SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haterquote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Voetbal
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Back off gristentje, zondigen is slecht voor je reputatie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat Crack_ () de sepo heeft?
![]()
Wat? Zondigen? Waar?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Back off gristentje, zondigen is slecht voor je reputatie.![]()
Nice! Welke toestellen ga je doen? Of moet je alle toestellen doen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag een fitnessabonnement gekocht, nu ben ik blij.![]()
Beenspier toestellen uiteraard, en cardio.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nice! Welke toestellen ga je doen? Of moet je alle toestellen doen?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik train enkel mijn beenspieren eigenlijk want schaatsen en fietsen
Het worden denk ik allequote:Op donderdag 16 februari 2012 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nice! Welke toestellen ga je doen? Of moet je alle toestellen doen?. Maarrr dinsdag intake
Baby darling doll face honey![]()
Naisquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het worden denk ik alle. Maarrr dinsdag intake
![]()
![]()
Dankjewel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, fijne verlate Valentijn iedereen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Oude wijven op FBquote:bedankt voor je reactie van mijn fotos links is twan mijn zoon en dan komt sanne de jongste dochter dan kom ik dan leon mijn mannetje en ons hondje baeu en dan luuk vera s vriend en dan vera de middelste dochter groetjes renata.
Hoi.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Hmm nee, Crack heeft niet genoeg ehm.. volume naar mijn smaakquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hier nog lang geen weekend... Zal zondag pas zijn vrees ik..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb nu weekendquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:21 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Morgen pas weekend... voor jou niet?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Amai, op 't andere forum volg ik een topic waarin een 26 jarige vrouw schrijft alsof ze een kind van 4 is.
Ik ga maar AZ kijken, die wedstrijd wordt wel uitgezonden op m'n tv![]()
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Samuella94?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
Amai, op 't andere forum volg ik een topic waarin een 26 jarige vrouw schrijft alsof ze een kind van 4 is.
![]()
Wut?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:48 schreef SiIk het volgende:
Ik ga maar AZ kijken, die wedstrijd wordt wel uitgezonden op m'n tv![]()
![]()
De belgen denken dat als ze een goede prestatie zullen neerzetten dat het resultaat wel goed zal zijn.
Joh![]()
Sporza.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Dat snap ik, maar waarom heb je geen RTL 7?quote:
edit: of wachhhht was jij niet ergens in Scandinavië?![]()
Ik ben nog aan het zoeken. Er is nog hoop.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom heb je geen RTL 7?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Amaai, wat speelt AZ dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:48 schreef SiIk het volgende:
Ik ga maar AZ kijken, die wedstrijd wordt wel uitgezonden op m'n tv
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:.
Nee... Het is echt ernstig, hoor.
Voorbeeldje. En dat is de minst ergequote:Hahaha ikke ga leanne al heeeeeel snel zien!!!! 3 maart wel te verstaan![]()
![]()
![]()
.
Voetbal.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom heb je geen RTL 7?
edit: of wachhhht was jij niet ergens in Scandinavië?![]()
![]()
Neen. Al weer een poosje terug ondertussenquote:
Waarom heb je dan geen RTLquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen. Al weer een poosje terug ondertussen![]()
![]()
Even wat testen onder mensjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed of niet?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Weet niet.quote:
Nouja, ik heb al best veel zie ik ondertussen.
NL 1, 2 en 3, RTL 5 en 8, Veronica en SBS 6 heb ik gewoon al gevonden![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:54 schreef heloef het volgende:
Even wat testen onder mensjes:Nee, je bent in Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed of niet?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:
C'est la vie
'En volgens de UEFA is de bijnaam van de Alkmaarders kaaskoppen, wij geven die bijnaam gewoon aan het hele volk, maar zei blijkbaar alleen aan Alkmaar.'![]()
Als je gewoon kabel hebt kun je alle kanalen zelf instellen, moet je even kijken welke frequentie je moet hebben enzo, kind kan de was doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet niet.
Nouja, ik heb al best veel zie ik ondertussen.
NL 1, 2 en 3, RTL 5 en 8, Veronica en SBS 6 heb ik gewoon al gevonden
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ironisch, want die zenders kan ik wel, maar de was doen nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:02 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Als je gewoon kabel hebt kun je alle kanalen zelf instellen, moet je even kijken welke frequentie je moet hebben enzo, kind kan de was doen.![]()
![]()
In theorie zou dat kunnen ja.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:02 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Als je gewoon kabel hebt kun je alle kanalen zelf instellen, moet je even kijken welke frequentie je moet hebben enzo, kind kan de was doen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Was doen kan je ookquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ironisch, want die zenders kan ik wel, maar de was doen niet
Temp op 30, kleuren/donker/wit, wasspul erin, aanzetten
Bij ergere vlekken eventueel op 40 zettenJaaa, dansen! dansen!![]()
Heb geen afstandsbediening, die ik wel nodig heb om dat te kunnen doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:05 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom voer je dat dan niet uit?
Ik dacht dat je met elk model wel zonder afstandsbediening in het menu kan komen hoor, maar ik zou het voor mijn vorige tv ook niet wetenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb geen afstandsbediening, die ik wel nodig heb om dat te kunnen doenJaaa, dansen! dansen!![]()
Neuh, deze niet. Ik heb niet eens volumeknoppen op dat ding johquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met elk model wel zonder afstandsbediening in het menu kan komen hoor, maar ik zou het voor mijn vorige tv ook niet weten
Mijn tv ( een beeldbuisquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met elk model wel zonder afstandsbediening in het menu kan komen hoor, maar ik zou het voor mijn vorige tv ook niet weten) heeft daar een knopje voor
. Knopjes
.
Tnxquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:01 schreef Tchock het volgende:
SiIk, als je het niet kunt vinden: blijkbaar is er een gratis stream op www.vi.nl/tv
dafuq?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neuh, deze niet. Ik heb niet eens volumeknoppen op dat ding johJaaa, dansen! dansen!![]()
Haterquote:
Mijn tv (een cheap-ass C-merk LCD tv) heeft er ook een knopje voor, een aanraakgevoelig knopje dat een vervelende piep maakt als je hem aanraaktquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tv ( een beeldbuis) heeft daar een knopje voor
. Knopjes
.
Ik heb dezequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mijn tv (een cheap-ass C-merk LCD tv) heeft er ook een knopje voor, een aanraakgevoelig knopje dat een vervelende piep maakt als je hem aanraakt
Mijn oude beestje (Aristona) heeft overal een knopje voor en piept niet als je die indruktquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mijn tv (een cheap-ass C-merk LCD tv) heeft er ook een knopje voor, een aanraakgevoelig knopje dat een vervelende piep maakt als je hem aanraakt.
Vlnr Aan / AV / P - / P +quote:
Welke moet ik hebben?
hehehe nou ik hou van mijn Saloraquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oude beestje (Aristona) heeft overal een knopje voor en piept niet als je die indrukt.
![]()
Handleiding, daar staat het vaak in als er geen werkelijk menu-knopje op zitquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vlnr Aan - AV -- P+
Welke moet ik hebben?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Alsof ik daar niet allang al naar gezocht heb.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:21 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Handleiding, daar staat het vaak in als er geen werkelijk menu-knopje op zitWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Mooie TV hoor
Haterquote:
quote:In dat gevalquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Intunen zo patje, hardcore ft koos alberts
Wat hoor ik nu voor herrie?
Kan iemand die boze Mexicanen eraf halen?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dit is een standaard nummer van de zeer beperkte muziekcollectie van de Bot. Die moet ECHT een keer uitgebreid worden!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef Patje1987 het volgende:
Wat hoor ik nu voor herrie?
Kan iemand die boze Mexicanen eraf halen?Hey peeps!
![]()
Shiryu, vrijdagavondquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie gaat radio49.nl heelmakenJaaa, dansen! dansen!![]()
Hij heeft goed beeld ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef SiIk het volgende:
Hij heeft goed beeld ook.
[ afbeelding ]Koop dan een nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:26 schreef SiIk het volgende:
Hij heeft goed beeld ook.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik heb hier nog een design van oude radio site waar ik mee bezig was, die kan ik wel omtoveren tot radio 49 website
quote:quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heeft niet iedereen geld voor.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Bij de kringloop kan je voor 30-50 een nieuwe krijgen, een avond niet uitgaan en ik zou dat al bij elkaar gespaard hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heeft niet iedereen geld voor.
Daar moet ik een week van eten man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Bij de kringloop kan je voor 30-50 een nieuwe krijgen, een avond niet uitgaan en ik zou dat al bij elkaar gespaard hebbenWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Gup is deaudquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand moet even gup uitdoen![]()
![]()
Niet iedereen heeft geld voor een nieuwe tv.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Bij de kringloop kan je voor 30-50 een nieuwe krijgen, een avond niet uitgaan en ik zou dat al bij elkaar gespaard hebben“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
![]()
Tevens staat ie vandaag denk ik voor de derde keer aan in het jaar dat ik em nu heb. Daarvoor ga ik geen avond stappen missenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Bij de kringloop kan je voor 30-50 een nieuwe krijgen, een avond niet uitgaan en ik zou dat al bij elkaar gespaard hebben
Ik weet hoe het is als student, maar 30 euro? Zodat je fatsoenlijk beeld hebt?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar moet ik een week van eten man.
Ik zou het wel weten...
Oh en je kan ook altijd bij vrienden kijken of ze nog oude tv hebben liggen ofzo, hadden wij ook jaren
Kijk zeg dat danquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tevens staat ie vandaag denk ik voor de derde keer aan in het jaar dat ik em nu heb. Daarvoor ga ik geen avond stappen missenHet is dat ik op kamers een fatsoenlijke tv wilde voor de PS3 anders had ik niet eens een TV ervoor gekocht
Hoe denk je dat ik aan deze kom?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is als student, maar 30 euro? Zodat je fatsoenlijk beeld hebt?
Ik zou het wel weten...
Oh en je kan ook altijd bij vrienden kijken of ze nog oude tv hebben liggen ofzo, hadden wij ook jaren
En ik denk niet dat je weet hoe het is altijd student zonder stufi. Ik meen serieus dat ik daar een week van moet eten, en dat dat al moeilijk genoeg is deze maand.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Sinterklaaskapoentje
Wacht wat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan deze kom?
En ik denk niet dat je weet hoe het is altijd student zonder stufi. Ik meen serieus dat ik daar een week van moet eten, en dat dat al moeilijk genoeg is deze maand.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Wel dan?quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Jij bent nog geen student tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan deze kom?
En ik denk niet dat je weet hoe het is altijd student zonder stufi. Ik meen serieus dat ik daar een week van moet eten, en dat dat al moeilijk genoeg is deze maand.? Je haalt je middelbare schooldiploma toch, of heb ik het mis?
Klopt ja. Nergens recht op qua geld dus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent nog geen student toch? Je haalt je middelbare schooldiploma toch, of heb ik het mis?
Ja, 400 euro per jaar ofzo. Daar kan ik niet eens m'n schoolgeld van betalen, en ook daar wacht ik ondertussen alweer 3 maanden op...Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Het is 1 tegen 0
Goed zo!quote:
Bij Ajax is het nog 0 - 0. Maar Ajax speelt niet slecht.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Ja, en m'n huur betalen etc.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:35 schreef meowingtons het volgende:
Je bent geen student maar moet zelf je eten lappen? Huh wat?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik kijk vol verbazing toe inderdaad. Zo wordt het nooit 1-7quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed zo!
Bij Ajax is het nog 0 - 0. Maar Ajax speelt niet slecht.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Had je dat gedacht dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kijk vol verbazing toe inderdaad. Zo wordt het nooit 1-7
Ain't it funny how it is
Wegens omstandigheden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hoezo woon je op jezelf als je nog geen student bent?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik kijk voetbal op mijn iPat.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Het leek me zo leukquote:
Gewoon, omdat Lyon enzo.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Yes, nu met nederlandstalige artiesten hardcore remix aanvragen mogelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef ToT het volgende:
Maarre...Kapoen is weer aan het draaien?:')![]()
Hm... oke...quote:
Ik had het ook bijna gedaan toen ik nog op de middelbare zat, samen met een vriendin op kamer, helaas niet doorgegaan, was wel grappig geweest
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yes, nu met nederlandstalige artiesten hardcore remix aanvragen mogelijk
Ja ik hoorde die bij met diarree een paar keer tussendoor. Da's echt jouw geluidje!![]()
![]()
Rob de Nijs vs Partyraiser aub
Wees blij. Zo grappig is het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hm... oke...
Ik had het ook bijna gedaan toen ik nog op de middelbare zat, samen met een vriendin op kamer, helaas niet doorgegaan, was wel grappig geweest
In mijn geval wel beter dan thuiswonen hoor, en het heeft verder ook absoluut z'n voordelen. Maar erg makkelijk is het niet.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Dan zou het 7 - 1 moeten worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het leek me zo leuk
Gewoon, omdat Lyon enzo.
Ain't it funny how it is
Euh, ja hoor, dat was hartstikke leuk geweest, op jezelf wonen is het fijnste dat er isquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wees blij. Zo grappig is het niet.
In mijn geval wel beter dan thuiswonen hoor, en het heeft verder ook absoluut z'n voordelen. Maar erg makkelijk is het niet.
Het is toch Ajax - Manu?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zou het 7 - 1 moeten worden.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
1-7 dusquote:
Niet als het noodgedwongen is en je weinig geld hebt om rond te komen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Euh, ja hoor, dat was hartstikke leuk geweest, op jezelf wonen is het fijnste dat er is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mja ik ken de situatie niet, kan daar niet over oordelenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als het noodgedwongen is en je weinig geld hebt om rond te komen.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik vind het ook niet erg als ze nu wel winnen of gelijk spelen hoorquote:
Maar verder spelen ze gewoon niet al te best de laatste tijd, dus het was ook wel grappig geworden als ze gewoon hard werd ingemaakt. En een confronterende score is dan wel zo leuk
Hoe had je zelf gedacht rond te komen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mja ik ken de situatie niet, kan daar niet over oordelenWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Nee hoor.... je moet altijd voor een Nederlandse club zijn als ze Europees spelen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg als ze nu wel winnen of gelijk spelen hoor
Maar verder spelen ze gewoon niet al te best de laatste tijd, dus het was ook wel grappig geworden als ze gewoon hard werd ingemaakt. En een confronterende score is dan wel zo leuk(Behalve als het psv is
)
Ain't it funny how it is
Daar heb je werk voorquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe had je zelf gedacht rond te komen?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Opdat de beste moge winnen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor.... je moet altijd voor een Nederlandse club zijn als ze Europees spelen.(Behalve als het psv is
)
Ja, 50 urige werkweek kom je wel aan dan, inclusief school. Exclusief huiswerk is dat overigens nog dan.quote:
Oh, en daarmee verdiende je dan zo'n 200 euro per maand. Nogsteeds minder dan de stufi. Dat je even weet waar je het voor doet.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik kan me niet inleven in het maken van huiswerk als je geen student bent, ik heb dat nooit echt ervaren, als ik langer dan 15 minuten huiswerk deed was dat lang, meer was er niet nodigquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, 50 urige werkweek kom je wel aan dan, inclusief school. Exclusief huiswerk is dat overigens nog dan.![]()
Maar 50 uur... dat klinkt wat veel...
Volgens mij zou je het wel met minder moeten kunnen halen toch?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Hoeveel denk je te verdienen dan (en hoeveel denk je uit te geven?)quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik kan me niet inleven in het maken van huiswerk als je geen student bent, ik heb dat nooit echt ervaren, als ik langer dan 15 minuten huiswerk deed was dat lang, meer was er niet nodig![]()
Volgens mij zou je het wel met minder moeten kunnen halen toch?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Huh wat? Ohja die had ik perma op de duim gezetquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Crack_ het volgende:
Meow je pi is echt schijtirritant man..
![]()
Ik zie dat niet eens joh
Ik vind school nu echt 100 keer relaxterquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef meowingtons het volgende:
Ah man, middelbare was zo relaxt, waarom moet die periode nou stoppen
Hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind school nu echt 100 keer relaxter
Ik let altijd op de PI en dat is irritant ja
Ik ben gelukkig dom en MBO is net zo relaxt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef meowingtons het volgende:
Ah man, middelbare was zo relaxt, waarom moet die periode nou stoppenC'est la vie
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik kan me niet inleven in het maken van huiswerk als je geen student bent, ik heb dat nooit echt ervaren, als ik langer dan 15 minuten huiswerk deed was dat lang, meer was er niet nodig![]()
Volgens mij zou je het wel met minder moeten kunnen halen toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, en daarmee verdiende je dan zo'n 200 euro per maand. Nogsteeds minder dan de stufi. Dat je even weet waar je het voor doet.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Als je weet weinig te besteden te hebben dan ga je ook minder uitgeven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel denk je te verdienen dan (en hoeveel denk je uit te geven?)
Maar weet ik veel, ik ken maar 1 persoon die zonder stufi studeert en gewoon rondkomt, geen idee wat hij verdientJaaa, dansen! dansen!![]()
Niet zo prettigquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Huh wat? Ohja die had ik perma op de duim gezet![]()
Ik zie dat niet eens johOnderwerp wat ik leuker vind, veeel minder lessen, veel meer vrijheid etc etcquote:
Trolliewolliequote:C'est la vie
Ja, vind ik ook. Maar ik vind standaard PI's sowieso rete irritantquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik let altijd op de PI en dat is irritant ja.
Ik vond het altijd relaxt op de middelbare, beetje chillen, wat muziek luisteren/spelletjes spelen en daarna de rest van de dag voor jezelf. 24 lesuren in de week (18 echte uren) en dan nog veel uitval.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet zo prettig
[..]
Onderwerp wat ik leuker vind, veeel minder lessen, veel meer vrijheid etc etc
Wat een hemel was datJaaa, dansen! dansen!![]()
Dat merk ik aan mijn broertje jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig dom en MBO is net zo relaxt.![]()
Het is dat ie verplicht naar school moet en stage anders had ie de hele dag zitten gamen
Ik heb nu denk ik 10 uur les per weekquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vond het altijd relaxt op de middelbare, beetje chillen, wat muziek luisteren/spelletjes spelen en daarna de rest van de dag voor jezelf. 24 lesuren in de week (18 echte uren) en dan nog veel uitval.
Wat een hemel was dat![]()
En ik heb eerst vmbo gedaan en wat was wel leuk maar meh, en daarna havo 4&5 in een jaar dus dat was wel even hard werken.
200 in de maand is weinig... dan ben je nog erg jong of je krijgt echt minimumloon?quote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
18 uur saaie teringzooi met al die tussenuren waarin je geen reet uitvoertquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vond het altijd relaxt op de middelbare, beetje chillen, wat muziek luisteren/spelletjes spelen en daarna de rest van de dag voor jezelf. 24 lesuren in de week (18 echte uren) en dan nog veel uitval.
Wat een hemel was datIk heb nu maximaal 12 uur per week, waarvan ik de helft echt volg, en het is tien keer zo boeiend
![]()
![]()
Mijn verzoekje
wat doen jullie voor opleiding als je maar 10-18 uur les hebt
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik vond het interessanter op de middelbarequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
18 uur saaie teringzooi met al die tussenuren waarin je geen reet uitvoertIk heb nu maximaal 12 uur per week, waarvan ik de helft echt volg, en het is tien keer zo boeiend
![]()
Gek genoeg...Jaaa, dansen! dansen!![]()
Vwo was gewoon 18 uur les en universiteit is ook niet meer dan 14 ofzo per weekquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
wat doen jullie voor opleiding als je maar 10-18 uur les hebtJaaa, dansen! dansen!![]()
voeding & dietetiekquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
wat doen jullie voor opleiding als je maar 10-18 uur les hebtDat hoort nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vond het interessanter op de middelbare![]()
Gek genoeg...
Daar zit ook nog wel een verschil dan, ik ga toch meer van tegen de 35 lesuren per week uit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat een hemel was datMwah, da's een uur of 13 per week werken tegen een loon van 4,50 per uur. Da's iets boven minimum geloof ik, op je 18de.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
200 in de maand is weinig... dan ben je nog erg jong of je krijgt echt minimumloon?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Oh ik vind het nog wel leuk wat ik doe dus ik ga met redelijk plezier naar school.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat merk ik aan mijn broertje ja![]()
Het is dat ie verplicht naar school moet en stage anders had ie de hele dag zitten gamenC'est la vie
VWO is zeker meer dan 18 uur les broquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Vwo was gewoon 18 uur les en universiteit is ook niet meer dan 14 ofzo per week
op middelbare heb je altijd 25+ omdat ze anders problemen krijgen met overheid en shit.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dan heb je de verkeerde studiequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vond het interessanter op de middelbare![]()
Gek genoeg...![]()
![]()
Ik heb er 26.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
wat doen jullie voor opleiding als je maar 10-18 uur les hebt
C'est la vie
MBO of?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voeding & dietetiek
[..]
Dat hoort nietIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Haha valt wel mee tochquote:
12 contacturen per week + 28 uur zelfstudie per weekquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
wat doen jullie voor opleiding als je maar 10-18 uur les hebt![]()
![]()
Dat zijn lesuren ja, broquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
VWO is zeker meer dan 18 uur les bro
op middelbare heb je altijd 25+ omdat ze anders problemen krijgen met overheid en shit.Lesuren duren geen heel uur
Ik had 24 uur in de week, laatste jaar zelfs 23
dat komt neer op 18/17,25 uur per weekJaaa, dansen! dansen!![]()
28 uur zelfstudie maarquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
12 contacturen per week + 28 uur zelfstudie per week!
Haha, die zelfstudie is bij ons ook kei hoogquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
12 contacturen per week + 28 uur zelfstudie per week. Kiss my ass
Ik vraag mij af wat ik dan moet studeren, dingen die ik leuk vond op de middelbare worden saai uitgekauwd op de universiteit en de vakken die ik leuk vond op de middelbare waren niet mijn beste vakken en daar zou ik echt niet mee willen werkenquote:
Ik ben hoe dan ook fucked, bedacht ik me tijdens mijn laatste slapeloze nacht, ik ga wel de rest van mijn leven dingen doen waar ik geen plezier bij heb en dat compenseren met leuke dingenJaaa, dansen! dansen!![]()
24 uur in de week, lesuren zijn 50 minuten dus 10min minder per 24 = 24*10/60=4 uur dus doe maar dan 19,5/20 uur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat zijn lesuren ja, broLesuren duren geen heel uur
Ik had 24 uur in de week, laatste jaar zelfs 23
dat komt neer op 18/17,25 uur per week
Mijn studie is gewoon 20 uur per week en 50-80 uur zelfstudie
Tilburg is tantoe goedkoop.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand waar de prijzen van kamers goedkoop zijn?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
op je 18e 4,50 verdienen is bar weinig, ik zou het er niet voor doen, waar werk je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar zit ook nog wel een verschil dan, ik ga toch meer van tegen de 35 lesuren per week uit.
[..]
Mwah, da's een uur of 13 per week werken tegen een loon van 4,50 per uur. Da's iets boven minimum geloof ik, op je 18de.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Gelukkig mag dat nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn studie is gewoon 20 uur per week en 50-80 uur zelfstudie![]()
![]()
Bij mij is het bijna andersom. 26 contacturen, 12 uur zelfstudie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
12 contacturen per week + 28 uur zelfstudie per week
Op papier dan, 20 uur werk ik waarschijnlijk net per week. Alle projecten met succes afgerond, dus dat zegt wel genoeg.C'est la vie
Ik verdien 4,90 mofoquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
op je 18e 4,50 verdienen is bar weinig, ik zou het er niet voor doen, waar werk je?![]()
![]()
Den haag, Utrecht ook welquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand waar de prijzen van kamers goedkoop zijn?Baby darling doll face honey![]()
... Wel als je alles zelf moet betalen en niks krijgt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
op je 18e 4,50 verdienen is bar weinig, ik zou het er niet voor doen, waar werk je?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sexbierum.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand waar de prijzen van kamers goedkoop zijn?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb in normale weken ongeveer drie uur zelfstudie en in tentamenweken ongeveer 20 uur per dagquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij is het bijna andersom. 26 contacturen, 12 uur zelfstudie.
Op papier dan, 20 uur werk ik waarschijnlijk net per week. Alle projecten met succes afgerond, dus dat zegt wel genoeg.![]()
![]()
Dus ze verwachten van jou dat je 12 uur voor jezelf over houdt?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn studie is gewoon 20 uur per week en 50-80 uur zelfstudie![]()
Wat de neuk doe je dat ze er zoveel voor rekenen?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik verdien netto 12,50 per uur,It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Volgens mij probeert ze grappig te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]Utrecht is net achter A'dam de een-na-duurste stad in Nederland, het tekort is er enorm
. Den Haag is ook niet goedkoop, namelijk
.
Ja leuk, maar daar gaat VH volgend jaar ook naartoe en dat is dus geen optie sinds ik afstand en een eigen plekje nodig heb. Ik ben aan het kijken of ik na de zomer uit huis kan, maar omdat ik nog op de middelbare zit en niks van stufi krijg, moet ik het op een andere manier zien te doen. Ik begin steeds wanhopiger te worden. Ik moet hier weg.quote:#TeamMiley![]()
Er zijn genoeg plekken waar je als 18-jarige echt wel meer dan 4,50 per uur krijgt, dus, ik zou het er niet voor doen. Dat het nu fijn is om in ieder geval iets te krijgen, ja dat natuurlijk wel, maar ik zou gelijktijdig zoeken naar een betere baanquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
... Wel als je alles zelf moet betalen en niks krijgt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Oh, echt iedereen die ik ken uit utrecht heeft binnen no time een kamer daaroquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]Utrecht is net achter A'dam de een-na-duurste stad in Nederland, het tekort is er enorm
Ik heb geen tentamens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in normale weken ongeveer drie uur zelfstudie en in tentamenweken ongeveer 20 uur per dag
C'est la vie
Den haag is heel erg goedkoopquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze grappig te zijn. Den Haag is ook niet goedkoop, namelijk
.
, echt iedereen hier die ik ken zit rond de 300/400 voor best ruime kamers.
Nee Samzz, ze was niet sarcastisch ...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, echt iedereen die ik ken uit utrecht heeft binnen no time een kamer daaro![]()
![]()
zonder stufi kan je sowieso het huis niet uit, want met wat je zou verdienen met een bijbaan trek je dat niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja leuk, maar daar gaat VH volgend jaar ook naartoe en dat is dus geen optie sinds ik afstand en een eigen plekje nodig heb. Ik ben aan het kijken of ik na de zomer uit huis kan, maar omdat ik nog op de middelbare zit en niks van stufi krijg, moet ik het op een andere manier zien te doen. Ik begin steeds wanhopiger te worden. Ik moet hier weg.
Waar ga je studeren?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Wie zegt dat ze dat niet doetquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plekken waar je als 18-jarige echt wel meer dan 4,50 per uur krijgt, dus, ik zou het er niet voor doen. Dat het nu fijn is om in ieder geval iets te krijgen, ja dat natuurlijk wel, maar ik zou gelijktijdig zoeken naar een betere baan?
Ik ben 18 en ik verdien bij mijn ene baan 9,06 en bij mijn andere netto 12,50 dus als 18 jarige ken je hendig beter krijgen dan 4,50
Gewoon keihard onderhandelen.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ohquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee Samzz, ze was niet sarcastisch ....
Ik verdien niets
Ik ben nu 19 en verdien 4,83 per uur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
op je 18e 4,50 verdienen is bar weinig, ik zou het er niet voor doen, waar werk je?
Je moet wel net een baan kunnen vinden die goed betaald..Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Omdat je oude werkgever een zakkenwasser isquote:
Inschrijven bij een studenten uitzendbureau dan verdien je minimaal 8+ per uur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben nu 19 en verdien 4,83 per uur.
Je moet wel net een baan kunnen vinden die goed betaald..It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Nee, ik niet. Maar je zegt zo stellig dat 'jij het er niet voor doet', maar je moet wel naar de situatie kijken waar ze in zit en dat doe je dan weer niet. Dan kan je nog zo elitair verkondigen dat je meer wilt verdienen, maar iets is beter dan niets.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet compleet achterlijk.
Mij ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:04 schreef meowingtons het volgende:
[..]Ik ga denk ik bij de mac werken, postnl belt me niet, teringhomo's
![]()
![]()
Goedenavond teringhetero's.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Verdien straks 384 euro per maand.
En ik word misschien nog aangenomen bij de Dirk, dus reken uit je winst.C'est la vie
Waar werk je dan? Zeker in een supermarkt? Daar werken is leuk als je thuis woont, maar op kamers nauwelijks te doen, behalve bij bijvoorbeeld de Jumbo, waar ze je net even iets meer betalenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben nu 19 en verdien 4,83 per uur.
Je moet wel net een baan kunnen vinden die goed betaald..
Kuthommo.quote:C'est la vie
Doe dat maar maal 3 :3quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
Verdien straks 384 euro per maand.
En ik word misschien nog aangenomen bij de Dirk, dus reken uit je winst.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik kijk wel naar haar situatie, voor zover ik dat kan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar je zegt zo stellig dat 'jij het er niet voor doet', maar je moet wel naar de situatie kijken waar ze in zit en dat doe je dan weer niet. Dan kan je nog zo elitair verkondigen dat je meer wilt verdienen, maar iets is beter dan niets.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Daar willen ze me niet hebben...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Inschrijven bij een studenten uitzendbureau dan verdien je minimaal 8+ per uur.Niet eens. Daar vinden ze me ondertussen allemaal al te oudquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:06 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Zeker in een supermarkt? Daar werken is leuk als je thuis woont, maar op kamers nauwelijks te doen, behalve bij bijvoorbeeld de Jumbo, waar ze je net even iets meer betalen
Hoe kun je daar niet geaccepteerd worden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar willen ze me niet hebben...
[..]
Niet eens. Daar vinden ze me ondertussen allemaal al te oud
Waar werk je dan? Vraagt hij inmiddels voor de derde keerquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar willen ze me niet hebben...
[..]
Niet eens. Daar vinden ze me ondertussen allemaal al te oud
Heel simpel, geen student zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe kun je daar niet geaccepteerd worden?Baby darling doll face honey![]()
Dan denk je er te makkelijk over. Dat kan ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:06 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar haar situatie, voor zover ik dat kan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oja ze doet nog middelbarequote:![]()
Je moet daar student voor zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe kun je daar niet geaccepteerd worden?.
De hele zaak onderpissen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe kun je daar niet geaccepteerd worden?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Waarom denk ik er te makkelijk over? Je leest mijn opmerkingen helemaal verkeerd denk ik, ik heb namelijk nergens gezegd dat het dom is om nu te werken tegen dat tarrief of wat dan ook... Je neemt zelf dingen aan lijkt me nuquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan denk je er te makkelijk over. Dat kan ook.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Omdat je zo mooi loopt te verkondigen dat jij het er niet voor zou doen. Hoe moet het opgevat worden, dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom denk ik er te makkelijk over? Je leest mijn opmerkingen helemaal verkeerd denk ik, ik heb namelijk nergens gezegd dat het dom is om nu te werken tegen dat tarrief of wat dan ook... Je neemt zelf dingen aan lijkt me nu“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
JE PI GAST, JE PIquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom denk ik er te makkelijk over? Je leest mijn opmerkingen helemaal verkeerd denk ik, ik heb namelijk nergens gezegd dat het dom is om nu te werken tegen dat tarrief of wat dan ook... Je neemt zelf dingen aan lijkt me nuBaby darling doll face honey![]()
dit dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:09 schreef Watertornado het volgende:
Donders wat een chille muzique
Dat ik niet zou werken voor 4,83, want in mijn situatie is het niet direct een vereiste om snel geld te hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je zo mooi loopt te verkondigen dat jij het er niet voor zou doen. Hoe moet het opgevat worden, dan?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Gewoon door den broekspijp laten lopen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kannik niet zo goed wanneer ik staIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Wat maakt het uit dan? Geloof mij, ik heb lang genoeg gezocht en uitzendbureau's langsgewandeld en weet ik het wat allemaal om te weten dat ik niet zomaar iets anders vindt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Vraagt hij inmiddels voor de derde keerWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Goed. Laat maar zitten verderquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat ik niet zou werken voor 4,83, want in mijn situatie is het niet direct een vereiste om snel geld te hebben.
Wordt huishoudelijk hulp, vraag 10 euro en je hebt gegarandeerd werk. Gewoon even advertentie op marktplaats zettenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan? Geloof mij, ik heb lang genoeg gezocht en uitzendbureau's langsgewandeld en weet ik het wat allemaal om te weten dat ik niet zomaar iets anders vindt.Baby darling doll face honey![]()
Misschien moet je een piemeltje laten groeienquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan? Geloof mij, ik heb lang genoeg gezocht en uitzendbureau's langsgewandeld en weet ik het wat allemaal om te weten dat ik niet zomaar iets anders vindt.. Blijkbaar is het leven dan makkelijker
.
Hoezo, het ging toch om de situatie waarin het voor jou zo vreselijk makkelijk en chill zou zijn om als scholier op jezelf te gaan wonen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat ik niet zou werken voor 4,83, want in mijn situatie is het niet direct een vereiste om snel geld te hebbenWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ze kan misschien ook nog wel haar poenie verkopen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wordt huishoudelijk hulp, vraag 10 euro en je hebt gegarandeerd werk. Gewoon even advertentie op marktplaats zettenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
misschien wel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze kan misschien ook nog wel haar poenie verkopen.Baby darling doll face honey![]()
Nouja er zijn best wat werkgevers die boven het minimumloon geven, ik vind het nogal bizar dat er nog werkgevers zijn die precies minimumloon geven, behalve in de horeca, want daar gaan ze van fooien uit denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan? Geloof mij, ik heb lang genoeg gezocht en uitzendbureau's langsgewandeld en weet ik het wat allemaal om te weten dat ik niet zomaar iets anders vindt.
Eerder ballen kweken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je een piemeltje laten groeien. Blijkbaar is het leven dan makkelijker
.
Voor 10 euri per uur kun je dan zeker wel op verschillende plaatsen terecht. Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wordt huishoudelijk hulp, vraag 10 euro en je hebt gegarandeerd werk. Gewoon even advertentie op marktplaats zetten
Ain't it funny how it is
Ben ik momenteel wel naar opzoek ja. Maar ook daarin lijkt het aanbod hier tien keer zo groot als de vraag.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wordt huishoudelijk hulp, vraag 10 euro en je hebt gegarandeerd werk. Gewoon even advertentie op marktplaats zetten
En mensen kiezen dan liever voor de Polen met 10+ jaar ervaring, die ook overdag altijd tijd hebben.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik verdien lekker 15 euro per uur. Werk part time bij 1 van mijn oude stage plekken
Ingenieursbureaus in het infrasector![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Het was eigenlijk als reactie op de "teringhomo's" van meowingtons, maar daar heeft iedereen overheen gelezen denk ikquote:.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ohh echt?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ben ik momenteel wel naar opzoek ja. Maar ook daarin lijkt het aanbod hier tien keer zo groot als de vraag.
En mensen kiezen dan liever voor de Polen met 10+ jaar ervaring, die ook overdag altijd tijd hebben.Waar woon je dan?
Ik doe het nu al 3 jaar en iedere keer wanneer ik advertentie neerzet heb ik echt iets van 5 reacties ofzo
Nee, ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was eigenlijk als reactie op de "teringhomo's" van meowingtons, maar daar heeft iedereen overheen gelezen denk ik.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
hmm, daar kan de fout gelegen hebben jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoezo, het ging toch om de situatie waarin het voor jou zo vreselijk makkelijk en chill zou zijn om als scholier op jezelf te gaan wonen?![]()
Zo bedoelde ik het niet, nouja misschien een beetje.
Ik zou gewoon niet graag voor 4,83 per uur willen werken en als dat wel moet tja dan is er geen keuze meer, iets is beter dan niets, dat is voor iedereen uiteindelijk zoJaaa, dansen! dansen!![]()
allebeiquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
Sint, stuur jij nu gewoon zacht uit of word ik te oud?![]()
![]()
Haarlem.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh echt?Waar woon je dan?
Ik doe het nu al 3 jaar en iedere keer wanneer ik advertentie neerzet heb ik echt iets van 5 reacties ofzo
Eigenlijk gewoon een dure kutstad ook. Kamers hier hebben echt Amsterdamse prijzen, maar weinig werken enzo. Het is natuurlijk officieel ook helemaal geen studentenstad, dat maakt het ook wel moeilijker denk ik..Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Maar hé, het kan ook allemaal best.
Ik leef nogsteeds enzo, en ik red me wel.
Maar het is gewoon naief om te denken dat het allemaal alleen maar leuk en makkelijk is.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik weet het.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij loopt echt achterlijk ver achter.
Lees net dat whitney houston dood is:')![]()
Jeuj ik word naïef genoemd omdat ik blijkbaar denk dat het allemaal alleen maar leuk en makkelijk is
Voel je niet zo aangevallen man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef meowingtons het volgende:
Jeuj ik word naïef genoemd omdat ik blijkbaar denk dat het allemaal alleen maar leuk en makkelijk isWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
En dat allemaal terwijl een universele afstandbediening voor een euro of wat bij de kringloop te halen isquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef meowingtons het volgende:
Jeuj ik word naïef genoemd omdat ik blijkbaar denk dat het allemaal alleen maar leuk en makkelijk is![]()
![]()
Pas maar op, ik bijt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: