quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heeft niet iedereen geld voor.
Bij de kringloop kan je voor 30-50 een nieuwe krijgen, een avond niet uitgaan en ik zou dat al bij elkaar gespaard hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heeft niet iedereen geld voor.
Daar moet ik een week van eten man.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Bij de kringloop kan je voor 30-50 een nieuwe krijgen, een avond niet uitgaan en ik zou dat al bij elkaar gespaard hebben
Gup is deaudquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand moet even gup uitdoen
Niet iedereen heeft geld voor een nieuwe tv.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Bij de kringloop kan je voor 30-50 een nieuwe krijgen, een avond niet uitgaan en ik zou dat al bij elkaar gespaard hebben
Tevens staat ie vandaag denk ik voor de derde keer aan in het jaar dat ik em nu heb. Daarvoor ga ik geen avond stappen missenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is als student, maar 30 euro? Zodat je fatsoenlijk beeld hebt?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar moet ik een week van eten man.
Kijk zeg dat danquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tevens staat ie vandaag denk ik voor de derde keer aan in het jaar dat ik em nu heb. Daarvoor ga ik geen avond stappen missen
Hoe denk je dat ik aan deze kom?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is als student, maar 30 euro? Zodat je fatsoenlijk beeld hebt?
Ik zou het wel weten...
Oh en je kan ook altijd bij vrienden kijken of ze nog oude tv hebben liggen ofzo, hadden wij ook jaren
Wacht wat?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan deze kom?
En ik denk niet dat je weet hoe het is altijd student zonder stufi. Ik meen serieus dat ik daar een week van moet eten, en dat dat al moeilijk genoeg is deze maand.
Wel dan?quote:
Jij bent nog geen student tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik aan deze kom?
En ik denk niet dat je weet hoe het is altijd student zonder stufi. Ik meen serieus dat ik daar een week van moet eten, en dat dat al moeilijk genoeg is deze maand.
Klopt ja. Nergens recht op qua geld dus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent nog geen student toch? Je haalt je middelbare schooldiploma toch, of heb ik het mis?
Goed zo!quote:
Ja, en m'n huur betalen etc.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:35 schreef meowingtons het volgende:
Je bent geen student maar moet zelf je eten lappen? Huh wat?
Ik kijk vol verbazing toe inderdaad. Zo wordt het nooit 1-7quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed zo!
Bij Ajax is het nog 0 - 0. Maar Ajax speelt niet slecht.
Had je dat gedacht dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kijk vol verbazing toe inderdaad. Zo wordt het nooit 1-7
Wegens omstandigheden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hoezo woon je op jezelf als je nog geen student bent?
Het leek me zo leukquote:
Yes, nu met nederlandstalige artiesten hardcore remix aanvragen mogelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:36 schreef ToT het volgende:
Maarre...Kapoen is weer aan het draaien?
Hm... oke...quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yes, nu met nederlandstalige artiesten hardcore remix aanvragen mogelijk
Wees blij. Zo grappig is het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hm... oke...
Ik had het ook bijna gedaan toen ik nog op de middelbare zat, samen met een vriendin op kamer, helaas niet doorgegaan, was wel grappig geweest
Dan zou het 7 - 1 moeten worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het leek me zo leuk
Gewoon, omdat Lyon enzo.
Euh, ja hoor, dat was hartstikke leuk geweest, op jezelf wonen is het fijnste dat er isquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wees blij. Zo grappig is het niet.
In mijn geval wel beter dan thuiswonen hoor, en het heeft verder ook absoluut z'n voordelen. Maar erg makkelijk is het niet.
Het is toch Ajax - Manu?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zou het 7 - 1 moeten worden.
1-7 dusquote:
Niet als het noodgedwongen is en je weinig geld hebt om rond te komen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Euh, ja hoor, dat was hartstikke leuk geweest, op jezelf wonen is het fijnste dat er is
Mja ik ken de situatie niet, kan daar niet over oordelenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als het noodgedwongen is en je weinig geld hebt om rond te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |