abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108110569
Ik zit er dan in een van de thuisvakken. Ga echt niet met zo´n combi.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:16:56 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108110891
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zit er dan in een van de thuisvakken. Ga echt niet met zo´n combi.
Plus nog een honderdtal of meer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_108111021
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Plus nog een honderdtal of meer.
Mooi toch _O_

Toen met de 0-3 in de beker toentertijd zaten er meer Feyenoorders dan thuissupporters. O+
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108112443
Hallo, de Goffert was verdomme ons eigendom twee weken geleden _O_ :D. Bestuurders van de club waren serieus aan het janken dat dit 'volgend jaar niet meer zou moeten kunnen' :D _O_
pi_108112704
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef Muto het volgende:

[..]

Mooi toch _O_

Toen met de 0-3 in de beker toentertijd zaten er meer Feyenoorders dan thuissupporters. O+
Zegt genoeg over de meeste supporters die de beker niet serieus nemen en lekker thuis gaan kijken voor de TV.
pi_108112778
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zegt genoeg over de meeste supporters die de beker niet serieus nemen en lekker thuis gaan kijken voor de TV.
Dan nemen ze bij Ajax dus geen enkele wedstrijd serieus?
* Verwijderd *
pi_108112798
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:36 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dan nemen ze bij Ajax dus geen enkele wedstrijd serieus?
Alleen CL wedstrijden. :{

EL nemen we ook niet serieus. Daarom speelden we met een B-team tegen Man U.

:{2
★★★
pi_108113413
Ik wilde net zeggen, EL zal ook niet serieus genomen worden gezien de vele lege plekken achter het doel.

Speel je verdomme tegen Manchester United, krijg je je stadion nog niet vol. :{.
pi_108113573
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Of het geeft de liefde aan voor de club dat mensen ondanks zo'n kuttoernooi gewoon gaan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_108113580
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:01:37 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108113599
quote:
De Feijenoorder, ook voor Phantomleden…
Rotterdam, 18 februari 2012

Vereeniging De Feijenoorder kent geen ereleden. Immers: elke Feijenoorder is wat ons betreft gelijk. Of je nu al tig jaar alle thuis- en uitwedstrijden bezoekt, of je nu aanvoerder bent van het eerste elftal, sponsor, ballenjongen, op een blauwe stoel zit of op een rode, oud of jong. Maakt allemaal niet uit. ‘De Feijenoorder. Dat ben ik. En jij. Feijenoorders, dat zijn wij’.

Wel hebben we bijzondere leden. Niet dat deze leden privileges krijgen of iets dergelijks, maar bijzonder zijn ze wel. Zo hebben we een onzichtbaar lid. Een zogenaamd Phantomlid. Uit het niets zat ‘ie donderdag jongstleden in de kantine op Varkenoord opeens bij het bestuur van Vereeniging De Feijenoorder aan tafel om zich in te schrijven. Roy Makaay!

Roy, welkom bij De Feijenoorder en nogmaals bedankt voor je hattrick tegen Ajax, die bekerwedstrijd tegen Twente en je afscheid van Feyenoord met een hattrick. Hoewel, afscheid, Roy is nog immer bij Feyenoord werkzaam. Als jeugdtrainer. En zo zien wij dat graag binnen de Feyenoordfamilie!
De Feijenoorder
Elite
Tegen TTIP
pi_108114346
quote:
Jezus wat kansloos, ik zit de hele tijd te denken: 'wanneer maakte Makaay in godsnaam in dienst van onze club een hattrick tegen Ajax? In 2005/2006 was hij er nog lang niet bij? :?". Blijkt het te gaan over de hattrick die hij maakte ten tijde van Bayern. :')!!!!!!

Leuk dat hij bij die gasten ingeschreven is enzo hoor, maar mán wat een armoe als je dit soort feitjes erbij moet gaan halen. Laat de frustraties naar Ajax wel weer érg goed doorschemeren :').

Dan vond ik de ultieme troll Tomasson (die Ajax de CL uitschoot in de laatste minuut ofzo :D) een stuk briljanter _O_ Vooral omdat hij in het interview daarna met een Feijenoordpetje voor de camera te zien was :D _O_
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:30:32 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_108114464
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jezus wat kansloos, ik zit de hele tijd te denken: 'wanneer maakte Makaay in godsnaam in dienst van onze club een hattrick tegen Ajax? In 2005/2006 was hij er nog lang niet bij? :?". Blijkt het te gaan over de hattrick die hij maakte ten tijde van Bayern. :')!!!!!!

Leuk dat hij bij die gasten ingeschreven is enzo hoor, maar mán wat een armoe als je dit soort feitjes erbij moet gaan halen. Laat de frustraties naar Ajax wel weer érg goed doorschemeren :').

Dan vond ik de ultieme troll Tomasson (die Ajax de CL uitschoot in de laatste minuut ofzo :D) een stuk briljanter _O_ Vooral omdat hij in het interview daarna met een Feijenoordpetje voor de camera te zien was :D _O_
Ik denk dat je je niet zo druk moet maken. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_108115460
Vanavond denk 2-0. Hoop dat eerder weg kan van m'n werk. Dan ben ik er -hoop ik- half 7 :D en dan door moeders gebracht ;) haha @hmf laat ze toch. Ze vinden het een eer om zoiets te vertellen, leuk toch?
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:19:08 #140
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108115866
http://nos.nl/video/342272-guidetti-nu-al-held-van-feyenoord.html

Duidelijk geen Android-telefoon in huize Guidetti :') _O-.
2000 light years from home
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:31:12 #141
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_108116216
Net wakker, even wat eten en richting de kuip. Ik denk 1-1 _O_
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_108116416
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
Net wakker, even wat eten en richting de kuip. Ik denk 1-1 _O_
:')

1-1 gaat hem natuurlijk niet worden. Wordt de 3e hattrick voor Guidetti!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:39:12 #143
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_108116448
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:37 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

:')

1-1 gaat hem natuurlijk niet worden. Wordt de 3e hattrick voor Guidetti!
Onjuist.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:39:32 #144
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108116454
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is de belangrijkste zaak om je druk over te maken komend seizoen.
Ik kan niet genieten van dit seizoen, met de gedachte dat de kans groot is dat alles weer voorbij is komend jaar. Dat kunnen fans van Ado Den Haag die een keer 5e worden misschien, maar Feyenoord is daar te groot voor.
Ik kan daar wel van genieten hoor, als Feyenoord dit seizoen 5e wordt geniet ik daar meer van dan de 4e plek in 2010, die volkomen op basis van geluk tot stand was gekomen. Dit is het meest positieve seizoen voor Feyenoord in minstens 5 jaar.

Ik zie dit jaar zoveel perspectief voor de komende jaren:
- Eindelijk een goede TD
- Goede technische staf (KGB lijkt me een uitstekende mix)
- Eindelijk uit categorie 1
- Voetbal lijkt weer een idee achter te zitten
- Achterste en middelste linie zijn volgend jaar zeer goed bezet
- Aantal geweldige wedstrijden gezien van Feyenoord

De kans is aanwezig dat het volgend jaar minder zal gaan, maar er is overduidelijk een lijn naar boven ingezet. Als het zo doorgaat doet Feyenoord over +/- 3 jaar weer structureel mee om het kampioenschap. Het enige wat ontbreekt is goede voorhoede spelers. Als we een voorhoede van niveau zouden hebben zouden we volgend jaar gewoon voor het kampioenschap moeten/kunnen gaan, onze selectie doet dan echt niet onder voor de concurrentie.
pi_108116569
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Filmpje alsjeblieft?
pi_108116624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:19 schreef Merkie het volgende:
http://nos.nl/video/342272-guidetti-nu-al-held-van-feyenoord.html

Duidelijk geen Android-telefoon in huize Guidetti :') _O-.
En terecht. Android. :')
-
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:45:55 #147
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108116631
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef Grifte het volgende:

[..]

Het is gewoon doodzonde dat we dramatische buitenspelers hebben, en dat ook de aanvoer van het middenveld nog wat tegenvalt op Guidetti. (Zie bijv de analyse van Van Halst tegen Vitesse, waar ze die bal maar niet diep wilden geven op hem, of niet durfden.)
Die analyses van Van Halst moet je niet zo serieus nemen :{ . Als je 3 momenten uit een wedstrijd pakt kan je alles zeggen wat je wilt. Het is allemaal zo contextueel. Ja, Guidetti kreeg niet zulke goede ballen tegen Vitesse, maar het was ook gewoon niet zo'n goede wedstrijd van Feyenoord-kant. Boeiend, shit happens. Van Halst doet er altijd meteen zo gewichtig over :') .
pi_108116700
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is de belangrijkste zaak om je druk over te maken komend seizoen.
Ik kan niet genieten van dit seizoen, met de gedachte dat de kans groot is dat alles weer voorbij is komend jaar. Dat kunnen fans van Ado Den Haag die een keer 5e worden misschien, maar Feyenoord is daar te groot voor.
Kom op zeg. Aan het begin van het seizoen zag niemand de megaklapper van Van Geel aankomen. Hij kwam met Bakkal (natuurlijk al lang gezien door de vele kenners, maar dat geheel terzijde :') ), Guidetti en Koeman. Hij gaat er echt wel voor zorgen dat wij volgend jaar niet terugzakken hoor. Indien Guidetti weg gaat komt hij met een degelijke vervanger, hij is nu al flink bezig met transfervrije goede spelers te halen. Ik zie het dus allemaal niet zo somber in hoor, maar rooskleurig. Geel is de wederopstanding van Feyenoord. Guidetti staat er symbool voor.

Overigens blijft Guidetti na dit seizoen ook nog minstens 1 seizoen, maar ook dat geheel ter zijde.
pi_108116785
Ik pak maar weer eens de trein naar R'dam, tot straks :W
pi_108116908
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik kan daar wel van genieten hoor, als Feyenoord dit seizoen 5e wordt geniet ik daar meer van dan de 4e plek in 2010, die volkomen op basis van geluk tot stand was gekomen. Dit is het meest positieve seizoen voor Feyenoord in minstens 5 jaar.

Ik zie dit jaar zoveel perspectief voor de komende jaren:
- Eindelijk een goede TD
- Goede technische staf (KGB lijkt me een uitstekende mix)
- Eindelijk uit categorie 1
- Voetbal lijkt weer een idee achter te zitten
- Achterste en middelste linie zijn volgend jaar zeer goed bezet
- Aantal geweldige wedstrijden gezien van Feyenoord

De kans is aanwezig dat het volgend jaar minder zal gaan, maar er is overduidelijk een lijn naar boven ingezet. Als het zo doorgaat doet Feyenoord over +/- 3 jaar weer structureel mee om het kampioenschap. Het enige wat ontbreekt is goede voorhoede spelers. Als we een voorhoede van niveau zouden hebben zouden we volgend jaar gewoon voor het kampioenschap moeten/kunnen gaan, onze selectie doet dan echt niet onder voor de concurrentie.
Dat is precies wat ik bedoel. ;) Die kans blijft er idd dat je wat terugvalt, net zoals dat zelfs de kampioen van vorig jaar nu bijna terug gevallen in naar de middenmoot. Maar Van Geel kan (en moet) die kans wel zo klein mogelijk maken dat wij ver terug gaan vallen. Met z'n 3 'aankopen' en het langer vastleggen van enkele spelers heeft ie daar al de eerste stap goed voor gezet. De tweede stap, het zien te huren/vastleggen/kopen van scorende aanvallers, is lastiger. Heb er echter (in tegenstelling tot o.a. Paul) wel vertrouwen in dat hem ook dat lukt.

Maar het ging er vooral om, dat het zeker wel interessant/relevant is om het over volgend seizoen te hebben.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')