Wie zegt dat ze dat niet doetquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plekken waar je als 18-jarige echt wel meer dan 4,50 per uur krijgt, dus, ik zou het er niet voor doen. Dat het nu fijn is om in ieder geval iets te krijgen, ja dat natuurlijk wel, maar ik zou gelijktijdig zoeken naar een betere baan
Ohquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee Samzz, ze was niet sarcastisch ...
Ik ben nu 19 en verdien 4,83 per uur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
op je 18e 4,50 verdienen is bar weinig, ik zou het er niet voor doen, waar werk je?
Omdat je oude werkgever een zakkenwasser isquote:
Inschrijven bij een studenten uitzendbureau dan verdien je minimaal 8+ per uur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben nu 19 en verdien 4,83 per uur.
Je moet wel net een baan kunnen vinden die goed betaald..
Nee, ik niet. Maar je zegt zo stellig dat 'jij het er niet voor doet', maar je moet wel naar de situatie kijken waar ze in zit en dat doe je dan weer niet. Dan kan je nog zo elitair verkondigen dat je meer wilt verdienen, maar iets is beter dan niets.quote:
?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet compleet achterlijk.
Mij ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:04 schreef meowingtons het volgende:
[..]Ik ga denk ik bij de mac werken, postnl belt me niet, teringhomo's
Waar werk je dan? Zeker in een supermarkt? Daar werken is leuk als je thuis woont, maar op kamers nauwelijks te doen, behalve bij bijvoorbeeld de Jumbo, waar ze je net even iets meer betalenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben nu 19 en verdien 4,83 per uur.
Je moet wel net een baan kunnen vinden die goed betaald..
Kuthommo.quote:
Doe dat maar maal 3 :3quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
Verdien straks 384 euro per maand.
En ik word misschien nog aangenomen bij de Dirk, dus reken uit je winst.
Ik kijk wel naar haar situatie, voor zover ik dat kan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar je zegt zo stellig dat 'jij het er niet voor doet', maar je moet wel naar de situatie kijken waar ze in zit en dat doe je dan weer niet. Dan kan je nog zo elitair verkondigen dat je meer wilt verdienen, maar iets is beter dan niets.
Daar willen ze me niet hebben...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Inschrijven bij een studenten uitzendbureau dan verdien je minimaal 8+ per uur.
Niet eens. Daar vinden ze me ondertussen allemaal al te oudquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:06 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Zeker in een supermarkt? Daar werken is leuk als je thuis woont, maar op kamers nauwelijks te doen, behalve bij bijvoorbeeld de Jumbo, waar ze je net even iets meer betalen
Hoe kun je daar niet geaccepteerd worden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar willen ze me niet hebben...
[..]
Niet eens. Daar vinden ze me ondertussen allemaal al te oud
Waar werk je dan? Vraagt hij inmiddels voor de derde keerquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar willen ze me niet hebben...
[..]
Niet eens. Daar vinden ze me ondertussen allemaal al te oud
Heel simpel, geen student zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe kun je daar niet geaccepteerd worden?
Dan denk je er te makkelijk over. Dat kan ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:06 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar haar situatie, voor zover ik dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |