24 uur in de week, lesuren zijn 50 minuten dus 10min minder per 24 = 24*10/60=4 uur dus doe maar dan 19,5/20 uur.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat zijn lesuren ja, broLesuren duren geen heel uur
Ik had 24 uur in de week, laatste jaar zelfs 23
dat komt neer op 18/17,25 uur per week
Tilburg is tantoe goedkoop.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand waar de prijzen van kamers goedkoop zijn?
op je 18e 4,50 verdienen is bar weinig, ik zou het er niet voor doen, waar werk je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar zit ook nog wel een verschil dan, ik ga toch meer van tegen de 35 lesuren per week uit.
[..]
Mwah, da's een uur of 13 per week werken tegen een loon van 4,50 per uur. Da's iets boven minimum geloof ik, op je 18de.
Gelukkig mag dat nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn studie is gewoon 20 uur per week en 50-80 uur zelfstudie
Bij mij is het bijna andersom. 26 contacturen, 12 uur zelfstudie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
12 contacturen per week + 28 uur zelfstudie per week
Ik verdien 4,90 mofoquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
op je 18e 4,50 verdienen is bar weinig, ik zou het er niet voor doen, waar werk je?
Den haag, Utrecht ook welquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
... Wel als je alles zelf moet betalen en niks krijgt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
op je 18e 4,50 verdienen is bar weinig, ik zou het er niet voor doen, waar werk je?
Sexbierum.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef arachide. het volgende:
Ik heb in normale weken ongeveer drie uur zelfstudie en in tentamenweken ongeveer 20 uur per dagquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij is het bijna andersom. 26 contacturen, 12 uur zelfstudie.
Op papier dan, 20 uur werk ik waarschijnlijk net per week. Alle projecten met succes afgerond, dus dat zegt wel genoeg.
Dus ze verwachten van jou dat je 12 uur voor jezelf over houdt?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:00 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn studie is gewoon 20 uur per week en 50-80 uur zelfstudie
Volgens mij probeert ze grappig te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]Utrecht is net achter A'dam de een-na-duurste stad in Nederland, het tekort is er enorm
Ja leuk, maar daar gaat VH volgend jaar ook naartoe en dat is dus geen optie sinds ik afstand en een eigen plekje nodig heb. Ik ben aan het kijken of ik na de zomer uit huis kan, maar omdat ik nog op de middelbare zit en niks van stufi krijg, moet ik het op een andere manier zien te doen. Ik begin steeds wanhopiger te worden. Ik moet hier weg.quote:
Er zijn genoeg plekken waar je als 18-jarige echt wel meer dan 4,50 per uur krijgt, dus, ik zou het er niet voor doen. Dat het nu fijn is om in ieder geval iets te krijgen, ja dat natuurlijk wel, maar ik zou gelijktijdig zoeken naar een betere baanquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
... Wel als je alles zelf moet betalen en niks krijgt.
Oh, echt iedereen die ik ken uit utrecht heeft binnen no time een kamer daaroquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]Utrecht is net achter A'dam de een-na-duurste stad in Nederland, het tekort is er enorm
Ik heb geen tentamens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in normale weken ongeveer drie uur zelfstudie en in tentamenweken ongeveer 20 uur per dag
Den haag is heel erg goedkoopquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze grappig te zijn. Den Haag is ook niet goedkoop, namelijk
.
Nee Samzz, ze was niet sarcastisch ...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, echt iedereen die ik ken uit utrecht heeft binnen no time een kamer daaro
zonder stufi kan je sowieso het huis niet uit, want met wat je zou verdienen met een bijbaan trek je dat niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja leuk, maar daar gaat VH volgend jaar ook naartoe en dat is dus geen optie sinds ik afstand en een eigen plekje nodig heb. Ik ben aan het kijken of ik na de zomer uit huis kan, maar omdat ik nog op de middelbare zit en niks van stufi krijg, moet ik het op een andere manier zien te doen. Ik begin steeds wanhopiger te worden. Ik moet hier weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |