abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108085388
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:51 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Wou venlo van hem af dan?
Auassar had al vaak genoeg moeite met het tempo bij VVV en was echt niet onomstreden er waren er zelfs genoeg bij VVV die van hem af wilde, blijft dus erg vaag dat die ooit naar De Kuip is gehaald.
pi_108086407
Morgenavond:

NOL, neem je rotzooi mee :D

Wat zijn jullie voorspellingen? Gaan we het lastig krijgen of walsen we er overheen?
Feyenoord Rotterdam
pi_108086669
Het ergste zou zijn als RKC (vroeg) op voorsprong komt, aangezien Feyenoord het dan vaak niet meer weet en een tegenstander dan gewoon een royale muur voor de eigen zestien neerzet. Zie Nec thuis, Eagles uit, VVV uit enz.

Ik geloof dus ook niet zo dat RKC gewoon hun eigen spelletje gaan spelen.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:25:58 #54
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108086834
RKC komt naar de Kuip en die gaan hun eigen spel spelen, geloof je het zelf? Die gaan op de counter een doelpuntje proberen te pakken om vervolgens met 11 man te verdedigen.
  Moderator vrijdag 17 februari 2012 @ 17:26:00 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108086835
Het wordt denk ik een lelijke wedstrijd. Heb eigenlijk nog nooit een mooie pot gezien waar ook de club RKC aan deel nam.
Doelsaldo opkrikken zal het niet worden. Die drie punten binnenhalen, dan is het goed.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_108087471
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:26 schreef Gert het volgende:
Het wordt denk ik een lelijke wedstrijd. Heb eigenlijk nog nooit een mooie pot gezien waar ook de club RKC aan deel nam.
Doelsaldo opkrikken zal het niet worden. Die drie punten binnenhalen, dan is het goed.
Afgelopen zondag was wel een leuke pot tegen Heerenveen, jammer(maar ook goed) dat Sno toen rood pakte.
Feyenoord Rotterdam
pi_108089760
Guidetti zo in het sportjournaal
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_108090404
RKC vond ik altijd zo'n 'angstgegner' (al ben ik absoluut tegenstander van dat woord). Kan me nog smadeloze nederlagen herinneren uit voor de beker en competitie. Tevens een kutdorp met dito burgemeester :')

Ik verwacht een winstpartij in de kuip, zelfs op zo'n tijdstip.
pi_108090453
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef Guidetti het volgende:
Guidetti zo in het sportjournaal
Wat dan?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:08:08 #60
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108090591
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:04 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat dan?
Was gewoon een item over de beste man.
pi_108090645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef TN-FR het volgende:
RKC vond ik altijd zo'n 'angstgegner' (al ben ik absoluut tegenstander van dat woord). Kan me nog smadeloze nederlagen herinneren uit voor de beker en competitie. Tevens een kutdorp met dito burgemeester :')

Ik ben als klein voetballertje nog een aantal keer meegeweest met de wedstrijd Feyenoord - RKC of andersom. Volgens mij heb ik het 3x meegemaakt en 3x won RKC :'). Ben toen eenmaal een soort pupil geweest waarbij je met de spelers mee mocht. Aangezien ik toen bij RKC voetbalde moest ik aan de hand van een RKC speler :(.

Wel een briljant en tegelijkertijd eng gevoel als je de catacomben uitloopt en je krijgt zo'n geluidsexplosie te horen :D
Feyenoord Rotterdam
pi_108090741
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik ben als klein voetballertje nog een aantal keer meegeweest met de wedstrijd Feyenoord - RKC of andersom. Volgens mij heb ik het 3x meegemaakt en 3x won RKC :'). Ben toen eenmaal een soort pupil geweest waarbij je met de spelers mee mocht. Aangezien ik toen bij RKC voetbalde moest ik aan de hand van een RKC speler :(.

Wel een briljant en tegelijkertijd eng gevoel als je de catacomben uitloopt en je krijgt zo'n geluidsexplosie te horen :D
Oeh we hebben een talentje hiero
* Verwijderd *
pi_108090867
Feit blijft wel gewoon dat zonder de goals van wonderboy Guidetti, die geen eigendom van ons is we volgend jaar wederom 8e of zo worden.
Zo heel veel zijn we dus feitelijk niet opgeschoten. Talent komt er ook pas uit na hun 22e of zo. Tenminste dat zag je heel erg bij Fer en Wijnaldum. Die werden pas in hun laatste seizoen echt bepalende spelers.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108090936
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Oeh we hebben een talentje hiero
Ik ben geen talent hoor of iig niet meer. Ik ben gestopt met voetballen op mijn 13 of 14de, waar ik nog steeds spijt van heb. Had overigens liever bij Feyenoord in de jeugd gelopen :)
Feyenoord Rotterdam
pi_108090958
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Stokstaart het volgende:
Feit blijft wel gewoon dat zonder de goals van wonderboy Guidetti, die geen eigendom van ons is we volgend jaar wederom 8e of zo worden.
Zo heel veel zijn we dus feitelijk niet opgeschoten. Talent komt er ook pas uit na hun 22e of zo. Tenminste dat zag je heel erg bij Fer en Wijnaldum. Die werden pas in hun laatste seizoen echt bepalende spelers.
Ja, dat is een feit. Dat we 8e worden. :') Van Geel is gewoon in staat om dat redelijk op te gaan vangen.
-
pi_108091046
quote:
Je ziet wel dat Guidetti een enorm talent heeft en dat hij ze er nu al heel makkelijk inlegt. Dat je nu al zegt dat we volgend jaar 8e ofzo worden, dat ga ik niet zeggen. Het zal wel een moeilijker jaar worden, maar aan de andere kant hebben we nu al versterkingen. Zo heel veel tegengoals krijgen we nu toch ook niet? En om die goals te maken heeft hij vaak ook aanvoer nodig vanuit het middenveld. Iets wat vorig jaar niet lukte en dit jaar blijkbaar wel. Zo heel slecht zie ik het nog niet in voor ons volgend jaar. Als je veel ballen voor krijgt dan zal Fernandez of Achahbar ze er ook wel inschieten.
Feyenoord Rotterdam
pi_108091051
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, dat is een feit. Dat we 8e worden. :')
Weet niet of jij nog wel eens gaat kijken, maar alle winstpartijen van de afgelopen maanden hebben we aan hem en alleen aan hem te danken hoor.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108091156
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Weet niet of jij nog wel eens gaat kijken, maar alle winstpartijen van de afgelopen maanden hebben we aan hem en alleen aan hem te danken hoor.
Klopt. Maar waarom denk je dat v. Geel zo druk spelers aan het halen is?
Om te zorgen dat het team als geheel sterker is, waardoor je minder afhankelijk van 1 spits bent.
Verwacht ook wel dat ie voor voorin 2 spelers met meer scorend vermogen erbij haalt voor komend seizoen. Gehuurd, transfervrij of wellicht gekocht.
-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:28:14 #69
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108091370
Voordeel wat je nu wèl hebt is dat je al lang voor volgend seizoen weet dat er een vervanger moet komen. Van Geel heeft zich bewezen met weinig tijd, ben benieuwd wat hij met een langere periode kan.
pi_108091404
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt. Maar waarom denk je dat v. Geel zo druk spelers aan het halen is?
Om te zorgen dat het team als geheel sterker is, waardoor je minder afhankelijk van 1 spits bent.
Verwacht ook wel dat ie voor voorin 2 spelers met meer scorend vermogen erbij haalt voor komend seizoen. Gehuurd, transfervrij of wellicht gekocht.
Van welk geld dan? Transfervrije én scorende spitsen zijn niet te halen. Dat is de afgelopen 3 seizoenen wel gebleken.
Maar wat zou volgens jou een meer realistische prognose zijn dan?
Groetjes, Ezio.
pi_108091649
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef TN-FR het volgende:

zo'n angstgegner als RKC staat wel mooi middenmootje!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:41:00 #72
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_108091906
quote:
Zeur niet zo man :Z

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 17-02-2012 19:50:53 ]
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_108092332
quote:
Iets met dat hoorde ik aan het begin van het seizoen ook al, dit gezeik.
Heb gewoon eens vertrouwen in de beste man, kijk eens hoeveel belachelijk goeds die gozer NU al heeft gedaan.
pi_108092498
Waarom je nu al om die dingen druk maken ? :{
pi_108092561
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Iets met dat hoorde ik aan het begin van het seizoen ook al, dit gezeik.
Heb gewoon eens vertrouwen in de beste man, kijk eens hoeveel belachelijk goeds die gozer NU al heeft gedaan.
Vriend ga gewoon objectief rekenen waar we zonder de goals van John zouden staan.
Staat verder ook los van het goede werk van Martin van Geel.
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')