Had je dat gedacht dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kijk vol verbazing toe inderdaad. Zo wordt het nooit 1-7
Wegens omstandigheden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hoezo woon je op jezelf als je nog geen student bent?
Het leek me zo leukquote:
Yes, nu met nederlandstalige artiesten hardcore remix aanvragen mogelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef ToT het volgende:
Maarre...Kapoen is weer aan het draaien?
Hm... oke...quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yes, nu met nederlandstalige artiesten hardcore remix aanvragen mogelijk
Wees blij. Zo grappig is het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hm... oke...
Ik had het ook bijna gedaan toen ik nog op de middelbare zat, samen met een vriendin op kamer, helaas niet doorgegaan, was wel grappig geweest
Dan zou het 7 - 1 moeten worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het leek me zo leuk
Gewoon, omdat Lyon enzo.
Euh, ja hoor, dat was hartstikke leuk geweest, op jezelf wonen is het fijnste dat er isquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wees blij. Zo grappig is het niet.
In mijn geval wel beter dan thuiswonen hoor, en het heeft verder ook absoluut z'n voordelen. Maar erg makkelijk is het niet.
Het is toch Ajax - Manu?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zou het 7 - 1 moeten worden.
1-7 dusquote:
Niet als het noodgedwongen is en je weinig geld hebt om rond te komen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Euh, ja hoor, dat was hartstikke leuk geweest, op jezelf wonen is het fijnste dat er is
Mja ik ken de situatie niet, kan daar niet over oordelenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als het noodgedwongen is en je weinig geld hebt om rond te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |