abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108092622
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom je nu al om die dingen druk maken ? :{
Omdat het relevant is hoe wij Feyenoord verder gaan na John Guidetti. Over 3 maanden is hij zoals het zich nu laat aanzien alweer vertrokken namelijk.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108093061
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Omdat het relevant is hoe wij Feyenoord verder gaan na John Guidetti. Over 3 maanden is hij zoals het zich nu laat aanzien alweer vertrokken namelijk.
Ik kan me er nog niet druk over maken. Zien we aankomende zomer wel weer.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:05:12 #78
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108093101
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Same here. Nu maar eerst genieten van hetgeen Guidetti brengt.
pi_108097499
quote:

[..]

Het een sluit het ander niet uit :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108097615
Hoerenveen moet verliezen *O*
Groetjes, Ezio.
pi_108097776
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:31 schreef Stokstaart het volgende:
Hoerenveen moet verliezen *O*
Of gelijk spelen...

Momenteel staat het 1-0 bij de Friezen. Bij deze stand zal Feyenoord ze passeren indien 2 doelpunten verschil met RKC
  Moderator vrijdag 17 februari 2012 @ 21:41:20 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_108098160
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vriend ga gewoon objectief rekenen waar we zonder de goals van John zouden staan.
Staat verder ook los van het goede werk van Martin van Geel.
Je kunt niet gewoon de goals van Guidetti in mindering brengen, want een andere spits had er ook wel wat ballen in gelegd. Maar dat we lager zouden staan als Fernandeze het hele seizoen in de spits had gestaan: sure.
Er is echter wel méér ten goede veranderd dan alleen Guidetti. Er wordt weer goed getraind en er staat een technische staf met visie die spelers beter maakt ipv slechter.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_108098302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Van welk geld dan? Transfervrije én scorende spitsen zijn niet te halen. Dat is de afgelopen 3 seizoenen wel gebleken.
Maar wat zou volgens jou een meer realistische prognose zijn dan?
Hebben we afgelopen zomer wel geld uitgegeven dan? ;) Kom op zeg, doe eens niet zo doemdenken.
In tegenstelling tot figuren als Beenhakker en Gudde, zit er in v. Geel ambitie en visie. Die gaat heus niet Feyenoord weer af laten zakken naar het onacceptabele niveau van 2010.
-
pi_108098366
quote:

[..]

Je maakt je niet druk over de nabije toekomst van je club?
-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 21:51:35 #85
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108098683
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat Paul waarschijnlijk bedoelt is dat het een beetje ergerlijk is - gaat het eens crescendo na een drama-seizoen, gaan mensen menteen weer panisch lopen doen over het seizoen erna. Op zo'n manier vergeet je te genieten van wat gaande is.
pi_108098798
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hebben we afgelopen zomer wel geld uitgegeven dan? ;) Kom op zeg, doe eens niet zo doemdenken.
In tegenstelling tot figuren als Beenhakker en Gudde, zit er in v. Geel ambitie en visie. Die gaat heus niet Feyenoord weer af laten zakken naar het onacceptabele niveau van 2010.
Jij was zeker weer gebanned toen de jaarcijfers hier de reue passeerden? :P
Voor komend seizoen is er wederom 0,0 transferbudget beschikbaar. Staat ook los van het vertrouwen in Van Geel, maar qua effectiviteit staat John nu gelijk aan Cristiano Ronaldo :D . Die vervang je niet zomaar even?
Groetjes, Ezio.
pi_108098919
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Wat Paul waarschijnlijk bedoelt is dat het een beetje ergerlijk is - gaat het eens crescendo na een drama-seizoen, gaan mensen menteen weer panisch lopen doen over het seizoen erna. Op zo'n manier vergeet je te genieten van wat gaande is.
Heeft niets met panisch doen te maken. Gewoon vooruit kijken. En dan lijkt de constatering dat Guidetti vervangen extreem moeilijk gaat worden vrij terecht. Zeker zonder doekoes.
Groetjes, Ezio.
pi_108099004
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mensen kijken verder dan dit seizoen, daar is toch niets mis mee? :)
Natuurlijk blijft het gissen, maar ik vind het niet zo gek dat mensen ervoor waken dat je volgend seizoen geen terugval krijgt.
-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:01:23 #89
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108099166
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef Stokstaart het volgende:
Heeft niets met panisch doen te maken. Gewoon vooruit kijken. En dan lijkt de constatering dat Guidetti vervangen extreem moeilijk gaat worden vrij terecht. Zeker zonder doekoes.
Hmja, maar dat is een enorme open deur. Van Geel (en Feyenoord) heeft enórm veel geluk gehad dat Guidetti zo op z'n plek gevallen is. Hetgeen wat belangrijk voor Feyenoord is is dat de basis van andere spelers solide blijft... je hebt nu in elk geval een puik ontwikkelende keeper, verdediging en middenveld.
pi_108099258
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jij was zeker weer gebanned toen de jaarcijfers hier de reue passeerden? :P
Voor komend seizoen is er wederom 0,0 transferbudget beschikbaar. Staat ook los van het vertrouwen in Van Geel, maar qua effectiviteit staat John nu gelijk aan Cristiano Ronaldo :D . Die vervang je niet zomaar even?
Nee, maar voor dit seizoen heeft ie toch ook 'even' Wijnaldum, Castaignos en Fer vervangen?
Zo goed zelfs, dat je er zwaar op vooruit bent gegaan.

Waarom zou ie dan voor komend jaar 1 speler niet kunnen vervangen?
Zoals ik al zei: hij is er nu voor aan het zorgen dat de selectie meer ervaring (en kwaliteit) erbij krijgt zodat je minder afhankelijk van 1 spits bent. Dat is al grotendeels gelukt met 3 prima aanwinsten.

Ik heb er wel vertrouwen in, dat hij voor voorin op de een of andere manier zorgt dat er scorend vermogen bij komt. Huren, transfervrij of hoe dan ook... Die dingen samen moeten ervoor zorgen dat het vertrek van Guidetti op kan vangen. Sterker nog: dan ben je eigenlijk beter af, want als je een team hebt dat als geheel sterker is en je niet meer alles moet hebben van de goals van Guidetti dan ben je eigenlijk veel beter af.
-
pi_108099337
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hmja, maar dat is een enorme open deur. Van Geel (en Feyenoord) heeft enórm veel geluk gehad dat Guidetti zo op z'n plek gevallen is. Hetgeen wat belangrijk voor Feyenoord is is dat de basis van andere spelers solide blijft... je hebt nu in elk geval een puik ontwikkelende keeper, verdediging en middenveld.
Puur geluk vind ik wel heel erg makkelijk gezegd. Als volgend jaar Vormer, Goosens en Janmaat de sterren van de hemel spelen is dat ook geluk?
-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:05:55 #92
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108099402
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Puur geluk vind ik wel heel erg makkelijk gezegd. Als volgend jaar Vormer, Goosens en Janmaat de sterren van de hemel spelen is dat ook geluk?
We hebben geluk dattie nu bijna topscorer is, dat bedoel ik meer. Van Geel wist vast wel dattie goed was... maar zó goed?
pi_108099483
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:05 schreef Dekatria het volgende:

[..]

We hebben geluk dattie nu bijna topscorer is, dat bedoel ik meer. Van Geel wist vast wel dattie goed was... maar zó goed?
Klopt, dat zal zelfs hem verrast hebben. Maar zie m'n reacties hierboven. Ik zie liever dat hij de selectie als geheel versterkt, dan dat ze alles op alles zetten om maar weer 1 scorende topspits erbij te zoeken. Gelukkig ziet v. Geel dat volgens mij hetzelfde. :P
-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:09:21 #94
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108099567
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, dat zal zelfs hem verrast hebben. Maar zie m'n reacties hierboven. Ik zie liever dat hij de selectie als geheel versterkt, dan dat ze alles op alles zetten om maar weer 1 scorende topspits erbij te zoeken. Gelukkig ziet v. Geel dat volgens mij hetzelfde. :P
Ben ik ook zeker met je eens ja. Guidetti zou nooit zo'n productie hebben zonder aanvoer, het blijft natuurlijk een enkele speler in een team van elf.

Van Hooijdonk was in 2002 ook goud waard, maar de rest van het team was minstens zo belangrijk in het succes wat geboekt werd. Ik noem een Bosvelt, Ono, Zoetebier, Van Wonderen, etc.
pi_108099576
Het is niet voor niets dat de topscorer in de eredivisie vrijwel nooit van de kampioen af komt.
-
pi_108099641
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik ga me nu niet druk maken over de invulling van de spitspositie voor volgend seizoen nee.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:15:43 #97
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_108099885
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:09 schreef Ritmo het volgende:
Het is niet voor niets dat de topscorer in de eredivisie vrijwel nooit van de kampioen af komt.
Mooiste spreuk die ik hierover hoorde was "Het belangrijkste is niet zozeer het maken van doelpunten, maar het zorgen dat je ze niet tegen krijgt"
pi_108099890
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:09 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ben ik ook zeker met je eens ja. Guidetti zou nooit zo'n productie hebben zonder aanvoer, het blijft natuurlijk een enkele speler in een team van elf.

Van Hooijdonk was in 2002 ook goud waard, maar de rest van het team was minstens zo belangrijk in het succes wat geboekt werd. Ik noem een Bosvelt, Ono, Zoetebier, Van Wonderen, etc.
Idd. Van Hooijdonk was de factor die hét verschil maakte tussen goed en zeer goed, maar als hij (even) weg was gevallen dan was het nog steeds redelijk tot goed geweest.

De situatie nu is wat minder gezond. Met Guidetti is het zeer goed, zonder Guidetti matig tot redelijk.
Straks moet er een team staan, dat ook met het wegvallen van 1, 2 of zelfs 3 spelers nog goed is.
Dan haal je misschien die zeer goed wat minder vaak, maar ben je wel veel stabieler.
-
pi_108100008
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:10 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik ga me nu niet druk maken over de invulling van de spitspositie voor volgend seizoen nee.
Dat is de belangrijkste zaak om je druk over te maken komend seizoen.
Ik kan niet genieten van dit seizoen, met de gedachte dat de kans groot is dat alles weer voorbij is komend jaar. Dat kunnen fans van Ado Den Haag die een keer 5e worden misschien, maar Feyenoord is daar te groot voor.
-
pi_108100065
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:15 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mooiste spreuk die ik hierover hoorde was "Het belangrijkste is niet zozeer het maken van doelpunten, maar het zorgen dat je ze niet tegen krijgt"
Precies. Dan heb je misschien een topscorer die er maar 15 heeft gemaakt aan het einde van het seizoen, maar wel een team erachter dat voor 20 minder tegengoals heeft gezorgd.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')