abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108100068
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:09 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ben ik ook zeker met je eens ja. Guidetti zou nooit zo'n productie hebben zonder aanvoer, het blijft natuurlijk een enkele speler in een team van elf.
Valt reuze mee met die aanvoer, hoe vaak krijgt hij nou een lekkere voorzet? Heeft hij uberhaupt al een bal kunnen koppen op goal dit seizoen? Al zijn penalty's volgen uit eigen actie, bijna al zijn goals heeft hij zelf mogelijk gemaakt. Ook de spaarzame kansen die hij mist zijn eerder eigen actie dan dat er sprake was van goede aanvoer.

Het is gewoon doodzonde dat we dramatische buitenspelers hebben, en dat ook de aanvoer van het middenveld nog wat tegenvalt op Guidetti. (Zie bijv de analyse van Van Halst tegen Vitesse, waar ze die bal maar niet diep wilden geven op hem, of niet durfden.)

Tuurlijk is het al stukken beter dan vorig seizoen, maar beetje kritisch blijven mag wel als je naar die Coolsingel wilt :P
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:20:29 #102
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108100106
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:15 schreef Ritmo het volgende:
De situatie nu is wat minder gezond. Met Guidetti is het zeer goed, zonder Guidetti matig tot redelijk.
Straks moet er een team staan, dat ook met het wegvallen van 1, 2 of zelfs 3 spelers nog goed is.
Dan haal je misschien die zeer goed wat minder vaak, maar ben je wel veel stabieler.
Exact ja. Wat dat betreft is dit seizoen een prachtige gelegenheid om rustig aan de rest van het team te sleutelen terwijl zo'n iemand als Guidetti alle publiciteit naar zich toe trekt.
pi_108100135
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef Grifte het volgende:

[..]

Valt reuze mee met die aanvoer, hoe vaak krijgt hij nou een lekkere voorzet? Heeft hij uberhaupt al een bal kunnen koppen op goal dit seizoen? Al zijn penalty's volgen uit eigen actie, bijna al zijn goals heeft hij zelf mogelijk gemaakt. Ook de spaarzame kansen die hij mist zijn eerder eigen actie dan dat er sprake was van goede aanvoer.

Het is gewoon doodzonde dat we dramatische buitenspelers hebben, en dat ook de aanvoer van het middenveld nog wat tegenvalt op Guidetti. (Zie bijv de analyse van Van Halst tegen Vitesse, waar ze die bal maar niet diep wilden geven op hem, of niet durfden.)

Tuurlijk is het al stukken beter dan vorig seizoen, maar beetje kritisch blijven mag wel als je naar die Coolsingel wilt :P
Zonder hem kunnen we voorlopig niet eens winnen van VVV :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108100147
quote:

[..]

Daarom. Dit moet niet een kleine opleving zijn, de druk en de prestaties moeten volgend jaar weer iets omhoog. Als dat niet lukt en het zit tegen, dan kan dat... maar dan moet er in elk geval op gelijk niveau gepresteerd worden. Een terugval MAG en KAN niet meer.
-
pi_108100197
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is de belangrijkste zaak om je druk over te maken komend seizoen.
Ik kan niet genieten van dit seizoen, met de gedachte dat de kans groot is dat alles weer voorbij is komend jaar. Dat kunnen fans van Ado Den Haag die een keer 5e worden misschien, maar Feyenoord is daar te groot voor.
Ja zo kun je nooit ergens van genieten.
pi_108100507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Als je enig idee hebt dat het volgend seizoen redelijk goed gaat komen. ;)

Dat idee heb ik al redelijk, maar ik ben toch vooral benieuwd hoe v. Geel het probleem gaat oplossen dat komend jaar gaat ontstaan in onze aanvalslinie.
-
pi_108100744
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Als je enig idee hebt dat het volgend seizoen redelijk goed gaat komen. ;)

Dat idee heb ik al redelijk, maar ik ben toch vooral benieuwd hoe v. Geel het probleem gaat oplossen dat komend jaar gaat ontstaan in onze aanvalslinie.
Dat dachten ze bij Ajax ook na het kampioenschap, aantrekken van Janssen en het behouden van sleutelspelers.
pi_108100928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat dachten ze bij Ajax ook na het kampioenschap, aantrekken van Janssen en het behouden van sleutelspelers.
Iedereen weet dat Ajax het cadeau heeft gekregen omdat PSV en Twente het lieten liggen.
pi_108100957
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:38 schreef Nober het volgende:

[..]

Iedereen weet dat Ajax het cadeau heeft gekregen omdat PSV en Twente het lieten liggen.
Dus zijn ze de terechte kampioen.
pi_108101043
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dus zijn ze de terechte kampioen.
Denk niet dat ze kampioen waren geworden als het in die laatste speelronde Twente-Ajax was geweest. PSV en Twente hebben het gewoon zelf laten liggen in die laatste speelronde's waardoor Ajax het in de schoot geworpen kreeg.
pi_108101117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Denk niet dat ze kampioen waren geworden als het in die laatste speelronde Twente-Ajax was geweest. PSV en Twente hebben het gewoon zelf laten liggen in die laatste speelronde's waardoor Ajax het in de schoot geworpen kreeg.
Als, als..
pi_108101477
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als, als..
Je kan duidelijk zien dat PSV en Twente punten hebben laten liggen aan het eind.
pi_108101545
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daarom. Dit moet niet een kleine opleving zijn, de druk en de prestaties moeten volgend jaar weer iets omhoog. Als dat niet lukt en het zit tegen, dan kan dat... maar dan moet er in elk geval op gelijk niveau gepresteerd worden. Een terugval MAG en KAN niet meer.
Waarheid. Maar gebeurt ook niet onder Geel. Die verpatst dalijk Clasie en Ahmadi voor 20000k en heeftet Vormer iig. Al een waardig alternatief.
Nog effe Bakkal vastleggen en voor 5 miljoen verpatsen en vervangen voor een talentje en tegen die tijd een 30+ scorende achahbar.

Komende 10 jaar kampioen :D _O_

/Ajax mode Off.

Maar serieus: we vallen niet meer terug. Daar zorgt Geel voor. Zolang geel er is blijven we top 5.
pi_108101615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:49 schreef Nober het volgende:

[..]

Je kan duidelijk zien dat PSV en Twente punten hebben laten liggen aan het eind.
Jep en Ajax pakte toen wel de punten en werd dus kampioen.
pi_108101681
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Genieten kan evengoed gewoon. Ben gewoon benieuwd hoe dit volgend jaar goed moet komen zonder Guidetti en zonder geld.
Maar niet alleen qua goals, die jongen neemt allerlei andere gasten mee op sleeptouw ook.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108104724
Feyenoord _O_
pi_108105249
Alle 1600 kaarten voor PSV-Uit al verkocht?
pi_108105451
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 00:18 schreef Grifte het volgende:
Alle 1600 kaarten voor PSV-Uit al verkocht?
Nee, de helft. Vanaf morgenvroeg mogen silvercardhouders.
pi_108105550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee, de helft. Vanaf morgenvroeg mogen silvercardhouders.
Ah ok, hopelijk gaan ze er allemaal doorheen. Zit zelf in een van de thuisvakken, heb maar me jarige broertje die voor PSV is deze wedstrijd cadeau gegeven, kan ik er zonder uitkaart ook bij zijn ^O^
pi_108105568
oops double post
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:46:48 #122
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108107699
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Genieten kan evengoed gewoon. Ben gewoon benieuwd hoe dit volgend jaar goed moet komen zonder Guidetti en zonder geld.
Maar niet alleen qua goals, die jongen neemt allerlei andere gasten mee op sleeptouw ook.
Voor het seizoen begon zaten we ook zonder Guidetti én zonder geld. ;)
  zaterdag 18 februari 2012 @ 02:03:26 #123
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_108107962
Ik hoop ergens gewoon dat we kampioen worden, met een beetje geluk en hulp van boven durf ik te dromen. Coolsingel here we come. :)
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_108108216
quote:
Wat een held is die man toch. Over Apple _O- _O_

Blijft nog een jaartje, daar gaat Van Geel voor zorgen, let maar op. Van Geel is toch wel de wederopstanding van Feyenoord, waar Guidetti symbool (voor mij in ieder geval) voor diezelfde wederopstand.
pi_108109948
FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 10:18:06 PSV - #Feyenoord is volledig uitverkocht, Feyenoord wordt volgende week in Eindhoven gesteund door 1600 supporters. #psvfey reageer retweet
En wie zijn zij dan met hun 800 man?

Er is maar een club in Nederland en dat is Feijenoord. O+
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108110569
Ik zit er dan in een van de thuisvakken. Ga echt niet met zo´n combi.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:16:56 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108110891
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zit er dan in een van de thuisvakken. Ga echt niet met zo´n combi.
Plus nog een honderdtal of meer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108111021
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Plus nog een honderdtal of meer.
Mooi toch _O_

Toen met de 0-3 in de beker toentertijd zaten er meer Feyenoorders dan thuissupporters. O+
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108112443
Hallo, de Goffert was verdomme ons eigendom twee weken geleden _O_ :D. Bestuurders van de club waren serieus aan het janken dat dit 'volgend jaar niet meer zou moeten kunnen' :D _O_
pi_108112704
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef Muto het volgende:

[..]

Mooi toch _O_

Toen met de 0-3 in de beker toentertijd zaten er meer Feyenoorders dan thuissupporters. O+
Zegt genoeg over de meeste supporters die de beker niet serieus nemen en lekker thuis gaan kijken voor de TV.
pi_108112778
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zegt genoeg over de meeste supporters die de beker niet serieus nemen en lekker thuis gaan kijken voor de TV.
Dan nemen ze bij Ajax dus geen enkele wedstrijd serieus?
* Verwijderd *
pi_108112798
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:36 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dan nemen ze bij Ajax dus geen enkele wedstrijd serieus?
Alleen CL wedstrijden. :{

EL nemen we ook niet serieus. Daarom speelden we met een B-team tegen Man U.

:{2
★★★
pi_108113413
Ik wilde net zeggen, EL zal ook niet serieus genomen worden gezien de vele lege plekken achter het doel.

Speel je verdomme tegen Manchester United, krijg je je stadion nog niet vol. :{.
pi_108113573
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Of het geeft de liefde aan voor de club dat mensen ondanks zo'n kuttoernooi gewoon gaan.
pi_108113580
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:01:37 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108113599
quote:
De Feijenoorder, ook voor Phantomleden…
Rotterdam, 18 februari 2012

Vereeniging De Feijenoorder kent geen ereleden. Immers: elke Feijenoorder is wat ons betreft gelijk. Of je nu al tig jaar alle thuis- en uitwedstrijden bezoekt, of je nu aanvoerder bent van het eerste elftal, sponsor, ballenjongen, op een blauwe stoel zit of op een rode, oud of jong. Maakt allemaal niet uit. ‘De Feijenoorder. Dat ben ik. En jij. Feijenoorders, dat zijn wij’.

Wel hebben we bijzondere leden. Niet dat deze leden privileges krijgen of iets dergelijks, maar bijzonder zijn ze wel. Zo hebben we een onzichtbaar lid. Een zogenaamd Phantomlid. Uit het niets zat ‘ie donderdag jongstleden in de kantine op Varkenoord opeens bij het bestuur van Vereeniging De Feijenoorder aan tafel om zich in te schrijven. Roy Makaay!

Roy, welkom bij De Feijenoorder en nogmaals bedankt voor je hattrick tegen Ajax, die bekerwedstrijd tegen Twente en je afscheid van Feyenoord met een hattrick. Hoewel, afscheid, Roy is nog immer bij Feyenoord werkzaam. Als jeugdtrainer. En zo zien wij dat graag binnen de Feyenoordfamilie!
De Feijenoorder
Elite
Tegen TTIP
pi_108114346
quote:
Jezus wat kansloos, ik zit de hele tijd te denken: 'wanneer maakte Makaay in godsnaam in dienst van onze club een hattrick tegen Ajax? In 2005/2006 was hij er nog lang niet bij? :?". Blijkt het te gaan over de hattrick die hij maakte ten tijde van Bayern. :')!!!!!!

Leuk dat hij bij die gasten ingeschreven is enzo hoor, maar mán wat een armoe als je dit soort feitjes erbij moet gaan halen. Laat de frustraties naar Ajax wel weer érg goed doorschemeren :').

Dan vond ik de ultieme troll Tomasson (die Ajax de CL uitschoot in de laatste minuut ofzo :D) een stuk briljanter _O_ Vooral omdat hij in het interview daarna met een Feijenoordpetje voor de camera te zien was :D _O_
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:30:32 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108114464
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jezus wat kansloos, ik zit de hele tijd te denken: 'wanneer maakte Makaay in godsnaam in dienst van onze club een hattrick tegen Ajax? In 2005/2006 was hij er nog lang niet bij? :?". Blijkt het te gaan over de hattrick die hij maakte ten tijde van Bayern. :')!!!!!!

Leuk dat hij bij die gasten ingeschreven is enzo hoor, maar mán wat een armoe als je dit soort feitjes erbij moet gaan halen. Laat de frustraties naar Ajax wel weer érg goed doorschemeren :').

Dan vond ik de ultieme troll Tomasson (die Ajax de CL uitschoot in de laatste minuut ofzo :D) een stuk briljanter _O_ Vooral omdat hij in het interview daarna met een Feijenoordpetje voor de camera te zien was :D _O_
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_108115460
Vanavond denk 2-0. Hoop dat eerder weg kan van m'n werk. Dan ben ik er -hoop ik- half 7 :D en dan door moeders gebracht ;) haha @hmf laat ze toch. Ze vinden het een eer om zoiets te vertellen, leuk toch?
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:19:08 #140
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108115866
http://nos.nl/video/342272-guidetti-nu-al-held-van-feyenoord.html

Duidelijk geen Android-telefoon in huize Guidetti :') _O-.
2000 light years from home
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:31:12 #141
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_108116216
Net wakker, even wat eten en richting de kuip. Ik denk 1-1 _O_
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_108116416
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
Net wakker, even wat eten en richting de kuip. Ik denk 1-1 _O_
:')

1-1 gaat hem natuurlijk niet worden. Wordt de 3e hattrick voor Guidetti!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:39:12 #143
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_108116448
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:37 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

:')

1-1 gaat hem natuurlijk niet worden. Wordt de 3e hattrick voor Guidetti!
Onjuist.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:39:32 #144
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108116454
quote:

[..]

Ik kan niet genieten van dit seizoen, met de gedachte dat de kans groot is dat alles weer voorbij is komend jaar. Dat kunnen fans van Ado Den Haag die een keer 5e worden misschien, maar Feyenoord is daar te groot voor.
Ik kan daar wel van genieten hoor, als Feyenoord dit seizoen 5e wordt geniet ik daar meer van dan de 4e plek in 2010, die volkomen op basis van geluk tot stand was gekomen. Dit is het meest positieve seizoen voor Feyenoord in minstens 5 jaar.

Ik zie dit jaar zoveel perspectief voor de komende jaren:
- Eindelijk een goede TD
- Goede technische staf (KGB lijkt me een uitstekende mix)
- Eindelijk uit categorie 1
- Voetbal lijkt weer een idee achter te zitten
- Achterste en middelste linie zijn volgend jaar zeer goed bezet
- Aantal geweldige wedstrijden gezien van Feyenoord

De kans is aanwezig dat het volgend jaar minder zal gaan, maar er is overduidelijk een lijn naar boven ingezet. Als het zo doorgaat doet Feyenoord over +/- 3 jaar weer structureel mee om het kampioenschap. Het enige wat ontbreekt is goede voorhoede spelers. Als we een voorhoede van niveau zouden hebben zouden we volgend jaar gewoon voor het kampioenschap moeten/kunnen gaan, onze selectie doet dan echt niet onder voor de concurrentie.
pi_108116569
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Filmpje alsjeblieft?
pi_108116624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:19 schreef Merkie het volgende:
http://nos.nl/video/342272-guidetti-nu-al-held-van-feyenoord.html

Duidelijk geen Android-telefoon in huize Guidetti :') _O-.
En terecht. Android. :')
-
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:45:55 #147
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108116631
quote:

[..]

Die analyses van Van Halst moet je niet zo serieus nemen :{ . Als je 3 momenten uit een wedstrijd pakt kan je alles zeggen wat je wilt. Het is allemaal zo contextueel. Ja, Guidetti kreeg niet zulke goede ballen tegen Vitesse, maar het was ook gewoon niet zo'n goede wedstrijd van Feyenoord-kant. Boeiend, shit happens. Van Halst doet er altijd meteen zo gewichtig over :') .
pi_108116700
quote:

[..]

Kom op zeg. Aan het begin van het seizoen zag niemand de megaklapper van Van Geel aankomen. Hij kwam met Bakkal (natuurlijk al lang gezien door de vele kenners, maar dat geheel terzijde :') ), Guidetti en Koeman. Hij gaat er echt wel voor zorgen dat wij volgend jaar niet terugzakken hoor. Indien Guidetti weg gaat komt hij met een degelijke vervanger, hij is nu al flink bezig met transfervrije goede spelers te halen. Ik zie het dus allemaal niet zo somber in hoor, maar rooskleurig. Geel is de wederopstanding van Feyenoord. Guidetti staat er symbool voor.

Overigens blijft Guidetti na dit seizoen ook nog minstens 1 seizoen, maar ook dat geheel ter zijde.
pi_108116785
Ik pak maar weer eens de trein naar R'dam, tot straks :W
pi_108116908
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik kan daar wel van genieten hoor, als Feyenoord dit seizoen 5e wordt geniet ik daar meer van dan de 4e plek in 2010, die volkomen op basis van geluk tot stand was gekomen. Dit is het meest positieve seizoen voor Feyenoord in minstens 5 jaar.

Ik zie dit jaar zoveel perspectief voor de komende jaren:
- Eindelijk een goede TD
- Goede technische staf (KGB lijkt me een uitstekende mix)
- Eindelijk uit categorie 1
- Voetbal lijkt weer een idee achter te zitten
- Achterste en middelste linie zijn volgend jaar zeer goed bezet
- Aantal geweldige wedstrijden gezien van Feyenoord

De kans is aanwezig dat het volgend jaar minder zal gaan, maar er is overduidelijk een lijn naar boven ingezet. Als het zo doorgaat doet Feyenoord over +/- 3 jaar weer structureel mee om het kampioenschap. Het enige wat ontbreekt is goede voorhoede spelers. Als we een voorhoede van niveau zouden hebben zouden we volgend jaar gewoon voor het kampioenschap moeten/kunnen gaan, onze selectie doet dan echt niet onder voor de concurrentie.
Dat is precies wat ik bedoel. ;) Die kans blijft er idd dat je wat terugvalt, net zoals dat zelfs de kampioen van vorig jaar nu bijna terug gevallen in naar de middenmoot. Maar Van Geel kan (en moet) die kans wel zo klein mogelijk maken dat wij ver terug gaan vallen. Met z'n 3 'aankopen' en het langer vastleggen van enkele spelers heeft ie daar al de eerste stap goed voor gezet. De tweede stap, het zien te huren/vastleggen/kopen van scorende aanvallers, is lastiger. Heb er echter (in tegenstelling tot o.a. Paul) wel vertrouwen in dat hem ook dat lukt.

Maar het ging er vooral om, dat het zeker wel interessant/relevant is om het over volgend seizoen te hebben.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')