Je moet daar student voor zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe kun je daar niet geaccepteerd worden?
De hele zaak onderpissen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe kun je daar niet geaccepteerd worden?
Waarom denk ik er te makkelijk over? Je leest mijn opmerkingen helemaal verkeerd denk ik, ik heb namelijk nergens gezegd dat het dom is om nu te werken tegen dat tarrief of wat dan ook... Je neemt zelf dingen aan lijkt me nuquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan denk je er te makkelijk over. Dat kan ook.
Omdat je zo mooi loopt te verkondigen dat jij het er niet voor zou doen. Hoe moet het opgevat worden, dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom denk ik er te makkelijk over? Je leest mijn opmerkingen helemaal verkeerd denk ik, ik heb namelijk nergens gezegd dat het dom is om nu te werken tegen dat tarrief of wat dan ook... Je neemt zelf dingen aan lijkt me nu
JE PI GAST, JE PIquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom denk ik er te makkelijk over? Je leest mijn opmerkingen helemaal verkeerd denk ik, ik heb namelijk nergens gezegd dat het dom is om nu te werken tegen dat tarrief of wat dan ook... Je neemt zelf dingen aan lijkt me nu
dit dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:09 schreef Watertornado het volgende:
Donders wat een chille muzique
Dat ik niet zou werken voor 4,83, want in mijn situatie is het niet direct een vereiste om snel geld te hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je zo mooi loopt te verkondigen dat jij het er niet voor zou doen. Hoe moet het opgevat worden, dan?
Gewoon door den broekspijp laten lopen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kannik niet zo goed wanneer ik sta
Wat maakt het uit dan? Geloof mij, ik heb lang genoeg gezocht en uitzendbureau's langsgewandeld en weet ik het wat allemaal om te weten dat ik niet zomaar iets anders vindt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Vraagt hij inmiddels voor de derde keer
Goed. Laat maar zitten verderquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat ik niet zou werken voor 4,83, want in mijn situatie is het niet direct een vereiste om snel geld te hebben
Wordt huishoudelijk hulp, vraag 10 euro en je hebt gegarandeerd werk. Gewoon even advertentie op marktplaats zettenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan? Geloof mij, ik heb lang genoeg gezocht en uitzendbureau's langsgewandeld en weet ik het wat allemaal om te weten dat ik niet zomaar iets anders vindt.
Misschien moet je een piemeltje laten groeienquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan? Geloof mij, ik heb lang genoeg gezocht en uitzendbureau's langsgewandeld en weet ik het wat allemaal om te weten dat ik niet zomaar iets anders vindt.
Hoezo, het ging toch om de situatie waarin het voor jou zo vreselijk makkelijk en chill zou zijn om als scholier op jezelf te gaan wonen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat ik niet zou werken voor 4,83, want in mijn situatie is het niet direct een vereiste om snel geld te hebben
Ze kan misschien ook nog wel haar poenie verkopen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wordt huishoudelijk hulp, vraag 10 euro en je hebt gegarandeerd werk. Gewoon even advertentie op marktplaats zetten
misschien wel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze kan misschien ook nog wel haar poenie verkopen.
Nouja er zijn best wat werkgevers die boven het minimumloon geven, ik vind het nogal bizar dat er nog werkgevers zijn die precies minimumloon geven, behalve in de horeca, want daar gaan ze van fooien uit denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eerder ballen kweken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je een piemeltje laten groeien. Blijkbaar is het leven dan makkelijker
.
Voor 10 euri per uur kun je dan zeker wel op verschillende plaatsen terecht. Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wordt huishoudelijk hulp, vraag 10 euro en je hebt gegarandeerd werk. Gewoon even advertentie op marktplaats zetten
Ben ik momenteel wel naar opzoek ja. Maar ook daarin lijkt het aanbod hier tien keer zo groot als de vraag.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |