Dat merk ik aan mijn broertje jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig dom en MBO is net zo relaxt.
Ik heb nu denk ik 10 uur les per weekquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vond het altijd relaxt op de middelbare, beetje chillen, wat muziek luisteren/spelletjes spelen en daarna de rest van de dag voor jezelf. 24 lesuren in de week (18 echte uren) en dan nog veel uitval.
Wat een hemel was dat
200 in de maand is weinig... dan ben je nog erg jong of je krijgt echt minimumloon?quote:
18 uur saaie teringzooi met al die tussenuren waarin je geen reet uitvoertquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vond het altijd relaxt op de middelbare, beetje chillen, wat muziek luisteren/spelletjes spelen en daarna de rest van de dag voor jezelf. 24 lesuren in de week (18 echte uren) en dan nog veel uitval.
Wat een hemel was dat
Ik vond het interessanter op de middelbarequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
18 uur saaie teringzooi met al die tussenuren waarin je geen reet uitvoertIk heb nu maximaal 12 uur per week, waarvan ik de helft echt volg, en het is tien keer zo boeiend
Vwo was gewoon 18 uur les en universiteit is ook niet meer dan 14 ofzo per weekquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
wat doen jullie voor opleiding als je maar 10-18 uur les hebt
voeding & dietetiekquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
Dat hoort nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vond het interessanter op de middelbare![]()
Gek genoeg...
Daar zit ook nog wel een verschil dan, ik ga toch meer van tegen de 35 lesuren per week uit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:53 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat een hemel was dat
Mwah, da's een uur of 13 per week werken tegen een loon van 4,50 per uur. Da's iets boven minimum geloof ik, op je 18de.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
200 in de maand is weinig... dan ben je nog erg jong of je krijgt echt minimumloon?
Oh ik vind het nog wel leuk wat ik doe dus ik ga met redelijk plezier naar school.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat merk ik aan mijn broertje ja![]()
Het is dat ie verplicht naar school moet en stage anders had ie de hele dag zitten gamen
VWO is zeker meer dan 18 uur les broquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Vwo was gewoon 18 uur les en universiteit is ook niet meer dan 14 ofzo per week
Dan heb je de verkeerde studiequote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vond het interessanter op de middelbare![]()
Gek genoeg...
Ik heb er 26.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
MBO of?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voeding & dietetiek
[..]
Dat hoort niet
Haha valt wel mee tochquote:
12 contacturen per week + 28 uur zelfstudie per weekquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
Dat zijn lesuren ja, broquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
VWO is zeker meer dan 18 uur les bro
op middelbare heb je altijd 25+ omdat ze anders problemen krijgen met overheid en shit.
28 uur zelfstudie maarquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
12 contacturen per week + 28 uur zelfstudie per week
Haha, die zelfstudie is bij ons ook kei hoogquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
12 contacturen per week + 28 uur zelfstudie per week
Ik vraag mij af wat ik dan moet studeren, dingen die ik leuk vond op de middelbare worden saai uitgekauwd op de universiteit en de vakken die ik leuk vond op de middelbare waren niet mijn beste vakken en daar zou ik echt niet mee willen werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |