Die gele kaart was bullshit natuurlijk, terecht dat Guidetti daar boos over was.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:12 schreef wietze92 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Keerzijde van Guidetti zien we vandaag.
Hoezo?
Ik gok dat hij doelt op die gele kaart omdat Guidetti zo agressief speelt
I rest my case.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Keerzijde van Guidetti zien we vandaag.
Hoezo bullshit? Is toch terecht voor shirtje uittrekken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die gele kaart was bullshit natuurlijk, terecht dat Guidetti daar boos over was.
Gooi jij eens ff lekker die avatar durafquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
Niet slim, dom eigenlijk zelfs.
Maar ach, tegen Ajakkes kunnen we het ook zonder Guidetti.
1e gele kaart lulquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo bullshit? Is toch terecht voor shirtje uittrekken.
Helemaal niet, toen wonnen we niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:22 schreef TheGreatHooD het volgende:
Niet slim, dom eigenlijk zelfs.
Maar ach, tegen Ajakkes kunnen we het ook zonder Guidetti.
1e gele kaartquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee we wonnen niet. Maar ook niet van AZ. Betekent niet dat we gewoon veel beter waren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet, toen wonnen we niet.
Ehrm, ja, het gaat toch om de punten. Ik wil winnen in Eindhoven, niet goed spelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Nee we wonnen niet. Maar ook niet van AZ. Betekent niet dat we gewoon veel beter waren.
Leuk stukje scorebordjournalistiek Henkie.
Ik snap gewoon echt totaal niet dat je nog steeds van die mafketels hebt die een shirt uittrekken terwijl je gvd weet dat je dat een kaart kost...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus geen reden om zo godvergeten negatief te zijn. We spelen altijd goed tegen goede tegenstanders, met of zonder John.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ehrm, ja, het gaat toch om de punten. Ik wil winnen in Eindhoven, niet goed spelen.
Ja, maar met Guidetti wonnen we. Alle reden om negatief te zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dus geen reden om zo godvergeten negatief te zijn. We spelen altijd goed tegen goede tegenstanders, met of zonder John.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |