En je shirt uittrekken na een gescoorde penaltiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik snap gewoon echt totaal niet dat je nog steeds van die mafketels hebt die een shirt uittrekken terwijl je gvd weet dat je dat een kaart kost...
Gestoord gewoon.
die gast dan na dat eigen doelpunt (van PSV ?)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En je shirt uittrekken na een gescoorde penaltie
Een neus die zn geld verliest vanwege Feyenoordquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik hoop het, 60 euro misgelopen omdat jullie je werk niet gewoon doen
Ze bestaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een neus die zn geld verliest vanwege Feyenoord
als je zo dom bent haal je nooit de top.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:34 schreef Dekatria het volgende:
Wie hoog gaat kan laag vallen. Guidetti is de hemel ingeprezen, en zie wat er gebeurt.
Wijze les, maar echt jézus man
Nou...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
als je zo dom bent haal je nooit de top.
Is al iemand bezig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Die reactie van Koeman... kan iemand daar een gifje van maken?
Ja! die wil ik!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Die reactie van Koeman... kan iemand daar een gifje van maken?
bedoelde ik niet hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je vindt het niet oerstom van Guidetti?
Die penalty was ook al makkelijk, dan ga je toch sowieso je shirt niet uittrekken en dan 1-0 tegen RKCquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
Oerdomme actie van Guidetti, ook al was die 1e gele kaart te achterlijk voor woorden. Makkelie was werkelijk waar bagger en dat beide kanten op. Lekker consequent met kaarten
Tja... wat moet hij anders zeggen. Al denk ik dat hij in de kleedkamer iets minder vriendelijk zal zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Dekatria het volgende:
Nog een hoffelijke reactie van de captain.
True, niet terecht gegeven wmb.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die penalty was ook al makkelijk
Ik dacht eerst ook schwalbe maar je kan hem geven omdat Drost zo vreselijk dom dat duel ingaat.quote:
Is ook zo, had hem zelf niet gegeven, maar ben ook niet stomverbaasd dat hij wel gegeven is.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook schwalbe maar je kan hem geven omdat Drost zo vreselijk dom dat duel ingaat.
Guidetti zal weer met de beentjes op de grond komen na vandaag. Ik merkte in de eerste helft al dat het niet lekker bij 'm zat dat het kut ging, de frustratie hoopte zich op, en dan is het bij hem bijna logisch dattie in z'n jeugdige overmoed bij een goal zo dom losgaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... wat moet hij anders zeggen. Al denk ik dat hij in de kleedkamer iets minder vriendelijk zal zijn
Dat was idd onzin.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Waarom kreeg Guidetti eigenlijk de eerste gele kaart? Beide spelers hielden elkaar vast maar alleen Guidetti krijgt een kaart. Tevens was Makkelie echt vreselijk slecht, zo inconsequent als de neten en dingen vaak slecht beoordelen.
Mwoh, zoals velen Guidetti de afgelopen winstpotten aanrekenden, zo mag dit echec hem ook aangerekend worden. Hij naait z'n team gewoon, op meerdere manieren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
typisch Feyenoord om een week voor een grote wedstrijd weer punten te laten liggen tegen een laagvlieger.
Guidetti had al een waarschuwing gekregen, dus dan is dat dom. Meestal krijg je zo'n overtreding tegen en daarnaast was hij de hele wedstrijd al aan het praten tegen de scheids.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
Waarom kreeg Guidetti eigenlijk de eerste gele kaart? Beide spelers hielden elkaar vast maar alleen Guidetti krijgt een kaart. Tevens was Makkelie echt vreselijk slecht, zo inconsequent als de neten en dingen vaak slecht beoordelen.
Want je kunt zonder je spits niet 10 minuten verdedigen tegenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, zoals velen Guidetti de afgelopen winstpotten aanrekenden, zo mag dit echec hem ook aangerekend worden. Hij naait z'n team gewoon, op meerdere manieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |