Lees m'n post hierboven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:48 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Kom op zeg. Aan het begin van het seizoen zag niemand de megaklapper van Van Geel aankomen. Hij kwam met Bakkal (natuurlijk al lang gezien door de vele kenners, maar dat geheel terzijde), Guidetti en Koeman. Hij gaat er echt wel voor zorgen dat wij volgend jaar niet terugzakken hoor. Indien Guidetti weg gaat komt hij met een degelijke vervanger, hij is nu al flink bezig met transfervrije goede spelers te halen. Ik zie het dus allemaal niet zo somber in hoor, maar rooskleurig. Geel is de wederopstanding van Feyenoord. Guidetti staat er symbool voor.
Overigens blijft Guidetti na dit seizoen ook nog minstens 1 seizoen, maar ook dat geheel ter zijde.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel.Die kans blijft er idd dat je wat terugvalt, net zoals dat zelfs de kampioen van vorig jaar nu bijna terug gevallen in naar de middenmoot. Maar Van Geel kan (en moet) die kans wel zo klein mogelijk maken dat wij ver terug gaan vallen. Met z'n 3 'aankopen' en het langer vastleggen van enkele spelers heeft ie daar al de eerste stap goed voor gezet. De tweede stap, het zien te huren/vastleggen/kopen van scorende aanvallers, is lastiger. Heb er echter (in tegenstelling tot o.a. Paul) wel vertrouwen in dat hem ook dat lukt.
Maar het ging er vooral om, dat het zeker wel interessant/relevant is om het over volgend seizoen te hebben.
Ok, duidelijk, geeft toch wat beter je mening weer dan die andere post, waar je toch wel een beetje aan het doemdenken was (zo leek et)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lees m'n post hierboven.Ik heb er juist wel vertrouwen in, maar ik vind het daarom nog wel interessant/belangrijk om over te praten.
Mokotjo dus als verwacht ipv Clasie. Leerdam dus weer rechtsback. Fernandez grieperig maar toch in de basis. Ik denk dat Cabral heel snel op moet gaan staan wil hij nog een potje breken bij Koeman want als zijn concurrent zelfs minder fit nog meedoet dan speelt er echt wel iets.twitter:FeyenoordMobiel twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 18:17:12Definitieve opstelling Feyenoord: Mokotjo vervangt Clasie: Feyenoord: Mulder, Leerdam, Vlaar, Martins... http://t.co/E0swCXUl #Feyenoord reageer retweet
ach ze zullen niet overweg met elkaar kunnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:35 schreef Mwanatabu het volgende:
Mokotjo dus als verwacht ipv Clasie. Leerdam dus weer rechtsback. Fernandez grieperig maar toch in de basis. Ik denk dat Cabral heel snel op moet gaan staan wil hij nog een potje breken bij Koeman want als zijn concurrent zelfs minder fit nog meedoet dan speelt er echt wel iets.twitter:FeyenoordMobiel twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 18:17:12Definitieve opstelling Feyenoord: Mokotjo vervangt Clasie: Feyenoord: Mulder, Leerdam, Vlaar, Martins... http://t.co/E0swCXUl #Feyenoord reageer retweet
Beetje tam vandaag ja. Wordt in slaap gesust door het voetbal denk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is er met het publiek aan de hand?
Inderdaad. Ik ben de laatste om het toe te willen geven hoor maar het lijkt nergens op, ook vandaag niet. De Vrij komt er straks in denk ik en dat is een verademing.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:32 schreef Merkie het volgende:
Matig. Wat is Leerdam de laatste weken slecht zeg.
Het is een Kameraadjeswedstrijd, misschien daarom zo tam?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is er met het publiek aan de hand?
Veel kids te horen idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Het is een Kameraadjeswedstrijd, misschien daarom zo tam?
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Keerzijde van Guidetti zien we vandaag.
Die gele kaart was bullshit natuurlijk, terecht dat Guidetti daar boos over was.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:12 schreef wietze92 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Hoezo?
Ik gok dat hij doelt op die gele kaart omdat Guidetti zo agressief speelt
I rest my case.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Hoezo bullshit? Is toch terecht voor shirtje uittrekken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die gele kaart was bullshit natuurlijk, terecht dat Guidetti daar boos over was.
Gooi jij eens ff lekker die avatar durafquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
Niet slim, dom eigenlijk zelfs.
Maar ach, tegen Ajakkes kunnen we het ook zonder Guidetti.
1e gele kaart lulquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo bullshit? Is toch terecht voor shirtje uittrekken.
Helemaal niet, toen wonnen we niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
Niet slim, dom eigenlijk zelfs.
Maar ach, tegen Ajakkes kunnen we het ook zonder Guidetti.
1e gele kaartquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee we wonnen niet. Maar ook niet van AZ. Betekent niet dat we gewoon veel beter waren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet, toen wonnen we niet.
Ehrm, ja, het gaat toch om de punten. Ik wil winnen in Eindhoven, niet goed spelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Nee we wonnen niet. Maar ook niet van AZ. Betekent niet dat we gewoon veel beter waren.
Leuk stukje scorebordjournalistiek Henkie.
Ik snap gewoon echt totaal niet dat je nog steeds van die mafketels hebt die een shirt uittrekken terwijl je gvd weet dat je dat een kaart kost...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus geen reden om zo godvergeten negatief te zijn. We spelen altijd goed tegen goede tegenstanders, met of zonder John.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ehrm, ja, het gaat toch om de punten. Ik wil winnen in Eindhoven, niet goed spelen.
Ja, maar met Guidetti wonnen we. Alle reden om negatief te zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dus geen reden om zo godvergeten negatief te zijn. We spelen altijd goed tegen goede tegenstanders, met of zonder John.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |