Hehequote:
Hij gaf eerder in de wedstrijd ook al een duw terwijl de bal er niet was.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:53 schreef nostra het volgende:
Ja het was totale waanzin die eerste kaart, maar als je die hebt en dan dit doen.... Volslagen krankjorum
Schet had 1e helft al een dikke gele kaart verdient maar gebeurt niets en dan Guidetti krijgt voor over en weer vasthouden iets en die andere niet. Schet had tevens nog een kaart in de 2e helft moeten hebben. En zo zijn er nog 40 momenten waarin Makkelie wat slecht fluit. Niet alleen tegen Feyenoord maar ook tegen RKCquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:53 schreef nostra het volgende:
Ja het was totale waanzin die eerste kaart, maar als je die hebt en dan dit doen.... Volslagen krankjorum
Klopt ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:57 schreef Dekatria het volgende:
Wat een gelul over Guidetti's eerste geel. Hij moet gewoon niet zo mongool doen na gescoord te hebben, dan hebben we het er niet eens over.
Inderdaad, leuk dat hij zo enthousiast is, maar hij zou toch moeten weten : shirt uit = gele kaart pakken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, zoals velen Guidetti de afgelopen winstpotten aanrekenden, zo mag dit echec hem ook aangerekend worden. Hij naait z'n team gewoon, op meerdere manieren.
Dat gezegd hebbende was het vandaag wel bedroevend wat Feyenoord liet zien.
De penalty bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schet had 1e helft al een dikke gele kaart verdient maar gebeurt niets en dan Guidetti krijgt voor over en weer vasthouden iets en die andere niet. Schet had tevens nog een kaart in de 2e helft moeten hebben. En zo zijn er nog 40 momenten waarin Makkelie wat slecht fluit. Niet alleen tegen Feyenoord maar ook tegen RKC
Als wij zo gaan rekenen dan moet Enoh, Vertongen, Anita elke wedstrijd meerdere kaarten hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij gaf eerder in de wedstrijd ook al een duw terwijl de bal er niet was.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als wij zo gaan rekenen dan moet Enoh, Vertongen, Anita elke wedstrijd meerdere kaarten hebben![]()
Elk moment moet je individueel bekijken en dan zie je het verschil tussen een goede scheids (gozubuyk en Kuipers) en de slechte scheidsrechters (rest die in NL fluit).
Je begint er zelf overquote:
Feyenoorders waren de afgelopen tijd arroganter dan Ajacieden op hun hoogtepunt. Dan kan je het ook terug verwachten in zo'n situatie. Daarbij wordt het niet eens op de man gespeeld maar wordt voornamelijk Guidetti uitgelachen, en terecht.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:59 schreef CasselerRIP het volgende:
Wel weer typisch dat bepaalde niet-Feyenoorders nu over elkaar struikelen om toch eindelijk weer een keer te kunnen trollen.
Ach kom op...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:59 schreef CasselerRIP het volgende:
Wel weer typisch dat bepaalde niet-Feyenoorders nu over elkaar struikelen om toch eindelijk weer een keer te kunnen trollen.
Arroganter dan ajaciedenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoorders waren de afgelopen tijd arroganter dan Ajacieden op hun hoogtepunt. Dan kan je het ook terug verwachten in zo'n situatie. Daarbij wordt het niet eens op de man gespeeld maar wordt voornamelijk Guidetti uitgelachen, en terecht.
Anders overdrijf je evenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoorders waren de afgelopen tijd arroganter dan Ajacieden op hun hoogtepunt.
Swerts moet je never nooit inbrengen, paniekzaaier.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Als Swerts een duel op zo'n manier ingaat bij die goal, kun je het ook verwachten. Het lag helemaal niet aan Guidetti, dit verlies. Met 10 man tegen ******* RKC een 1-0 voorsprong niet kunnen behouden..?
Dat doe ik niet. Ik heb hier stellingen voorbij zien komenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Anders overdrijf je even
Guidetti is vandaag de schlemiel, en verdient de hoon die hij nu over zich heen krijgt van zowel andere supporters als van ons Feyenoorders.
Zoals je een gelukstalisman hebt, zo is Swerts het omgekeerde. Die gast kan echt alleen maar punten kosten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Als Swerts een duel op zo'n manier ingaat bij die goal, kun je het ook verwachten. Het lag helemaal niet aan Guidetti, dit verlies. Met 10 man tegen ******* RKC een 1-0 voorsprong niet kunnen behouden..?
Precies. Alsof je je spits op de doellijn moet gaan zetten of zo de laatste 10-15 minutenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:04 schreef Toilutpaper het volgende:
Die door velen vaak meteen getemperd worden. Arroganter dan Ajaciedenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik heb hier stellingen voorbij zien komen
toch knap dat het hem zelfs vandaag weer lukt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoals je een gelukstalisman hebt, zo is Swerts het omgekeerde. Die gast kan echt alleen maar punten kosten.
Je hebt wel gelijk dat het voor een op papier moeilijkere wedstrijd vaak ineens weer getemperd wordt, maar dat zie ik niet als iets positiefs. Maar ik stop al met dit nutteloze gebeuren, maar nu al klagen over Anti Feyenoord trollen terwijl het logisch is dat hier om wordt gelachen is wel erg kleinzerig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die door velen vaak meteen getemperd worden. Arroganter dan Ajaciedendoe normaal man.
Puur op de counter, terugtrekken en dan aanvallen of vrije trappen moeten ze het van hebben. Beter gaan Belgische en NL competitie samen en worden clubs van het kaliber RKC, NAC, Graafschap, ajax etc. eruit gegooid.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:06 schreef Pedroso het volgende:
Overigens doet RKC het wel goed in uitwedstrijden. PSV wint nipt en onverdient van ze, ze winnen bij o.a. Groningen. Bij Heerenveen halen ze een dikverdient punt en vond ze vandaag ook goed ballen.
Iedereen gaat billenknijpen wanneer Swerts het veld op komt, behalve Koeman blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
toch knap dat het hem zelfs vandaag weer lukt.
Nee goed, er wordt natuurlijk van beide kanten getrollt. Ik bedoelde het meer als: "wat was die periode dat er niet getrollt kon worden fijn." Maar om op je eerste zin te reageren: ik heb in het Ajax-ManU dingen gelezen waar Feyenoorders niet aan kunnen tippen, dus dat lijkt me voorlopig nog niet het geval?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoorders waren de afgelopen tijd arroganter dan Ajacieden op hun hoogtepunt. Dan kan je het ook terug verwachten in zo'n situatie. Daarbij wordt het niet eens op de man gespeeld maar wordt voornamelijk Guidetti uitgelachen, en terecht.
Je wil zeggen...?quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Puur op de counter, terugtrekken en dan aanvallen of vrije trappen moeten ze het van hebben. Beter gaan Belgische en NL competitie samen en worden clubs van het kaliber RKC, NAC, Graafschap, ajax etc. eruit gegooid.
Dan moet die liga er dit seizoen nog wel komenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]![]()
Ook ik heb weinig sympathie voor ajax , maar we moeten wel serieus blijven .
Maar zo Beneliga zie ik ook wel zitten, zie we Mario ook weer eens
Denk niet dat Mario er nog lang zit, hij heeft het binnen een paar maanden al voor elkaar dat het een zooitje is bij Genk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]![]()
Ook ik heb weinig sympathie voor ajax , maar we moeten wel serieus blijven .
Maar zo Beneliga zie ik ook wel zitten, zien we Mario ook weer eens
Van kampioen naar middenmoter, tjaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk niet dat Mario er nog lang zit, hij heeft het binnen een paar maanden al voor elkaar dat het een zooitje is bij Genk.
Och, hij heeft een vlotte babbel, hij praat alles wat krom is wel weer recht.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk niet dat Mario er nog lang zit, hij heeft het binnen een paar maanden al voor elkaar dat het een zooitje is bij Genk.
Zou een prima politucs zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Och, hij heeft een vlotte babbel, hij praat alles wat krom is wel weer recht.
Maar nogmaals, zijn trainerkwaliteiten mankeren toch het één en ander.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Och, hij heeft een vlotte babbel, hij praat alles wat krom is wel weer recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |