel spelen is dat ook geluk?
We hebben geluk dattie nu bijna topscorer is, dat bedoel ik meer. Van Geel wist vast wel dattie goed was... maar zó goed?
pi_108099483
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:05 schreef Dekatria het volgende:

[..]

We hebben geluk dattie nu bijna topscorer is, dat bedoel ik meer. Van Geel wist vast wel dattie goed was... maar zó goed?
Klopt, dat zal zelfs hem verrast hebben. Maar zie m'n reacties hierboven. Ik zie liever dat hij de selectie als geheel versterkt, dan dat ze alles op alles zetten om maar weer 1 scorende topspits erbij te zoeken. Gelukkig ziet v. Geel dat volgens mij hetzelfde. :P
-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:09:21 #94
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108099567
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, dat zal zelfs hem verrast hebben. Maar zie m'n reacties hierboven. Ik zie liever dat hij de selectie als geheel versterkt, dan dat ze alles op alles zetten om maar weer 1 scorende topspits erbij te zoeken. Gelukkig ziet v. Geel dat volgens mij hetzelfde. :P
Ben ik ook zeker met je eens ja. Guidetti zou nooit zo'n productie hebben zonder aanvoer, het blijft natuurlijk een enkele speler in een team van elf.

Van Hooijdonk was in 2002 ook goud waard, maar de rest van het team was minstens zo belangrijk in het succes wat geboekt werd. Ik noem een Bosvelt, Ono, Zoetebier, Van Wonderen, etc.
pi_108099576
Het is niet voor niets dat de topscorer in de eredivisie vrijwel nooit van de kampioen af komt.
-
pi_108099641
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik ga me nu niet druk maken over de invulling van de spitspositie voor volgend seizoen nee.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:15:43 #97
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108099885
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:09 schreef Ritmo het volgende:
Het is niet voor niets dat de topscorer in de eredivisie vrijwel nooit van de kampioen af komt.
Mooiste spreuk die ik hierover hoorde was "Het belangrijkste is niet zozeer het maken van doelpunten, maar het zorgen dat je ze niet tegen krijgt"
pi_108099890
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:09 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ben ik ook zeker met je eens ja. Guidetti zou nooit zo'n productie hebben zonder aanvoer, het blijft natuurlijk een enkele speler in een team van elf.

Van Hooijdonk was in 2002 ook goud waard, maar de rest van het team was minstens zo belangrijk in het succes wat geboekt werd. Ik noem een Bosvelt, Ono, Zoetebier, Van Wonderen, etc.
Idd. Van Hooijdonk was de factor die hét verschil maakte tussen goed en zeer goed, maar als hij (even) weg was gevallen dan was het nog steeds redelijk tot goed geweest.

De situatie nu is wat minder gezond. Met Guidetti is het zeer goed, zonder Guidetti matig tot redelijk.
Straks moet er een team staan, dat ook met het wegvallen van 1, 2 of zelfs 3 spelers nog goed is.
Dan haal je misschien die zeer goed wat minder vaak, maar ben je wel veel stabieler.
-
pi_108100008
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:10 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik ga me nu niet druk maken over de invulling van de spitspositie voor volgend seizoen nee.
Dat is de belangrijkste zaak om je druk over te maken komend seizoen.
Ik kan niet genieten van dit seizoen, met de gedachte dat de kans groot is dat alles weer voorbij is komend jaar. Dat kunnen fans van Ado Den Haag die een keer 5e worden misschien, maar Feyenoord is daar te groot voor.
-
pi_108100065
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:15 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mooiste spreuk die ik hierover hoorde was "Het belangrijkste is niet zozeer het maken van doelpunten, maar het zorgen dat je ze niet tegen krijgt"
Precies. Dan heb je misschien een topscorer die er maar 15 heeft gemaakt aan het einde van het seizoen, maar wel een team erachter dat voor 20 minder tegengoals heeft gezorgd.
-
pi_108100068
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:09 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Valt reuze mee met die aanvoer, hoe vaak krijgt hij nou een lekkere voorzet? Heeft hij uberhaupt al een bal kunnen koppen op goal dit seizoen? Al zijn penalty's volgen uit eigen actie, bijna al zijn goals heeft hij zelf mogelijk gemaakt. Ook de spaarzame kansen die hij mist zijn eerder eigen actie dan dat er sprake was van goede aanvoer.

Het is gewoon doodzonde dat we dramatische buitenspelers hebben, en dat ook de aanvoer van het middenveld nog wat tegenvalt op Guidetti. (Zie bijv de analyse van Van Halst tegen Vitesse, waar ze die bal maar niet diep wilden geven op hem, of niet durfden.)

Tuurlijk is het al stukken beter dan vorig seizoen, maar beetje kritisch blijven mag wel als je naar die Coolsingel wilt :P
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:20:29 #102
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108100106
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:15 schreef Ritmo het volgende:
De situatie nu is wat minder gezond. Met Guidetti is het zeer goed, zonder Guidetti matig tot redelijk.
Straks moet er een team staan, dat ook met het wegvallen van 1, 2 of zelfs 3 spelers nog goed is.
Dan haal je misschien die zeer goed wat minder vaak, maar ben je wel veel stabieler.
Exact ja. Wat dat betreft is dit seizoen een prachtige gelegenheid om rustig aan de rest van het team te sleutelen terwijl zo'n iemand als Guidetti alle publiciteit naar zich toe trekt.
pi_108100135
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef Grifte het volgende:

[..]

Valt reuze mee met die aanvoer, hoe vaak krijgt hij nou een lekkere voorzet? Heeft hij uberhaupt al een bal kunnen koppen op goal dit seizoen? Al zijn penalty's volgen uit eigen actie, bijna al zijn goals heeft hij zelf mogelijk gemaakt. Ook de spaarzame kansen die hij mist zijn eerder eigen actie dan dat er sprake was van goede aanvoer.

Het is gewoon doodzonde dat we dramatische buitenspelers hebben, en dat ook de aanvoer van het middenveld nog wat tegenvalt op Guidetti. (Zie bijv de analyse van Van Halst tegen Vitesse, waar ze die bal maar niet diep wilden geven op hem, of niet durfden.)

Tuurlijk is het al stukken beter dan vorig seizoen, maar beetje kritisch blijven mag wel als je naar die Coolsingel wilt :P
Zonder hem kunnen we voorlopig niet eens winnen van VVV :')
Groetjes, Ezio.
pi_108100147
quote:

[..]

Daarom. Dit moet niet een kleine opleving zijn, de druk en de prestaties moeten volgend jaar weer iets omhoog. Als dat niet lukt en het zit tegen, dan kan dat... maar dan moet er in elk geval op gelijk niveau gepresteerd worden. Een terugval MAG en KAN niet meer.
-
pi_108100197
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik kan niet genieten van dit seizoen, met de gedachte dat de kans groot is dat alles weer voorbij is komend jaar. Dat kunnen fans van Ado Den Haag die een keer 5e worden misschien, maar Feyenoord is daar te groot voor.
Ja zo kun je nooit ergens van genieten.
pi_108100507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Als je enig idee hebt dat het volgend seizoen redelijk goed gaat komen. ;)

Dat idee heb ik al redelijk, maar ik ben toch vooral benieuwd hoe v. Geel het probleem gaat oplossen dat komend jaar gaat ontstaan in onze aanvalslinie.
-
pi_108100744
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Als je enig idee hebt dat het volgend seizoen redelijk goed gaat komen. ;)

Dat idee heb ik al redelijk, maar ik ben toch vooral benieuwd hoe v. Geel het probleem gaat oplossen dat komend jaar gaat ontstaan in onze aanvalslinie.
Dat dachten ze bij Ajax ook na het kampioenschap, aantrekken van Janssen en het behouden van sleutelspelers.
pi_108100928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat dachten ze bij Ajax ook na het kampioenschap, aantrekken van Janssen en het behouden van sleutelspelers.
Iedereen weet dat Ajax het cadeau heeft gekregen omdat PSV en Twente het lieten liggen.
pi_108100957
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:38 schreef Nober het volgende:

[..]

Iedereen weet dat Ajax het cadeau heeft gekregen omdat PSV en Twente het lieten liggen.
Dus zijn ze de terechte kampioen.
pi_108101043
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dus zijn ze de terechte kampioen.
Denk niet dat ze kampioen waren geworden als het in die laatste speelronde Twente-Ajax was geweest. PSV en Twente hebben het gewoon zelf laten liggen in die laatste speelronde's waardoor Ajax het in de schoot geworpen kreeg.
pi_108101117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Denk niet dat ze kampioen waren geworden als het in die laatste speelronde Twente-Ajax was geweest. PSV en Twente hebben het gewoon zelf laten liggen in die laatste speelronde's waardoor Ajax het in de schoot geworpen kreeg.
Als, als..
pi_108101477
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als, als..
Je kan duidelijk zien dat PSV en Twente punten hebben laten liggen aan het eind.
pi_108101545
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daarom. Dit moet niet een kleine opleving zijn, de druk en de prestaties moeten volgend jaar weer iets omhoog. Als dat niet lukt en het zit tegen, dan kan dat... maar dan moet er in elk geval op gelijk niveau gepresteerd worden. Een terugval MAG en KAN niet meer.
Waarheid. Maar gebeurt ook niet onder Geel. Die verpatst dalijk Clasie en Ahmadi voor 20000k en heeftet Vormer iig. Al een waardig alternatief.
Nog effe Bakkal vastleggen en voor 5 miljoen verpatsen en vervangen voor een talentje en tegen die tijd een 30+ scorende achahbar.

Komende 10 jaar kampioen :D _O_

/Ajax mode Off.

Maar serieus: we vallen niet meer terug. Daar zorgt Geel voor. Zolang geel er is blijven we top 5.
pi_108101615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:49 schreef Nober het volgende:

[..]

Je kan duidelijk zien dat PSV en Twente punten hebben laten liggen aan het eind.
Jep en Ajax pakte toen wel de punten en werd dus kampioen.
pi_108101681
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Genieten kan evengoed gewoon. Ben gewoon benieuwd hoe dit volgend jaar goed moet komen zonder Guidetti en zonder geld.
Maar niet alleen qua goals, die jongen neemt allerlei andere gasten mee op sleeptouw ook.
Groetjes, Ezio.
pi_108104724
Feyenoord _O_
pi_108105249
Alle 1600 kaarten voor PSV-Uit al verkocht?
pi_108105451
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Grifte het volgende:
Alle 1600 kaarten voor PSV-Uit al verkocht?
Nee, de helft. Vanaf morgenvroeg mogen silvercardhouders.
pi_108105550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee, de helft. Vanaf morgenvroeg mogen silvercardhouders.
Ah ok, hopelijk gaan ze er allemaal doorheen. Zit zelf in een van de thuisvakken, heb maar me jarige broertje die voor PSV is deze wedstrijd cadeau gegeven, kan ik er zonder uitkaart ook bij zijn ^O^
pi_108105568
oops double post
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:46:48 #122
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108107699
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Genieten kan evengoed gewoon. Ben gewoon benieuwd hoe dit volgend jaar goed moet komen zonder Guidetti en zonder geld.
Maar niet alleen qua goals, die jongen neemt allerlei andere gasten mee op sleeptouw ook.
Voor het seizoen begon zaten we ook zonder Guidetti én zonder geld. ;)
  zaterdag 18 februari 2012 @ 02:03:26 #123
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_108107962
Ik hoop ergens gewoon dat we kampioen worden, met een beetje geluk en hulp van boven durf ik te dromen. Coolsingel here we come. :)
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_108108216
quote:
Wat een held is die man toch. Over Apple _O- _O_

Blijft nog een jaartje, daar gaat Van Geel voor zorgen, let maar op. Van Geel is toch wel de wederopstanding van Feyenoord, waar Guidetti symbool (voor mij in ieder geval) voor diezelfde wederopstand.
pi_108109948
FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 10:18:06 PSV - #Feyenoord is volledig uitverkocht, Feyenoord wordt volgende week in Eindhoven gesteund door 1600 supporters. #psvfey reageer retweet
En wie zijn zij dan met hun 800 man?

Er is maar een club in Nederland en dat is Feijenoord. O+
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108110569
Ik zit er dan in een van de thuisvakken. Ga echt niet met zo´n combi.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:16:56 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108110891
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zit er dan in een van de thuisvakken. Ga echt niet met zo´n combi.
Plus nog een honderdtal of meer.
Elite
Tegen TTIP
pi_108111021
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Plus nog een honderdtal of meer.
Mooi toch _O_

Toen met de 0-3 in de beker toentertijd zaten er meer Feyenoorders dan thuissupporters. O+
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108112443
Hallo, de Goffert was verdomme ons eigendom twee weken geleden _O_ :D. Bestuurders van de club waren serieus aan het janken dat dit 'volgend jaar niet meer zou moeten kunnen' :D _O_
pi_108112704
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef Muto het volgende:

[..]

Mooi toch _O_

Toen met de 0-3 in de beker toentertijd zaten er meer Feyenoorders dan thuissupporters. O+
Zegt genoeg over de meeste supporters die de beker niet serieus nemen en lekker thuis gaan kijken voor de TV.
pi_108112778
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zegt genoeg over de meeste supporters die de beker niet serieus nemen en lekker thuis gaan kijken voor de TV.
Dan nemen ze bij Ajax dus geen enkele wedstrijd serieus?
* Verwijderd *
pi_108112798
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:36 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dan nemen ze bij Ajax dus geen enkele wedstrijd serieus?
Alleen CL wedstrijden. :{

EL nemen we ook niet serieus. Daarom speelden we met een B-team tegen Man U.

:{2
★★★
pi_108113413
Ik wilde net zeggen, EL zal ook niet serieus genomen worden gezien de vele lege plekken achter het doel.

Speel je verdomme tegen Manchester United, krijg je je stadion nog niet vol. :{.
pi_108113573
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Of het geeft de liefde aan voor de club dat mensen ondanks zo'n kuttoernooi gewoon gaan.
pi_108113580
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:01:37 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108113599
quote:
De Feijenoorder, ook voor Phantomleden…
Rotterdam, 18 februari 2012

Vereeniging De Feijenoorder kent geen ereleden. Immers: elke Feijenoorder is wat ons betreft gelijk. Of je nu al tig jaar alle thuis- en uitwedstrijden bezoekt, of je nu aanvoerder bent van het eerste elftal, sponsor, ballenjongen, op een blauwe stoel zit of op een rode, oud of jong. Maakt allemaal niet uit. ‘De Feijenoorder. Dat ben ik. En jij. Feijenoorders, dat zijn wij’.

Wel hebben we bijzondere leden. Niet dat deze leden privileges krijgen of iets dergelijks, maar bijzonder zijn ze wel. Zo hebben we een onzichtbaar lid. Een zogenaamd Phantomlid. Uit het niets zat ‘ie donderdag jongstleden in de kantine op Varkenoord opeens bij het bestuur van Vereeniging De Feijenoorder aan tafel om zich in te schrijven. Roy Makaay!

Roy, welkom bij De Feijenoorder en nogmaals bedankt voor je hattrick tegen Ajax, die bekerwedstrijd tegen Twente en je afscheid van Feyenoord met een hattrick. Hoewel, afscheid, Roy is nog immer bij Feyenoord werkzaam. Als jeugdtrainer. En zo zien wij dat graag binnen de Feyenoordfamilie!
De Feijenoorder
Elite
Tegen TTIP
pi_108114346
quote:
Jezus wat kansloos, ik zit de hele tijd te denken: 'wanneer maakte Makaay in godsnaam in dienst van onze club een hattrick tegen Ajax? In 2005/2006 was hij er nog lang niet bij? :?". Blijkt het te gaan over de hattrick die hij maakte ten tijde van Bayern. :')!!!!!!

Leuk dat hij bij die gasten ingeschreven is enzo hoor, maar mán wat een armoe als je dit soort feitjes erbij moet gaan halen. Laat de frustraties naar Ajax wel weer érg goed doorschemeren :').

Dan vond ik de ultieme troll Tomasson (die Ajax de CL uitschoot in de laatste minuut ofzo :D) een stuk briljanter _O_ Vooral omdat hij in het interview daarna met een Feijenoordpetje voor de camera te zien was :D _O_
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:30:32 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108114464
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jezus wat kansloos, ik zit de hele tijd te denken: 'wanneer maakte Makaay in godsnaam in dienst van onze club een hattrick tegen Ajax? In 2005/2006 was hij er nog lang niet bij? :?". Blijkt het te gaan over de hattrick die hij maakte ten tijde van Bayern. :')!!!!!!

Leuk dat hij bij die gasten ingeschreven is enzo hoor, maar mán wat een armoe als je dit soort feitjes erbij moet gaan halen. Laat de frustraties naar Ajax wel weer érg goed doorschemeren :').

Dan vond ik de ultieme troll Tomasson (die Ajax de CL uitschoot in de laatste minuut ofzo :D) een stuk briljanter _O_ Vooral omdat hij in het interview daarna met een Feijenoordpetje voor de camera te zien was :D _O_
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_108115460
Vanavond denk 2-0. Hoop dat eerder weg kan van m'n werk. Dan ben ik er -hoop ik- half 7 :D en dan door moeders gebracht ;) haha @hmf laat ze toch. Ze vinden het een eer om zoiets te vertellen, leuk toch?
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:19:08 #140
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108115866
http://nos.nl/video/342272-guidetti-nu-al-held-van-feyenoord.html

Duidelijk geen Android-telefoon in huize Guidetti :') _O-.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:31:12 #141
141104 Patje1987
pi_108116216
Net wakker, even wat eten en richting de kuip. Ik denk 1-1 _O_
pi_108116416
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
Net wakker, even wat eten en richting de kuip. Ik denk 1-1 _O_
:')

1-1 gaat hem natuurlijk niet worden. Wordt de 3e hattrick voor Guidetti!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:39:12 #143
141104 Patje1987
pi_108116448
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:37 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

1-1 gaat hem natuurlijk niet worden. Wordt de 3e hattrick voor Guidetti!
Onjuist.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:39:32 #144
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108116454
quote:

[..]

Ik kan daar wel van genieten hoor, als Feyenoord dit seizoen 5e wordt geniet ik daar meer van dan de 4e plek in 2010, die volkomen op basis van geluk tot stand was gekomen. Dit is het meest positieve seizoen voor Feyenoord in minstens 5 jaar.

Ik zie dit jaar zoveel perspectief voor de komende jaren:
- Eindelijk een goede TD
- Goede technische staf (KGB lijkt me een uitstekende mix)
- Eindelijk uit categorie 1
- Voetbal lijkt weer een idee achter te zitten
- Achterste en middelste linie zijn volgend jaar zeer goed bezet
- Aantal geweldige wedstrijden gezien van Feyenoord

De kans is aanwezig dat het volgend jaar minder zal gaan, maar er is overduidelijk een lijn naar boven ingezet. Als het zo doorgaat doet Feyenoord over +/- 3 jaar weer structureel mee om het kampioenschap. Het enige wat ontbreekt is goede voorhoede spelers. Als we een voorhoede van niveau zouden hebben zouden we volgend jaar gewoon voor het kampioenschap moeten/kunnen gaan, onze selectie doet dan echt niet onder voor de concurrentie.
pi_108116569
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Filmpje alsjeblieft?
pi_108116624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:19 schreef Merkie het volgende:
http://nos.nl/video/342272-guidetti-nu-al-held-van-feyenoord.html

Duidelijk geen Android-telefoon in huize Guidetti :') _O-.
En terecht. Android. :')
-
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:45:55 #147
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108116631
quote:

[..]

Die analyses van Van Halst moet je niet zo serieus nemen :{ . Als je 3 momenten uit een wedstrijd pakt kan je alles zeggen wat je wilt. Het is allemaal zo contextueel. Ja, Guidetti kreeg niet zulke goede ballen tegen Vitesse, maar het was ook gewoon niet zo'n goede wedstrijd van Feyenoord-kant. Boeiend, shit happens. Van Halst doet er altijd meteen zo gewichtig over :') .
pi_108116700
quote:

[..]

Kom op zeg. Aan het begin van het seizoen zag niemand de megaklapper van Van Geel aankomen. Hij kwam met Bakkal (natuurlijk al lang gezien door de vele kenners, maar dat geheel terzijde :') ), Guidetti en Koeman. Hij gaat er echt wel voor zorgen dat wij volgend jaar niet terugzakken hoor. Indien Guidetti weg gaat komt hij met een degelijke vervanger, hij is nu al flink bezig met transfervrije goede spelers te halen. Ik zie het dus allemaal niet zo somber in hoor, maar rooskleurig. Geel is de wederopstanding van Feyenoord. Guidetti staat er symbool voor.

Overigens blijft Guidetti na dit seizoen ook nog minstens 1 seizoen, maar ook dat geheel ter zijde.
pi_108116785
Ik pak maar weer eens de trein naar R'dam, tot straks :W
pi_108116908
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik kan daar wel van genieten hoor, als Feyenoord dit seizoen 5e wordt geniet ik daar meer van dan de 4e plek in 2010, die volkomen op basis van geluk tot stand was gekomen. Dit is het meest positieve seizoen voor Feyenoord in minstens 5 jaar.

Ik zie dit jaar zoveel perspectief voor de komende jaren:
- Eindelijk een goede TD
- Goede technische staf (KGB lijkt me een uitstekende mix)
- Eindelijk uit categorie 1
- Voetbal lijkt weer een idee achter te zitten
- Achterste en middelste linie zijn volgend jaar zeer goed bezet
- Aantal geweldige wedstrijden gezien van Feyenoord

De kans is aanwezig dat het volgend jaar minder zal gaan, maar er is overduidelijk een lijn naar boven ingezet. Als het zo doorgaat doet Feyenoord over +/- 3 jaar weer structureel mee om het kampioenschap. Het enige wat ontbreekt is goede voorhoede spelers. Als we een voorhoede van niveau zouden hebben zouden we volgend jaar gewoon voor het kampioenschap moeten/kunnen gaan, onze selectie doet dan echt niet onder voor de concurrentie.
Dat is precies wat ik bedoel. ;) Die kans blijft er idd dat je wat terugvalt, net zoals dat zelfs de kampioen van vorig jaar nu bijna terug gevallen in naar de middenmoot. Maar Van Geel kan (en moet) die kans wel zo klein mogelijk maken dat wij ver terug gaan vallen. Met z'n 3 'aankopen' en het langer vastleggen van enkele spelers heeft ie daar al de eerste stap goed voor gezet. De tweede stap, het zien te huren/vastleggen/kopen van scorende aanvallers, is lastiger. Heb er echter (in tegenstelling tot o.a. Paul) wel vertrouwen in dat hem ook dat lukt.

Maar het ging er vooral om, dat het zeker wel interessant/relevant is om het over volgend seizoen te hebben.
-
pi_108116939
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:48 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Kom op zeg. Aan het begin van het seizoen zag niemand de megaklapper van Van Geel aankomen. Hij kwam met Bakkal (natuurlijk al lang gezien door de vele kenners, maar dat geheel terzijde :') ), Guidetti en Koeman. Hij gaat er echt wel voor zorgen dat wij volgend jaar niet terugzakken hoor. Indien Guidetti weg gaat komt hij met een degelijke vervanger, hij is nu al flink bezig met transfervrije goede spelers te halen. Ik zie het dus allemaal niet zo somber in hoor, maar rooskleurig. Geel is de wederopstanding van Feyenoord. Guidetti staat er symbool voor.

Overigens blijft Guidetti na dit seizoen ook nog minstens 1 seizoen, maar ook dat geheel ter zijde.
Lees m'n post hierboven. :P Ik heb er juist wel vertrouwen in, maar ik vind het daarom nog wel interessant/belangrijk om over te praten.
-
pi_108117220
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoel. ;) Die kans blijft er idd dat je wat terugvalt, net zoals dat zelfs de kampioen van vorig jaar nu bijna terug gevallen in naar de middenmoot. Maar Van Geel kan (en moet) die kans wel zo klein mogelijk maken dat wij ver terug gaan vallen. Met z'n 3 'aankopen' en het langer vastleggen van enkele spelers heeft ie daar al de eerste stap goed voor gezet. De tweede stap, het zien te huren/vastleggen/kopen van scorende aanvallers, is lastiger. Heb er echter (in tegenstelling tot o.a. Paul) wel vertrouwen in dat hem ook dat lukt.

Maar het ging er vooral om, dat het zeker wel interessant/relevant is om het over volgend seizoen te hebben.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Lees m'n post hierboven. :P Ik heb er juist wel vertrouwen in, maar ik vind het daarom nog wel interessant/belangrijk om over te praten.
Ok, duidelijk, geeft toch wat beter je mening weer dan die andere post, waar je toch wel een beetje aan het doemdenken was (zo leek et)
Speculeren over volgend seizoen is zeker interessant omdat het zoals je al aangeeft alle kanten opkan. Echter zie je dat Ajax ook vorig seizoen helemaal niet zo sterk was, en toch kampioen zijn geworden. Ze missen een hoop spelers maar zijn echt niet dramatisch veel beter dan vorig jaar, het zijn vooral PSV, Twente, AZ en Feyenoord en Heerenveen die gewoon grote stappen hebben gezet, waardoor Ajax een beetje achterblijft.

Toch denk ik dat met Koeman en v. Geel een goede stap in de juiste richting is gezet, beetje vertrouwen, standvastigheid en duidelijke spelopvattingen. Over de spelers die hij volgend seizoen gaat halen akn ej alleen maar speculeren en gokken, hij kwam op de laatste transferdag nog met 2 toptransfers aan zetten, Guidetti en Bakkal. Zoiets zal hij dit jaar ook wel flikken xD
pi_108123009
FeyenoordMobiel twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 18:17:12 Definitieve opstelling Feyenoord: Mokotjo vervangt Clasie: Feyenoord: Mulder, Leerdam, Vlaar, Martins... http://t.co/E0swCXUl #Feyenoord reageer retweet
Mokotjo dus als verwacht ipv Clasie. Leerdam dus weer rechtsback. Fernandez grieperig maar toch in de basis. Ik denk dat Cabral heel snel op moet gaan staan wil hij nog een potje breken bij Koeman want als zijn concurrent zelfs minder fit nog meedoet dan speelt er echt wel iets.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_108123051
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:35 schreef Mwanatabu het volgende:
FeyenoordMobiel twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 18:17:12 Definitieve opstelling Feyenoord: Mokotjo vervangt Clasie: Feyenoord: Mulder, Leerdam, Vlaar, Martins... http://t.co/E0swCXUl #Feyenoord reageer retweet
Mokotjo dus als verwacht ipv Clasie. Leerdam dus weer rechtsback. Fernandez grieperig maar toch in de basis. Ik denk dat Cabral heel snel op moet gaan staan wil hij nog een potje breken bij Koeman want als zijn concurrent zelfs minder fit nog meedoet dan speelt er echt wel iets.
ach ze zullen niet overweg met elkaar kunnen.

benieuwd of we met 9 man winnen vanavond, Schaken is ook weer niets meer.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:37:21 #155
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108123072
Hopelijk doet Cabral gewoon mee.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_108123590
al bijna 0-1 weer.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:56:15 #157
366768 kornuitbuffel
It is what it is
pi_108123673
Jongens heeft iemand van jullie een livestream?
Wat moet je er van zeggen?
pi_108124415
Wat een bedroevende passes :D
pi_108124430
kunnen we corners voortaan gewoon niet nemen ?
pi_108124435
Guidetti _O_
pi_108124693
Wat is dit voor droevigheid.
pi_108124735
volgende week dus Swerts ook nog in de basis.
pi_108124807
Ben je gek. Clasie op het middenveld en Mokotjo rechtsback.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:32:31 #164
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108124949
Matig. Wat is Leerdam de laatste weken slecht zeg ;(.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:33:40 #165
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108124978
Sjongejonge wat een hotseknotsbegonia pot :{
pi_108124988
Wat is er met het publiek aan de hand? :o
pi_108125006
Leerdam loopt ook gewoon al 45 minuten hoofdschuddend op het veld, gooi hem er dan gewoon uit
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:40:41 #168
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108125201
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Beetje tam vandaag ja. Wordt in slaap gesust door het voetbal denk.
pi_108125304
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:32 schreef Merkie het volgende:
Matig. Wat is Leerdam de laatste weken slecht zeg ;(.
Inderdaad. Ik ben de laatste om het toe te willen geven hoor maar het lijkt nergens op, ook vandaag niet. De Vrij komt er straks in denk ik en dat is een verademing.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_108125388
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is een Kameraadjeswedstrijd, misschien daarom zo tam?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:49:16 #171
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108125477
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:46 schreef easy-going het volgende:

[..]

Het is een Kameraadjeswedstrijd, misschien daarom zo tam?
Veel kids te horen idd.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:58:23 #172
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108125739
Langzame Hand in Hand O+
pi_108125752
zal je niet eens wisselen voorin ?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:02:58 #174
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108125873
Keerzijde van Guidetti zien we vandaag.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:06:06 #175
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108125969
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Hoezo?
pi_108126164
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 20:02 schreef Dekatria het volgende:

Hoezo?

Ik gok dat hij doelt op die gele kaart omdat Guidetti zo agressief speelt
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:18:05 #177
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108126341
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:12 schreef wietze92 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 20:02 schreef Dekatria het volgende:

Hoezo?

Ik gok dat hij doelt op die gele kaart omdat Guidetti zo agressief speelt
Die gele kaart was bullshit natuurlijk, terecht dat Guidetti daar boos over was.
pi_108126416
Damn Guidetti krijgt Rood!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:20:55 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108126456
OMG Guidetti wat ben je een DEBIEL.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:21:09 #180
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108126471
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:02 schreef Dekatria het volgende:
I rest my case.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:21:10 #181
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_108126472
Guidetti wat doe je, godver de godver :r
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_108126479
godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverde
pi_108126501
Gebrek aan IQ komt even bovendrijven :/
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:22:07 #184
124676 RobertoCarlos
pi_108126521
Ik heb het altijd al gezegd, wat een prutser :( :(
pi_108126548
Niet slim, dom eigenlijk zelfs.

Maar ach, tegen Ajakkes kunnen we het ook zonder Guidetti.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:23:15 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_108126579
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:18 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die gele kaart was bullshit natuurlijk, terecht dat Guidetti daar boos over was.
Hoezo bullshit? Is toch terecht voor shirtje uittrekken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:23:28 #187
124676 RobertoCarlos
pi_108126585
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:22 schreef TheGreatHooD het volgende:

Gooi jij eens ff lekker die avatar duraf }:|
pi_108126590
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

1e gele kaart lul
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:23:41 #189
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108126598
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:22 schreef TheGreatHooD het volgende:

Helemaal niet, toen wonnen we niet.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:23:46 #190
124676 RobertoCarlos
pi_108126601
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

1e gele kaart
pi_108126627
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Helemaal niet, toen wonnen we niet.
Nee we wonnen niet. Maar ook niet van AZ. Betekent niet dat we gewoon veel beter waren.
Leuk stukje scorebordjournalistiek Henkie.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:24:29 #192
124676 RobertoCarlos
pi_108126635
gaan we weer lekker billen knijpen :(
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:25:00 #193
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108126661
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:24 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Nee we wonnen niet. Maar ook niet van AZ. Betekent niet dat we gewoon veel beter waren.
Leuk stukje scorebordjournalistiek Henkie.
Ehrm, ja, het gaat toch om de punten. Ik wil winnen in Eindhoven, niet goed spelen. :{
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:25:25 #194
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108126688
We wisten dat het onze Balotelli was, en dit illustreert dat nog maar een beetje.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:25:25 #195
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_108126689
quote:

[..]

Ik snap gewoon echt totaal niet dat je nog steeds van die mafketels hebt die een shirt uittrekken terwijl je gvd weet dat je dat een kaart kost...

Gestoord gewoon.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_108126697
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ehrm, ja, het gaat toch om de punten. Ik wil winnen in Eindhoven, niet goed spelen. :{
Dus geen reden om zo godvergeten negatief te zijn. We spelen altijd goed tegen goede tegenstanders, met of zonder John.
pi_108126709
laten we eerst vanavond maar winnen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:26:22 #198
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108126723
Ben benieuwd wat veel mensen met een Guidetti tat nu denken.
pi_108126747
Kenker. Swerts. Dat betekent een gelijkspel of verlies.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:26:50 #200
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108126748
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Dus geen reden om zo godvergeten negatief te zijn. We spelen altijd goed tegen goede tegenstanders, met of zonder John.
Ja, maar met Guidetti wonnen we. Alle reden om negatief te zijn :').
pi_108126753
Wat denk je dan, mijn god zeg...
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:27:34 #202
124676 RobertoCarlos
pi_108126786
swerts nu al :X
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:28:13 #203
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_108126817
Zonder Guidetti waren we goed maar scoorden we te weinig. We moeten scoren om te winnen, die kans is nu veel kleiner.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_108126818
oh waarom ?????
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:28:39 #205
124676 RobertoCarlos
pi_108126829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik snap gewoon echt totaal niet dat je nog steeds van die mafketels hebt die een shirt uittrekken terwijl je gvd weet dat je dat een kaart kost...

Gestoord gewoon.
En je shirt uittrekken na een gescoorde penaltie :P
pi_108126856
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

En je shirt uittrekken na een gescoorde penaltie :P
die gast dan na dat eigen doelpunt (van PSV ?)
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:29:52 #207
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108126875
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:30:30 #208
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_108126909
Wel Lucky PSV zo
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:30:41 #209
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108126919
Dit mag Guidetti zich aanrekenen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:30:48 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108126925
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel Lucky PSV zo
Helemaal niet, eigen domme schuld gewoon :').
pi_108126948
Swerts is zo fucking goed :')
pi_108126950
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:30 schreef Dekatria het volgende:
Dit mag Guidetti zich aanrekenen.
Koeman ook met die rot Swerts
pi_108126970
Ik zie het alweer voor me, de opleving van Feyenoord was maar heel kortstondig :{
pi_108127078
gaat nog 1-2 worden ook zo.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:34:44 #215
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108127099
Wie hoog gaat kan laag vallen. Guidetti is de hemel ingeprezen, en zie wat er gebeurt.

Wijze les, maar echt jézus man :{
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:35:02 #216
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108127110
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:34 schreef macca728 het volgende:
gaat nog 1-2 worden ook zo.
Ik hoop het, 60 euro misgelopen omdat jullie je werk niet gewoon doen :{
AFC AJAX
  Moderator zaterdag 18 februari 2012 @ 20:35:41 #217
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_108127131
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:35 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik hoop het, 60 euro misgelopen omdat jullie je werk niet gewoon doen :{
Een neus die zn geld verliest vanwege Feyenoord :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:36:10 #218
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108127154
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Een neus die zn geld verliest vanwege Feyenoord :')
Ze bestaan :)
AFC AJAX
pi_108127169
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:34 schreef Dekatria het volgende:
Wie hoog gaat kan laag vallen. Guidetti is de hemel ingeprezen, en zie wat er gebeurt.

Wijze les, maar echt jézus man :{
als je zo dom bent haal je nooit de top.
pi_108127200
Alle ziekteposts weggehaald. Wat een niveau.
Noot noot.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:37:34 #221
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108127204
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

als je zo dom bent haal je nooit de top.
Nou...

Balotelli?
AFC AJAX
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:37:35 #222
53267 TC03
pi_108127206
Guidetti, idioot. :r
pi_108127217
gek he emoties
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:38:10 #224
53267 TC03
pi_108127225
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:37 schreef macca728 het volgende:
gek he emoties
Je vindt het niet oerstom van Guidetti? :')
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:38:27 #225
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108127239
Ben benieuwd naar de reacties.
pi_108127249
Die reactie van Koeman... kan iemand daar een gifje van maken?
pi_108127266
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Is al iemand bezig. :D
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:39:20 #228
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_108127274
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ja! die wil ik!
So confused when you're lost in the groove
pi_108127324
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je vindt het niet oerstom van Guidetti? :')
bedoelde ik niet hoor.

Ja te stom voor woorden. Twitterverbod voor 2 maanden
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:41:05 #230
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108127328
Titelaspiraties kunnen ook de koelkast in :').
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:41:24 #231
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108127338
Nog een hoffelijke reactie van de captain.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:42:22 #232
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_108127367
PSV voor volgende week: 10! 10! 10! 10!
So confused when you're lost in the groove
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:44:02 #233
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_108127425
Oerdomme actie van Guidetti, ook al was die 1e gele kaart te achterlijk voor woorden. Makkelie was werkelijk waar bagger en dat beide kanten op. Lekker consequent met kaarten :r
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_108127476
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
Oerdomme actie van Guidetti, ook al was die 1e gele kaart te achterlijk voor woorden. Makkelie was werkelijk waar bagger en dat beide kanten op. Lekker consequent met kaarten :r
Die penalty was ook al makkelijk, dan ga je toch sowieso je shirt niet uittrekken en dan 1-0 tegen RKC
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:45:26 #235
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_108127488
PSV is natuurlijk wel te kloppen op snelheid, achterin. Als je dan Cisse - Fernandez - Schaken hebt. Maar ja, oerdom van Guidetti.
En dan Swerts. Bij die 1-1 deed hij he-le-maal niks. Ik kan me echt ergeren aan die vent.
pi_108127500
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Dekatria het volgende:
Nog een hoffelijke reactie van de captain.
Tja... wat moet hij anders zeggen. Al denk ik dat hij in de kleedkamer iets minder vriendelijk zal zijn :')
  Forum Admin zaterdag 18 februari 2012 @ 20:45:47 #237
35723 crew  GGMM
pi_108127504
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Die penalty was ook al makkelijk
True, niet terecht gegeven wmb.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:46:33 #238
321382 vandermar
pi_108127535
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

True, niet terecht gegeven wmb.
Ik dacht eerst ook schwalbe maar je kan hem geven omdat Drost zo vreselijk dom dat duel ingaat.
RvP; Feyenoord
pi_108127544
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Ja ha-ha
Ja meer verdient het ook niet :')
  Forum Admin zaterdag 18 februari 2012 @ 20:47:12 #240
35723 crew  GGMM
pi_108127559
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:46 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik dacht eerst ook schwalbe maar je kan hem geven omdat Drost zo vreselijk dom dat duel ingaat.
Is ook zo, had hem zelf niet gegeven, maar ben ook niet stomverbaasd dat hij wel gegeven is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:47:48 #241
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108127580
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Tja... wat moet hij anders zeggen. Al denk ik dat hij in de kleedkamer iets minder vriendelijk zal zijn :')
Guidetti zal weer met de beentjes op de grond komen na vandaag. Ik merkte in de eerste helft al dat het niet lekker bij 'm zat dat het kut ging, de frustratie hoopte zich op, en dan is het bij hem bijna logisch dattie in z'n jeugdige overmoed bij een goal zo dom losgaat.

Dit hoort ook bij een goede voetballer worden, maar ontzettend zonde voor ons dat t juist nu gebeurt.
pi_108127606
typisch Feyenoord om een week voor een grote wedstrijd weer punten te laten liggen tegen een laagvlieger.
Gezien het programma en het steeds mindere spel van Feyenoord, ben ik niet hoopvol op een top 5 klassering.
Maar ik wil Feyenoord potdomme in Europa zien, hoe dan ook, als dat niet lukt weet ik het niet meer.
pi_108127622
Wat een zaad partij was dit zeg. Mag hopen dat ze tegen PSV met wat meer pit spelen, want anders kom je er niet. Tegen Ajax uit kon het ook zonder Guidetti dus dan moet het tegen PSV ook lukken.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:49:17 #244
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108127633
Guidetti, pannnenkoek. Kampioenschap, weg. Die anderhalve ster, daar gaat het om :r.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:49:27 #245
321382 vandermar
pi_108127638
Waarom kreeg Guidetti eigenlijk de eerste gele kaart? Beide spelers hielden elkaar vast maar alleen Guidetti krijgt een kaart. Tevens was Makkelie echt vreselijk slecht, zo inconsequent als de neten en dingen vaak slecht beoordelen.
RvP; Feyenoord
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:49:42 #246
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108127653
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Waarom kreeg Guidetti eigenlijk de eerste gele kaart? Beide spelers hielden elkaar vast maar alleen Guidetti krijgt een kaart. Tevens was Makkelie echt vreselijk slecht, zo inconsequent als de neten en dingen vaak slecht beoordelen.
Dat was idd onzin.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:49:49 #247
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108127659
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
typisch Feyenoord om een week voor een grote wedstrijd weer punten te laten liggen tegen een laagvlieger.
Mwoh, zoals velen Guidetti de afgelopen winstpotten aanrekenden, zo mag dit echec hem ook aangerekend worden. Hij naait z'n team gewoon, op meerdere manieren.

Dat gezegd hebbende was het vandaag wel bedroevend wat Feyenoord liet zien.
pi_108127735
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Guidetti had al een waarschuwing gekregen, dus dan is dat dom. Meestal krijg je zo'n overtreding tegen en daarnaast was hij de hele wedstrijd al aan het praten tegen de scheids.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:51:39 #249
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108127750
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mwoh, zoals velen Guidetti de afgelopen winstpotten aanrekenden, zo mag dit echec hem ook aangerekend worden. Hij naait z'n team gewoon, op meerdere manieren.
Want je kunt zonder je spits niet 10 minuten verdedigen tegen :') RKC :')?
AFC AJAX
pi_108127775

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2012 20:52:30 ]
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:52:26 #251
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_108127779
Guidetti wou zich natuurlijk verkleden vanwege carnaval.
Zuur dit, man, man, man.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:52:44 #252
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108127790
quote:
Hahahaha _O-
AFC AJAX
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:53:13 #253
321382 vandermar
pi_108127808
quote:
Hehe
RvP; Feyenoord
pi_108127835
Ja het was totale waanzin die eerste kaart, maar als je die hebt en dan dit doen.... Volslagen krankjorum
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:53:52 #255
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_108127843
Guidetti is hoogst waarschijnlijk met een paar chromosoompjes te weinig geboren.
pi_108127856
quote:
_O-
pi_108127876
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:53 schreef nostra het volgende:
Ja het was totale waanzin die eerste kaart, maar als je die hebt en dan dit doen.... Volslagen krankjorum
Hij gaf eerder in de wedstrijd ook al een duw terwijl de bal er niet was.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:55:54 #258
321382 vandermar
pi_108127932
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:53 schreef nostra het volgende:
Schet had 1e helft al een dikke gele kaart verdient maar gebeurt niets en dan Guidetti krijgt voor over en weer vasthouden iets en die andere niet. Schet had tevens nog een kaart in de 2e helft moeten hebben. En zo zijn er nog 40 momenten waarin Makkelie wat slecht fluit. Niet alleen tegen Feyenoord maar ook tegen RKC
RvP; Feyenoord
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:57:04 #259
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108127983
Wat een gelul over Guidetti's eerste geel. Hij moet gewoon niet zo mongool doen na gescoord te hebben, dan hebben we het er niet eens over.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:57:25 #260
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108127996
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:57 schreef Dekatria het volgende:
Wat een gelul over Guidetti's eerste geel. Hij moet gewoon niet zo mongool doen na gescoord te hebben, dan hebben we het er niet eens over.
Klopt ja.
pi_108127997
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat gezegd hebbende was het vandaag wel bedroevend wat Feyenoord liet zien.
Inderdaad, leuk dat hij zo enthousiast is, maar hij zou toch moeten weten : shirt uit = gele kaart pakken.
In ieder geval weet hij het nu .
pi_108127999
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:

[..]

Schet had 1e helft al een dikke gele kaart verdient maar gebeurt niets en dan Guidetti krijgt voor over en weer vasthouden iets en die andere niet. Schet had tevens nog een kaart in de 2e helft moeten hebben. En zo zijn er nog 40 momenten waarin Makkelie wat slecht fluit. Niet alleen tegen Feyenoord maar ook tegen RKC
De penalty bijvoorbeeld.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:58:16 #263
321382 vandermar
pi_108128029
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:54 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hij gaf eerder in de wedstrijd ook al een duw terwijl de bal er niet was.
Als wij zo gaan rekenen dan moet Enoh, Vertongen, Anita elke wedstrijd meerdere kaarten hebben :O
Elk moment moet je individueel bekijken en dan zie je het verschil tussen een goede scheids (gozubuyk en Kuipers) en de slechte scheidsrechters (rest die in NL fluit).
RvP; Feyenoord
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:59:32 #264
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_108128071
Wel weer typisch dat bepaalde niet-Feyenoorders nu over elkaar struikelen om toch eindelijk weer een keer te kunnen trollen.
pi_108128081
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef vandermar het volgende:

[..]

Als wij zo gaan rekenen dan moet Enoh, Vertongen, Anita elke wedstrijd meerdere kaarten hebben :O
Elk moment moet je individueel bekijken en dan zie je het verschil tussen een goede scheids (gozubuyk en Kuipers) en de slechte scheidsrechters (rest die in NL fluit).
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:00:24 #266
321382 vandermar
pi_108128098
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:59 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Je begint er zelf over :P
RvP; Feyenoord
pi_108128132
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:59 schreef CasselerRIP het volgende:
Wel weer typisch dat bepaalde niet-Feyenoorders nu over elkaar struikelen om toch eindelijk weer een keer te kunnen trollen.
Feyenoorders waren de afgelopen tijd arroganter dan Ajacieden op hun hoogtepunt. Dan kan je het ook terug verwachten in zo'n situatie. Daarbij wordt het niet eens op de man gespeeld maar wordt voornamelijk Guidetti uitgelachen, en terecht.
pi_108128141
En weer zwijnt dat kut PSV.
Spelen morgen al tegen een Groningen waar het halve team geschorst is en wat ook nog eens niet draait en volgende week spelen ze ook al tegen een verzwakt Feijenoord.
Leerdam vind ik ook een sterkhouder bij Feyenoord, ziet er iel uit voor een verdediger maar z'n directe tegenstanders krijgen vaak geen poot aan de grond.
Hoe is het met Clasie, volgende week er weer bij ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_108128155
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:59 schreef CasselerRIP het volgende:
Ach kom op...
Noot noot.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:03:02 #270
321382 vandermar
pi_108128194
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Feyenoorders waren de afgelopen tijd arroganter dan Ajacieden op hun hoogtepunt. Dan kan je het ook terug verwachten in zo'n situatie. Daarbij wordt het niet eens op de man gespeeld maar wordt voornamelijk Guidetti uitgelachen, en terecht.
Arroganter dan ajacieden :') ben je met je kop tegen een muur geknald? Zoiets kan helemaal niet.
RvP; Feyenoord
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:03:04 #272
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108128198
Maar ik snap nog steeds niet waarom het Guidetti zijn schuld is dat de verdedigers van feyenoord pauper zijn?
AFC AJAX
pi_108128200
De rest van het elftal mag blij zijn met Guidetti's actie. Dat leidt de aandacht een beetje af van hun belabberde spel.
pi_108128201
Ik had wel vertrouwen in de wedstrijd tegen PSV, maar nu met het wegvallen van Guidetti en de onzekerheid vwb Clasie begin ik het nu toch wel iets somberder in te zien.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:03:13 #275
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108128204
quote:
Feyenoorders waren de afgelopen tijd arroganter dan Ajacieden op hun hoogtepunt.
Anders overdrijf je even _O-

Guidetti is vandaag de schlemiel, en verdient de hoon die hij nu over zich heen krijgt van zowel andere supporters als van ons Feyenoorders.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:04:37 #276
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_108128247
Als Swerts een duel op zo'n manier ingaat bij die goal, kun je het ook verwachten. Het lag helemaal niet aan Guidetti, dit verlies. Met 10 man tegen ******* RKC een 1-0 voorsprong niet kunnen behouden..?
pi_108128263
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Als Swerts een duel op zo'n manier ingaat bij die goal, kun je het ook verwachten. Het lag helemaal niet aan Guidetti, dit verlies. Met 10 man tegen ******* RKC een 1-0 voorsprong niet kunnen behouden..?
Swerts moet je never nooit inbrengen, paniekzaaier.
pi_108128270
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:03 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Anders overdrijf je even _O-

Guidetti is vandaag de schlemiel, en verdient de hoon die hij nu over zich heen krijgt van zowel andere supporters als van ons Feyenoorders.
Dat doe ik niet. Ik heb hier stellingen voorbij zien komen :')
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:05:38 #279
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108128277
quote:
Zoals je een gelukstalisman hebt, zo is Swerts het omgekeerde. Die gast kan echt alleen maar punten kosten.
pi_108128293
Overigens doet RKC het wel goed in uitwedstrijden. PSV wint nipt en onverdient van ze, ze winnen bij o.a. Groningen. Bij Heerenveen halen ze een dikverdient punt en vond ze vandaag ook goed ballen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:06:30 #281
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_108128302
quote:
Precies. Alsof je je spits op de doellijn moet gaan zetten of zo de laatste 10-15 minuten :')

Zonder Guidetti is feyenoord nergens, en dan zo'n gelijkspel op hem afschuiven :') Tres bizar.
AFC AJAX
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:06:31 #282
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108128303
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat doe ik niet. Ik heb hier stellingen voorbij zien komen :')
Die door velen vaak meteen getemperd worden. Arroganter dan Ajacieden :') doe normaal man.
pi_108128308
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:05 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zoals je een gelukstalisman hebt, zo is Swerts het omgekeerde. Die gast kan echt alleen maar punten kosten.
toch knap dat het hem zelfs vandaag weer lukt.
pi_108128374
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:06 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Die door velen vaak meteen getemperd worden. Arroganter dan Ajacieden :') doe normaal man.
Je hebt wel gelijk dat het voor een op papier moeilijkere wedstrijd vaak ineens weer getemperd wordt, maar dat zie ik niet als iets positiefs. Maar ik stop al met dit nutteloze gebeuren, maar nu al klagen over Anti Feyenoord trollen terwijl het logisch is dat hier om wordt gelachen is wel erg kleinzerig.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:08:53 #285
321382 vandermar
pi_108128388
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:06 schreef Pedroso het volgende:
Overigens doet RKC het wel goed in uitwedstrijden. PSV wint nipt en onverdient van ze, ze winnen bij o.a. Groningen. Bij Heerenveen halen ze een dikverdient punt en vond ze vandaag ook goed ballen.
Puur op de counter, terugtrekken en dan aanvallen of vrije trappen moeten ze het van hebben. Beter gaan Belgische en NL competitie samen en worden clubs van het kaliber RKC, NAC, Graafschap, ajax etc. eruit gegooid.
RvP; Feyenoord
pi_108128462
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:06 schreef macca728 het volgende:

[..]

toch knap dat het hem zelfs vandaag weer lukt.
Iedereen gaat billenknijpen wanneer Swerts het veld op komt, behalve Koeman blijkbaar.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:12:22 #287
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_108128524
quote:

[..]

Nee goed, er wordt natuurlijk van beide kanten getrollt. Ik bedoelde het meer als: "wat was die periode dat er niet getrollt kon worden fijn." Maar om op je eerste zin te reageren: ik heb in het Ajax-ManU dingen gelezen waar Feyenoorders niet aan kunnen tippen, dus dat lijkt me voorlopig nog niet het geval?

quote:
19s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ach kom op...
Je wil zeggen...?
pi_108128564
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:

[..]

Puur op de counter, terugtrekken en dan aanvallen of vrije trappen moeten ze het van hebben. Beter gaan Belgische en NL competitie samen en worden clubs van het kaliber RKC, NAC, Graafschap, ajax etc. eruit gegooid.
:D

Ook ik heb weinig sympathie voor ajax , maar we moeten wel serieus blijven .
Maar zo,n Beneliga zie ik ook wel zitten, zien we Mario ook weer eens ;)
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:14:19 #289
321382 vandermar
pi_108128600
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Maar zo Beneliga zie ik ook wel zitten, zie we Mario ook weer eens ;)
Dan moet die liga er dit seizoen nog wel komen _O- anders komen we hem niet tegen hehe.
RvP; Feyenoord
pi_108128626
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Maar zo Beneliga zie ik ook wel zitten, zien we Mario ook weer eens ;)
Denk niet dat Mario er nog lang zit, hij heeft het binnen een paar maanden al voor elkaar dat het een zooitje is bij Genk.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:16:05 #291
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108128660
Waardeloos...

En wat een debiel die Guidetti.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:16:25 #292
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108128670
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Denk niet dat Mario er nog lang zit, hij heeft het binnen een paar maanden al voor elkaar dat het een zooitje is bij Genk.
Van kampioen naar middenmoter, tja :P
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:17:17 #294
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108128706
Sowieso had Feyenoord niet het recht op de overwinning. Maar dat je 'm eigenlijk alsnog in de schoot geworpen krijgt en dan er zo mee omgaat, dat is gewoon treurig.
pi_108128719
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Och, hij heeft een vlotte babbel, hij praat alles wat krom is wel weer recht.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:18:21 #296
321382 vandermar
pi_108128738
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Zou een prima politucs zijn :P
RvP; Feyenoord
pi_108128758
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:

[..]

Zou een prima politucs zijn :P
ach hij staat weer voor.
pi_108128763
goeden speler die guidddetti xD
★★★
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:19:40 #300
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108128799
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Maar nogmaals, zijn trainerkwaliteiten mankeren toch het één en ander.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 21:19:51 #301
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108128803
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')